Er moet een hero bij je leger zitten om een land binnen te kunnen vallen. Je eigen hero telt volgens mij niet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:51 schreef azaroth het volgende:
bij war of the ring, kun je met sommige legers geen vijandig gebied binnen vallen en met andere legers weer wel??
weet iemand hoe dit zit?
Ikaar het beste is gewoon om gewoon heel veel units van alles te recruiteren.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik denk, ik loop ook even door die missies heen. Tot er een paar van die Mumakil-olifanten mn dwergentroon gingen slopen
Die ben ik verkeerd begonnen. Want ze zeggen dat je Dal moet verdedigen, maar kun je niet beter teringveel torens met archers in die torens proppen bij elke ingang van de berg en nog wat dwergjes eromheen die wat in het wilde weg hakken?
archers/axe throwers zijn geweldig tegen mumakils. gewoon een aantal batallions maken en zorgen dat je ze zo ver mogelijk geupdate hebt (extra armor, firearrows etc.). Dan liggen die olifanten binnen no time de grond te knuffelenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik denk, ik loop ook even door die missies heen. Tot er een paar van die Mumakil-olifanten mn dwergentroon gingen slopen
Die ben ik verkeerd begonnen. Want ze zeggen dat je Dal moet verdedigen, maar kun je niet beter teringveel torens met archers in die torens proppen bij elke ingang van de berg en nog wat dwergjes eromheen die wat in het wilde weg hakken?
En dan pas kun je gaan vechten? of kan dat alleen vanuit de computer gestart worden?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:11 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Er moet een hero bij je leger zitten om een land binnen te kunnen vallen. Je eigen hero telt volgens mij niet.
Eitje. Gewoon alle je spervuur concentreren op de ingang van de berg, dus bij de grote deur.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
1) Wat zijn de specs van je pc?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:34 schreef Slomy het volgende:
Het spel draait echt bagger op mijn pc. Dat terwijl ik toch makkelijk aan de systeemeisen voldoe.
Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Ja. Je kunt wel legers maken, maar die kun je dan niet gebruiken om andere landen mee te veroveren.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:50 schreef Wutangtony het volgende:
[..]
En dan pas kun je gaan vechten? of kan dat alleen vanuit de computer gestart worden?
Specs pc:quote:Op maandag 13 maart 2006 15:37 schreef blrrrt het volgende:
[..]
1) Wat zijn de specs van je pc?
2) Op welke grafische stand staat het spel in opties?
Hm ik ken het, bij mij gaat hij traag op high, met 1000 command points gebruikt...quote:Op maandag 13 maart 2006 16:06 schreef Slomy het volgende:
[..]
Specs pc:
Intel Pentium 4 3ghz 2gb cache
1gb ram DDR400/Pc3200
128 Mb grafische kaart.
En op mijn harddisk is nog meer dan 120gb vrij.
Het spel staat nu op 1024*768 en graphics staan op medium.
die andere legers kun je integreren in je Hero armies. En als ik dan met zo'n army een land binnenval wat niet van mij is, en er staat een enemy hero dan gebeurt er nog shit. Van de 10 zetten kan ik maar 1 x battlen ofzo? hoe zit dat? waarom kan ik niemand aanvallen?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:50 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ja. Je kunt wel legers maken, maar die kun je dan niet gebruiken om andere landen mee te veroveren.
kies je wel voor rts (ipv auto-resolve) dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:20 schreef Wutangtony het volgende:
[..]
die andere legers kun je integreren in je Hero armies. En als ik dan met zo'n army een land binnenval wat niet van mij is, en er staat een enemy hero dan gebeurt er nog shit. Van de 10 zetten kan ik maar 1 x battlen ofzo? hoe zit dat? waarom kan ik niemand aanvallen?
Welke grafische kaart heb je?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:06 schreef Slomy het volgende:
[..]
Specs pc:
Intel Pentium 4 3ghz 2gb cache
1gb ram DDR400/Pc3200
128 Mb grafische kaart.
En op mijn harddisk is nog meer dan 120gb vrij.
Het spel staat nu op 1024*768 en graphics staan op medium.
War of the ring werkt in 3 beurten, in beurt 1 kun je bouwen in de landen en kun je aangeven naar welke landen je met je heroes wilt (op hero klikken (met rechts dacht ik trouwens) en het land wat je wil veroveren.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:42 schreef Wutangtony het volgende:
yep, doe altijd de keuze rts en auto-resolve, en dan de prioriteit op rts. Dusssssss ik snap er shit van
Een gedownloade versie?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:33 schreef silent.bob het volgende:
Als ik in het spel Battle for middle earth 2 en een vrij gevecht opstart, dan ben ik automatisch na een paar min verslagen, zonder dat er iets gebeurt is.
Dan nog: kopen die hap, luie flikker.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:47 schreef silent.bob het volgende:
jep, maar hij in het begin deedt die het wel goed.
Ik poep op jouquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:47 schreef silent.bob het volgende:
jep, maar hij in het begin deedt die het wel goed.
Je bent niet de enige die dat een minpunt vind.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:25 schreef KingOfTheDead het volgende:
Is er trouwens een of andere patch of mod zodat je verder kunt uitzoomen?
zou wel goed van pas komen
Hoezo niet?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:41 schreef silent.bob het volgende:
laat ze eerst die spellen maar naar een fatsoenlijke prijs verlagen. ik bedoel ik koop mijn dvd's wel orgineel. en het is of of en niet en en!!!!!!!!
ps. als je de spellen in de winkel koopt ben je er ook nog niet cker van dat het spel orgineel is.
Omdat winkelketens meestal niet illegaal bezig zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:12 schreef silent.bob het volgende:
Hoezo wel !!
Goede onderbouwingquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:12 schreef silent.bob het volgende:
Hoezo wel !!
Opzich, opdruk op CD, geprinte CD-key, boekje, hoesje... Download je niet zomaar zegmaar...quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:12 schreef silent.bob het volgende:
Hoezo wel !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |