SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 6.5 / imdb 6.1Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Lelijke macho mannen en bloedmooie, gewillige vrouwenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:14 schreef jimjim1983 het volgende:
ja klopt maar dit is wel een hele erge macho film, en alle vrouwen zijn gewillig
De jonge Cybil Shepherd was ook niet te versmadenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:17 schreef pascalheister het volgende:
The Last Picture Show (1971)
[afbeelding]
verassend goede en mooie film, boeiend verhaal en sterke acteerprestaties. Ook leuk om eens een jonge Jeff Bridges te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar jammer genoeg nam de film zich zelf soms veels te serieus. En kwam dan op de proppen zetten met quasi-intelectuele one-liners e.d., waardoor de sfeer soms verloren ging. De soundtrack was wel goed.
Kirsten Dunst was heel goed. Orlando Bloom bleef voor het grootste gedeelte van de film boven de irritatiegrens.
cijfer: 7.5
In Her Shoes (2005)
De film begon heel leuk en goed. Met een leuke chemistry tussen Cameron Diaz en Toni Collette als totaal verschillende zussen. Maar dan neemt de film een wending die van mij niet zo drastisch had gehoeven. En wordt er ook nog eens een verhaaltje van een verloren oma bij gehaald. Waardoor de film zeker een half uur langer duurt dan had gehoeven.
cijfer: 6.5
American Pie Presents Band Camp (2005)
Unrated natuurlijk.![]()
Lekkere wijven en een handje vol goede grappen, dat somt het wel zo'n beetje op. Iig stukken beter dan deel 3, maar niet zo goed als deel 1 en 2.
cijfer: 6.5
heerlijk vrouwtje idd, vooral die bedscenes zijn erg goed te doenquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Lucía y el sexo (2001)
Dit is een film die ik moeilijk kan reviewen kan zonder te veel te spoileren. Dus daarom volsta ik met te zeggen met dat ik hem heel mooi vond. En dat Paz Vega verschrikkelijk heet is,en ook heel goed kan acteren.
cijfer: 8.5
Er zat inderdaag genoeg functioneel bloot in de film.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heerlijk vrouwtje idd, vooral die bedscenes zijn erg goed te doen![]()
Constant Gardener nog niet gezien?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:12 schreef Blackhouse het volgende:
Voor de rest moet ik wat credits geven Rachel Weisz (onder ander bekend van The Mummy & The Mummy Returns). Ze weet een vrij geloofwaardige rol neer te zetten en da's best een uniekum voor haar![]()
niet onaardig???quote:Op maandag 13 februari 2006 16:53 schreef Orthello het volgende:
The Descent. Niet onaardig.
Nope.. de moeite waard dus?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:17 schreef Sokolsky het volgende:
Constant Gardener nog niet gezien?
Jaquote:
Kom ik hier toevallig weer eens een keertje, is er ook werkelijk niks veranderd hequote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat betekent toch niet dat ik hetzelfde punt moet geven??
een tijdje terug werd er altijd gezeurd dat de punten die ik gaf teveel leken op de IMDB rating. Nu is dat niet zo, lig je nog te zeiken
ik voel een nutteloze discussie aankomen, die ik dan ook niet aan ga![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |