Specs pc:quote:Op maandag 13 maart 2006 15:37 schreef blrrrt het volgende:
[..]
1) Wat zijn de specs van je pc?
2) Op welke grafische stand staat het spel in opties?
Hm ik ken het, bij mij gaat hij traag op high, met 1000 command points gebruikt...quote:Op maandag 13 maart 2006 16:06 schreef Slomy het volgende:
[..]
Specs pc:
Intel Pentium 4 3ghz 2gb cache
1gb ram DDR400/Pc3200
128 Mb grafische kaart.
En op mijn harddisk is nog meer dan 120gb vrij.
Het spel staat nu op 1024*768 en graphics staan op medium.
die andere legers kun je integreren in je Hero armies. En als ik dan met zo'n army een land binnenval wat niet van mij is, en er staat een enemy hero dan gebeurt er nog shit. Van de 10 zetten kan ik maar 1 x battlen ofzo? hoe zit dat? waarom kan ik niemand aanvallen?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:50 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ja. Je kunt wel legers maken, maar die kun je dan niet gebruiken om andere landen mee te veroveren.
kies je wel voor rts (ipv auto-resolve) dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:20 schreef Wutangtony het volgende:
[..]
die andere legers kun je integreren in je Hero armies. En als ik dan met zo'n army een land binnenval wat niet van mij is, en er staat een enemy hero dan gebeurt er nog shit. Van de 10 zetten kan ik maar 1 x battlen ofzo? hoe zit dat? waarom kan ik niemand aanvallen?
Welke grafische kaart heb je?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:06 schreef Slomy het volgende:
[..]
Specs pc:
Intel Pentium 4 3ghz 2gb cache
1gb ram DDR400/Pc3200
128 Mb grafische kaart.
En op mijn harddisk is nog meer dan 120gb vrij.
Het spel staat nu op 1024*768 en graphics staan op medium.
War of the ring werkt in 3 beurten, in beurt 1 kun je bouwen in de landen en kun je aangeven naar welke landen je met je heroes wilt (op hero klikken (met rechts dacht ik trouwens) en het land wat je wil veroveren.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:42 schreef Wutangtony het volgende:
yep, doe altijd de keuze rts en auto-resolve, en dan de prioriteit op rts. Dusssssss ik snap er shit van
Een gedownloade versie?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:33 schreef silent.bob het volgende:
Als ik in het spel Battle for middle earth 2 en een vrij gevecht opstart, dan ben ik automatisch na een paar min verslagen, zonder dat er iets gebeurt is.
Dan nog: kopen die hap, luie flikker.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:47 schreef silent.bob het volgende:
jep, maar hij in het begin deedt die het wel goed.
Ik poep op jouquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:47 schreef silent.bob het volgende:
jep, maar hij in het begin deedt die het wel goed.
Je bent niet de enige die dat een minpunt vind.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:25 schreef KingOfTheDead het volgende:
Is er trouwens een of andere patch of mod zodat je verder kunt uitzoomen?
zou wel goed van pas komen
Hoezo niet?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:41 schreef silent.bob het volgende:
laat ze eerst die spellen maar naar een fatsoenlijke prijs verlagen. ik bedoel ik koop mijn dvd's wel orgineel. en het is of of en niet en en!!!!!!!!
ps. als je de spellen in de winkel koopt ben je er ook nog niet cker van dat het spel orgineel is.
Omdat winkelketens meestal niet illegaal bezig zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:12 schreef silent.bob het volgende:
Hoezo wel !!
Goede onderbouwingquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:12 schreef silent.bob het volgende:
Hoezo wel !!
Opzich, opdruk op CD, geprinte CD-key, boekje, hoesje... Download je niet zomaar zegmaar...quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:12 schreef silent.bob het volgende:
Hoezo wel !!
Het is nog steeds EN EN, aangezien je gewoon te betalen hebt voor een creatief product wat ook als dusdanig verkocht wordt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:41 schreef silent.bob het volgende:
laat ze eerst die spellen maar naar een fatsoenlijke prijs verlagen. ik bedoel ik koop mijn dvd's wel orgineel. en het is of of en niet en en!!!!!!!
ben ik met je eens het is te duur daar heb ik meerdere oplossingen voor gevonden:quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:41 schreef silent.bob het volgende:
laat ze eerst die spellen maar naar een fatsoenlijke prijs verlagen. ik bedoel ik koop mijn dvd's wel orgineel. en het is of of en niet en en!!!!!!!!
hmm heb nou al vaker spellen in een winkel gekcht en nog nooit een illegae tegen gekomen..quote:ps. als je de spellen in de winkel koopt ben je er ook nog niet cker van dat het spel orgineel is.
ik vind de game play niet echt overeen komen met de RTSsen die ik gewend ben (C&C like)quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:32 schreef peristilius het volgende:
Maar dit topic is natuurlijk geen warez topic, ontopic graag.
Valt dit spel een beetje te vergelijken met een andere RTS? Ik vind de hele setting wel tof, maar ben benieuwd naar de gameplay.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |