binnen een maandje is het spel al te koop toch,quote:Op maandag 20 februari 2006 15:10 schreef blrrrt het volgende:
Ik wacht nog op de code voor de online beta-test...
Is de BETA versies dan wat anders dan de demo?? zoja, wat is het verschil dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:10 schreef blrrrt het volgende:
Ik wacht nog op de code voor de online beta-test...
In de demo kan je alleen tegen de pc spelen.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:16 schreef Wutangtony het volgende:
[..]
Is de BETA versies dan wat anders dan de demo?? zoja, wat is het verschil dan?
Ik denk dat daarvoor gekozen is om ons tegemoet te komen en niet om ons de graphics door de strot te rammen. Hoe verder je uitzoomt, hoe meer je ziet, en hoe meer het spel van je pc vraagt. Of ze zijn te lui om level of detail zooi te maken, dat kan ook nogquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:32 schreef Roellie80 het volgende:
het is voor de strateeg wel een must om lekker overzicht te krijgen, maar ze richten zich meer op grafische power. En da's natuurlijk mooier wanneer je niet zover uitzoemd![]()
Campain zuigt, multiplayer is tha shit!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:35 schreef Blinker het volgende:
Wel gaaf spelleke!
Alleen ik vind dat het spel wel erg makkelijk is. Moet nog maar 1 level en dan heb ik de good campaign al gehaaldMaar 8 levels...
Is officieel nog niet uitquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:27 schreef Wutangtony het volgende:
wanneer komt het spel eigenljk uit?
farms/resource trees/furnices neerzetten (dus de allereerste optie bij een builderquote:Op zondag 5 maart 2006 12:40 schreef Henkmanz het volgende:
Mensen die hem spelen: hoe krijgen jullie meer command points voor meer units? Ik kan mezelf niet eens een fatsoenlijk leger opbouwen of dat ding zeikt dat ik niet genoeg command points heb.
Mm, maar er staat bij de information van zo'n bouwwerk dat de command point limit maar verhoogd wordt met 10 punten, wat dus 6x te weinig is voor het bouwen van één unit/batallion.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:48 schreef mschol het volgende:
[..]
farms/resource trees/furnices neerzetten (dus de allereerste optie bij een builder
ik kan in een skirmish game er mx 1000 command points mee halen..
mja ik bouwde in me skirmish games altijd zo snlemogelijk zoveel mogelijk van die farms zodat jequote:Op zondag 5 maart 2006 13:19 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Mm, maar er staat bij de information van zo'n bouwwerk dat de command point limit maar verhoogd wordt met 10 punten, wat dus 6x te weinig is voor het bouwen van één unit/batallion.
das idd wel zeeer kortquote:Op zondag 5 maart 2006 16:10 schreef LordLynx het volgende:
Heb de Good Campaign in bij elkaar een uurtje of 5 uitgespeeld, vind ik toch wel ERG kort hoor.
Iemand??quote:Op zondag 5 maart 2006 13:33 schreef blrrrt het volgende:
Is Dixons trouwens de enige winkel waar de je Collector's Edition kan bestellen?
Ik ook, de evil campaign hetzelfde.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:10 schreef LordLynx het volgende:
Heb de Good Campaign in bij elkaar een uurtje of 5 uitgespeeld, vind ik toch wel ERG kort hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |