Als je dat in elk topic gaat melden ben je nog wel even bezigquote:Op donderdag 6 april 2006 10:33 schreef CrazyPhunk het volgende:
ik ben intussen aangemeld op zinngeld.nl en op euroclix
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:48 schreef CrazyPhunk het volgende:
echt?
das wel jammer ja, maar hoe lang duurt het dan ongeveen totdat ik geld kan verwachten?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:54 schreef Furia het volgende:
[..]
![]()
Maar euroclix en zinngeld zijn in ieder geval betrouwbaar. Ik heb van beide al centjes gehadAlleen jammer dat Euroclix een poos geleden de clix per mailtje van 5 naar 2 gezet heeft
Scheelt echt een hoop!
Bij Euroclix doe ik zelf nu denk ik een jaar of 3 mee (vooral met klikken, ik heb in die tijd misschien 3 mensen aangemeldquote:Op donderdag 6 april 2006 11:06 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
das wel jammer ja, maar hoe lang duurt het dan ongeveen totdat ik geld kan verwachten?
daar ben ik al lid bij die 2 euro linkquote:Op donderdag 6 april 2006 11:11 schreef Furia het volgende:
[..]
Bij Euroclix doe ik zelf nu denk ik een jaar of 3 mee (vooral met klikken, ik heb in die tijd misschien 3 mensen aangemeld) en ik heb 1x 10 euro gekregen, 1x 25 en ik ben nu nog zo'n 300 clix verwijderd van de volgende 25. Maar als je die link in mijn sig ziet, die van 2 euro, daar heb je dus weer wel snel uitbetaling. Ik deed daar iets van 1,5-2 maanden mee mee, ik geloof maandagavond betaling aangevraagd, dinsdagochtend (!!!) al binnen! Zo snel heb ik het zelf nog nooit gehad!
O ja, daar kun je elke dag ook een quiz doen die je weer een cent oplevert![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 11:19 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
daar ben ik al lid bij die 2 euro link
jaquote:Op donderdag 6 april 2006 12:33 schreef woeeiiii het volgende:
CrazyPhunk, zit je ook al bij verdiennusnel.nl?
Zoniet meld me ook ff aan via mijn referral
Voor een tientje doe ik het ook niet maar 70 euro in een jaar tijd is toch wel relax. Maar moet wel zeggen dat ik er een apart emailadres voor heb en die gewoon 1 of 2 keer in de week even nakijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:01 schreef Elwood1802 het volgende:
Dat mensen hier nog aan doen
Ik ga echt geen jaar lang mailtjes openen voor een tientje heur
Dit is voor mij ook de enige die echt iets op lijkt te leveren. Hier doe ik dus aan mee; levert zo'n 5 a 8 Blokker- of FreeRecordbonnen van 10 euro per jaar op.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:07 schreef Dandilion het volgende:
Het enige bedrijf site waar ik geld van heb gehad was het NIPO, die sturen je blokker of free record bonnen op. werkt echt! En het zijn nog leuke onderzoeken ook om aan mee te doen.
succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |