Hear! Hear! My thoughts (almost) exactly! (Behalve die laatste zin, ik had een mooie rustige bios dit keer)quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:58 schreef RuneRose het volgende:
Walk the Line - Nou ben ik niet erg bekend met Cash en zijn oeuvre, dus misschien is mijn beoordeling wel niet zo goed. Ik kon er niet echt veel mee. Die Biopics worden nu toch echt wel een beetje veel van hetzelfde. Het wordt telkens op precies dezelfde manier gebracht, zo'n rise and fall, drugs are bad for you mmkay verhaal. Dan moet het ook nog eens twee uur en drie kwartier duren. En dan te bedenken dat er dit jaar ook nog een over Dylan komt. Wat gaan ze daarna doen? Neil Young, Frank Zappa, Paul Simon en het jaar daarna the sequel: Art with Garfunkel ofzo? Dan voelen de zwarten zich weer achtergesteld en poepen we de biopics van Marvin Gaye, Stevie Wonder en James Brown ook maar even uit. Inmiddels is Bono de pijp uit en moet er daar natuurlijk ook een film over uitkomen. Ik hoop dat er tussen één van de bovenstaande iets vernieuwends gaat zitten, want dit kennen we nu onderhand wel. Omdat Phoenix geen Cash was, Whiterspoon een aardige Carter neerzette en het ondanks het feit dat het niets nieuws was toch ook niet slecht was een 6.5/10
En om het dan nog extra vervelend te maken komt er WEDEROM een vervelende vrouwenclub naast mij zitten om: met hun vingers te knippen, mee te zingen, te vloeken, te praten en te klappen.![]()
Wat is dit? Verkeerde gedownload?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:07 schreef Sai het volgende:
Kiss Kiss (Bang Bang) (Stewart Sugg, 2000)
INT - GRATIS LOKATIE - DAG
Op de gratis lokatie wordt een scène uit PULP FICTION nagespeeld. Ondertussen doet CHRIS PENN op de achtergrond DUSTIN HOFFMAN in RAIN MAN na.
Chris Penn: "Ruuhhhh!"
CUT TO:
INT. - GRATIS LOKATIE #2 - DAG
Stellan Skarsgård: "Hoi."
Cijfer: 5!
Ik weet niet precies wat dat 'gedownload' betekent, maar het zou wel eens kunnen kloppen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:43 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Wat is dit? Verkeerde gedownload?![]()
Dat is een soort van gratis films huren via het internet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:18 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat dat 'gedownload' betekent, maar het zou wel eens kunnen kloppen.
Ach, hij is weer back on track, hoor. Iedereen heeft z'n dieptepuntenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
Als ik Robert Downey jr. hierin zie, is het toch erg jammer dat die man zijn leven zo heeft verknald. Val Kilmer is ook weer eens goed voor de verandering.
cijfer: 8.5
Ik heb 'm ondertussen gezien en kan nu bevestigen dat dit ook mijn mening is.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ga 'm vanmiddag waarschijnlijk zelf kijken, dus dan weet ik meer, maar ik lees vrijwel overal dat WTL net géén standaard 13 in een dozijn biopic à la Ray is. Dat het interpretaties zijn van bekende mensen, geen imitaties. Dat het over personen en relaties gaat, minder over muziek en mythes.
En hij was weer geweldig! Sommigen vinden de film saai en langdradig, ik vond hem boeiend van het begin tot het eind, zo mooi!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:56 schreef Vava het volgende:
Ik heb hem al gezien, lang geleden, maar ik ga straks weer kijken naar The Last Emperor
http://www.cinema.nl/cinema/movies/index.jsp?movies=6201722
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
De cast dan dus wel met Reese Witherspoon en Kiefer Sutherland.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:27 schreef Gorro het volgende:
Freeway (Matthew Bright, 1996)
Leuk pulpfilmpje met veel enthousiasme gemaakt. Het beroemde sprookje van Roodkapje wordt flink onderhanden genomen en omgebouwd tot een geflipte misdaadcomedy. Vooral door het enthousiasme van de cast werkt de film. De over-acting is één van de charmes van de film. Prima vermaak. ***½
Je vergeet de oneliners.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Outlaw Josey Wales (1976)
Pief paf poef! Clint Eastwood wordt achtervolgt door gemene noordelingen. Pief paf poef! Clint Eastwood kijkt een beetje stoer om zich heen. Pief paf poef! Clint Eastwood raakt bevriend met een oude indiaan. Pief paf poef! Clint Eastwood spuugt nog maar een keer op de grond. Pief paf poef! Clint Eastwood redt wat mensen in nood. Pief paf poef! Clint Eastwood schiet wat gemene mensen neer. Pief paf poef! Einde.
cijfer: 6.5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |