abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35993649
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:37 schreef blrrrt het volgende:

[..]

1) Wat zijn de specs van je pc?
2) Op welke grafische stand staat het spel in opties?
Specs pc:
Intel Pentium 4 3ghz 2gb cache
1gb ram DDR400/Pc3200
128 Mb grafische kaart.
En op mijn harddisk is nog meer dan 120gb vrij.

Het spel staat nu op 1024*768 en graphics staan op medium.
......
pi_35993721
quote:
Op maandag 13 maart 2006 16:06 schreef Slomy het volgende:

[..]

Specs pc:
1gb ram DDR400/Pc3200
128 Mb grafische kaart.

Hm ik ken het, bij mij gaat hij traag op high, met 1000 command points gebruikt...
  maandag 13 maart 2006 @ 16:20:34 #103
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_35994100
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:50 schreef Forcefuzz het volgende:

[..]

Ja. Je kunt wel legers maken, maar die kun je dan niet gebruiken om andere landen mee te veroveren.
die andere legers kun je integreren in je Hero armies. En als ik dan met zo'n army een land binnenval wat niet van mij is, en er staat een enemy hero dan gebeurt er nog shit. Van de 10 zetten kan ik maar 1 x battlen ofzo? hoe zit dat? waarom kan ik niemand aanvallen?
Wat moet je anders?
  maandag 13 maart 2006 @ 16:38:04 #104
8164 azaroth
Ajax wordt weer kampioen!
pi_35994679
quote:
Op maandag 13 maart 2006 16:20 schreef Wutangtony het volgende:

[..]

die andere legers kun je integreren in je Hero armies. En als ik dan met zo'n army een land binnenval wat niet van mij is, en er staat een enemy hero dan gebeurt er nog shit. Van de 10 zetten kan ik maar 1 x battlen ofzo? hoe zit dat? waarom kan ik niemand aanvallen?
kies je wel voor rts (ipv auto-resolve) dan?
'
Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
'
'
  maandag 13 maart 2006 @ 16:42:47 #105
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_35994831
yep, doe altijd de keuze rts en auto-resolve, en dan de prioriteit op rts. Dusssssss ik snap er shit van
Wat moet je anders?
  maandag 13 maart 2006 @ 17:19:17 #106
8164 azaroth
Ajax wordt weer kampioen!
pi_35995959
hmm dan weet ik het ook niet, vreemd idd
'
Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
'
'
  maandag 13 maart 2006 @ 17:59:08 #107
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_35997093
quote:
Op maandag 13 maart 2006 16:06 schreef Slomy het volgende:

[..]

Specs pc:
1gb ram DDR400/Pc3200
128 Mb grafische kaart.

Welke grafische kaart heb je?

Das niet onbelangrijk.
Het leven is geen krentenbol.
pi_36016681
quote:
Op maandag 13 maart 2006 16:42 schreef Wutangtony het volgende:
yep, doe altijd de keuze rts en auto-resolve, en dan de prioriteit op rts. Dusssssss ik snap er shit van
War of the ring werkt in 3 beurten, in beurt 1 kun je bouwen in de landen en kun je aangeven naar welke landen je met je heroes wilt (op hero klikken (met rechts dacht ik trouwens) en het land wat je wil veroveren.

Daarna doet de tegenspeler hetzelfde, als je dan samen op een en hetzelfde land komt krijg je een gevecht, als je een alnd van hem binnenvalt waar een leger staat of een fort is gebouwd krijg je ook een gevecht.

Op dat moment moet je op betreffend land klikken en krijg je de vraag "Autoresolve" "real Time of terugtrekken.

Bij realtime kun je vechten.

Wat ik wel doe is de beginlanden aanpassen, ik begin helemaal links de tegenstander helemaal rechts. Duurt het iets langer alvorens je aan vechten toe bent maar dan heb je ook meer krachtpunten aan het begin van de missie. En de tegenstander ook.

Hopenlijk is dat een antwoord op je vraag.
Trust No One -- Deep Throat-- The X Files
  woensdag 15 maart 2006 @ 19:33:53 #109
118511 silent.bob
catch you on the filp side
pi_36065462
Als ik in het spel Battle for middle earth 2 en een vrij gevecht opstart, dan ben ik automatisch na een paar min verslagen, zonder dat er iets gebeurt is.
  woensdag 15 maart 2006 @ 19:41:14 #110
111612 blrrrt
pi_36065669
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:33 schreef silent.bob het volgende:
Als ik in het spel Battle for middle earth 2 en een vrij gevecht opstart, dan ben ik automatisch na een paar min verslagen, zonder dat er iets gebeurt is.
Een gedownloade versie?
  woensdag 15 maart 2006 @ 19:47:04 #111
118511 silent.bob
pi_36065843
jep, maar hij in het begin deedt die het wel goed.
  woensdag 15 maart 2006 @ 20:16:41 #112
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_36066850
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:47 schreef silent.bob het volgende:
Dan nog: kopen die hap, luie flikker.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_36069078
Is er trouwens een of andere patch of mod zodat je verder kunt uitzoomen?
zou wel goed van pas komen
Who enters my domain?
The Dead do not suffer the living to pass.
The way is shut. It was made by those who are dead and The Dead keep it.
The way is shut. Now you must die.
  woensdag 15 maart 2006 @ 22:27:06 #114
111612 blrrrt
pi_36071156
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:47 schreef silent.bob het volgende:
Ik poep op jou
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 21:25 schreef KingOfTheDead het volgende:
Is er trouwens een of andere patch of mod zodat je verder kunt uitzoomen?
zou wel goed van pas komen
Je bent niet de enige die dat een minpunt vind.
  woensdag 15 maart 2006 @ 22:41:54 #115
118511 silent.bob
pi_36071657
laat ze eerst die spellen maar naar een fatsoenlijke prijs verlagen. ik bedoel ik koop mijn dvd's wel orgineel. en het is of of en niet en en!!!!!!!!

ps. als je de spellen in de winkel koopt ben je er ook nog niet cker van dat het spel orgineel is.
  woensdag 15 maart 2006 @ 22:54:03 #116
111612 blrrrt
pi_36072084
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 22:41 schreef silent.bob het volgende:
laat ze eerst die spellen maar naar een fatsoenlijke prijs verlagen. ik bedoel ik koop mijn dvd's wel orgineel. en het is of of en niet en en!!!!!!!!

ps. als je de spellen in de winkel koopt ben je er ook nog niet cker van dat het spel orgineel is.
Hoezo niet?
  woensdag 15 maart 2006 @ 23:12:10 #117
118511 silent.bob
pi_36072702
Hoezo wel !!
pi_36072827
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 23:12 schreef silent.bob het volgende:
Hoezo wel !!
Omdat winkelketens meestal niet illegaal bezig zijn.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  woensdag 15 maart 2006 @ 23:16:17 #119
111612 blrrrt
pi_36072829
quote:
Hoezo wel !!
Goede onderbouwing
  woensdag 15 maart 2006 @ 23:25:13 #120
12888 Skull-splitter
pi_36073152
quote:
Hoezo wel !!
Opzich, opdruk op CD, geprinte CD-key, boekje, hoesje... Download je niet zomaar zegmaar...
  woensdag 15 maart 2006 @ 23:29:23 #121
12888 Skull-splitter
pi_36073281
quote:
laat ze eerst die spellen maar naar een fatsoenlijke prijs verlagen. ik bedoel ik koop mijn dvd's wel orgineel. en het is of of en niet en en!!!!!!!
Het is nog steeds EN EN, aangezien je gewoon te betalen hebt voor een creatief product wat ook als dusdanig verkocht wordt.

Ik deel je mening dat de prijzen tegenwoordig absurd hoog zijn, en ook al zou ik liever alles in vaste vorm met hoesje etc op de plank hebben staan, zie ik toch veel voordelen in het downloaden van content, zolang het maar op een fatsoenlijke manier verzorgd wordt. Kleine ontwikkelaars besparen zich een hoop kosten en slaan de hele uitgeverij over, wat ze gewoon meer directe winst opleverd.

Ik koop meer films per jaar dan spellen, maar ik vind dat ik wel zoveel mogelijk moet kopen, alles wat ik download wordt bijna nooit gespeeld en dient alleen voor testen.
pi_36073377
Maar dit topic is natuurlijk geen warez topic, ontopic graag.

Valt dit spel een beetje te vergelijken met een andere RTS? Ik vind de hele setting wel tof, maar ben benieuwd naar de gameplay.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
  woensdag 15 maart 2006 @ 23:33:05 #123
118511 silent.bob
pi_36073396
bullshit, beetje naief om te denken dat boekjes en hoesjes niet na te maken zijn. was laast nog op discovery dat er vrij veel illegale spellen in winkels liggen.
pi_36073469
quote:
ben ik met je eens het is te duur daar heb ik meerdere oplossingen voor gevonden:
1: wachten tot ze in de bugetbakken liggen na 1 jaar
2 gewoon kopen en niet zeuren
en bij bijvoorbeeld anime moet je optie 2 wel goed want die krengen kosten vaak (de goede anime's ) minimaal 20 euro perstuk en die dalen echt niet in prijs (exclusieve markt en kunnen dus de prijzen hoog houden)
quote:
hmm heb nou al vaker spellen in een winkel gekcht en nog nooit een illegae tegen gekomen..
dus ik weet niet in wat voor een winke jij kooopt?
is dat soms www.illegale-spellen.nl ?
pi_36073576
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 23:32 schreef peristilius het volgende:
Maar dit topic is natuurlijk geen warez topic, ontopic graag.

Valt dit spel een beetje te vergelijken met een andere RTS? Ik vind de hele setting wel tof, maar ben benieuwd naar de gameplay.
ik vind de game play niet echt overeen komen met de RTSsen die ik gewend ben (C&C like)
dus hety hangt een beetje af van welke soort rts je bedoeld
bedoel je meer Starcraft of meer C&C like
of misschien wel AOE like?
ze verschillen allemall net een klein beetje
ik vind persoonlijk het resource gathering + command points systeem, zwaaar kut
  woensdag 15 maart 2006 @ 23:41:15 #126
12888 Skull-splitter
pi_36073657
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 23:33 schreef silent.bob het volgende:
bullshit, beetje naief om te denken dat boekjes en hoesjes niet na te maken zijn. was laast nog op discovery dat er vrij veel illegale spellen in winkels liggen.
Even nuanceren: in Rusland en vele andere voormalig oostbloklanden liggen illegaal en legaal op 20CM afstand van elkaar in de rekken. In de EU en USA gaat dat niet zo makkelijk ivm controle enzo.

En boekjes namaken? Vent, daar isset niet om te doen, ik wil gewoon een spel in mijn handen houden en denken "Goh, toch vet dat het spel na jarenlang eindeloos zwoegen van makers tegen de geldkraan en de druk van de uitgever in eindelijk zich nu, hier, in mijn handen bevindt."
pi_36073678
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 23:38 schreef mschol het volgende:

[..]

ik vind de game play niet echt overeen komen met de RTSsen die ik gewend ben (C&C like)
dus hety hangt een beetje af van welke soort rts je bedoeld
bedoel je meer Starcraft of meer C&C like
of misschien wel AOE like?
ze verschillen allemall net een klein beetje
ik vind persoonlijk het resource gathering + command points systeem, zwaaar kut
Nou ja, op het eerste gezicht lijkt het me een beetje Warcraft (maar dat komt waarschijnlijk ook door de setting ). Hoe werkt het resource gatheren en units upgraden dan bijvoorbeeld?
pi_36074573
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 23:42 schreef peristilius het volgende:

[..]

Nou ja, op het eerste gezicht lijkt het me een beetje Warcraft (maar dat komt waarschijnlijk ook door de setting ). Hoe werkt het resource gatheren en units upgraden dan bijvoorbeeld?
resource gatheren:
je zet bijvoorbeeld een farm neer, afhankelijk van de beschikbare ruimte eromheen (in een cirkel) is hij 1-100% efficcient , hoe hoger hoe meer geld er binnen komt en hoe meer farms (welke mekaars land niet kunnen overlappen) hoe meer geld
de upgrade:
bij meerdere gebouwen heb je verschuillende levels (1 t/m 3) en afhankelijk daarvan kan je, per gebouw, verschillende upgrades kopen.. (en deze worden, zo ver ik gezien heb, dus ook anders/meer wanneer je van level 1 barrack naar level 2 barrack gaat
  donderdag 16 maart 2006 @ 09:33:41 #129
28033 Pek
je moet wat
pi_36078109
Leuk dat je nu ook Tom Bombadil kunt oproepen
Verder krijg ik er wel een beetje een Age of Empires-gevoel bij, met dat muurtjes bouwen enzo
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_36078144
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 09:33 schreef Pek het volgende:
Leuk dat je nu ook Tom Bombadil kunt oproepen
Verder krijg ik er wel een beetje een Age of Empires-gevoel bij, met dat muurtjes bouwen enzo
Hij valt me nu iig tegen, dit is zeker geen blijvertje.
pi_36085455
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 00:18 schreef mschol het volgende:

[..]

resource gatheren:
je zet bijvoorbeeld een farm neer, afhankelijk van de beschikbare ruimte eromheen (in een cirkel) is hij 1-100% efficcient , hoe hoger hoe meer geld er binnen komt en hoe meer farms (welke mekaars land niet kunnen overlappen) hoe meer geld
de upgrade:
bij meerdere gebouwen heb je verschuillende levels (1 t/m 3) en afhankelijk daarvan kan je, per gebouw, verschillende upgrades kopen.. (en deze worden, zo ver ik gezien heb, dus ook anders/meer wanneer je van level 1 barrack naar level 2 barrack gaat
Klinkt redelijk standaard.
Misschien de demo maar eens proberen, is alleen een beetje groot.
pi_36136332
Ik vind het wel een cool spel

Het verschil tussen deze en andere RTSsen is best groot. Het is een stuk meer gevecht-georiënteerd, upgrades koop je per batallion en niet voor iedereen tegelijk, heroes worden steeds beter, je hebt allerlei gevechtsstanden en je kunt ook muren bemannen en een mooi uitziend fort maken, etc etc.
Wat ik ook goed vind is dat alle rassen écht anders zijn... goblins kan geen muren maken maar klimt er wel overheen etc, ik geloof dat mordor gratis orcs kan maken. Bij andere spellen heb je soms gewoon andere units die hetzelfde doen...

En een LotR fan zijn helpt natuurlijk ook
Who enters my domain?
The Dead do not suffer the living to pass.
The way is shut. It was made by those who are dead and The Dead keep it.
The way is shut. Now you must die.
  vrijdag 14 april 2006 @ 15:46:14 #133
142782 Joncho
PopMartian
pi_36956239
tvp, heb hem net gekocht
pi_40608656
zijn er nog mensen die dit spel op de 360 spelen?
In de ban van de mods.
pi_40609326
Persoonlijk vind ik dit spel veel minder dan de eerste. Toegegeven...je hebt meer vrijheden wat bouwen betreft, maar het is A totaal niet vernieuwend, en B veel te kort. ik geloof dat ik iets meer dan een halve dag nodig had om de campagne uit te spelen. Ik verwacht toch wel ietsje langer speelplezier voor mijn dure centen.

Trouwens, laatst heb ik iets heel bizars meegemaakt. Ik heb er geen andere verklaring voor dan dat de laatste Windows update op de een of andere manier beide spellen heeft gecorrupteerd, want vlak voor die update werkte alles nog prima. Als ik een paar minuten onderweg was in een level (maakt niet uit of het de goeie of kwaaie campagne was) vielen al mijn characters dood neer, ongeacht of er nou gevochten werd of niet. Is trouwens wel een grappig gezicht om de voltallige Fellowship plotseling dood te zien neervallen, of een heel leger Orcs, massale doodskreet erbij. Maar goed, het spel word er natuurlijk niet beter op. Ik heb eerst een poosje op het net lopen zoeken of er nog iemand anders was met ditzelfde probleem, maar ik kon niks vinden. Toen heb ik ze beide maar opnieuw geinstalleerd, en toen bleek het zichzelf weer opgelost te hebben.

Ik zou toch best wel willen weten hoe dat nou eigenlijk kwam, want het blijft een debiel fenomeen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_40614559
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 14:44 schreef Hathor het volgende:
Persoonlijk vind ik dit spel veel minder dan de eerste. Toegegeven...je hebt meer vrijheden wat bouwen betreft, maar het is A totaal niet vernieuwend, en B veel te kort. ik geloof dat ik iets meer dan een halve dag nodig had om de campagne uit te spelen. Ik verwacht toch wel ietsje langer speelplezier voor mijn dure centen.

Trouwens, laatst heb ik iets heel bizars meegemaakt. Ik heb er geen andere verklaring voor dan dat de laatste Windows update op de een of andere manier beide spellen heeft gecorrupteerd, want vlak voor die update werkte alles nog prima. Als ik een paar minuten onderweg was in een level (maakt niet uit of het de goeie of kwaaie campagne was) vielen al mijn characters dood neer, ongeacht of er nou gevochten werd of niet. Is trouwens wel een grappig gezicht om de voltallige Fellowship plotseling dood te zien neervallen, of een heel leger Orcs, massale doodskreet erbij. Maar goed, het spel word er natuurlijk niet beter op. Ik heb eerst een poosje op het net lopen zoeken of er nog iemand anders was met ditzelfde probleem, maar ik kon niks vinden. Toen heb ik ze beide maar opnieuw geinstalleerd, en toen bleek het zichzelf weer opgelost te hebben.

Ik zou toch best wel willen weten hoe dat nou eigenlijk kwam, want het blijft een debiel fenomeen.
dan denk het spel dat je een illegale kopie hebt..

en gaat meteen heel je leger dood...
In de ban van de mods.
pi_40617853
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 14:44 schreef Hathor het volgende:

volgens mij ben je gewoon een prutser, ik heb een illegale kopie en nooit last van uitzichzelf doodgaande characters. Hij loopt fokking goed
pi_40620158
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:17 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

volgens mij ben je gewoon een prutser, ik heb een illegale kopie en nooit last van uitzichzelf doodgaande characters. Hij loopt fokking goed
Heb jij stront in je schedel in plaats van hersens of zo ? Wat is er nou prutserig als na 3 minuten onderweg te zijn in een level al je units ineens zo maar dood neervallen ? Dat heeft niets met prutsen te maken, dat heet een gecorrupteerd file. Dat het toevalligerwijs bij BfME 1 en 2 gebeurt ligt zeker ook aan mij he ? Als je niks nuttigs te melden hebt, blijf dan lekker op je kamertje aan je pik zitten trekken.

Trouwens, het feit alleen al dat je hier gewoon gaat lopen roepen dat je een illegale kopie hebt, is alleen maar en bevestiging van mijn eerste vraag.
pi_40623178
Ik kom toch nog met een vraag..
Ik kan alleen maar aan geld komen ( punten om iets te bouwen ) door hout te kappen. Ik zie geen farmen staan? Of iets anders? En ik heb echt niet helemaal door hoe ik het doe met die commandpoints? Kan iemand mijn dat uitleggen ?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:22:44 #140
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_40624407
Speel de tutorial?
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_40624747
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
Speel de tutorial?
Ja klopt inderdaad.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:31:09 #142
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40624794
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:21 schreef Hathor het volgende:
als na 3 minuten onderweg te zijn in een level al je units ineens zo maar dood neervallen ?
Het is wel het kenmerk van de kopieerbeveiliging bij een illegale BFME kopie die niet geheel goed werkt.

Laatst nog een keertje de war of the ring gespeeld. heel vermakelijk.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40625521
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:31 schreef Napalm het volgende:

[..]

Het is wel het kenmerk van de kopieerbeveiliging bij een illegale BFME kopie die niet geheel goed werkt.

Dat kan allemaal wel, maar beide spellen zijn gewoon legaal en hebben het ook altijd naar behoren gedaan. Het gezeik begon direct na een windows update, bij allebei de games. Na een reinstall was het weer opgelost. Hoe je het ook went of keert, het blijft een vage toestand.
pi_40626037
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:31 schreef Napalm het volgende:

[..]

net zoals bij RA2 en Tiberian sun (command & conquer reeks)
helaas gebeurde dat ook wel eens wanneer je em gewoon legaal hebt...
pi_40627974
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:21 schreef Hathor het volgende:

[..]

Heb jij stront in je schedel in plaats van hersens of zo ? Wat is er nou prutserig als na 3 minuten onderweg te zijn in een level al je units ineens zo maar dood neervallen ? Dat heeft niets met prutsen te maken, dat heet een gecorrupteerd file. Dat het toevalligerwijs bij BfME 1 en 2 gebeurt ligt zeker ook aan mij he ? Als je niks nuttigs te melden hebt, blijf dan lekker op je kamertje aan je pik zitten trekken.

Trouwens, het feit alleen al dat je hier gewoon gaat lopen roepen dat je een illegale kopie hebt, is alleen maar en bevestiging van mijn eerste vraag.
Och och, beetje gefrustreerd? Ik was niet eens thuis toen ik postte, dus van aan m'n pik trekken op mijn kamertje was weinig sprake.
Als je het toch zo goed weet, waarom vraag je het dan nog? Grapjurk.
En dan nog, wat maakt het uit dat ik roep dat ik een illegale kopie heb? Ik verstrek hem toch nergens? Downloaden is niet illegaal, uploaden wel .
pi_40629693
Downloaden niet illegaal ? Ik zou daar nog maar eens goed over nadenken voor ik nog zo'n uitspraak doe. De heler is net zo strafbaar als de steler and all that jazz.
pi_40635019
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 23:57 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Och och, beetje gefrustreerd? Ik was niet eens thuis toen ik postte, dus van aan m'n pik trekken op mijn kamertje was weinig sprake.
Als je het toch zo goed weet, waarom vraag je het dan nog? Grapjurk.
En dan nog, wat maakt het uit dat ik roep dat ik een illegale kopie heb? Ik verstrek hem toch nergens? Downloaden is niet illegaal, uploaden wel .
Dude, films & mp3 downloaden is niet illegaal (uploaden wel), software (games, programma's, etc.) daarentegen is zo illegaal als wat.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 11:02:44 #148
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_40636537
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:30 schreef Seal_force het volgende:

[..]

Ja klopt inderdaad.
Probleem opgelost.
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_54414842
Kick.

Ik speel het spel voor het eerst. Hoe kom ik bij de evil campaign heelhuids die dwergenstad door waar de mensen en de dwergen zich verzameld hebben. Ik word elke keer gesloopt. Ik ben zover gekomen dat die twee torens in de stand kapot zijn gevallen op de muren, maar daarna word ik gewoon overlopen.
  dinsdag 6 november 2007 @ 21:46:11 #150
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_54415417
Het is echt lang geleden dat ik het heb gespeeld. Kijk anders op www.gamefaqs.com daar staan meestal goede faq's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')