abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34901659
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:13 schreef lordmedelo het volgende:

[..]

Ik heb de voorgaande 44 delen niet helemaal gevolgd, dus sorry als ik wat gemist heb. Ik kom dit rijtje vragen regelmatig in de rvdb-topics en ik vraag me af of iemand ooit het ruwe materiaal gezien heeft van de opnamen. 4 foto's en 3 flitsen... daar kan ik wel een aantal redenen voor verzinnen hoor. Flits uitgezet bij één foto? Flits uit het materiaal geknipt in de uiteindelijke uitzendversie?
En 4 foto's in 6 minuten maken lijkt me verder geen enkel probleem. Dat kan zelfs in 10 seconden...

Wat ik verder van RvdB vind laat ik (vooralsnog) in het midden, maar deze vragen intrigeren mij. Ofwel, het intrigeert me waarom deze vragen een bewijs zouden zijn dat hij de boel bedondert.
Lees dit artikel even goed
http://home.planet.nl/~buij0038/rvdb/
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:14:54 #202
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34901689
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:12 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Klopt, maar ik mag toch zeker wel veronderstellingen maken he. Zeker als ze heel aannemelijk zijn.
het lijkt meer op roddel, jij was zo toch zo tegen riooljournalistiek? De enige die dit soort 'smeuige' details er bij blijft halen ben jij. Of een vand e weinigen dan.

Je lijkt er echt alles aan te doen om hem in een bepaald daglicht te stellen. Of Robbert homo is of niet heeft niets met zijn paranormale gave te maken.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_34901705
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:13 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Zoals al eerder gezegd vind ik homoseksualiteit niet slecht. Jij blijkbaar wel?
Neen, maar je nuanceert het hier alsof het bij R slecht is .....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34901732
O~) ik geloof wel dat hij iets volgens zeggen waarneemt, ik vind hem erg wijs voor zijn leeftijd. Het zou mij niet verbazen als zijn voorkeur naar mannen gaat, ( hier is natuurlijk niets mis mee) ieder zijn deugd toch
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:16:12 #205
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34901738
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:13 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Zoals al eerder gezegd vind ik homoseksualiteit niet slecht. Jij blijkbaar wel?
nee, dat is expres iemands woorden verkeerd uitleggen. R zijn geaardheid doet niet terzake, en jij blijft maar doen alsof dat wel zo is.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_34901764
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:15 schreef pikki het volgende:

[..]

Neen, maar je nuanceert het hier alsof het bij R slecht is .....
Dat zeg ik nergens, ik zeg alleen maar dat het moeilijk voor die knul is...
pi_34901774
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:14 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ah, thanks, ga ik dat even doornemen
Een toevallige passant, wordt soms ineens irritant.
pi_34901820
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:06 schreef pikki het volgende:

[..]

je kunt alles wetenschap noemen, maar het valt helemaal niet onder de exacte wetenschap , en heeft er niets mee te maken ...geestes wetenschappen is maar een woord ..overigens kunstwetenschappen zou je zo ook kunnen zeggen , ....
Wat Robbert doet valt er niet onder en die onderzoekers hebben daar niks mee te zien .
Dus jij vindt ook (net als ik) dat de "bewijzen" van het zgn. wetenschappelijk onderzoek van Nancy Talbott bij Robbert thuis in de prullenmand kunnen? Want volgens jou is het niet wetenschappelijk te meten en dus te bewijzen.
pi_34901860
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:18 schreef Liefsten het volgende:

[..]

Dus jij vindt ook (net als ik) dat de "bewijzen" van het zgn. wetenschappelijk onderzoek van Nancy Talbott bij Robbert thuis in de prullenmand kunnen? Want volgens jou is het niet wetenschappelijk te meten en dus te bewijzen.
Een graancirkel is iets tastbaars , en kan wél onderzocht worden, lichtbollen en ufo's niet , ......
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34901874
hoeveel vraagt hij eigenlijk voor een reading?
pi_34901906
Dit artikel is hier vast al eerder gepost, maar ik heb het gemist dus vandaar nog een keer:

http://www.brabantsdagblad.nl/brabant/article74335.ece

Medium Robbert: ’Ik ben mijn eigen Google’
door Stephan Jongerius

Dinsdag 7 februari 2006 - Medium Robbert van den Broeke uit Hoeven heeft na zijn ’ontmaskering’ een paar beroerde weken achter de rug. Maar aan zichzelf getwijfeld heeft hij geen moment. „Ik ben mijn eigen Google.“

Robbert van den Broeke, geflankeerd door zijn vader Peter, zoekt voor het eerst de publiciteit sinds zijn tv-optredens werden bekritiseerd. Foto Chris van Cromvoirt

Voor het eerst na zijn ’ontmaskering’ praat Robbert van den Broeke met de pers. De eer is voor het Brabants Dagblad, omdat deze krant ooit met een ’integer verhaal’ het fundament legde voor landelijke bekendheid. Nu hij de keerzijde van die roem heeft leren kennen, gaat het medium uit Hoeven terug naar de basis.

Een storm van kritiek en hoon daalde op Robbert (25) neer, nadat de Stichting Skepsis eind vorig jaar zijn wonderlijke openbaringen in het vierdelige tv-programma ’Er is zoveel meer’ op de korrel nam. Pijnlijk werd vooral het vervolg op een sessie met Corrie, een vrouw die verbijsterd was achtergebleven na de zelfdoding van haar echtgenoot. Allerlei details had Robbert opgedist uit een vorig leven dat het stel had gehad, inclusief het beroep van de man: genverbrander. Het bleek allemaal zó op internet te vinden, inclusief spelfout. Want bedoeld was genéverbrander.

Terwijl ’genverbrander’ op de valreep het woord van het jaar 2005 werd, gingen in de media de remmen los. Robberts geestenfoto’s waren trucage graancirkels rond de ouderlijke woning in Hoeven zou hij zelf hebben gemaakt. Een ’ordinaire charlatan’ was hij, hij werd zelfs psychopaat genoemd. Zijn vader Peter zou de kwade genius zijn. Bang ooit voor mislukking van ’zijn zorgenkind’, zou de bankdirecteur na ontdekking van diens mediale gaven belust zijn geraakt op status en geld.

Vader en zoon zijn bewust stil gebleven toen. „Zo werd het ons ook geadviseerd: bepaal zelf weer het moment van publiciteit, zonder rancune naar mensen die zo tekeer zijn gegaan“, zegt Peter van den Broeke.

Als Robbert zich even later voorstelt, blijkt hij inderdaad een innemende jongeman. Opvallend is alleen dat hij bijna constant beweegt met zijn rechterhand. Hij kanaliseert dan energie, licht hij toe. „Ik sta voortdurend in contact met de andere dimensie.“

Demonstreren
Een klinkend weerwoord, overtuigend tegenbewijs? Robbert en zijn vader hebben het niet voorhanden. In de kern is hun verhaal steeds hetzelfde. Robbert probeert vanuit zuiverheid en oprechtheid informatie te vertellen die hij doorkrijgt van hogerhand, punt. De enige echte manier om alle kritiek te weerleggen, zegt zijn vader, is dat zijn zoon blijft demonstreren wat hij waard is.

Daartoe is hij ook vanmiddag bereid, in een reading met de verslaggever als die dat wenst. Is die een nuchter mens? Robbert wrijft zich in de handen. „Da’s alleen maar mooi tegen zweverige types hoef ik maar boe te zeggen en ze gaan al door de knieën.“ Als hij zijn best doet, zegt hij gekscherend, zou hij de pincode van mensen nog wel kunnen doorkrijgen.

Heeft Robbert onder druk van de omstandigheden de waarheid nu en dan een handje geholpen? Verontwaardigd: „Het zou niet in me opkomen.“ Hij steekt twee vingers de lucht in. „Ik zweer het op mijn dood. Als ik een lijn naar boven heb, heb ik toch geen andere rotzooi nodig? Ik ben mijn eigen Google.“

Oplichterij zou van hogerhand ook niet worden gepikt, vult zijn vader aan. Hij brengt in herinnering dat Robberts medicijnen herhaaldelijk met precisie tot ontbranding zijn gebracht in de tijd dat artsen nog meenden dat er iets goed mis was met hem. Robbert knikt. „De kranen zouden meteen dichtgaan.“

Dyslectisch
Het ís ook absurd als je informatie met spelfout en al doorkrijgt, beaamt Robbert. „Maar ik krijg door wat ik door krijg. Genverbrander ik hoorde en zag het ook. Maar het gebeurt vaker dat ik de naam Maarten of Frans verneem en het Marten of Frank moet zijn.“ Bovendien: zou hij op een briefje het woord geneverbrander voor zich krijgen, hij zou er vermoedelijk nog genverbrander van maken. „Ook omdat ik licht dyslectisch ben.“

De publieke spotternij heeft Robbert pijnlijk verrast. „Mijn doel is mensen ervan bewust te maken dat we allemaal kinderen zijn van dezelfde grote liefdes- en lichtbron. Dat is me ook opgedragen. Dan zit je niet op die drek te wachten.“

Maar na de schrik van de eerste dag was al snel rust over hem gekomen. „Ik weet wie ik ben, ik spreek de waarheid.“ Hij houdt zich bovendien vast aan de gedachte dat „alle profeten en mystici in de geschiedenis zijn verguisd en verstoten“.

Wereldwonder
Zijn vader verwijst naar de woorden van critici die het allemaal wat veel van het goede vinden: de graancirkels, contact met overledenen maar ook met ruimtewezens, voorwerpen manipuleren, gedachtenlezen, ziektebeelden analyseren. Het zou Robbert tot een wereldwonder maken, sneerden zij. Wel, Peter van den Broeke zou hen in overweging geven die optie eens serieus onder ogen te zien.

„Nog niet de helft van onze bizarre ervaringen met Robbert hebben we wereldkundig gemaakt. Soms zijn ze te ongeloofwaardig, maar ze zijn absoluut waar.“

Als ’gewone aardse mensen’ hebben zijn ouders en beide zussen vermoedelijk nog het meest geleden. „Als je kind zó wordt aangevallen, snijdt dat door je ziel. Maar geleidelijk zijn we alleen maar trotser op hem geworden, omdat hij toch weer de moed bijeen raapt en zich kwetsbaar opstelt. En vergeet niet dat er nog steeds duizenden en duizenden mensen zijn die zich door Robbert gesteund en geholpen weten.“

Het is tijd voor de reading, die vindt plaats in een soort tempeltje waar met geestenfoto’s, beelden, wierrook en kaarsjes een mystiek sfeertje is geschapen. Robbert doet zijn werk nu eens ontspannen lachend, dan in een soort trance. Drie kwartier lang krijg ik informatie over me heen van overleden dierbaren van gene zijde van oma’s, opa’s, mijn ouders. Ze waken over mij en ons gezin. Mijn vrouw en ik blijken in een vorig leven ook al een stel te zijn geweest, in het zeventiende-eeuwse Spanje.

Er komen adviezen door voor kinderen over wie we soms zorgen hebben. Zoonlief moet ’oppassen met verkeerde vrienden en kan de drugs beter mijden’. Ikzelf moet meer ’uit mijn hoofd naar mijn gevoel toe’. Ik moet oppassen voor niersteentjes, mijn opa adviseert me ’sorteerwerk te doen’ het toilet zou binnenkort wel eens verstopt kunnen raken.

Alles samen lijkt de sessie een schot hagel er zijn frappante treffertjes, maar - eerlijk is eerlijk - geen moment word ik echt getroffen. En echte missertjes zijn er ook. Er was een oma Anna, zeker, beaam ik nadat Robbert wat heeft zitten vissen met letters. Maar haar karakterbeschrijving past absoluut niet bij haar, maar wel op mijn andere oma. Robbert lacht beminnelijk. „Je oma’s door elkaar gehaald? Zoiets kan wel eens gebeuren.“

DE FEITEN

Robbert van den Broeke
Robbert van den Broeke kreeg brede aandacht om zijn paranormale gaven. Over en van hem verscheen vorig jaar het boek ’Robbert, van zorgenkind tot medium’, bij uitgeverij Kosmos. Daarvan zijn tot op heden zo’n 15.000 exemplaren verkocht. In het boek vertelt Robbert over lichtbollen en (tientallen) graancirkels rond de ouderlijke woning in Hoeven over talloze geestverschijningen, over opdrachten die hij kreeg van ’het hogere’ en zijn bezoek aan de planeet Bovisa.

De productiemaatschappij van Irene Moors maakte vier programma’s met Robbert van den Broeke die verschenen vanaf medio december op RTL 4 onder de naam ’Er is zoveel meer’. De twee eerste afleveringen waren een succes Robberts aanwijzingen leidden onder meer naar een vermiste vader. Hij had doorgekregen dat de man in Parijs aan het water een antiekzaak dreef.

De uitzendingen trokken gemiddeld 800.000 kijkers. Na de derde aflevering reageerde de stichting Skepsis, die aanvoerde dat Robbert informatie rechtstreeks van internet haalde. Vervolgens werd ook de volgende aflevering onder vuur genomen, waarin Robbert foto’s maakte van de geest van een overleden non. Volgens Skepsis moeten deze en andere foto’s trucage zijn geweest.
pi_34901907
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:19 schreef seb32 het volgende:
hoeveel vraagt hij eigenlijk voor een reading?
Veels te weinig .
pi_34901971
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:14 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

In een van zijn allereerste interviews zegt Robbert dat hij nooit een flits gebruikt bij zijn geestenfoto's!!

Dus dat hele flitsgebeuren, is sowieso fake!
pi_34902040
zeg pikki, hoe weet jij dat? heb je een reading gehad van Robbert?
pi_34902067
Robbert zegt in dat artikel:

"Er was een oma Anna."

Dat heeft ie nu al drie keer gedaan!!
- Jensen heeft een oma Anna.
- Petra Boots heeft een oma Anna.
- En nu heeft dus ook deze verslaggever een oma Anna.

Blijkbaar een naam die nogal vaak tot hits leidt.
pi_34902091
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:25 schreef seb32 het volgende:
zeg pikki, hoe weet jij dat? heb je een reading gehad van Robbert?
Nee hij vraagt 50 euro ofzo.
pi_34902161
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:22 schreef Liefsten het volgende:

[..]

In een van zijn allereerste interviews zegt Robbert dat hij nooit een flits gebruikt bij zijn geestenfoto's!!

Dus dat hele flitsgebeuren, is sowieso fake!
Ik sluit, ook na het lezen van de link van genverbrander, niet uit dat dat hele flitsgebeuren voor de camera in scene is gezet. En de reactie van Robbert ook niet echt live was.
Volgens mij gebeurt dat regelmatig op tv. Ook in interviews worden vaak nog wat tussenshotjes van de presentator gemaakt om ertussen te monteren, als de geïnterviewde allang weg is.
Ik zie echter nog steeds nergens bewijs dat het fotograferen van een geest niet mogelijk zou zijn En, geen bewijs dat hij die non niet daadwerkelijk gefotografeerd heeft.
Dat het na te maken is, is natuurlijk geen bewijs.

[ Bericht 1% gewijzigd door lordmedelo op 09-02-2006 15:29:46 (tiepvout) ]
pi_34902208
Het stukje van gister bij RTL Boulevard staat online:
http://www.rtl.nl/(channe(...)eestig.avi_plain.xml
pi_34902283
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:28 schreef lordmedelo het volgende:

[..]

Ik sluit, ook na het lezen van de link van genverbrander, niet uit dat dat hele flitsgebeuren voor de camera in scene is gezet. En de reactie van Robbert ook niet echt live was.
Volgens mij gebeurt dat regelmatig op tv. Ook in interviews worden vaak nog wat tussenshotjes van de presentator gemaakt om ertussen te monteren, als de geïnterviewde allang weg is.
Ik zie echter nog steeds nergens bewijs dat het fotograferen van een geest niet mogelijk zou zijn En, geen bewijs dat hij die non niet daadwerkelijk gefotografeerd heeft.
Ben het hier mee eens, en Robbert moet soms ook nog ff mediteren vooraleer een foto te maken van die geesten, ......en soms moet de scene overdaan worden, en herspeeld , maar dit doet niet af aan de echtheid van het fenomeen .
pi_34902304
quote:

[..]

Hij moet eerder bewijzen dat het wel kan he. En daarin heeft hij jammerlijk gefaald.
pi_34902306
quote:

[..]

Wat is waarschijnlijker, dat Robbert de geest van een non fotografeert die daar nooit gezeten heeft, of dat het nagemaakt is?
Helpt waar hij kan!
pi_34902367
quote:

[..]

Volgens mij gebeurt dat regelmatig op tv. Ook in interviews worden vaak nog wat tussenshotjes van de presentator gemaakt om ertussen te montern, als de geïnterviewde allang weg is.
Hij kon ook geesten op videocamera vastleggen, waarom pakte hij de camera niet af van de cameraman? Hij zegt zoveel te kunnen, maar hij laat alleen maar dingen zien die na te maken zijn.
Al gehoord dat hij les heeft gehad in graancirkels maken? En verdorie 2 weken later vindt hij er pardoes 1tje!!!
pi_34902371
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:32 schreef pikki het volgende:

[..]

Ben het hier mee eens, en Robbert moet soms ook nog ff mediteren vooraleer een foto te maken van die geesten, ......en soms moet de scene overdaan worden, en herspeeld , maar dit doet niet af aan de echtheid van het fenomeen .
Zoals je kunt zien is het in één shot opgenomen, er is niet in geknipt.
pi_34902576
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:35 schreef Liefsten het volgende:

[..]

Hij kon ook geesten op videocamera vastleggen, waarom pakte hij de camera niet af van de cameraman? Hij zegt zoveel te kunnen, maar hij laat alleen maar dingen zien die na te maken zijn.
Al gehoord dat hij les heeft gehad in graancirkels maken? En verdorie 2 weken later vindt hij er pardoes 1tje!!!
Alles is na te maken!
pi_34902610
ook al is ie ontmaskert, dat is geen bewijs dat het niet zou kunnen

lol
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_34902870
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:33 schreef NoSigar het volgende:

[..]

Wat is waarschijnlijker, dat Robbert de geest van een non fotografeert die daar nooit gezeten heeft, of dat het nagemaakt is?
Waarschijnlijk is nog steeds geen bewijs
pi_34902903
quote:
Alles samen lijkt de sessie een schot hagel er zijn frappante treffertjes, maar - eerlijk is eerlijk - geen moment word ik echt getroffen. En echte missertjes zijn er ook. Er was een oma Anna, zeker, beaam ik nadat Robbert wat heeft zitten vissen met letters. Maar haar karakterbeschrijving past absoluut niet bij haar, maar wel op mijn andere oma. Robbert lacht beminnelijk „Je oma’s door elkaar gehaald? Zoiets kan wel eens gebeuren.“
Doet me denken aan die reclame Zie: http://www.ohra.nl/nl/demo/commercials/tv_medium.html
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_34902968
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:42 schreef Indirah het volgende:

[..]

Alles is na te maken!
Maar de truukjes van Robbert zijn wel héééééél makkelijk na te maken!
pi_34903122
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:51 schreef lordmedelo het volgende:

[..]

Zo gaat dat in het leven.
Helpt waar hij kan!
pi_34903151
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:55 schreef Liefsten het volgende:

[..]

Maar de truukjes van Robbert zijn wel héééééél makkelijk na te maken!
welke niet dan?
Noem eens een paar? Spookfoto's kun je in principe zo namaken! Orbsen zou ook kunnen al is het mij nog niet gelukt!!!
Maar kun je dit verantwoorden voor jezelf als je een spirituele achtergrond hebt? het lijkt me dat boven dan boos wordt inderdaad en dat je zo je gaven kwijtraakt!
anyway, we zien het wel allemaal.
Als hij terug komt op tv, hij wil readings doen voor mensen! Mooi aanbod, ben benieuwd!
En demonisering van mensen is not my case!
*denkt aan Pim*
pi_34903217
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:59 schreef NoSigar het volgende:

[..]

Zo gaat dat in het leven.
Ja, dat is natuurlijk al helemáál geen bewijs...
Jeumig...
pi_34903245
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:51 schreef lordmedelo het volgende:

[..]

Een bewijs voor de ene is geen bewijs voor de andere ........elkeen maakt zelf uit wat voor hem als bewijs geldt , dat is nu net het verschil met exacte wetenschap ....een steen valt voor iedereen op dezelfde manier, wat R doet is voor elkeen anders al naar gelang je er voor openstaat of niet .
pi_34903367
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:02 schreef lordmedelo het volgende:

[..]

Ja, dat is natuurlijk al helemáál geen bewijs...
Jeumig...
Hij/jij moet bewijs leveren, dringt dat echt niet tot je door?

45 delen
Helpt waar hij kan!
pi_34903446
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:00 schreef Indirah het volgende:

[..]

*denkt aan Pim*
* denkt aan wat je gisteren zei - Hij zit naast me *
pi_34903486
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:07 schreef Stenny het volgende:

[..]

Hij zit ook naast me ....
pi_34903504
quote:

[..]

Hij had je boek gelezen Sten en nu treedt hij meermalen uit om o.a bij mij te zijn!
pi_34903564
en waarom bij jou dan?
pi_34903661
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:08 schreef Indirah het volgende:

[..]

Hij had je boek gelezen Sten en nu treedt hij meermalen uit om o.a bij mij te zijn!
Indirah, het is niet de bedoeling om leugens te vertellen. (ik doel op gisteren)
Dat is niet de manier om een punt te maken.
En wat mij betreft mag je dan wegblijven.

Als je je mening kwijt wil prima, this is the place, maar voor duimzuigen verwijs ik je door naar de kindercréche. Maak er alsjeblieft geen onzin van.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34903904
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:12 schreef Mirage het volgende:

[..]

Indirah, het is niet de bedoeling om leugens te vertellen. (ik doel op gisteren)

Als je je mening kwijt wil prima, this is the place, maar voor duimzuigen verwijs ik je door naar de kindercréche. Maak er alsjeblieft geen onzin van.
Ik zou toch graag willen weten waarom ze dit zei, ik kan het niet helpen. Ook omdat ze zei de nicht van Robbert te zijn. Ik vond het nogal overtuigend overkomen, en dat is toch wel nieuws, als Robbert meeleest en reageert via een ander. Natuurlijk hoeft hij zich daarbij niet bekend te geven, maar mocht Indirah de waarheid hebben gesproken gisteren, dan hebben ze allebei hun mond voorbij gepraat als dit toch niet de bedoeling was. Ze wil er echter dus niet serieus op ingaan. Wat ik persoonlijk natuurlijk jammer vind, want enige nieuwsgierigheid is mij niet vreemd. Zeker na haar romantische plaatjes van Robbert en mij. Als zij echt in contact met hem staat, zou dat mogelijk betekeken dat Robbert dit goedgekeurd heeft, wat mij dan natuurlijk bij de vraag brengt: heeft ons Robbert misschien een oogje op mij?
pi_34903940
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:12 schreef Mirage het volgende:

[..]

dus ik vertel hier leugens?
Jij meet met twee maten!
Maar ik zal je iets vertellen Mirage!
Ik ben dit hele topic gezeik over die robbert al meer dan zat!
Jij laat toe dat iedereen maar dingen mag vertellen over robbert of het nu leugens zijn of niet? Jij vind dit alles prima!
kindercreche? Weet je wat jij eens moet doen? Ga eens een cursus psychologie volgen,dan weet je tenminste iets meer over de mensen te vertellen hier, dan wat je nu aan het doen bent!
Meepraten met de meute!
Maar mensen! Ik zal jullie vertellen wie ik ben!~
En dan kom ik never meer in dit kuttopic terug!
Ik ben de nicht van Robbert zelf en geloof me, als er een kindercreche is hier dan heet dat sten oomen en haar aanhang hier, sten de groeten aan je vriendjes bij skepsis!
Bah misselijkmakend gewoon hoe men hier iemand demoniseert, waarom geen char? Waarom geen Jomanda neen, men blijft maar doormekkeren over Robbert! En waarom? Alleen omdat Sten hoopt dat ze zo alle aandacht krijgt die ze nodig heeft!
Sten ga zo door hoor straks wordt je net zo beroemd als de rest van je familie zielig figuur
pi_34904003
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:18 schreef Indirah het volgende:

[..]

dus ik vertel hier leugens?
Jij meet met twee maten!
Maar ik zal je iets vertellen Mirage!
Ik ben dit hele topic gezeik over die robbert al meer dan zat!
Jij laat toe dat iedereen maar dingen mag vertellen over robbert of het nu leugens zijn of niet? Jij vind dit alles prima!
kindercreche? Weet je wat jij eens moet doen? Ga eens een cursus psychologie volgen,dan weet je tenminste iets meer over de mensen te vertellen hier, dan wat je nu aan het doen bent!
Meepraten met de meute!
Maar mensen! Ik zal jullie vertellen wie ik ben!~
En dan kom ik never meer in dit kuttopic terug!
Ik ben de nicht van Robbert zelf en geloof me, als er een kindercreche is hier dan heet dat sten oomen en haar aanhang hier, sten de groeten aan je vriendjes bij skepsis!
Bah misselijkmakend gewoon hoe men hier iemand demoniseert, waarom geen char? Waarom geen Jomanda neen, men blijft maar doormekkeren over Robbert! En waarom? Alleen omdat Sten hoopt dat ze zo alle aandacht krijgt die ze nodig heeft!
Sten ga zo door hoor straks wordt je net zo beroemd als de rest van je familie zielig figuur
Nounou Jij bent een mysterieuze vrouw, je gevoelens wat betreft mij zijn nogal divers krijg ik de indruk. Maar blijf gerust, hoe meer zielen hoe meer vreugde, als we ons allemaal op ons paasbest proberen te gedragen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Stenny op 09-02-2006 16:27:34 ]
pi_34904030
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:05 schreef NoSigar het volgende:

[..]

Hij/jij moet bewijs leveren, dringt dat echt niet tot je door?

45 delen
Ik dacht altijd dat iemand "onschuldig" was tot het tegendeel bewezen was...
Waarom zou hij nou moeten bewijzen dat het echt is? Omdat niemand echt kan bewijzen dat het niet echt is?
pi_34904230
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:20 schreef lordmedelo het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat iemand "onschuldig" was tot het tegendeel bewezen was...
Waarom zou hij nou moeten bewijzen dat het echt is? Omdat niemand echt kan bewijzen dat het niet echt is?
Het gaat toch niet om schuld ofzo. Hij claimt dat ie bepaalde gaven heeft, dat is toch heel wat anders. Als ik zeg dat hier een onzichtbare roze eenhoorn in m'n nek staat te hijgen is het toch ook niet aan jou om te bewijzen dat ie er niet staat.
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_34904290
Even off-topic:
Over mijn aanbod van gisteren: 1. Ik doe niet aan toekomstvoorspellen (glazen bol is kapot )
2. Een horoscoop is een belofte, geen vastgesteld programma van
het leven.

Back to the toppic.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_34904312
[/quote]
[quote]zeker een slechte dag
pi_34904503
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:26 schreef seb32 het volgende:
quote:
zeker een slechte dag
Tis donderdag. Laat donderdag nou net mijn geluksdag zijn, de donderdag is van Jupiter, en Jupiter staat voor de Boogschutter.
Gisteren zag ik een vrouw op tv die had twee katten, donder en bliksem.
pi_34904690
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:24 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Het gaat toch niet om schuld ofzo. Hij claimt dat ie bepaalde gaven heeft, dat is toch heel wat anders. Als ik zeg dat hier een onzichtbare roze eenhoorn in m'n nek staat te hijgen is het toch ook niet aan jou om te bewijzen dat ie er niet staat.
Nou, er wordt beweerd dat hij niet de waarheid spreekt, dus hij wordt wel degelijk van iets beschuldigd. Niet als zijnde een misdaad, maar inmiddels wordt hij door de publieke opinie natuurlijk wel veroordeeld. Wat ik op zich niet echt kies vind.
pi_34904785
Hey Sten, ik kan dat artikel in de Weekend nergens meer vinden met Petra Boots. Heb jij dat toevallig nog ergens digitaal staan?
pi_34904922
quote:

[..]

http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34905093
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:36 schreef lordmedelo het volgende:

[..]

Nou, er wordt beweerd dat hij niet de waarheid spreekt, dus hij wordt wel degelijk van iets beschuldigd. Niet als zijnde een misdaad, maar inmiddels wordt hij door de publieke opinie natuurlijk wel veroordeeld. Wat ik op zich niet echt kies vind.
Dat is ook niet zomaar toch?
Je doet net alsof het heel vreemd en oneerlijk is dat 90%(?) van de Fokkers de 'bewijzen' waarschijnlijk genoeg vind om te concluderen dat hij de boel besodemietert heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')