die mensen hebben gewoon geen discipline om hier geen reactie achter te latenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:01 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
ja dus?
kan altijd hoor
als ie op slot is, betekent niet dat je er niet meer naar kan kijken![]()
de tweakersquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:03 schreef truStie het volgende:
samenzwering!
gewoon test topic van de admins hoeveel views en topic per minuut aankan![]()
of de tweakers vallen aan!
iets met 600 000 in B&H ofzoquote:
Ik heb me laten vertellen dat er in B&H een topic is met 600000 viewsquote:
damn welk topic dan kan je dat opzoeken?quote:
Euh, scriptjes.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:03 schreef Casparovvv het volgende:
Vraag mij eigenlijk af waarom juist dit topic zoveel views haalt. Ik bedoel, er zijn zoveel topics met seks, bonkjes en sliertjes of ijsmeis in de TT. Dit is toch niet zó bijzonder?
bespaar je de serieuze ''scriptjes'' reacties
niet lullenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:07 schreef LostFormat het volgende:
Er lopen scriptjes. Dat kan niet anders.
proficiat, je hebt met deze reactie je geloofwaardigheid behouden.quote:
Kan jij voortaan niet je grafsmoel tegen mij houden? Gewoon niet reageren op mijn reacties. Soort van win-win situatie voor ons beide.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:09 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Kan jij voortaan niet je grafsmoel tegen mij houden? Gewoon niet reageren op mijn reacties. Soort van win-win situatie voor ons beide.
Meer win win voor hem volgens mijquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:09 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Kan jij voortaan niet je grafsmoel tegen mij houden? Gewoon niet reageren op mijn reacties. Soort van win-win situatie voor ons beide.
Correctie: 5334 viewsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |