zal niet lang meer duren..quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:29 schreef Napalm het volgende:
Weet iemand de datum wanneer het spel zelf in de winkels ligt?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:59 schreef Disorder het volgende:
Iets bekend over de system specs? Ik ben geen LOTR fan, maar dit ziet er leuk uit.
quote:Here you go. This information came from the Community FAQ made by GameReplays, BFME Tournaments, and Middle-earth Center, which can be found here;-
http://gamereplays.org/bfme2/faq/
Now please, before making topics or asking questions if your computer can run this game, look here first! If you are still unsure if your computer can run this game, then ask here, don't make a topic about it. Myself, as well as the people here, will do our best to help you out.
KEEP BUMPED!
GRAPHICS CARDS;-
Cards you can expect to run the game, but only at low settings and resolutions:
Geforce 3 Ti
Geforce 4 Ti
Geforce FX5200/5500/5600XT/5700LE
Geforce 6200A/6200 "Turbocache"
Radeon 8500
Radeon 9200SE/9200/9250/9600SE/9550
Radeon X300SE/X300 "Hypermemory"
Radeon Xpress200
Cards that might be able to run the game at decent settings and resolutions:
Geforce FX5600/5700/5600 Ultra/5700 Ultra
Geforce 6200/6600LE
Radeon 9550/9600/9600 Pro/9600XT/9800SE
Radeon X300/X300PE/X550/X600 Pro/X600XT/X700SE
Cards that should be able to run the game at pretty high settings:
Geforce 5800/5900ZT/5900XT/5900/5900 Ultra/5950 Ultra
Geforce 6600/6600PE/6600GT/6800LE
Radeon 9800/9800 Pro/9800XT
Radeon X700/X700 Pro/X700XT/X800
Cards that should be able to run the game with all settings on high and than some!
Geforce 6800/6800GT/6800 Ultra/7800GTX
All SLI systems
Radeon X800 Pro/X800XL/X800XT/X850XT
All Crossfire systems
COMPUTER PROCESSING UNIT(CPU);-
CPUs that are pretty much hopeless:
Intel Pentium III or earlier
Intel Celerons clocking at less than 1.2GHz (I'm unfamiliar with earlier Celerons - do these even exist?)
AMD Duron
CPUs that should be able to run, but not well:
Intel Celeron (Note: all recent low-end Intel CPUs are Celerons. The ones I'm talking about are less than 4 years old, and runs on the Pentium 4 core.)
AMD Athlon
CPUs that probably won't run VERY well, but will run ok:
Intel Pentium 4 1.5GHz-2GHz
Intel Celeron 2.4GHz
Intel Pentium M ~1.1Ghz
Intel Celeron M ~1.2GHz
AMD Athlon XP 2400+ or lower
AMD Sempron 2200+
CPUs that shouldn't have problems:
Intel Pentium 4 2.0GHz - 2.66GHz
Intel Celeron 2.4Ghz - 2.8GHz
Intel Pentium M 1.2Ghz - 1.6GHz
AMD Athlon XP 2500+ - 3000+
AMD Sempron 2400+ - 2800+
AMD Athlon 64 3000+
Ideal CPUs:
Intel Pentium 4 2.8GHz or above
Intel Pentium M 1.6GHz or above
Intel Pentium EE or better
AMD Athlon XP 3200+
AMD Sempron 3100+
AMD Athlon 64 (any model)
AMD Athlon FX series or better
RAM;-
Even those among us who are not fortunate enough to be nerds know that RAM is important. Without sufficient RAM, frame rates and response speed will drop, while loading times will soar. While it probably has less of an effect that the graphics card on the frame rate, even having a top graphics card won't help you run the game if you only have 128MB.
The minimum requirements for BFME called for 256MB system memory. BFME2 will probably require twice of that - if you are lucky. Even if the minimum specs are put at 256MB, running with 256 or even 512MB would result in long loading times and performance that can hardly be called acceptable. A clean Windows XP SP2 system easily takes up 300MB of system memory without the additional help of programs eating RAM, and systems with 256MB RAM are highly unlikely to run any modern games.
I would count on 512MB up to 1Gig of ram even into the 1.5Gig range for a lag free game play.
Ik heb alleen de tutorials gespeeld tot nu toe. Dus over de gameplay of de AI kan ik niet echt oordelen. Het is allemaal superintuïtief. De productie is duidelijk tripple A. Mooie graphics, al zie je wel dat de Generals engine een beetje sleets begint te worden. Professionele voice overs, prachtig main menu, mooie muziek, etc. Hopelijk kom ik ergens dit weekend nog aan een goede skirmish toe.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
tvptje.
Al meningen over de demo?
Misschien de nieuwe ATI-drivers nodig? Dezelfde dag is namelijk weer een nieuwe versie uitgekomen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:38 schreef EricG het volgende:
Ik heb nu de demo gedownload, maar als ik er op dubbelklik staat er dat het programma niet reageert en moet worden beëindigd ? Wat doe ik verkeerd
Na een keertje opnieuw opstarten deed ie hetquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Misschien de nieuwe ATI-drivers nodig? Dezelfde dag is namelijk weer een nieuwe versie uitgekomen.
En ik moet zeggen dat de demo mij enorm verbaasd heeft. Ik was behoorlijk uitgekeken op deel 1, maar de toevoegingen en aanpassingen hebben naar mijn mening het spel veel goeds gedaan. Hulde daarvoor EA!
ben het helemaal met je eens...quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:25 schreef blrrrt het volgende:
Ik vind dat je niet ver genoeg kan uitzoomen...
binnen een maandje is het spel al te koop toch,quote:Op maandag 20 februari 2006 15:10 schreef blrrrt het volgende:
Ik wacht nog op de code voor de online beta-test...
Is de BETA versies dan wat anders dan de demo?? zoja, wat is het verschil dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:10 schreef blrrrt het volgende:
Ik wacht nog op de code voor de online beta-test...
In de demo kan je alleen tegen de pc spelen.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:16 schreef Wutangtony het volgende:
[..]
Is de BETA versies dan wat anders dan de demo?? zoja, wat is het verschil dan?
Ik denk dat daarvoor gekozen is om ons tegemoet te komen en niet om ons de graphics door de strot te rammen. Hoe verder je uitzoomt, hoe meer je ziet, en hoe meer het spel van je pc vraagt. Of ze zijn te lui om level of detail zooi te maken, dat kan ook nogquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:32 schreef Roellie80 het volgende:
het is voor de strateeg wel een must om lekker overzicht te krijgen, maar ze richten zich meer op grafische power. En da's natuurlijk mooier wanneer je niet zover uitzoemd![]()
Campain zuigt, multiplayer is tha shit!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:35 schreef Blinker het volgende:
Wel gaaf spelleke!
Alleen ik vind dat het spel wel erg makkelijk is. Moet nog maar 1 level en dan heb ik de good campaign al gehaaldMaar 8 levels...
Is officieel nog niet uitquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:27 schreef Wutangtony het volgende:
wanneer komt het spel eigenljk uit?
farms/resource trees/furnices neerzetten (dus de allereerste optie bij een builderquote:Op zondag 5 maart 2006 12:40 schreef Henkmanz het volgende:
Mensen die hem spelen: hoe krijgen jullie meer command points voor meer units? Ik kan mezelf niet eens een fatsoenlijk leger opbouwen of dat ding zeikt dat ik niet genoeg command points heb.
Mm, maar er staat bij de information van zo'n bouwwerk dat de command point limit maar verhoogd wordt met 10 punten, wat dus 6x te weinig is voor het bouwen van één unit/batallion.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:48 schreef mschol het volgende:
[..]
farms/resource trees/furnices neerzetten (dus de allereerste optie bij een builder
ik kan in een skirmish game er mx 1000 command points mee halen..
mja ik bouwde in me skirmish games altijd zo snlemogelijk zoveel mogelijk van die farms zodat jequote:Op zondag 5 maart 2006 13:19 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Mm, maar er staat bij de information van zo'n bouwwerk dat de command point limit maar verhoogd wordt met 10 punten, wat dus 6x te weinig is voor het bouwen van één unit/batallion.
das idd wel zeeer kortquote:Op zondag 5 maart 2006 16:10 schreef LordLynx het volgende:
Heb de Good Campaign in bij elkaar een uurtje of 5 uitgespeeld, vind ik toch wel ERG kort hoor.
Iemand??quote:Op zondag 5 maart 2006 13:33 schreef blrrrt het volgende:
Is Dixons trouwens de enige winkel waar de je Collector's Edition kan bestellen?
Ik ook, de evil campaign hetzelfde.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:10 schreef LordLynx het volgende:
Heb de Good Campaign in bij elkaar een uurtje of 5 uitgespeeld, vind ik toch wel ERG kort hoor.
Ik snap dat ie nog niet officieel uit is, vandaar de vraag.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:32 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Is officieel nog niet uit.
Het is een zeer vet spel, alleen ik vind de omvang wel meevallen eigenlijk. Ik dacht dat het alla Total War zou worden, maar dat viel zwaar tegen. Verder is het wel een tof spel
.
Hij is wel al officieel uit.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:59 schreef Wutangtony het volgende:
[..]
Ik snap dat ie nog niet officieel uit is, vandaar de vraag.
En waar haal je de niet officiele versie vandaan dan?
Graag gedaan.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:42 schreef Wutangtony het volgende:
ok, dan ga ik ff de stad in. Thnx!
Op internet heb ik de CE alleen bij Dixons gevonden:quote:Op maandag 6 maart 2006 12:05 schreef Wutangtony het volgende:
uhm, denk de normale versie. Moet ff uitvogelen wat het verschil is tussen beide versies, maar dat zal hem wel in de prijs zitten.
Het scheelt 5 euro in prijs.quote:The Lord of the Rings, The Battle for Middle-earth II Collector’s Edition bevat:Exclusieve bonus-dvd met beeldmateriaal in High Definition (HD) Gemasterd in HD voor de ultieme hoge resolutie-ervaring op je pc Volledige soundtrack, inclusief de originele muziek die exclusief voor The Lord of the Rings, The Battle for Middle-earth II werd gecomponeerd Filmpjes en trailers uit de game in hoge resolutie en surround sound ‘The Making of The Battle for Middle-earth II’: het verhaal van het team achter de The Battle for Middle-earth reeks, met onder andere nooit eerder vertoonde videobeelden en interviews met de belangrijkste makers ‘The Art of the Game’: de ultieme verzameling artwork die de basis van het spel vormde, inclusief honderden cinematografische schilderijen en concept-schetsen Een geheel nieuwe vuurspuwende draak; deze indrukwekkende gevechtseenheid is alleen beschikbaar in de collector’s edition Speciale grafische kenmerken voor zelfgecreëerde helden: zo weet iedereen tijdens het online spelen dat jij de trotse bezitter bent van de collector’s edition Verschillende exclusieve kaarten, met onder andere belangrijke locaties uit de The Lord of the Rings films zoals Weertop en Argonath Exclusieve campagnekaart op posterformaat, prachtige kaart van Midden-aarde in hoge resolutie, exclusief gemaakt voor de game: alle campagnelocaties van de Goede en de Kwade zijde plus beschrijvingen De perfecte gids tijdens het spelen van missies aan de Goede of de Kwade zijde
Voor een gedeelte het begin. Ik zit nu bij een level waar ik verrast werd door een invasie die ik niet meer tegen kon houden, en toen ging het hard.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:56 schreef Wutangtony het volgende:
Ik heb de eerste twee levels gespeeld nu, en het verbaast me hoe makkelijk het eigenljik gaat. Ondanks dat ik op het zwaarste niveau speel. Daarbij kun je direct alle upgrades kopen.
Vinden jullie het ook zo makkelijk? Of is dat puur het begin?
Ik heb de eerste 5 missies van Good gespeeld op Easy. En dat ging vrij easy inderdaad.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:56 schreef Wutangtony het volgende:
Ik heb de eerste twee levels gespeeld nu, en het verbaast me hoe makkelijk het eigenljik gaat. Ondanks dat ik op het zwaarste niveau speel. Daarbij kun je direct alle upgrades kopen.
Vinden jullie het ook zo makkelijk? Of is dat puur het begin?
8 missies? Je bedoelt toch niet dat er maar 8 levels zijn?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:33 schreef Henkmanz het volgende:
het spel IS zo makkelijk man.
8 missies en klaar, uit, afgelopen.
ehm, sorry, maar het is wel zo. Good campaign heeft maar 8 missies, en de evil volgens mij ook (die heb ik nog niet uitgespeeld).quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:10 schreef Wutangtony het volgende:
[..]
8 missies? Je bedoelt toch niet dat er maar 8 levels zijn?
Jup. Zowel Good als Evil hebben beide maar 8 levels...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:10 schreef Wutangtony het volgende:
[..]
8 missies? Je bedoelt toch niet dat er maar 8 levels zijn?
Bij een skirmish singleplayer speel je 1 map tegen de pc waarbij je zelf kiest met welk ras je speelt. Gewoon 1 potje zonder verhaallijn met als doen de ander te vernietigen. Bij een campagne doorloop je dmv een verhaal verschillende mappen en opdrachten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:59 schreef Wutangtony het volgende:
Ok, en wat houdt dat Single Player dan in? Dat staat toch los van beide campagnes?
En kun je je zelfgemaakte held ook ergens gebruiken?
De zelfgemaakte held kun je in WOTR mode ook gebruiken evenals in skirmisch maps!quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:59 schreef Wutangtony het volgende:
Ok, en wat houdt dat Single Player dan in? Dat staat toch los van beide campagnes?
En kun je je zelfgemaakte held ook ergens gebruiken?
Er moet een hero bij je leger zitten om een land binnen te kunnen vallen. Je eigen hero telt volgens mij niet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:51 schreef azaroth het volgende:
bij war of the ring, kun je met sommige legers geen vijandig gebied binnen vallen en met andere legers weer wel??
weet iemand hoe dit zit?
Ikaar het beste is gewoon om gewoon heel veel units van alles te recruiteren.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik denk, ik loop ook even door die missies heen. Tot er een paar van die Mumakil-olifanten mn dwergentroon gingen slopen
Die ben ik verkeerd begonnen. Want ze zeggen dat je Dal moet verdedigen, maar kun je niet beter teringveel torens met archers in die torens proppen bij elke ingang van de berg en nog wat dwergjes eromheen die wat in het wilde weg hakken?
archers/axe throwers zijn geweldig tegen mumakils. gewoon een aantal batallions maken en zorgen dat je ze zo ver mogelijk geupdate hebt (extra armor, firearrows etc.). Dan liggen die olifanten binnen no time de grond te knuffelenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik denk, ik loop ook even door die missies heen. Tot er een paar van die Mumakil-olifanten mn dwergentroon gingen slopen
Die ben ik verkeerd begonnen. Want ze zeggen dat je Dal moet verdedigen, maar kun je niet beter teringveel torens met archers in die torens proppen bij elke ingang van de berg en nog wat dwergjes eromheen die wat in het wilde weg hakken?
En dan pas kun je gaan vechten? of kan dat alleen vanuit de computer gestart worden?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:11 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Er moet een hero bij je leger zitten om een land binnen te kunnen vallen. Je eigen hero telt volgens mij niet.
Eitje. Gewoon alle je spervuur concentreren op de ingang van de berg, dus bij de grote deur.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
1) Wat zijn de specs van je pc?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:34 schreef Slomy het volgende:
Het spel draait echt bagger op mijn pc. Dat terwijl ik toch makkelijk aan de systeemeisen voldoe.
Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Ja. Je kunt wel legers maken, maar die kun je dan niet gebruiken om andere landen mee te veroveren.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:50 schreef Wutangtony het volgende:
[..]
En dan pas kun je gaan vechten? of kan dat alleen vanuit de computer gestart worden?
Specs pc:quote:Op maandag 13 maart 2006 15:37 schreef blrrrt het volgende:
[..]
1) Wat zijn de specs van je pc?
2) Op welke grafische stand staat het spel in opties?
Hm ik ken het, bij mij gaat hij traag op high, met 1000 command points gebruikt...quote:Op maandag 13 maart 2006 16:06 schreef Slomy het volgende:
[..]
Specs pc:
Intel Pentium 4 3ghz 2gb cache
1gb ram DDR400/Pc3200
128 Mb grafische kaart.
En op mijn harddisk is nog meer dan 120gb vrij.
Het spel staat nu op 1024*768 en graphics staan op medium.
die andere legers kun je integreren in je Hero armies. En als ik dan met zo'n army een land binnenval wat niet van mij is, en er staat een enemy hero dan gebeurt er nog shit. Van de 10 zetten kan ik maar 1 x battlen ofzo? hoe zit dat? waarom kan ik niemand aanvallen?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:50 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ja. Je kunt wel legers maken, maar die kun je dan niet gebruiken om andere landen mee te veroveren.
kies je wel voor rts (ipv auto-resolve) dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:20 schreef Wutangtony het volgende:
[..]
die andere legers kun je integreren in je Hero armies. En als ik dan met zo'n army een land binnenval wat niet van mij is, en er staat een enemy hero dan gebeurt er nog shit. Van de 10 zetten kan ik maar 1 x battlen ofzo? hoe zit dat? waarom kan ik niemand aanvallen?
Welke grafische kaart heb je?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:06 schreef Slomy het volgende:
[..]
Specs pc:
Intel Pentium 4 3ghz 2gb cache
1gb ram DDR400/Pc3200
128 Mb grafische kaart.
En op mijn harddisk is nog meer dan 120gb vrij.
Het spel staat nu op 1024*768 en graphics staan op medium.
War of the ring werkt in 3 beurten, in beurt 1 kun je bouwen in de landen en kun je aangeven naar welke landen je met je heroes wilt (op hero klikken (met rechts dacht ik trouwens) en het land wat je wil veroveren.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:42 schreef Wutangtony het volgende:
yep, doe altijd de keuze rts en auto-resolve, en dan de prioriteit op rts. Dusssssss ik snap er shit van
Een gedownloade versie?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:33 schreef silent.bob het volgende:
Als ik in het spel Battle for middle earth 2 en een vrij gevecht opstart, dan ben ik automatisch na een paar min verslagen, zonder dat er iets gebeurt is.
Dan nog: kopen die hap, luie flikker.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:47 schreef silent.bob het volgende:
jep, maar hij in het begin deedt die het wel goed.
Ik poep op jouquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:47 schreef silent.bob het volgende:
jep, maar hij in het begin deedt die het wel goed.
Je bent niet de enige die dat een minpunt vind.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:25 schreef KingOfTheDead het volgende:
Is er trouwens een of andere patch of mod zodat je verder kunt uitzoomen?
zou wel goed van pas komen
Hoezo niet?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:41 schreef silent.bob het volgende:
laat ze eerst die spellen maar naar een fatsoenlijke prijs verlagen. ik bedoel ik koop mijn dvd's wel orgineel. en het is of of en niet en en!!!!!!!!
ps. als je de spellen in de winkel koopt ben je er ook nog niet cker van dat het spel orgineel is.
Omdat winkelketens meestal niet illegaal bezig zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:12 schreef silent.bob het volgende:
Hoezo wel !!
Goede onderbouwingquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:12 schreef silent.bob het volgende:
Hoezo wel !!
Opzich, opdruk op CD, geprinte CD-key, boekje, hoesje... Download je niet zomaar zegmaar...quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:12 schreef silent.bob het volgende:
Hoezo wel !!
Het is nog steeds EN EN, aangezien je gewoon te betalen hebt voor een creatief product wat ook als dusdanig verkocht wordt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:41 schreef silent.bob het volgende:
laat ze eerst die spellen maar naar een fatsoenlijke prijs verlagen. ik bedoel ik koop mijn dvd's wel orgineel. en het is of of en niet en en!!!!!!!
ben ik met je eens het is te duur daar heb ik meerdere oplossingen voor gevonden:quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:41 schreef silent.bob het volgende:
laat ze eerst die spellen maar naar een fatsoenlijke prijs verlagen. ik bedoel ik koop mijn dvd's wel orgineel. en het is of of en niet en en!!!!!!!!
hmm heb nou al vaker spellen in een winkel gekcht en nog nooit een illegae tegen gekomen..quote:ps. als je de spellen in de winkel koopt ben je er ook nog niet cker van dat het spel orgineel is.
ik vind de game play niet echt overeen komen met de RTSsen die ik gewend ben (C&C like)quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:32 schreef peristilius het volgende:
Maar dit topic is natuurlijk geen warez topic, ontopic graag.
Valt dit spel een beetje te vergelijken met een andere RTS? Ik vind de hele setting wel tof, maar ben benieuwd naar de gameplay.
Even nuanceren: in Rusland en vele andere voormalig oostbloklanden liggen illegaal en legaal op 20CM afstand van elkaar in de rekken. In de EU en USA gaat dat niet zo makkelijk ivm controle enzo.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:33 schreef silent.bob het volgende:
bullshit, beetje naief om te denken dat boekjes en hoesjes niet na te maken zijn. was laast nog op discovery dat er vrij veel illegale spellen in winkels liggen.
Nou ja, op het eerste gezicht lijkt het me een beetje Warcraft (maar dat komt waarschijnlijk ook door de settingquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind de game play niet echt overeen komen met de RTSsen die ik gewend ben (C&C like)
dus hety hangt een beetje af van welke soort rts je bedoeld
bedoel je meer Starcraft of meer C&C like
of misschien wel AOE like?
ze verschillen allemall net een klein beetje
ik vind persoonlijk het resource gathering + command points systeem, zwaaar kut
resource gatheren:quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nou ja, op het eerste gezicht lijkt het me een beetje Warcraft (maar dat komt waarschijnlijk ook door de setting). Hoe werkt het resource gatheren en units upgraden dan bijvoorbeeld?
Hij valt me nu iig tegen, dit is zeker geen blijvertje.quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:33 schreef Pek het volgende:
Leuk dat je nu ook Tom Bombadil kunt oproepen![]()
Verder krijg ik er wel een beetje een Age of Empires-gevoel bij, met dat muurtjes bouwen enzo![]()
Klinkt redelijk standaard.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:18 schreef mschol het volgende:
[..]
resource gatheren:
je zet bijvoorbeeld een farm neer, afhankelijk van de beschikbare ruimte eromheen (in een cirkel) is hij 1-100% efficcient , hoe hoger hoe meer geld er binnen komt en hoe meer farms (welke mekaars land niet kunnen overlappen) hoe meer geld
de upgrade:
bij meerdere gebouwen heb je verschuillende levels (1 t/m 3) en afhankelijk daarvan kan je, per gebouw, verschillende upgrades kopen.. (en deze worden, zo ver ik gezien heb, dus ook anders/meer wanneer je van level 1 barrack naar level 2 barrack gaat
dan denk het spel dat je een illegale kopie hebt..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:44 schreef Hathor het volgende:
Persoonlijk vind ik dit spel veel minder dan de eerste. Toegegeven...je hebt meer vrijheden wat bouwen betreft, maar het is A totaal niet vernieuwend, en B veel te kort. ik geloof dat ik iets meer dan een halve dag nodig had om de campagne uit te spelen. Ik verwacht toch wel ietsje langer speelplezier voor mijn dure centen.![]()
Trouwens, laatst heb ik iets heel bizars meegemaakt. Ik heb er geen andere verklaring voor dan dat de laatste Windows update op de een of andere manier beide spellen heeft gecorrupteerd, want vlak voor die update werkte alles nog prima. Als ik een paar minuten onderweg was in een level (maakt niet uit of het de goeie of kwaaie campagne was) vielen al mijn characters dood neer, ongeacht of er nou gevochten werd of niet. Is trouwens wel een grappig gezicht om de voltallige Fellowship plotseling dood te zien neervallen, of een heel leger Orcs, massale doodskreet erbij.Maar goed, het spel word er natuurlijk niet beter op. Ik heb eerst een poosje op het net lopen zoeken of er nog iemand anders was met ditzelfde probleem, maar ik kon niks vinden. Toen heb ik ze beide maar opnieuw geinstalleerd, en toen bleek het zichzelf weer opgelost te hebben.
Ik zou toch best wel willen weten hoe dat nou eigenlijk kwam, want het blijft een debiel fenomeen.![]()
volgens mij ben je gewoon een prutser, ik heb een illegale kopie en nooit last van uitzichzelf doodgaande characters. Hij loopt fokking goedquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:44 schreef Hathor het volgende:
Persoonlijk vind ik dit spel veel minder dan de eerste. Toegegeven...je hebt meer vrijheden wat bouwen betreft, maar het is A totaal niet vernieuwend, en B veel te kort. ik geloof dat ik iets meer dan een halve dag nodig had om de campagne uit te spelen. Ik verwacht toch wel ietsje langer speelplezier voor mijn dure centen.![]()
Trouwens, laatst heb ik iets heel bizars meegemaakt. Ik heb er geen andere verklaring voor dan dat de laatste Windows update op de een of andere manier beide spellen heeft gecorrupteerd, want vlak voor die update werkte alles nog prima. Als ik een paar minuten onderweg was in een level (maakt niet uit of het de goeie of kwaaie campagne was) vielen al mijn characters dood neer, ongeacht of er nou gevochten werd of niet. Is trouwens wel een grappig gezicht om de voltallige Fellowship plotseling dood te zien neervallen, of een heel leger Orcs, massale doodskreet erbij.Maar goed, het spel word er natuurlijk niet beter op. Ik heb eerst een poosje op het net lopen zoeken of er nog iemand anders was met ditzelfde probleem, maar ik kon niks vinden. Toen heb ik ze beide maar opnieuw geinstalleerd, en toen bleek het zichzelf weer opgelost te hebben.
Ik zou toch best wel willen weten hoe dat nou eigenlijk kwam, want het blijft een debiel fenomeen.![]()
Heb jij stront in je schedel in plaats van hersens of zo ? Wat is er nou prutserig als na 3 minuten onderweg te zijn in een level al je units ineens zo maar dood neervallen ? Dat heeft niets met prutsen te maken, dat heet een gecorrupteerd file. Dat het toevalligerwijs bij BfME 1 en 2 gebeurt ligt zeker ook aan mij he ? Als je niks nuttigs te melden hebt, blijf dan lekker op je kamertje aan je pik zitten trekken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:17 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
volgens mij ben je gewoon een prutser, ik heb een illegale kopie en nooit last van uitzichzelf doodgaande characters. Hij loopt fokking goed
Ja klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
Speel de tutorial?
Het is wel het kenmerk van de kopieerbeveiliging bij een illegale BFME kopie die niet geheel goed werkt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:21 schreef Hathor het volgende:
als na 3 minuten onderweg te zijn in een level al je units ineens zo maar dood neervallen ?
Dat kan allemaal wel, maar beide spellen zijn gewoon legaal en hebben het ook altijd naar behoren gedaan. Het gezeik begon direct na een windows update, bij allebei de games. Na een reinstall was het weer opgelost. Hoe je het ook went of keert, het blijft een vage toestand.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:31 schreef Napalm het volgende:
[..]
Het is wel het kenmerk van de kopieerbeveiliging bij een illegale BFME kopie die niet geheel goed werkt.
Laatst nog een keertje de war of the ring gespeeld. heel vermakelijk.
net zoals bij RA2 en Tiberian sun (command & conquer reeks)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:31 schreef Napalm het volgende:
[..]
Het is wel het kenmerk van de kopieerbeveiliging bij een illegale BFME kopie die niet geheel goed werkt.
Laatst nog een keertje de war of the ring gespeeld. heel vermakelijk.
Och och, beetje gefrustreerd? Ik was niet eens thuis toen ik postte, dus van aan m'n pik trekken op mijn kamertje was weinig sprake.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Heb jij stront in je schedel in plaats van hersens of zo ? Wat is er nou prutserig als na 3 minuten onderweg te zijn in een level al je units ineens zo maar dood neervallen ? Dat heeft niets met prutsen te maken, dat heet een gecorrupteerd file. Dat het toevalligerwijs bij BfME 1 en 2 gebeurt ligt zeker ook aan mij he ? Als je niks nuttigs te melden hebt, blijf dan lekker op je kamertje aan je pik zitten trekken.
Trouwens, het feit alleen al dat je hier gewoon gaat lopen roepen dat je een illegale kopie hebt, is alleen maar en bevestiging van mijn eerste vraag.![]()
Dude, films & mp3 downloaden is niet illegaal (uploaden wel), software (games, programma's, etc.) daarentegen is zo illegaal als wat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:57 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Och och, beetje gefrustreerd? Ik was niet eens thuis toen ik postte, dus van aan m'n pik trekken op mijn kamertje was weinig sprake.
Als je het toch zo goed weet, waarom vraag je het dan nog? Grapjurk.
En dan nog, wat maakt het uit dat ik roep dat ik een illegale kopie heb? Ik verstrek hem toch nergens? Downloaden is niet illegaal, uploaden wel.
Probleem opgelost.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |