quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:49 schreef dutchmage het volgende:
je vergeet het gedeelte: en toen werd ik wakker met mijn vinger in mn reet..
Volgens mij zitten tien man de hele tijd te refreshenquote:
Dan nog..quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:14 schreef freiss het volgende:
[..]
Volgens mij zitten tien man de hele tijd te refreshen![]()
![]()
En naast de puntjes zie je dan ineens ene absurd hoog aantal views... alsof iedereen aan het gluren is bij die onwijs lekkere sexquote:Onwijs lekkere sex hebben en dan gebeurt er dit....
als je nou stopt met posten, dan komt dit topic niet volquote:
Ik zie het nu er alleen niet echt van inquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:38 schreef Falco het volgende:
Volgens mij zit er iemand (misschien TS zelf) continu op F5 te rammen
Geweldige toegevoegde waarde aan dit prachtige offtopic topic.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:44 schreef Originele_Naam het volgende:
HAHAHAHAHHAA
je houdt ervan om mense af te kraken hequote:Op donderdag 9 februari 2006 21:46 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Geweldige toegevoegde waarde aan dit prachtige offtopic topic.![]()
Als de 100 000 wordt bereikt begin ik daar een topic over.![]()
en we doen het allemaal voor jouquote:
krijgen je eigen topics niet genoeg views ofzoquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:46 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Geweldige toegevoegde waarde aan dit prachtige offtopic topic.![]()
Als de 100 000 wordt bereikt begin ik daar een topic over.![]()
mijn geheim, wat doe je.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:49 schreef truStie het volgende:
[..]
krijgen je eigen topics niet genoeg views ofzo![]()
Ja het is wel een tikkie slomer geworden moet ik zeggenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:53 schreef longinus het volgende:
Volgens mij heeft dit topic al een effect op de performance van Fok!
Vroeg ik me net ook af.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:52 schreef amornl87 het volgende:
welk topic heeft eigenlijk de meeste views gehad ooit
Gaan ze vast niet toegevenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:55 schreef renz0r het volgende:
oke en nu?
Juist ja Back ontopic!
Nog meer mensen ervaring?
dat kan niet he, voordat je het weet is dit topic volquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:57 schreef Falco het volgende:
Op naar de 1 miljoen views!
Het móet gewoon een record zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:00 schreef longinus het volgende:
Meer dan 10.000 views in 10 minuten.
ja dus?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:00 schreef amornl87 het volgende:
[..]
dat kan niet he, voordat je het weet is dit topic vol![]()
Wees eens orgineel met dat f5quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:58 schreef Paltos het volgende:
Hij gaat nu nóg sneller.
die mensen hebben gewoon geen discipline om hier geen reactie achter te latenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:01 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
ja dus?
kan altijd hoor
als ie op slot is, betekent niet dat je er niet meer naar kan kijken![]()
de tweakersquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:03 schreef truStie het volgende:
samenzwering!
gewoon test topic van de admins hoeveel views en topic per minuut aankan![]()
of de tweakers vallen aan!
iets met 600 000 in B&H ofzoquote:
Ik heb me laten vertellen dat er in B&H een topic is met 600000 viewsquote:
damn welk topic dan kan je dat opzoeken?quote:
Euh, scriptjes.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:03 schreef Casparovvv het volgende:
Vraag mij eigenlijk af waarom juist dit topic zoveel views haalt. Ik bedoel, er zijn zoveel topics met seks, bonkjes en sliertjes of ijsmeis in de TT. Dit is toch niet zó bijzonder?
bespaar je de serieuze ''scriptjes'' reacties
niet lullenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:07 schreef LostFormat het volgende:
Er lopen scriptjes. Dat kan niet anders.
proficiat, je hebt met deze reactie je geloofwaardigheid behouden.quote:
Kan jij voortaan niet je grafsmoel tegen mij houden? Gewoon niet reageren op mijn reacties. Soort van win-win situatie voor ons beide.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:09 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Kan jij voortaan niet je grafsmoel tegen mij houden? Gewoon niet reageren op mijn reacties. Soort van win-win situatie voor ons beide.
Meer win win voor hem volgens mijquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:09 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Kan jij voortaan niet je grafsmoel tegen mij houden? Gewoon niet reageren op mijn reacties. Soort van win-win situatie voor ons beide.
Correctie: 5334 viewsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |