Je kunt veel vinden op mijn site.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:06 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Sten, we vonden wat foto's op jouw site, Willie en ik. Ze zijn erg mooi, waar heb je ze vandaan? Willie komt zo geloof ik met een post
[afbeelding]
(je vindt het hopleijk niet erg dat ik ze hier post?)
Marietje kleine bengel, mijn geduld is op.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:09 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Sten, laat je niet zo kennen. Ik denk dat je gewoon nog even geduld moet hebben.
Ja, ik vindt Sten te veeleisend, en opdringerig ...dat werkt negatief in haar karma ....moet zij eens gaan beseffen .quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:09 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Sten, laat je niet zo kennen. Ik denk dat je gewoon nog even geduld moet hebben.
Allemaal aurora's, www.skepsis.nl kan het vast goed uitleggenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:11 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Deze vind ik ook iets 'bovennatuurlijks' hebben. Er zal vast wel weer een wetenschappelijke verklaring voor zijn....maar ze zijn mooi die foto's
[afbeelding]
King Robbert Rules yeah!!!!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:11 schreef pikki het volgende:
[..]
Ja, ik vindt Sten te veeleisend, en opdringerig ...dat werkt negatief in haar karma ....moet zij eens gaan beseffen .![]()
waarom ben ik een kleine bengel?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:11 schreef Stenny het volgende:
[..]
Marietje kleine bengel, mijn geduld is op.En ik weet heel goed hoe ik een vuurtje aan iemands schenen kan leggen.
![]()
Ik voel het zo, een lief klein bengeltje.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
waarom ben ik een kleine bengel?![]()
Aurora's.....ok. 't is dat ik het niet helemaal een mooie naam vind anders had ik het die naam gegeven als het een meisje zou zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:13 schreef Stenny het volgende:
[..]
Allemaal aurora's, www.skepsis.nl kan het vast goed uitleggen. Ik heb geen 'wonderen' van Robbert nodig, ze zijn er al genoeg op deze aarde. Dat is allang bewijs dat de aarde prachtig is.
Die wonderen van Robber't zijn het aanzien niet waard als je kijkt in de ogen van een musje of in de kleuren van een aurora.
Ik denk dat onze aller Robbert net hetzelfde zou zeggen , idd hé Stennie ....quote:
je bent veel leuker als je niet zo boos en venijnig doetquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:14 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik voel het zo, een lief klein bengeltje.![]()
Kind ik ben de mildheid zelve.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
je bent veel leuker als je niet zo boos en venijnig doet![]()
Ik vrees het ook. Ja, ik vrees het ook.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:15 schreef pikki het volgende:
[..]
Ik denk dat onze aller Robbert net hetzelfde zou zeggen , idd hé Stennie ....![]()
dat bedoel ikquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:16 schreef Stenny het volgende:
[..]
Kind ik ben de mildheid zelve.![]()
Maar Robbert lust ik rauw.![]()
Moet jij eens opletten!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat bedoel ikZo bereik je zeker niet wat je wilt met deze topics.
![]()
Zij mag een voorbeeld aan R nemen, en haar tegenstander liefhebben, geef eerst de ene wang en dan de andere ...en klets klets ....quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat bedoel ikZo bereik je zeker niet wat je wilt met deze topics.
![]()
Ik houd niet van prikbaarden en al helemaal niet van leugenaars die zich boven iedereen verheven voelen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:21 schreef pikki het volgende:
[..]
Zij mag een voorbeeld aan R nemen, en haaar tegenstander liefhebben, geef eerst de ene wang en dan de andere ...en klets klets ....![]()
dat is jouw interpretatie.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:21 schreef Stenny het volgende:
[..]
...en al helemaal niet van leugenaars die zich boven iedereen verheven voelen.![]()
oeh, ik voel me gevleidquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:23 schreef Stenny het volgende:
krul
[..]
Heel goed. [afbeelding]
Jij bent een van de beste leerlingen van de klas.![]()
Robbert vindt het zeker wel normaal dat hij de wereld bij de neus neemt met zijn idiote nonfoto's.quote:
ach, jij laat je toch niet bij de neus nemen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:24 schreef Stenny het volgende:
[..]
Robbert vindt het zeker wel normaal dat hij de wereld bij de neus neemt met zijn idiote nonfoto's.![]()
Genverbrander, we doen het gewoon nog een keer.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:01 schreef Genverbrander het volgende:
Ooh ik zou het heerlijk vinden, een nieuwe serie van Robbert.Ik heb me zelden zo vermaakt als tijdens Er is zoveel meer.
Precies en laat dat nu eens gezegd zijn. Ga de rest van Nederland voor de gek houden, Robbert, wij (dat is kritisch Fok) trappen er niet in.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:26 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ach, jij laat je toch niet bij de neus nemen?
Kom, we gaan Agnosticus terugroepen, we hebben zijn humor nodig, want er komst vast nog een sessie.quote:
Nu maak je boven boos, se ......quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:28 schreef Stenny het volgende:
[..]
Precies en laat dat nu eens gezegd zijn. Ga de rest van Nederland voor de gek houden, Robbert, wij (dat is kritisch Fok) trappen er niet in.
ik opteer nog steeds voor de mogelijkheid: wel een gave, maar hier en daar wat 'aangedikt'.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:28 schreef Stenny het volgende:
[..]
Precies en laat dat nu eens gezegd zijn. Ga de rest van Nederland voor de gek houden, Robbert, wij (dat is kritisch Fok) trappen er niet in.
Een heel klein beetje maar Marietjelief, een pietsje, een snufje, nee, Nederland heeft dat niet in de gaten, want ik Robbert (ik spreek even voor hem, mag ik) ben slimmer dan de rest.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik opteer nog steeds voor de mogelijkheid: wel een gave, maar hier en daar wat 'aangedikt'.
Het maakt mij niet uit. Ik ben zeer benieuwd of hij weer met zijn Olympusdingetje in de weer gaat of die zekerheidshalve maar in de wilgen hangt met als verklaring: hij werkt niet meer, mijn energie is te krachtig.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:29 schreef NoSigar het volgende:
Ik neem aan dat Robberts' programma op SBS6 wordt uitgezonden?
dat is het ' m nu juist, je kunt niet voor hem spreken...ik kan me nog wel voorstellen dat het bij jou zo overkomt, maar wees niet te snel overtuigd van je eigen gelijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:30 schreef Stenny het volgende:
[..]
Een heel klein beetje maar Marietjelief, een pietsje, een snufje, nee, Nederland heeft dat niet in de gaten, want ik Robbert (ik spreek even voor hem, mag ik) ben slimmer dan de rest.
Hou toch op met die wulpse uitingen, .........en doe er iets aan voor je tuimelt, ........quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:31 schreef Stenny het volgende:
[..]
Boos? Moet je de kosmos eens zien tieren om elke leugenaar zoals Robbert. Bah!
En jij hebt het over karma! Weet jij wel dat elke leugen een gruwel is in de wet van de energie!?Robbert stapelt ze op elkaar alsof het niets is.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:33 schreef pikki het volgende:
[..]
Hou toch op met die wulpse uitingen, .........en doe er iets aan voor je tuimelt, ........ik meen het ......Sten ....ofwel speel je komedie, dat kan ook , wat ik eerder geloof .
![]()
Ik dacht dat je het misschien wistquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:33 schreef Stenny het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit. Ik ben zeer benieuwd of hij weer met zijn Olympusdingetje in de weer gaat of die zekerheidshalve maar in de wilgen hangt met als verklaring: hij werkt niet meer, mijn energie is te krachtig.![]()
![]()
Hij zag er inderdaad ongezond uit. Maar ja, het is inderdaad winter en de tijden zijn zwaar.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:32 schreef NoSigar het volgende:
Het is een gevoelige, kwetsbare jongen.
Wat pafferig van de anti-psychotica wellicht, maar toch.
hij vertegenwoordigt het Niets ...kan dan ook geen kwaad , he ....quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:34 schreef Stenny het volgende:
[..]
En jij hebt het over karma! Weet jij wel dat elke leugen een gruwel is in de wet van de energie!?Robbert stapelt ze op elkaar alsof het niets is.![]()
Ik weet nog niets zeker, maar als het moet, open ik nog 46 delen. Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt haar wel.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:35 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het misschien wist
(ik heb een prachtige Olympus camera, laat die hierbuiten aub!)
Zeker met dat korte haar, ik had echt die associatie, zonder dollen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:35 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hij zag er inderdaad ongezond uit. Maar ja, het is inderdaad winter en de tijden zijn zwaar.
de waarheid heeft de leugen die robbert heet ALLANG ingehaald.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik weet nog niets zeker, maar als het moet, open ik nog 46 delen. Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt haar wel.![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik weet nog niets zeker, maar als het moet, open ik nog 46 delen. Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt haar wel.![]()
Is boven weer eens boos?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:35 schreef Genverbrander het volgende:
Inderdaad zal de hele kosmos over robbert heenvallen... ze houden niet van leugenaars daarboven...![]()
Ja ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:37 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Zeker met dat korte haar, ik had echt die associatie, zonder dollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |