quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:49 schreef dutchmage het volgende:
je vergeet het gedeelte: en toen werd ik wakker met mijn vinger in mn reet..
quote:en we hadden zeker één uur lang onwijs lekkere, stomende sex.
omg 3000+ views en 10 post LOLquote:
11 3762quote:
Nou we hebben wel een sauna in huisquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:18 schreef Gronnaephos het volgende:
Een uur lang? Mijn dromen gaan meestal wat sneller voorbij![]()
Stomende sex? Je zou dan bijna geld kunnen vragen voor een sauna op je kamer, lijkt me.![]()
Voor de rest, die vrouw van je dromen, klinkt goed![]()
Maar had je nou gespoten in je slaap of nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:39 schreef renz0r het volgende:
[..]
Nou we hebben wel een sauna in huisMisschien dat daar een gedeelte van de scene inspeelde
Neequote:Op donderdag 9 februari 2006 19:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar had je nou gespoten in je slaap of niet![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:52 schreef t0y het volgende:
BTW, moet je eens in je AT lijst kijken en elke seconde op F5 rammen. Gemiddeld 2 views per seconde ofzo!
![]()
![]()
![]()
1 |
20 erbij! in nog geen 30 seconden!quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:45 schreef Yildiz het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
6363 views al!
edit: 6500quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:46 schreef Yildiz het volgende:
[..]
20 erbij! in nog geen 30 seconden!
Maak er maar 40 van, 6400 exact
6500quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:46 schreef Yildiz het volgende:
[..]
20 erbij! in nog geen 30 seconden!
Maak er maar 40 van, 6400 exact
was 't erg dan? Behalve 't wakkerwordenquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:48 schreef renz0r het volgende:
Maaruh OT:
Hebben mensen die ook wel eens?
Whehe, sorry.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:01 schreef -jos- het volgende:
lol, check die views omhooggaan nu dan... wie loopt er te scripten?
Ja, maar ,t mooiste komt nog.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:45 schreef renz0r het volgende:
Ik zat met een bloedmooie meid op bed, waarmee ik een leuk gesprek had. Zij was echt compleet mijn smaak met alles erop en eraan. 18 jaar, denk 1.75m. Mooie zwoele blauwe ogen, Mooi lang bruin haar, licht gekruld, Mooi lief gezichtje, mooie prammen, kaal , mooi slank....
We waren beide gekleed in ons ondergoed (ik boxer, zij string + bh) en de sfeer werd heel heet. Na 5 minuten praten lieten we onze gevoelens gaan en we hadden zeker één uur lang onwijs lekkere, stomende sex. We lieten ons compleet gaan met de standjes en de sex opzich! Onvergetelijk dacht ik zo! Maar toen.....ging de wekker en werd ik wakker KLOTEZOOI!
Kutdromen![]()
Zeker weten dat ,t pis was??quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je vergeet de pisvlek in je bed...
die scripter hier moet doorgaan !quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:09 schreef Casparovvv het volgende:
wat als 'ie bij 99.999 aangekomen is?
Het was een droom.....quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:25 schreef LKEN het volgende:
dusseehhh, waar zijn de pics?
Ik heb de sp trouwens niet gelezen, is dat erg? ik klikte alleen omdat dit topic al 25823 views had.
ROFLMAOquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:25 schreef LKEN het volgende:
dusseehhh, waar zijn de pics?
Ik heb de sp trouwens niet gelezen, is dat erg? ik klikte alleen omdat dit topic al 25823 views had.
Als je die onzin die je op msn krijg doorstuurt wel jaquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
dromen komen meestal wel uit in zeer korte tijd..
en tien seconden later 30.000quote:
Vandaag weer, ik bekijk mijn hotmail maar mensen blijven daar nog naar toe sturenquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je die onzin die je op msn krijg doorstuurt wel ja![]()
![]()
LOL!quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:49 schreef dutchmage het volgende:
Éen manier om uittesten; gewoon doen!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:09 schreef Casparovvv het volgende:
wat als 'ie bij 99.999 aangekomen is?
ram jij F5 dan ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Éen manier om uittesten; gewoon doen!!
Kom op, F5 rammen!!![]()
Nee, maar kijk wel elke paar minuten in dit topic...quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ram jij F5 dan ?
door met 3 tot 4 personen steeds F5 te rammen haal je ditnog niet![]()
De wat?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:02 schreef stigmatic_agony het volgende:
al 7 keer zoveel als de FAQ ondertussen![]()
Volgens mij zitten tien man de hele tijd te refreshenquote:
Dan nog..quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:14 schreef freiss het volgende:
[..]
Volgens mij zitten tien man de hele tijd te refreshen![]()
![]()
En naast de puntjes zie je dan ineens ene absurd hoog aantal views... alsof iedereen aan het gluren is bij die onwijs lekkere sexquote:Onwijs lekkere sex hebben en dan gebeurt er dit....
als je nou stopt met posten, dan komt dit topic niet volquote:
Ik zie het nu er alleen niet echt van inquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:38 schreef Falco het volgende:
Volgens mij zit er iemand (misschien TS zelf) continu op F5 te rammen
Geweldige toegevoegde waarde aan dit prachtige offtopic topic.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:44 schreef Originele_Naam het volgende:
HAHAHAHAHHAA
je houdt ervan om mense af te kraken hequote:Op donderdag 9 februari 2006 21:46 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Geweldige toegevoegde waarde aan dit prachtige offtopic topic.![]()
Als de 100 000 wordt bereikt begin ik daar een topic over.![]()
en we doen het allemaal voor jouquote:
krijgen je eigen topics niet genoeg views ofzoquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:46 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Geweldige toegevoegde waarde aan dit prachtige offtopic topic.![]()
Als de 100 000 wordt bereikt begin ik daar een topic over.![]()
mijn geheim, wat doe je.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:49 schreef truStie het volgende:
[..]
krijgen je eigen topics niet genoeg views ofzo![]()
Ja het is wel een tikkie slomer geworden moet ik zeggenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:53 schreef longinus het volgende:
Volgens mij heeft dit topic al een effect op de performance van Fok!
Vroeg ik me net ook af.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:52 schreef amornl87 het volgende:
welk topic heeft eigenlijk de meeste views gehad ooit
Gaan ze vast niet toegevenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:55 schreef renz0r het volgende:
oke en nu?
Juist ja Back ontopic!
Nog meer mensen ervaring?
dat kan niet he, voordat je het weet is dit topic volquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:57 schreef Falco het volgende:
Op naar de 1 miljoen views!
Het móet gewoon een record zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:00 schreef longinus het volgende:
Meer dan 10.000 views in 10 minuten.
ja dus?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:00 schreef amornl87 het volgende:
[..]
dat kan niet he, voordat je het weet is dit topic vol![]()
Wees eens orgineel met dat f5quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:58 schreef Paltos het volgende:
Hij gaat nu nóg sneller.
die mensen hebben gewoon geen discipline om hier geen reactie achter te latenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:01 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
ja dus?
kan altijd hoor
als ie op slot is, betekent niet dat je er niet meer naar kan kijken![]()
de tweakersquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:03 schreef truStie het volgende:
samenzwering!
gewoon test topic van de admins hoeveel views en topic per minuut aankan![]()
of de tweakers vallen aan!
iets met 600 000 in B&H ofzoquote:
Ik heb me laten vertellen dat er in B&H een topic is met 600000 viewsquote:
damn welk topic dan kan je dat opzoeken?quote:
Euh, scriptjes.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:03 schreef Casparovvv het volgende:
Vraag mij eigenlijk af waarom juist dit topic zoveel views haalt. Ik bedoel, er zijn zoveel topics met seks, bonkjes en sliertjes of ijsmeis in de TT. Dit is toch niet zó bijzonder?
bespaar je de serieuze ''scriptjes'' reacties
niet lullenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:07 schreef LostFormat het volgende:
Er lopen scriptjes. Dat kan niet anders.
proficiat, je hebt met deze reactie je geloofwaardigheid behouden.quote:
Kan jij voortaan niet je grafsmoel tegen mij houden? Gewoon niet reageren op mijn reacties. Soort van win-win situatie voor ons beide.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:09 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Kan jij voortaan niet je grafsmoel tegen mij houden? Gewoon niet reageren op mijn reacties. Soort van win-win situatie voor ons beide.
Meer win win voor hem volgens mijquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:09 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Kan jij voortaan niet je grafsmoel tegen mij houden? Gewoon niet reageren op mijn reacties. Soort van win-win situatie voor ons beide.
Correctie: 5334 viewsquote:
Verkapte-ik-ben-nu-te-laat-om-daar-aan-mee-te-doen postquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:19 schreef -J-D- het volgende:
Post opkrik topic
het-is-te-laatquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:20 schreef fallrite het volgende:
[..]
Verkapte-ik-ben-nu-te-laat-om-daar-aan-mee-te-doen post
mogguh!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:20 schreef buzzer het volgende:
---> ONZ ofzo, dit heeft geen fuck in KLB te zoeken
In ONZ ook niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:20 schreef buzzer het volgende:
---> ONZ ofzo, dit heeft geen fuck in KLB te zoeken
Heeft het je veel moeite gekost?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:25 schreef PallominnoXIII het volgende:
Hielp je mee![]()
Keek maar sporadisch naaar views.. maar het was allemaal voor niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |