Het is gewoonweer de wraakzuchtiuge oud-testamentische God die de gelovigen het vlees van de botten graast en 's nachts in onherbergzaame gebieden chagerijnig bij vulkanen rondhangt.quote:
ik heb me zeer vermaakt vanavond in dit topic. Ga nu slapen want over een uur of 6 gaan mijn wekkers weerquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:39 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ben niet voor niets een paranormale metalen tante.![]()
Wat zeg je dat mooi!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:41 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Het is gewoonweer de wraakzuchtiuge oud-testamentische God die de gelovigen het vlees van de botten graast en 's nachts in onherbergzaame gebieden chagerijnig bij vulkanen rondhangt.
Maar nu in de vorm van of 'boven' of de 'kosmische' wereld of iets anders fraais.
Truste!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik heb me zeer vermaakt vanavond in dit topic. Ga nu slapen want over een uur of 6 gaan mijn wekkers weer![]()
![]()
Truste kleine bengel!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik heb me zeer vermaakt vanavond in dit topic. Ga nu slapen want over een uur of 6 gaan mijn wekkers weer![]()
![]()
als je maar stil doetquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:43 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Truste!Ik blijf nog een uurtje en dan kruip ik er gezellig bij.
Bedankt voor deze inspirerende bijdrage!quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat gesprek is saai......
Ik ga ook offline....die gozer is te saai voor woorden. Ga sowieso offline.
Maar die gast is echt saai om naar te luisteren.
Ik wil het ook zien, dus voor de derde maal: heeft iemand het voor mij ergens op dvd? Ik betaal de kosten uiteraard.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:01 schreef Genverbrander het volgende:
Ooh ik zou het heerlijk vinden, een nieuwe serie van Robbert.Ik heb me zelden zo vermaakt als tijdens Er is zoveel meer.
ben nou maar blij dat er ook hier kritische mensen rondlopenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:31 schreef footballmanager11 het volgende:
Stenny ik geloof ook niet meer in Robbert. Hij heeft gewoon een geestelijke ziekte of iets dergelijks.
Maar waarom kraak jij hem zo af, terwijl je zelf met de meest achtelijke verhalen komt? ( gewoon kritische vraag )
Die man heeft vast iets beters te doen dan meelezen op fokquote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Slowchatnou ja, stel dat Robbert meeleest, heeft ie ook iets te doen
![]()
Ach, we hebben allemaal weleens geen levenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Die man heeft vast iets beters te doen dan meelezen op fok![]()
Waarom moet zijn vader ermee accoord gaan? Mag of kan Robbert zelf geen beslissingen nemen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:52 schreef pikki het volgende:
[..]
hij geeft daar geen details over......bijgevolg weet k dat niet, ...en hij bedoelt er misch ook geen onderzoek mee hoe jullie het zien, ....en zijn vader moet ermee akkord gaan, is nog een ander punt .
niet overtuigen,.?......wat heb jij dan nodig allemaal... eer je overtuigd bent ? ...een ufo voor je deur die je een ritje naar bovisca geeft ??
Jazeker, pas maar op, ben afgelopen nacht "gestraft" !quote:
Je bent er nu 2quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ach, we hebben allemaal weleens geen leven![]()
vooral als je zwanger bent![]()
hè?quote:
Dit is [TRU], als je hier moet kiezen tussen de kat die 'm omgooide en elvis-in-een-ufo die speciaal terugkomt om een vaas om te gooien is het niet meer dan logisch om voor de laatste optie te gaan, mits je er wel even bijvermeld dat Elvis waarschijnlijk geholpen werd door de Illuminati die nog snel hun preparaties moeten treffen voor 2012quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:47 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Jazeker, pas maar op, ben afgelopen nacht "gestraft" !![]()
Grote bloemvaas omver, alles zeiknat !![]()
(maar kan ook de kat zijn geweest die hem omver trok)
Sten pakt het iets tactischer aan, die zorgt er gewoon voor dat haar eigen fantasierijke verhalen niet te verifieren zijn zodat niemand d'r bubbeltje lek kan prikkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:31 schreef footballmanager11 het volgende:
Stenny ik geloof ook niet meer in Robbert. Hij heeft gewoon een geestelijke ziekte of iets dergelijks.
Maar waarom kraak jij hem zo af, terwijl je zelf met de meest achtelijke verhalen komt? ( gewoon kritische vraag )
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:04 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dit is [TRU], als je hier moet kiezen tussen de kat die 'm omgooide en elvis-in-een-ufo die speciaal terugkomt om een vaas om te gooien is het niet meer dan logisch om voor de laatste optie te gaan, mits je er wel even bijvermeld dat Elvis waarschijnlijk geholpen werd door de Illuminati die nog snel hun preparaties moeten treffen voor 2012
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:09 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik zou Elvis wel willen zien hoor![]()
![]()
in een roze caddilac ufo![]()
Wauw !!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:34 schreef CarDani het volgende:
[..]
Waarom moet zijn vader ermee accoord gaan? Mag of kan Robbert zelf geen beslissingen nemen?
Overal lijkt het en gisteren was er weer zo'n soort postquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:24 schreef Genverbrander het volgende:
Waar gaat het over? Waar moet die vader mee akkoord zijn?
hm. Ik voel me niet aangesproken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:21 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wauw !!
Sinds pagina 2 (dit is pagina 4 bij mij) is dit de eerste zinnige post die ik tegenkom...
Was er drank in het spel ??
Denken we dat ieder serieus geïnteresseerde in wat voor kant van het RvdB verhaal hier doorheen worstelt ?
Was dit een "bezopen" poging tot het wegjagen van mensen ?
Het topic dood laten bloeden doordat mensen half lachend half jankend weglopen ?
Of was het gewoon "bezopen"?
Wijn of whiskey ?
Of moet ik me wel aangesproken voelen, je linkt hier oa naar een post van mij?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
Overal lijkt het en gisteren was er weer zo'n soort post
Het medium Robbert van den Broeke (deel 46)
Nee... ik meende ook oprechte interesse (ongeacht je eigen mening/inzich er in) in relevante dingen van jou uit te mogen waarnemen door dit topic heen verweven.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:25 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
hm. Ik voel me niet aangesproken.
nee, dat is al veel vaker gemeld.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:27 schreef Genverbrander het volgende:
Maar het is toch geen nieuws dat hij onder de plak zit bij zijn vader?![]()
Zucht Marietje, betrek toch niet alles altijd op jezelf, daar ben je niet belangrijk genoeg voor.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:27 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Of moet ik me wel aangesproken voelen, je linkt hier oa naar een post van mij?
gelukkigquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:28 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nee... ik meende ook oprechte interesse (ongeacht je eigen mening/inzich er in) in relevante dingen van jou uit te mogen waarnemen door dit topic heen verweven.
Het ging niet eens over vdB, maar was nog wel het meest zinnig. (je interesse voor de pikki verhalen)
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:29 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Zucht Marietje, betrek toch niet alles altijd op jezelf, daar ben je niet belangrijk genoeg voor.![]()
Als je die post van Mirage leest snap je toch meteen wat ze bedoelt, doe niet zo vermoeiend.
altijdquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:29 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Zucht Marietje, betrek toch niet alles altijd op jezelf, daar ben je niet belangrijk genoeg voor.![]()
Als je die post van Mirage leest snap je toch meteen wat ze bedoelt, doe niet zo vermoeiend.
quote:Heeft Robbert onder druk van de omstandigheden de waarheid nu en dan een handje geholpen? Verontwaardigd: „Het zou niet in me opkomen.“ Hij steekt twee vingers de lucht in. „Ik zweer het op mijn dood. Als ik een lijn naar boven heb, heb ik toch geen andere rotzooi nodig? Ik ben mijn eigen Google.“
Oplichterij zou van hogerhand ook niet worden gepikt, vult zijn vader aan.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:29 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik kom niet met de meest achterlijke verhalen, ik kom met ervaringsfeiten, niet met foto's. Maar houd het on topic, on Robbert dus.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:31 schreef footballmanager11 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |