abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34917567
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:15 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ik zou het niet weten.
Het lijkt onwaarschijnlijk, maar ik heb wel eens gelezen dat de werkelijkheid vreemder is dan de mens ooit zal kunnen vermoeden, en ik denk dat dat idd wel eens zo zou kunnen zijn. Dus ik probeer voor alles open te staan, hoe raar het ook klinkt.
Ja, ik denk dat er heel veel mensen dat nooit kunnen geloven, ...toch heb ik daar al heel veel over gelezen, en het is vaker al gebeurd ...en er is ook steeds mee gelachen door niet-believers ..ik geloof het echt wel , maar wel omdat ik er kan inkomen in die zaken .
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  donderdag 9 februari 2006 @ 22:20:32 #52
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34917631
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:18 schreef pikki het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat er heel veel mensen dat nooit kunnen geloven, ...toch heb ik daar al heel veel over gelezen, en het is vaker al gebeurd ...en er is ook steeds mee gelachen door niet-believers ..ik geloof het echt wel , maar wel omdat ik er kan inkomen in die zaken .
heb je zelf wel eens zoiets ervaren? Omdat je er wel kan inkomen?

En uitlachen enzo is niet belangrijk. Lekker laten lachen
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_34917685
de werkelijkheid ís al te vaag voor woorden hoor...
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  donderdag 9 februari 2006 @ 22:22:17 #54
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34917710
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:21 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
de werkelijkheid ís al te vaag voor woorden hoor...
Kan je nagaan
pi_34917893
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:20 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

heb je zelf wel eens zoiets ervaren? Omdat je er wel kan inkomen?

En uitlachen enzo is niet belangrijk. Lekker laten lachen
Neen, maar ik voel als ik iets lees , dat het echt is , en niet gefantaseerd, ...het is een soort heldervoelendheid, ....ik voel ook als iemand liegt, in mijn aanwezigheid, of wat er gaat gebeuren .
Buiten die ufo die ik wel zag en een lichtbol (die hier aan mijn huis is verschenen ) maar ik niet zelf gezien heb , maar wel door mijn buurvrouw is beschreven , die erg geschrokken was erdoor ..en mij vertelde erover , want het was slechts enkele meters van haar , en wibbelde heen en weer, en iemand op straat zag het ook en bleef staan kijken , het was rond 9 uur 's avonds en al donker .
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34918069
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:26 schreef pikki het volgende:

[..]

Neen, maar ik voel als ik iets lees , dat het echt is , en niet gefantaseerd, ...het is e en soort heldervoelendheid, ....ik voel ook als iemand liegt, in mijn aanwezigheid, of wat er gaat gebeuren .
Sja, dan vind ik het niet gek dat je zulk soort dingen geloofd....excuses voor de anderen hier die ook - deels - in dit soort zaken geloven, ik wil jullie niet over een kam scheren. (zoals pikki bij de niet believers overigens wel doet)

maar ja, hee...een béétje kritischer tegen mensen aankijken mag wel
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  donderdag 9 februari 2006 @ 22:30:44 #57
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34918093
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:26 schreef pikki het volgende:

[..]

Neen, maar ik voel als ik iets lees , dat het echt is , en niet gefantaseerd, ...het is e en soort heldervoelendheid, ....ik voel ook als iemand liegt, in mijn aanwezigheid, of wat er gaat gebeuren .
Buiten die ufo die ik wel zag en een lichtbol (die hier aan mijn huis is verschenen ) maar ik niet zelf gezien heb , maar wel door mijn buurvrouw is beschreven , die erg geschrokken was erdoor ..en mij vertlede erover , want het was slechts enkele meters van haar , en wibbelde heen en weer, en iemand op straat zag het ook en bleef staan kijken , het was rond 9 uur 's avonds en al donker .
diegene op straat die het ook zag, hoe ben je daar achter gekomen?

Ik heb ook ergens gelezen dat Robbert ook in gezelschap van een oude schoolvriend een lichtbol heeft gezien trouwens. Die schoolvriend vond het eng.
  donderdag 9 februari 2006 @ 22:31:28 #58
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34918120
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:30 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

Sja, dan vind ik het niet gek dat je zulk soort dingen geloofd....excuses voor de anderen hier die ook - deels - in dit soort zaken geloven, ik wil jullie niet over een kam scheren. (zoals pikki bij de niet believers overigens wel doet)

maar ja, hee...een béétje kritischer tegen mensen aankijken mag wel
Ieder zijn eigen manier
pi_34918358
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:30 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ik heb ook ergens gelezen dat Robbert ook in gezelschap van een oude schoolvriend een lichtbol heeft gezien trouwens. Die schoolvriend vond het eng.
Ik was binnen tv aan het kijken, die bewuste avond ...
'S anderendaags vertelde mijn buurvrouw mij dit, en ze was hevig geemotioneerd , ze was naar boven gegaan naar een kamer die op de zijkant uitgaf op mijn voordeur ..., en haar aandacht werd getrokken door een gouden gele bol dienet boven mijn voordeur heen en weer danste , en ze zag ook dat er juist iemand met een hond passerde op de stoep ook vlak bij mijn voorduer, die iets op de zijkant staat ,bleef stilstaan die het opgemertkt had, en verontwaardigd bleef staan kijken ..
  donderdag 9 februari 2006 @ 22:40:10 #60
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34918561
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:36 schreef pikki het volgende:

[..]

Ik was binnen tv aan het kijken, die bewuste avond ...
'S anderendaags vertelde mijn buurvrouw mij dit, en ze was hevig geemotioneerd , ze was naar boven gegaan naar een kamer die op de zijkant uitgaf op mijn voordeur ..., en haar aandacht werd getrokken door een gouden gele bol dienet boven mijn voordeur heen en weer danste , en ze zag ook dat er juist iemand met een hond passerde op de stoep ook vlak bij mijn voorduer, die iets op de zijkant staat ,bleef stilstaan die het opgemertkt had, en verontwaardigd bleef staan kijken ..
Bizar verhaal, ik kan me voorstellen dat je buurvrouw zich het apelazerus is geschrokken. Jij hebt dus niet aan haar verhaal getwijfeld? Wat denk je dat het zou kunnen zijn geweest?
pi_34918721
dat je niet aan iemand's verhaal twijfelt hoeft nog niet te betekenen dat het daadwerkelijk gebeurt is

maar goed, misschien ben ik hier wel echt te nuchter voor
pi_34918803
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:40 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Bizar verhaal, ik kan me voorstellen dat je buurvrouw zich het apelazerus is geschrokken. Jij hebt dus niet aan haar verhaal getwijfeld? Wat denk je dat het zou kunnen zijn geweest?
Ik heb er door een vriend van mij over laten channelen, en heb dit bericht nog wel, .....het was zoiets als een manifestatie van het Al , daar kwam het op neer, en het is opzettelijk niet aan ons verschenen om ons niet te doen schrikken, stond er in maar ons voor te bereiden op een echt kontakt in de toekomst .....meer kan ik niet zeggen hierover. en de bedoeling was ook van een boodschap aan die buurvrouw te geven ...
  donderdag 9 februari 2006 @ 22:45:48 #63
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34918816
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:43 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
dat je niet aan iemand's verhaal twijfelt hoeft nog niet te betekenen dat het daadwerkelijk gebeurt is

maar goed, misschien ben ik hier wel echt te nuchter voor
ik ben gewoon benieuwd naar wat Pikki te vertellen heeft.
pi_34918856
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:45 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Don't be.
  donderdag 9 februari 2006 @ 22:48:17 #65
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34918924
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:45 schreef pikki het volgende:

[..]

Ik heb er door een vriend van mij over laten channelen, en heb dit bericht nog wel, .....het was zoiets als een manifestatie van het Al , daar kwam het op neer, en het is opzettelijk niet aan ons verschenen om ons niet te doen schrikken, stond er in maar ons voor te bereiden op een echt kontakt in de toekomst .....meer kan ik niet zeggen hierover.
waarom kan je er niet meer over zeggen?
Heeft dat echte contact ook plaatsgevonden? En denk je dat je idd zou zijn geschrokken als je het zelf gezien zou hebben?
pi_34918939
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:45 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ik had t niet zozeer tegen jou
  donderdag 9 februari 2006 @ 22:49:26 #67
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34918981
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:46 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Don't be.
toch wel. Ik ben zelfs -af en toe dan- benieuwd naar wat jij te vertellen hebt.
alhoewel..
pi_34919014
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:48 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

waarom kan je er niet meer over zeggen?
Heeft dat echte contact ook plaatsgevonden? En denk je dat je idd zou zijn geschrokken als je het zelf gezien zou hebben?
Ik denk het niet, maar het is nu nog te vroeg, zeiden zij ...in dat bericht , ...de kennis moet nog eerst aangescherpt worden ..
  donderdag 9 februari 2006 @ 22:50:13 #69
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34919022
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:48 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

ik had t niet zozeer tegen jou
oh
zoals ik al zei, ieder op z'n eigen manier
pi_34919030
Ik vind het wel interessant wat Pikki te vertellen heeft. Zijn verhalen zijn altijd boeiend
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  donderdag 9 februari 2006 @ 22:51:59 #71
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34919102
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:50 schreef pikki het volgende:

[..]

Ik denk het niet, maar het is nu nog te vroeg, zeiden zij ...in dat bericht , ...de kennis moet nog eerst aangescherpt worden ..
Hm, jammer. Bij wie zou de kennis moeten aangescherpt worden? Laatste vraag: wanneer is dit allemaal gebeurd?
En hou me op de hoogte, ik wil graag alles weten
pi_34919134
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:50 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik vind het wel interessant wat Pikki te vertellen heeft. Zijn verhalen zijn altijd boeiend
Ik vind de verhalen vooral heel erg grappig, en met name door de bizarre stijl waain ze geschreven zijn.
pi_34919217
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:39 schreef pikki het volgende:
Vraag mij al lekker af hoe ze hier gaan reageren als R met nog meer bewijzen in zijn volgende aflevering afkomt ........een spetterend vuurwerk moet dat worden .....
Bewijzen? Vreemd ik heb geen bewijzen gezien, alleen maar anti bewijzen.
pi_34919259
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:54 schreef Stenny het volgende:

[..]

Bewijzen? Vreemd ik heb geen bewijzen gezien, alleen maar anti bewijzen.
Hey sten je vriendje/man is echt een lekker ding!
pi_34919263
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:51 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Hm, jammer. Bij wie zou de kennis moeten aangescherpt worden? Laatste vraag: wanneer is dit allemaal gebeurd?
En hou me op de hoogte, ik wil graag alles weten
Niet zolang geleden enkele maanden .
Het eigenardige was wel dat ik diezelfde nacht ook een bewuste droom heb gehad, en mijn overleden vader mij toegesproken heeft, en er werd op mijn hoofd getikt door iets, en er waren 3 zinnen die mij gezegd werden met geluid hoorbaar aan mijn oor , waarvan ik er nog eentje mij herinner , maar die zinnen zijn echt niet zo belangrijk .
pi_34919300
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:55 schreef pikki het volgende:

[..]

Het eigenardige was wel dat ik diezelfde nacht ook een bewuste droom heb gehad, en mijn overleden vader mij toegesproken heeft, en er werd op mijn hoofd getikt door iets, en er waren 3 zinnen die mij gezegd werden, waarvaan ik er nog eentje mij herinner , maar die zinnen zijn echt niet zio belangrijk .
Had je een goede band met je vader?
pi_34919319
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:30 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Marietje! Ik zie ook geregeld een lichtbol, ik geloof dat ze hem "zon" noemen.
pi_34919358
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:55 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Hey sten je vriendje/man is echt een lekker ding!
Mijn man ja. Natuurlijk, ik trouw ook niet met iedereen.
pi_34919384
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:56 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik zie vaak 's nachts ook een hele hoop kleine lichtbolletjes stil aan de hemel staan. Alleen als het onbewolkt is, heel gek.
  donderdag 9 februari 2006 @ 22:58:39 #80
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34919413
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:56 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ja, die zie ik ook wel eens, maar het ging hier niet om de zon
pi_34919426
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:58 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ik zie vaak 's nachts ook een hele hoop kleine lichtbolletjes stil aan de hemel staan. Alleen als het onbewolkt is, heel gek.
Ik zie zelfs een lichtbol recht voor me. Verhip het is mijn bueraulamp.
pi_34919452
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:58 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ja, die zie ik ook wel eens, maar het ging hier niet om de zon
Marietje! Nee! Oh! wat dom van me!
pi_34919465
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:58 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik zie zelfs een lichtbol recht voor me. Verhip het is mijn bueraulamp.
Ik staar al de hele tijd naar een lichtbol. Verhip het is mijn monitor.
  donderdag 9 februari 2006 @ 22:59:51 #84
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34919481
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:55 schreef pikki het volgende:

[..]

Het eigenardige was wel dat ik diezelfde nacht ook een bewuste droom heb gehad, en mijn overleden vader mij toegesproken heeft, en er werd op mijn hoofd getikt door iets, en er waren 3 zinnen die mij gezegd werden met geluid hoorbaar aan mijn oor , waarvan ik er nog eentje mij herinner , maar die zinnen zijn echt niet zo belangrijk .
ok. Is je vader al lang overleden?
pi_34919507
Ik heb een media-gedeelte toegevoegd onderaan het artikel op http://home.planet.nl/~buij0038/rvdb/

pi_34919509
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:58 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ik heb er zin aan. Robbert kom maar op met je nieuwe tv programma. Wij zitten er klaar voor.
  donderdag 9 februari 2006 @ 23:00:35 #87
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34919520
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:59 schreef Stenny het volgende:

[..]

Marietje! Nee! Oh! wat dom van me!
geeft niet hoor
pi_34919555
Ooh ik zou het heerlijk vinden, een nieuwe serie van Robbert. Ik heb me zelden zo vermaakt als tijdens Er is zoveel meer.
pi_34919578
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:00 schreef Genverbrander het volgende:
Ik heb een media-gedeelte toegevoegd onderaan het artikel op http://home.planet.nl/~buij0038/rvdb/

Het ziet er toppie uit, steeds meer een volwaardige website. En Robbert zal wel met nieuwe bewijslast komen, Genny, we zitten hier nog wel even!
pi_34919590
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:59 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ok. Is je vader al lang overleden?
Vindt je het zo boeiend , dit verhaal .....?
Ja, al een 20 jaar geleden zo ongeveer ....
Er is nog wel meer , hoor dat ik nu kan thuisbrengen, vaak dingen die je op het moment zelf niet ziet , maar daarna wel, ...en duidelijker worden ...
pi_34919630
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:01 schreef Stenny het volgende:

[..]

Het ziet er toppie uit, steeds meer een volwaardige website. En Robbert zal wel met nieuwe bewijslast komen, Genny, we zitten hier nog wel even!
Haha Ja ik hou het bewust een simpele website met zo min mogelijk layout en maar één pagina, meer is ie niet waard

Maar idd, zoals ik altijd al gezegd heb: dit is pas het begin.
pi_34919644
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:00 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

geeft niet hoor
Wij kritische mensen zijn ook zo dom, Robbert is ver verheven boven het kloterige kritische volk. He rules en hoeft niet in te gaan op wat het volk morrelt. Wat Robbert doet, is altijd goed.
  donderdag 9 februari 2006 @ 23:03:53 #93
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34919670
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:02 schreef pikki het volgende:

[..]

Vindt je het zo boeiend , dit verhaal .....?
Ja, al een 20 jaar geleden zo ongeveer ....
Er is nog wel meer , hoor dat ik nu kan thuisbrengen, vaak dingen die je op het moment zelf niet ziet , maar daarna wel, ...en duidelijker worden ...
ik heb ook wel eens een hele realistische droom gehad over een overleden familielid van mij, maar die was toen nog niet zo lang daarvoor gestorven. Vandaar mijn vraag.
pi_34919687
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:02 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Haha Ja ik hou het bewust een simpele website met zo min mogelijk layout en maar één pagina, meer is ie niet waard

Maar idd, zoals ik altijd al gezegd heb: dit is pas het begin.
Wij volgen Koning Robbert op de voet, kijken wanneer hij van zijn zelf gemaakte voetstuk af stapt.
  donderdag 9 februari 2006 @ 23:04:46 #95
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34919723
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:03 schreef Stenny het volgende:

[..]

Wij kritische mensen zijn ook zo dom, Robbert is ver verheven boven het kloterige kritische volk. He rules en hoeft niet in te gaan op wat het volk morrelt. Wat Robbert doet, is altijd goed.
Je lijkt wel een soort van pissig.
pi_34919761
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:04 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Je lijkt wel een soort van pissig.
Nee joh, je vergist je. Robbert Rules. Toch duidelijk gevalletje van.
  donderdag 9 februari 2006 @ 23:06:14 #97
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34919797
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:05 schreef Stenny het volgende:

[..]

Nee joh, je vergist je. Robbert Rules. Toch duidelijk gevalletje van.
ben je beledigd ofzo dat hij hier niet reageert?
pi_34919824
Sten, we vonden wat foto's op jouw site, Willie en ik. Ze zijn erg mooi, waar heb je ze vandaan? Willie komt zo geloof ik met een post

(je vindt het hopleijk niet erg dat ik ze hier post?)
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34919927
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:06 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ben je beledigd ofzo dat hij hier niet reageert?
Beledigd, welnee! We spenderen hier immers nog maar 10 miljard woorden aan hem en hijj reageert gewoon niet! Geen enkele reden om pissed te zijn, wat Robbert doet, is altijd goed.
  donderdag 9 februari 2006 @ 23:09:23 #100
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34919967
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:08 schreef Stenny het volgende:

[..]

Beledigd, welnee! We spenderen hier immers nog maar 10 miljard woorden aan hem en hijj reageert gewoon niet! Geen enkele reden om pissed te zijn, wat Robbert doet, is altijd goed.
Sten, laat je niet zo kennen. Ik denk dat je gewoon nog even geduld moet hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')