Als je zorgt dat je een paar honderd referrals krijgt gaat het een stuk sneller..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:15 schreef Orealo het volgende:
Ik zit nu bij dat geldrace, maar krijg nauwelijk emails![]()
echt 1 per 2 dagen ofzo![]()
Logisch, maar met wat voor middelen, alleen maar spammen via fora en e-mailsquote:Op zondag 19 februari 2006 11:04 schreef sugarnieuws het volgende:
netwerk opbouwen?
Inderdaad, in mijn ogen is het nog steeds niks doen. Zoals gezegd een paar sec. per e-mail en dat 2\3 per dag is goed te doen. Kost nog minder tijd dan zeiken, en dat doe je voor niksquote:Op maandag 20 februari 2006 10:51 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb een keer wat mensen gemaild daarover maar kreeg alleen maar schrikreacties.
Zoals: Ik ga mijn gegevens niet prijsgeven en dan krijg ik allemaal onzin mailtjes. Dus ik heb het wat dat betreft maar opgegeven. Gewoon lekker mailtjes klikken en elke 3 maanden een eurotje of 15 laten uitbetalen.
Ik doe het nu driekwart jaar ofzo, en ik heb al 12 euro verdientquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:05 schreef ed-autopet het volgende:
Goeieavond,
In een geldgeile bui heb ik me bij een aantal sites zoals geldrace, eurclix en moneymiljonair ingeschreven die je letterlijk vergoeden voor het ontvangen van reclame emails (lees: spam).
Ik dacht; nou beetje klikken n geldverdienen, daar is niets mis mee.
Nu ben ik 3 dagen bezig, en moet me echt helemaal t schompes door talloze emails heen klikken voor een paar centen....
Zijn er eigenlijk mensen die dit ook doen? of mensen die nu al zeggen van; stop maar t schiet voor geen meter op.....
klopt, daarnaast is geld verdienen via internet nog heel raar voor sommige mensen. Duidelijk argumentatie en feiten is dus een vereiste als je leden gaat werven.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:51 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb een keer wat mensen gemaild daarover maar kreeg alleen maar schrikreacties.
Zoals: Ik ga mijn gegevens niet prijsgeven en dan krijg ik allemaal onzin mailtjes. Dus ik heb het wat dat betreft maar opgegeven. Gewoon lekker mailtjes klikken en elke 3 maanden een eurotje of 15 laten uitbetalen.
Dan doe je toch wat fout!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik doe het nu driekwart jaar ofzo, en ik heb al 12 euro verdientdus echt hard gaat het niet.
Je verdient meestal 0,1 CENT per email (0,001) dus reken maar uit hoeveel emails je moet wegklikken voor je 12 euro hebt en uitbetaling kan aanvragen
(12000 dus)
Ga dan in de supermarkt werken, dan levert meer op.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:51 schreef Stansfield het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2006 06:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ga dan in de supermarkt werken, dan levert meer op.
Voor en na werktijd kun je Fokken. Als je constant zit te Fokken tijdens het klikken, dan verdien je je centen minder snel natuurlijk.quote:
Nee hoor, de pagina's moeten meestal zo'n twintig seconden open blijven staan. Denk je nou echt dat ik naar al die verdomde advertenties ga zitten staren?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Voor en na werktijd kun je Fokken. Als je constant zit te Fokken tijdens het klikken, dan verdien je je centen minder snel natuurlijk.
inderdaadquote:Op zondag 26 februari 2006 12:52 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Dat mensen dit doen voor een 3e wereldloon
Wat ga je dan doen? Telkens 20 seconde Fokken?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:41 schreef MissCleo het volgende:
[..]
Nee hoor, de pagina's moeten meestal zo'n twintig seconden open blijven staan. Denk je nou echt dat ik naar al die verdomde advertenties ga zitten staren?
Nope geldrace is gewoon klik-open, klik-weg, afhankelijk hoe snel je klikt dusquote:Op zondag 26 februari 2006 12:41 schreef MissCleo het volgende:
Nee hoor, de pagina's moeten meestal zo'n twintig seconden open blijven staan. Denk je nou echt dat ik naar al die verdomde advertenties ga zitten staren?
Toch wel, ik heb een apart adres voor deze shitquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:12 schreef Neuralnet het volgende:
Zijn de mensen in al die tijd niet slimmer geworden?
Ik spam zelf ook niet (buiten mijn sig). Zelf vind ik: "wordt hier lid en help mij aan geld"-mailtjes ook niks.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:21 schreef Neuralnet het volgende:
Jij wel, maar de mensen die jouw spam ontvangen vast niet.
waar?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:41 schreef sugarnieuws het volgende:
heheheheh. Er zijn op internet ook wel referal ketens te vinden waar je aan kunt sluiten om mensen via jou te laten aanmelden.
Ik ben er al een tijdje lid van. 1x een enquete gehad, maar nog geen enkele keer een product mogen testenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:02 schreef Dandilion het volgende:
test& vote iemand ervaring mee?
Een progje schrijven dat automatisch mail uitleest, moet kunnen. Maar daar hebben ze vast wel wat op gevonden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:24 schreef Esc het volgende:
Kun je dat mailklikken niet automatiseren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |