Kijk, een beginnend miljonairquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:24 schreef Esc het volgende:
Kun je dat mailklikken niet automatiseren?
Ja dat zijn klootzakken die bergen geld beloven, maar als je meedoet met een survey dan lig je er vaak bij de derde vraag al weer uit "omdat je helaas niet tot de doelgroep behoort". Omdat je toevallig net niet een loon van 3x modaal hebt die je verdient in een specifieke bedrijfsbranche en dan alleen 's avonds van 22 tot 23 uur met een iPod op je hoofd. Bijvoorbeeld.quote:
Met Geldrace ben ik hooguit 10 sec per dag bezig.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:28 schreef LSDsmurf het volgende:
Allemaal tijdverspilling IMO. Voor die paar tientallen eurotjes die je om de zoveel maand misschien krijgt steek je er veel te veel tijd in.
Doe ik ook wel eens aan mee, maar ik sluit me aan bij wat er gezegd is over het beloven van bergen met geld. Dit topic herinnert mij eraan dat ik dat nu ga opzeggen.quote:
Jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:30 schreef AnnekeM het volgende:
[..]haha.. is goed hoor.. laten we via de mail contact hebben hierover..
![]()
Ja tuurlijk, maak er maar direct een doodbloedtopic vanquote:Op zondag 12 februari 2006 13:09 schreef Five_Horizons het volgende:
Off topic geneuzel en vooral de debiele spam-posts verwijderd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |