abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 februari 2006 @ 02:15:55 #51
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_35211750
Ik zit nu bij dat geldrace, maar krijg nauwelijk emails
echt 1 per 2 dagen ofzo
  zaterdag 18 februari 2006 @ 09:25:26 #52
41009 sugarnieuws
Topwebgames.nl / Beltoontop.nl
pi_35214355
Eigenlijk zijn die concepten alleen interessant als je ze zelf opzet.
pi_35216782
wat is de link naar nipo?
pi_35226739
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 02:15 schreef Orealo het volgende:
Ik zit nu bij dat geldrace, maar krijg nauwelijk emails
echt 1 per 2 dagen ofzo
Als je zorgt dat je een paar honderd referrals krijgt gaat het een stuk sneller..
maarjah waar krijg je die vandaan
jammer
  zondag 19 februari 2006 @ 11:04:55 #55
41009 sugarnieuws
pi_35248264
quote:
Op zondag 19 februari 2006 11:04 schreef sugarnieuws het volgende:
netwerk opbouwen?
Logisch, maar met wat voor middelen, alleen maar spammen via fora en e-mails
jammer
  maandag 20 februari 2006 @ 09:30:14 #57
41009 sugarnieuws
pi_35279521
informatie verstrekken, mensen beinvloeden en over de streep trekken.
pi_35281202
Ik heb een keer wat mensen gemaild daarover maar kreeg alleen maar schrikreacties.
Zoals: Ik ga mijn gegevens niet prijsgeven en dan krijg ik allemaal onzin mailtjes. Dus ik heb het wat dat betreft maar opgegeven. Gewoon lekker mailtjes klikken en elke 3 maanden een eurotje of 15 laten uitbetalen.
pi_35282192
quote:
Op maandag 20 februari 2006 10:51 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb een keer wat mensen gemaild daarover maar kreeg alleen maar schrikreacties.
Zoals: Ik ga mijn gegevens niet prijsgeven en dan krijg ik allemaal onzin mailtjes. Dus ik heb het wat dat betreft maar opgegeven. Gewoon lekker mailtjes klikken en elke 3 maanden een eurotje of 15 laten uitbetalen.
Inderdaad, in mijn ogen is het nog steeds niks doen. Zoals gezegd een paar sec. per e-mail en dat 2\3 per dag is goed te doen. Kost nog minder tijd dan zeiken, en dat doe je voor niks
pi_35318314
pff.. als je geld wilt verdienen met dit soort praktijken moet je zelf zo'n dienst starten.. veel makkelijker en verdient beter

(ja ik heb er ervaring mee en nee, dat loopt nu niet meer)
pi_35318535
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:05 schreef ed-autopet het volgende:
Goeieavond,

In een geldgeile bui heb ik me bij een aantal sites zoals geldrace, eurclix en moneymiljonair ingeschreven die je letterlijk vergoeden voor het ontvangen van reclame emails (lees: spam).
Ik dacht; nou beetje klikken n geldverdienen, daar is niets mis mee.

Nu ben ik 3 dagen bezig, en moet me echt helemaal t schompes door talloze emails heen klikken voor een paar centen....

Zijn er eigenlijk mensen die dit ook doen? of mensen die nu al zeggen van; stop maar t schiet voor geen meter op.....
Ik doe het nu driekwart jaar ofzo, en ik heb al 12 euro verdient dus echt hard gaat het niet.
Je verdient meestal 0,1 CENT per email (0,001) dus reken maar uit hoeveel emails je moet wegklikken voor je 12 euro hebt en uitbetaling kan aanvragen
(12000 dus )
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 21 februari 2006 @ 11:39:06 #62
41009 sugarnieuws
pi_35321165
quote:
klopt, daarnaast is geld verdienen via internet nog heel raar voor sommige mensen. Duidelijk argumentatie en feiten is dus een vereiste als je leden gaat werven.
pi_35332055
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 09:39 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik doe het nu driekwart jaar ofzo, en ik heb al 12 euro verdient dus echt hard gaat het niet.
Je verdient meestal 0,1 CENT per email (0,001) dus reken maar uit hoeveel emails je moet wegklikken voor je 12 euro hebt en uitbetaling kan aanvragen
(12000 dus )
Dan doe je toch wat fout!

Voor een beginner is [Verdienslim.nl[/url] erg handig. Je krijgt ongeveer elke dag 2 mailtjes met een waarde van 1 cent en er zijn veel kliks. Ook kun je punten verdienen, waarmee je dus voor andere site's kunt adverteren. Natuurlijk kun jeo ook nog geld verdienen met spelletjes en betaalde aanmeldingen. Je krijgt ook nog een dikke aanmeldbonus van 3 euro!

[ Bericht 3% gewijzigd door Five_Horizons op 26-02-2006 12:21:56 ]
pi_35332397
Ik heb nu met moneymiljonair (zie zig) al 3x uitbetaald gekregen, dus toch al bijna 40 euro met in totaal 10 minuten werk ofzo..

Dikke prima dus!
pi_35502293
quote:
Ga dan in de supermarkt werken, dan levert meer op.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35505180
quote:
Op zondag 26 februari 2006 06:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Ga dan in de supermarkt werken, dan levert meer op.
Maar dan moet je écht gaan werken.
pi_35505460
Ik heb toch al 75 euro binnen.... De truuk is om ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen zich via jou aanmelden!
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
Vul je zakken met niets doen op het internet!
pi_35505530
75 euro, dat verdien je ook wel als je twee middagen in de Mac staat te bakken.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35505701
Maar dan kun je niet Fokken...
pi_35505977
Opmerkelijk dat mensen gelijk hun kans schoon zien om in dit topic hun URL met referrer-id te spammen. Maar ik klik er wel op, als je vrolijk wordt van die paar EUR. Heb ik mijn goede daad voor vandaag ook weer gedaan.

Mijn mening: dit je moet alleen doen als je echt te veel tijd over hebt en elk dubbeltje kunt gebruiken. Beter werk je inderdaad een paar middagen bij de MAC.

[ Bericht 6% gewijzigd door rekenwonder op 26-02-2006 12:37:05 ]
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_35506035
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:16 schreef MissCleo het volgende:
Maar dan kun je niet Fokken...
Voor en na werktijd kun je Fokken. Als je constant zit te Fokken tijdens het klikken, dan verdien je je centen minder snel natuurlijk.
pi_35506391
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Voor en na werktijd kun je Fokken. Als je constant zit te Fokken tijdens het klikken, dan verdien je je centen minder snel natuurlijk.
Nee hoor, de pagina's moeten meestal zo'n twintig seconden open blijven staan. Denk je nou echt dat ik naar al die verdomde advertenties ga zitten staren?
pi_35506734
Dat mensen dit doen voor een 3e wereldloon
God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
pi_35507743
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:52 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Dat mensen dit doen voor een 3e wereldloon
inderdaad te triest gewoon.... 12 euro in 3 maanden....
pi_35509198
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:41 schreef MissCleo het volgende:

[..]

Nee hoor, de pagina's moeten meestal zo'n twintig seconden open blijven staan. Denk je nou echt dat ik naar al die verdomde advertenties ga zitten staren?
Wat ga je dan doen? Telkens 20 seconde Fokken?
pi_35509738
Hahaha!! Nee, dat doe ik tussen fokken door
pi_35523403
Ik snap eigelijk niet goed waarom adverteerders daar geld aan geven. Het zal waarschijnlijk wel erg goedkoop zijn om te adverteren maar dan nog hebben ze er weinig aan omdat zo goed als niemand echt geinteresseerd is in die advertenties.

E-mail spam werkt dan nog beter denk ik.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 09:23:49 #78
41009 sugarnieuws
pi_35565616
Het gaat om naamsbekendheid,
Reclames op tv staar je eigenlijk ook alleen maar naar. Hetzelfde met internet reclame.
pi_35572799
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:41 schreef MissCleo het volgende:
Nope geldrace is gewoon klik-open, klik-weg, afhankelijk hoe snel je klikt dus

Maar goed, dit is gewoon een leuk extra'tje, as je na 3 maanden 12,50 krijgt vind ik het wel best, helemaal als je kijkt naar wat je er voor moet doen.
pi_35574323
Geld verdienen op het internet via reclame kan NIET. En nee, een paar tientjes noem ik geen verdienste. De enige manier om geld op het internet te verdienen is een dienst cq product aan te bieden net als een bedrijf dat doet. Of je moet over een goed lopende website beschikken dat bedrijven reclame willen maken. Klikken, mailtjes ontvangen, pop-ups, opdrachten en banners is allemaal rotzooi.

Doe je vrienden ook een plezier en kap ermee. Niks is irritanter om een domme oom, neef of buurjongen uit te moeten leggen dat zijn klote spam ervoor zorgt dat mijn e-mailadres over de wereld ga waardoor ik ook veel spam krijg. Nu bestaat dit soort rotzooi al bijna 15 jaar en mensen spelen al bijna 50 jaar pyramidespelen. Zijn de mensen in al die tijd niet slimmer geworden?
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_35574370
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 15:12 schreef Neuralnet het volgende:
Zijn de mensen in al die tijd niet slimmer geworden?
Toch wel, ik heb een apart adres voor deze shit
pi_35574543
Jij wel, maar de mensen die jouw spam ontvangen vast niet.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_35579416
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 15:21 schreef Neuralnet het volgende:
Jij wel, maar de mensen die jouw spam ontvangen vast niet.
Ik spam zelf ook niet (buiten mijn sig). Zelf vind ik: "wordt hier lid en help mij aan geld"-mailtjes ook niks.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:31:23 #84
41009 sugarnieuws
pi_35582864
@Neuralnet

Het helpt inderdaad niets om e-mail te ontvangen.
Er zijn wel degelijk manieren om sneller geld te verdienen via internet. Zoals jij aangeeft een goedlopende website is daar 1 van.
pi_35587786
Ik doelde dan ook op de manier die hier besproken wordt. Daarmee valt mijn inziens geen geld te verdienen. Dat er een aantal manieren zijn om op het internet geld te verdienen ontken ik zeker niet.
pi_35662293
ik zit bij euroclix en moneymiljonair. Niet dat ik om geld verlegen zit (ook weer niet dat ik geld te veel heb, storten mag op 8946253 )

Puur voor de euhm...lol?
Elke week kijk ik in mijn inbox (mapje 'rijk word mail') en klik ik even wezenloos in het ronde. Na 1 jaar sta ik gezamelijk op 40 euro oid.

Kan ik daar mooi een anti-rsi muis van kopen, want van dat klikken krijg je flinke rsi
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:41:33 #87
41009 sugarnieuws
pi_35674401
heheheheh. Er zijn op internet ook wel referal ketens te vinden waar je aan kunt sluiten om mensen via jou te laten aanmelden.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:48:09 #88
107521 Furia
snoopy weer
pi_35674613
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:41 schreef sugarnieuws het volgende:
heheheheh. Er zijn op internet ook wel referal ketens te vinden waar je aan kunt sluiten om mensen via jou te laten aanmelden.
waar?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:20:51 #89
41009 sugarnieuws
pi_35678112
even snel zoeken: http://www.getpaidboard.nl/
zijn er vast nog wel meer te vinden. Je moet voor deze wel registreren voor het forum waarin de referral kettingen staan.
pi_35684522
test& vote iemand ervaring mee?
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  vrijdag 3 maart 2006 @ 19:03:27 #91
107521 Furia
snoopy weer
pi_35688006
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 17:02 schreef Dandilion het volgende:
test& vote iemand ervaring mee?
Ik ben er al een tijdje lid van. 1x een enquete gehad, maar nog geen enkele keer een product mogen testen
pi_35694125
Ow jammer dat leek me juist wel leuk eraan. ik heb mezelf aangemeld wie weet.
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_35716262
En de website moet bezoekers hebben...
  zaterdag 4 maart 2006 @ 21:01:49 #94
41009 sugarnieuws
pi_35720687
Precies.
En dat is vooral een struikelbrok in het begin. Bezoekers moeten komen en daar moet je in investeren. Is het geen tijd dan is het wel geld. Dat is hetgeen waar iedereen stopt met ondernemen.
pi_35726717
Logisch. Ik krijg nu niet bepaald de indruk dat mensen die dubbeltjes verdienen met mails serieus willen ondernemen om geld te verdienen. Slapend rijk worden werkt niet op het net. 10 jaar geleden was er nog wel eens een verdwaalde buitenlandse dienst die voor klikken en online zijn betaalde. Toen had men de gedachte dat iedereen nog inbelde. Totdat de kabelmodems en de geautomatiseerde klikprogramma's hun intrede deden. Het was daarna snel afgelopen met de pret.
pi_35726899
Nogmaals: (want blijkbaar is het niet helemaal duidelijk)

Géén spam in de posts (ik heb er weer wat moeten verwijderen). Dat soort posts worden dus gewoon gedelete.(of we houden er maar gewoon mee op, wat dit topic betreft, want blijkbaar lukt het niet zonder)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  zondag 5 maart 2006 @ 20:59:51 #97
52513 whosvegas
The Trickster
pi_35753191
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:24 schreef Esc het volgende:
Kun je dat mailklikken niet automatiseren?
Een progje schrijven dat automatisch mail uitleest, moet kunnen. Maar daar hebben ze vast wel wat op gevonden.
Are you nuts??
pi_35757024
Fraude kost meer dan het uiteindelijk oplevert. Als het al lukt, dan had je meer kunnen verdienen door de energie in werk te steken. Ik heb het ooit eens geprobeerd met GSMcash. Geautomatiseerd op links en verwijzingen klikken via proxy-servers vanwege de wisselende IP's. Werkte aardig, totdat het hele "bedrijf" opeens spoorloos verdween.
  maandag 6 maart 2006 @ 16:35:26 #99
41009 sugarnieuws
pi_35778116
Gewoon progje schrijven en verkopen aan mensen alleen ben je dan ook medepleger van fraude, indien je duidelijk voor een ander doel het programma schrijft. Daar valt wel het 1 en ander op te verzinnen.
pi_36700542
ik ben intussen aangemeld op zinngeld.nl en op euroclix
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')