"Did you fuck my wife?"quote:Op maandag 13 februari 2006 09:33 schreef RuneRose het volgende:
Raging Bull - Had 'm pas nog gezien, maarja, de gasten hebben het voor het zeggen dus. Nog steeds goed, mijn favoriete Scorsese. 9/10
Ik ben geen comic liefhebber, maar vond deze film desondanksquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:32 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
Sin City.
Eergisteren ben ik maar eens goed voor Sin City gaan zitten, maar ik snap niet waar alle jubelreacties vandaan komen. Wat ik zag was een film met mooie beelden, maar daar is dan alles ook meteen mee gezegd. Alleen voor de liefhebbers van de comics dus, hij krijgt van mij een 6,5.
Dat is waar. Maar dat geldt voor alle films die je waardeert. ;-)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:34 schreef jimjim1983 het volgende:
Sin City is vetmaar je moet er wel van houden.
Hopelijk de goede versie.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 03:07 schreef DuchessX het volgende:
The butterfly effect.
Een van de leukste films die ik de laatste weken gezien heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 6.5 / imdb 6.1Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Lelijke macho mannen en bloedmooie, gewillige vrouwenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:14 schreef jimjim1983 het volgende:
ja klopt maar dit is wel een hele erge macho film, en alle vrouwen zijn gewillig
De jonge Cybil Shepherd was ook niet te versmadenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:17 schreef pascalheister het volgende:
The Last Picture Show (1971)
[afbeelding]
verassend goede en mooie film, boeiend verhaal en sterke acteerprestaties. Ook leuk om eens een jonge Jeff Bridges te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar jammer genoeg nam de film zich zelf soms veels te serieus. En kwam dan op de proppen zetten met quasi-intelectuele one-liners e.d., waardoor de sfeer soms verloren ging. De soundtrack was wel goed.
Kirsten Dunst was heel goed. Orlando Bloom bleef voor het grootste gedeelte van de film boven de irritatiegrens.
cijfer: 7.5
In Her Shoes (2005)
De film begon heel leuk en goed. Met een leuke chemistry tussen Cameron Diaz en Toni Collette als totaal verschillende zussen. Maar dan neemt de film een wending die van mij niet zo drastisch had gehoeven. En wordt er ook nog eens een verhaaltje van een verloren oma bij gehaald. Waardoor de film zeker een half uur langer duurt dan had gehoeven.
cijfer: 6.5
American Pie Presents Band Camp (2005)
Unrated natuurlijk.![]()
Lekkere wijven en een handje vol goede grappen, dat somt het wel zo'n beetje op. Iig stukken beter dan deel 3, maar niet zo goed als deel 1 en 2.
heerlijk vrouwtje idd, vooral die bedscenes zijn erg goed te doenquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Lucía y el sexo (2001)
Dit is een film die ik moeilijk kan reviewen kan zonder te veel te spoileren. Dus daarom volsta ik met te zeggen met dat ik hem heel mooi vond. En dat Paz Vega verschrikkelijk heet is,en ook heel goed kan acteren.
cijfer: 8.5
Er zat inderdaag genoeg functioneel bloot in de film.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heerlijk vrouwtje idd, vooral die bedscenes zijn erg goed te doen![]()
Constant Gardener nog niet gezien?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:12 schreef Blackhouse het volgende:
Voor de rest moet ik wat credits geven Rachel Weisz (onder ander bekend van The Mummy & The Mummy Returns). Ze weet een vrij geloofwaardige rol neer te zetten en da's best een uniekum voor haar![]()
niet onaardig???quote:Op maandag 13 februari 2006 16:53 schreef Orthello het volgende:
The Descent. Niet onaardig.
Nope.. de moeite waard dus?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:17 schreef Sokolsky het volgende:
Constant Gardener nog niet gezien?
Jaquote:
Kom ik hier toevallig weer eens een keertje, is er ook werkelijk niks veranderd hequote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat betekent toch niet dat ik hetzelfde punt moet geven??
een tijdje terug werd er altijd gezeurd dat de punten die ik gaf teveel leken op de IMDB rating. Nu is dat niet zo, lig je nog te zeiken
ik voel een nutteloze discussie aankomen, die ik dan ook niet aan ga![]()
Hear! Hear! My thoughts (almost) exactly! (Behalve die laatste zin, ik had een mooie rustige bios dit keer)quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:58 schreef RuneRose het volgende:
Walk the Line - Nou ben ik niet erg bekend met Cash en zijn oeuvre, dus misschien is mijn beoordeling wel niet zo goed. Ik kon er niet echt veel mee. Die Biopics worden nu toch echt wel een beetje veel van hetzelfde. Het wordt telkens op precies dezelfde manier gebracht, zo'n rise and fall, drugs are bad for you mmkay verhaal. Dan moet het ook nog eens twee uur en drie kwartier duren. En dan te bedenken dat er dit jaar ook nog een over Dylan komt. Wat gaan ze daarna doen? Neil Young, Frank Zappa, Paul Simon en het jaar daarna the sequel: Art with Garfunkel ofzo? Dan voelen de zwarten zich weer achtergesteld en poepen we de biopics van Marvin Gaye, Stevie Wonder en James Brown ook maar even uit. Inmiddels is Bono de pijp uit en moet er daar natuurlijk ook een film over uitkomen. Ik hoop dat er tussen één van de bovenstaande iets vernieuwends gaat zitten, want dit kennen we nu onderhand wel. Omdat Phoenix geen Cash was, Whiterspoon een aardige Carter neerzette en het ondanks het feit dat het niets nieuws was toch ook niet slecht was een 6.5/10
En om het dan nog extra vervelend te maken komt er WEDEROM een vervelende vrouwenclub naast mij zitten om: met hun vingers te knippen, mee te zingen, te vloeken, te praten en te klappen.![]()
Wat is dit? Verkeerde gedownload?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:07 schreef Sai het volgende:
Kiss Kiss (Bang Bang) (Stewart Sugg, 2000)
INT - GRATIS LOKATIE - DAG
Op de gratis lokatie wordt een scène uit PULP FICTION nagespeeld. Ondertussen doet CHRIS PENN op de achtergrond DUSTIN HOFFMAN in RAIN MAN na.
Chris Penn: "Ruuhhhh!"
CUT TO:
INT. - GRATIS LOKATIE #2 - DAG
Stellan Skarsgård: "Hoi."
Cijfer: 5!
Ik weet niet precies wat dat 'gedownload' betekent, maar het zou wel eens kunnen kloppen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:43 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Wat is dit? Verkeerde gedownload?![]()
Dat is een soort van gratis films huren via het internet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:18 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat dat 'gedownload' betekent, maar het zou wel eens kunnen kloppen.
Ach, hij is weer back on track, hoor. Iedereen heeft z'n dieptepuntenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
Als ik Robert Downey jr. hierin zie, is het toch erg jammer dat die man zijn leven zo heeft verknald. Val Kilmer is ook weer eens goed voor de verandering.
cijfer: 8.5
Ik heb 'm ondertussen gezien en kan nu bevestigen dat dit ook mijn mening is.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ga 'm vanmiddag waarschijnlijk zelf kijken, dus dan weet ik meer, maar ik lees vrijwel overal dat WTL net géén standaard 13 in een dozijn biopic à la Ray is. Dat het interpretaties zijn van bekende mensen, geen imitaties. Dat het over personen en relaties gaat, minder over muziek en mythes.
En hij was weer geweldig! Sommigen vinden de film saai en langdradig, ik vond hem boeiend van het begin tot het eind, zo mooi!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:56 schreef Vava het volgende:
Ik heb hem al gezien, lang geleden, maar ik ga straks weer kijken naar The Last Emperor
http://www.cinema.nl/cinema/movies/index.jsp?movies=6201722
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
De cast dan dus wel met Reese Witherspoon en Kiefer Sutherland.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:27 schreef Gorro het volgende:
Freeway (Matthew Bright, 1996)
Leuk pulpfilmpje met veel enthousiasme gemaakt. Het beroemde sprookje van Roodkapje wordt flink onderhanden genomen en omgebouwd tot een geflipte misdaadcomedy. Vooral door het enthousiasme van de cast werkt de film. De over-acting is één van de charmes van de film. Prima vermaak. ***½
Je vergeet de oneliners.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Outlaw Josey Wales (1976)
Pief paf poef! Clint Eastwood wordt achtervolgt door gemene noordelingen. Pief paf poef! Clint Eastwood kijkt een beetje stoer om zich heen. Pief paf poef! Clint Eastwood raakt bevriend met een oude indiaan. Pief paf poef! Clint Eastwood spuugt nog maar een keer op de grond. Pief paf poef! Clint Eastwood redt wat mensen in nood. Pief paf poef! Clint Eastwood schiet wat gemene mensen neer. Pief paf poef! Einde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |