Specs pc:quote:Op maandag 13 maart 2006 15:37 schreef blrrrt het volgende:
[..]
1) Wat zijn de specs van je pc?
2) Op welke grafische stand staat het spel in opties?
Hm ik ken het, bij mij gaat hij traag op high, met 1000 command points gebruikt...quote:Op maandag 13 maart 2006 16:06 schreef Slomy het volgende:
[..]
Specs pc:
Intel Pentium 4 3ghz 2gb cache
1gb ram DDR400/Pc3200
128 Mb grafische kaart.
En op mijn harddisk is nog meer dan 120gb vrij.
Het spel staat nu op 1024*768 en graphics staan op medium.
die andere legers kun je integreren in je Hero armies. En als ik dan met zo'n army een land binnenval wat niet van mij is, en er staat een enemy hero dan gebeurt er nog shit. Van de 10 zetten kan ik maar 1 x battlen ofzo? hoe zit dat? waarom kan ik niemand aanvallen?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:50 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ja. Je kunt wel legers maken, maar die kun je dan niet gebruiken om andere landen mee te veroveren.
kies je wel voor rts (ipv auto-resolve) dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:20 schreef Wutangtony het volgende:
[..]
die andere legers kun je integreren in je Hero armies. En als ik dan met zo'n army een land binnenval wat niet van mij is, en er staat een enemy hero dan gebeurt er nog shit. Van de 10 zetten kan ik maar 1 x battlen ofzo? hoe zit dat? waarom kan ik niemand aanvallen?
Welke grafische kaart heb je?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:06 schreef Slomy het volgende:
[..]
Specs pc:
Intel Pentium 4 3ghz 2gb cache
1gb ram DDR400/Pc3200
128 Mb grafische kaart.
En op mijn harddisk is nog meer dan 120gb vrij.
Het spel staat nu op 1024*768 en graphics staan op medium.
War of the ring werkt in 3 beurten, in beurt 1 kun je bouwen in de landen en kun je aangeven naar welke landen je met je heroes wilt (op hero klikken (met rechts dacht ik trouwens) en het land wat je wil veroveren.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:42 schreef Wutangtony het volgende:
yep, doe altijd de keuze rts en auto-resolve, en dan de prioriteit op rts. Dusssssss ik snap er shit van
Een gedownloade versie?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:33 schreef silent.bob het volgende:
Als ik in het spel Battle for middle earth 2 en een vrij gevecht opstart, dan ben ik automatisch na een paar min verslagen, zonder dat er iets gebeurt is.
Dan nog: kopen die hap, luie flikker.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:47 schreef silent.bob het volgende:
jep, maar hij in het begin deedt die het wel goed.
Ik poep op jouquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:47 schreef silent.bob het volgende:
jep, maar hij in het begin deedt die het wel goed.
Je bent niet de enige die dat een minpunt vind.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:25 schreef KingOfTheDead het volgende:
Is er trouwens een of andere patch of mod zodat je verder kunt uitzoomen?
zou wel goed van pas komen
Hoezo niet?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:41 schreef silent.bob het volgende:
laat ze eerst die spellen maar naar een fatsoenlijke prijs verlagen. ik bedoel ik koop mijn dvd's wel orgineel. en het is of of en niet en en!!!!!!!!
ps. als je de spellen in de winkel koopt ben je er ook nog niet cker van dat het spel orgineel is.
Omdat winkelketens meestal niet illegaal bezig zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:12 schreef silent.bob het volgende:
Hoezo wel !!
Goede onderbouwingquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:12 schreef silent.bob het volgende:
Hoezo wel !!
Opzich, opdruk op CD, geprinte CD-key, boekje, hoesje... Download je niet zomaar zegmaar...quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:12 schreef silent.bob het volgende:
Hoezo wel !!
Het is nog steeds EN EN, aangezien je gewoon te betalen hebt voor een creatief product wat ook als dusdanig verkocht wordt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:41 schreef silent.bob het volgende:
laat ze eerst die spellen maar naar een fatsoenlijke prijs verlagen. ik bedoel ik koop mijn dvd's wel orgineel. en het is of of en niet en en!!!!!!!
ben ik met je eens het is te duur daar heb ik meerdere oplossingen voor gevonden:quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:41 schreef silent.bob het volgende:
laat ze eerst die spellen maar naar een fatsoenlijke prijs verlagen. ik bedoel ik koop mijn dvd's wel orgineel. en het is of of en niet en en!!!!!!!!
hmm heb nou al vaker spellen in een winkel gekcht en nog nooit een illegae tegen gekomen..quote:ps. als je de spellen in de winkel koopt ben je er ook nog niet cker van dat het spel orgineel is.
ik vind de game play niet echt overeen komen met de RTSsen die ik gewend ben (C&C like)quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:32 schreef peristilius het volgende:
Maar dit topic is natuurlijk geen warez topic, ontopic graag.
Valt dit spel een beetje te vergelijken met een andere RTS? Ik vind de hele setting wel tof, maar ben benieuwd naar de gameplay.
Even nuanceren: in Rusland en vele andere voormalig oostbloklanden liggen illegaal en legaal op 20CM afstand van elkaar in de rekken. In de EU en USA gaat dat niet zo makkelijk ivm controle enzo.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:33 schreef silent.bob het volgende:
bullshit, beetje naief om te denken dat boekjes en hoesjes niet na te maken zijn. was laast nog op discovery dat er vrij veel illegale spellen in winkels liggen.
Nou ja, op het eerste gezicht lijkt het me een beetje Warcraft (maar dat komt waarschijnlijk ook door de settingquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind de game play niet echt overeen komen met de RTSsen die ik gewend ben (C&C like)
dus hety hangt een beetje af van welke soort rts je bedoeld
bedoel je meer Starcraft of meer C&C like
of misschien wel AOE like?
ze verschillen allemall net een klein beetje
ik vind persoonlijk het resource gathering + command points systeem, zwaaar kut
resource gatheren:quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nou ja, op het eerste gezicht lijkt het me een beetje Warcraft (maar dat komt waarschijnlijk ook door de setting). Hoe werkt het resource gatheren en units upgraden dan bijvoorbeeld?
Hij valt me nu iig tegen, dit is zeker geen blijvertje.quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:33 schreef Pek het volgende:
Leuk dat je nu ook Tom Bombadil kunt oproepen![]()
Verder krijg ik er wel een beetje een Age of Empires-gevoel bij, met dat muurtjes bouwen enzo![]()
Klinkt redelijk standaard.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:18 schreef mschol het volgende:
[..]
resource gatheren:
je zet bijvoorbeeld een farm neer, afhankelijk van de beschikbare ruimte eromheen (in een cirkel) is hij 1-100% efficcient , hoe hoger hoe meer geld er binnen komt en hoe meer farms (welke mekaars land niet kunnen overlappen) hoe meer geld
de upgrade:
bij meerdere gebouwen heb je verschuillende levels (1 t/m 3) en afhankelijk daarvan kan je, per gebouw, verschillende upgrades kopen.. (en deze worden, zo ver ik gezien heb, dus ook anders/meer wanneer je van level 1 barrack naar level 2 barrack gaat
dan denk het spel dat je een illegale kopie hebt..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:44 schreef Hathor het volgende:
Persoonlijk vind ik dit spel veel minder dan de eerste. Toegegeven...je hebt meer vrijheden wat bouwen betreft, maar het is A totaal niet vernieuwend, en B veel te kort. ik geloof dat ik iets meer dan een halve dag nodig had om de campagne uit te spelen. Ik verwacht toch wel ietsje langer speelplezier voor mijn dure centen.![]()
Trouwens, laatst heb ik iets heel bizars meegemaakt. Ik heb er geen andere verklaring voor dan dat de laatste Windows update op de een of andere manier beide spellen heeft gecorrupteerd, want vlak voor die update werkte alles nog prima. Als ik een paar minuten onderweg was in een level (maakt niet uit of het de goeie of kwaaie campagne was) vielen al mijn characters dood neer, ongeacht of er nou gevochten werd of niet. Is trouwens wel een grappig gezicht om de voltallige Fellowship plotseling dood te zien neervallen, of een heel leger Orcs, massale doodskreet erbij.Maar goed, het spel word er natuurlijk niet beter op. Ik heb eerst een poosje op het net lopen zoeken of er nog iemand anders was met ditzelfde probleem, maar ik kon niks vinden. Toen heb ik ze beide maar opnieuw geinstalleerd, en toen bleek het zichzelf weer opgelost te hebben.
Ik zou toch best wel willen weten hoe dat nou eigenlijk kwam, want het blijft een debiel fenomeen.![]()
volgens mij ben je gewoon een prutser, ik heb een illegale kopie en nooit last van uitzichzelf doodgaande characters. Hij loopt fokking goedquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:44 schreef Hathor het volgende:
Persoonlijk vind ik dit spel veel minder dan de eerste. Toegegeven...je hebt meer vrijheden wat bouwen betreft, maar het is A totaal niet vernieuwend, en B veel te kort. ik geloof dat ik iets meer dan een halve dag nodig had om de campagne uit te spelen. Ik verwacht toch wel ietsje langer speelplezier voor mijn dure centen.![]()
Trouwens, laatst heb ik iets heel bizars meegemaakt. Ik heb er geen andere verklaring voor dan dat de laatste Windows update op de een of andere manier beide spellen heeft gecorrupteerd, want vlak voor die update werkte alles nog prima. Als ik een paar minuten onderweg was in een level (maakt niet uit of het de goeie of kwaaie campagne was) vielen al mijn characters dood neer, ongeacht of er nou gevochten werd of niet. Is trouwens wel een grappig gezicht om de voltallige Fellowship plotseling dood te zien neervallen, of een heel leger Orcs, massale doodskreet erbij.Maar goed, het spel word er natuurlijk niet beter op. Ik heb eerst een poosje op het net lopen zoeken of er nog iemand anders was met ditzelfde probleem, maar ik kon niks vinden. Toen heb ik ze beide maar opnieuw geinstalleerd, en toen bleek het zichzelf weer opgelost te hebben.
Ik zou toch best wel willen weten hoe dat nou eigenlijk kwam, want het blijft een debiel fenomeen.![]()
Heb jij stront in je schedel in plaats van hersens of zo ? Wat is er nou prutserig als na 3 minuten onderweg te zijn in een level al je units ineens zo maar dood neervallen ? Dat heeft niets met prutsen te maken, dat heet een gecorrupteerd file. Dat het toevalligerwijs bij BfME 1 en 2 gebeurt ligt zeker ook aan mij he ? Als je niks nuttigs te melden hebt, blijf dan lekker op je kamertje aan je pik zitten trekken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:17 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
volgens mij ben je gewoon een prutser, ik heb een illegale kopie en nooit last van uitzichzelf doodgaande characters. Hij loopt fokking goed
Ja klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
Speel de tutorial?
Het is wel het kenmerk van de kopieerbeveiliging bij een illegale BFME kopie die niet geheel goed werkt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:21 schreef Hathor het volgende:
als na 3 minuten onderweg te zijn in een level al je units ineens zo maar dood neervallen ?
Dat kan allemaal wel, maar beide spellen zijn gewoon legaal en hebben het ook altijd naar behoren gedaan. Het gezeik begon direct na een windows update, bij allebei de games. Na een reinstall was het weer opgelost. Hoe je het ook went of keert, het blijft een vage toestand.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:31 schreef Napalm het volgende:
[..]
Het is wel het kenmerk van de kopieerbeveiliging bij een illegale BFME kopie die niet geheel goed werkt.
Laatst nog een keertje de war of the ring gespeeld. heel vermakelijk.
net zoals bij RA2 en Tiberian sun (command & conquer reeks)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:31 schreef Napalm het volgende:
[..]
Het is wel het kenmerk van de kopieerbeveiliging bij een illegale BFME kopie die niet geheel goed werkt.
Laatst nog een keertje de war of the ring gespeeld. heel vermakelijk.
Och och, beetje gefrustreerd? Ik was niet eens thuis toen ik postte, dus van aan m'n pik trekken op mijn kamertje was weinig sprake.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Heb jij stront in je schedel in plaats van hersens of zo ? Wat is er nou prutserig als na 3 minuten onderweg te zijn in een level al je units ineens zo maar dood neervallen ? Dat heeft niets met prutsen te maken, dat heet een gecorrupteerd file. Dat het toevalligerwijs bij BfME 1 en 2 gebeurt ligt zeker ook aan mij he ? Als je niks nuttigs te melden hebt, blijf dan lekker op je kamertje aan je pik zitten trekken.
Trouwens, het feit alleen al dat je hier gewoon gaat lopen roepen dat je een illegale kopie hebt, is alleen maar en bevestiging van mijn eerste vraag.![]()
Dude, films & mp3 downloaden is niet illegaal (uploaden wel), software (games, programma's, etc.) daarentegen is zo illegaal als wat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:57 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Och och, beetje gefrustreerd? Ik was niet eens thuis toen ik postte, dus van aan m'n pik trekken op mijn kamertje was weinig sprake.
Als je het toch zo goed weet, waarom vraag je het dan nog? Grapjurk.
En dan nog, wat maakt het uit dat ik roep dat ik een illegale kopie heb? Ik verstrek hem toch nergens? Downloaden is niet illegaal, uploaden wel.
Probleem opgelost.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |