Photoshopquote:
Ja, maar dat soort geintjes moeten ze niet te vaak flikken boven de waddenzee, hebben we weer een dikke knalquote:
ik heb bambi het liefst op mijn bord, met een lekker wijnsausjequote:
heb je een traantje moeten laten?quote:
Installeer Google Talk manquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:46 schreef Hugster het volgende:
Ik zei het gisteren ook al, maar ik zou er verder ook niet wakker om liggen idd
En Alexxxx kom eens ff op msn.
eentje toch wel, emotionele loser die ik benquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb je een traantje moeten laten?
Ik kan best liev zijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
eerder was ik het al eens met fwnk nu met herman![]()
omfgquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:03 schreef hermandeperman het volgende:
Die XBOX sticker![]()
![]()
!
[..]
Ik "we:rk" tegenwoordig
zo bruut dat het mooi isquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:01 schreef M5 het volgende:
TF!je zei mooi. dit is alleen bruut en niet mooi
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan gaan we daar eens even wat tegen doen..
KUTBOLLE
Dudequote:
Lul niet, kuthuiliequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:11 schreef BoJo het volgende:
jezus wat een sumiere site is dat zeg
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Op die site kon je ook geen uren klikken nee
joh, ik heb een klant en als ik daar kom om wat af te leveren, roept ie keihard door de loods, opgelet zwaar transport in aantochtquote:
dit is een mooie bootquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dit is mooier
[afbeelding]
dat is geen werk bitchquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dude
Afstuderen enzo weet je nog wel
Heb ik 2 weken geleden ook al tegen je gezegd
Maar dat afstuderen doe ik dus bij een bedrijf, een goede 40 uur in de week
Hier loop ik stage btw, ja het is een summiere site jaHij is nog in aanbouw
Je brengt daar broodjes lood ofzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
joh, ik heb een klant en als ik daar kom om wat af te leveren, roept ie keihard door de loods, opgelet zwaar transport in aantocht![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat is geen werk bitch![]()
dat is erger dan werken![]()
![]()
check dan wat er voor op't dek ligtquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, dat is nou spul waar ik echt NIETS aan vind
Maar ieder zijn ding
Nog zo'n stuk tupperwarequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:15 schreef Klonk het volgende:
Doe mij maar een Sunseeker
[afbeelding]
[afbeelding]
geen flauw idee wat in de dozen zit die ik daar af kom leverenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je brengt daar broodjes lood ofzo
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
geen flauw idee wat in de dozen zit die ik daar af kom leveren![]()
ik zal naar je zwaaien in je mooie teakhouten sloepjequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wel als ze het in het water mikken
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zal naar je zwaaien in je mooie teakhouten sloepje![]()
Welke sitequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:20 schreef ThaFreak het volgende:
was het al gezegt dat het een kuttsite is![]()
maar bevalt het een beetje???quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
maar bevalt het een beetje???
wat moet je allemaal doen dan......behalve koffie en broodjes halen![]()
je mag de monitoren van de ontwerpers stofvrij houdenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben geen 16jarige mbo-stageloper gek
maar ik ben bezig met de constructie van een 19-meter jacht kort gezegd, erg leuk
cool, stagieres zijn er voor het koffie en broodjes halen (ja ook afstuderende studenten!)quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben geen 16jarige mbo-stageloper gek
maar ik ben bezig met de constructie van een 19-meter jacht kort gezegd, erg leuk
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
je mag de monitoren van de ontwerpers stofvrij houden![]()
Manquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik doe weer nog 1 peukje met je mee en ga dan offline
Het hele project is van mezelf. Alleen de grote lijnen van het ontwerp lagen klaar, verder is alles aan mijquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
cool, stagieres zijn er voor het koffie en broodjes halen (ja ook afstuderende studenten!)
maar meer begeleidend of gewoon wel in je eentje dingen bepalen en dergelijk??
Je hebt ook maar gelijk de beste plek bezetquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het hele project is van mezelf. Alleen de grote lijnen van het ontwerp lagen klaar, verder is alles aan mijIk heb er dus wat aan (het afstuderen) en zij ook natuurlijk
.
En ik heb nog geeneen keer koffie gehaald![]()
Scheelt ook wel dat ik naast het koffie-apparaat zit natuurlijk
JP is symphatiek manquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Man![]()
Straks ga je nog CDA stemmen, en de voorliefde voor Volvo's was er al
aah dat is dan helemaal cool zegquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het hele project is van mezelf. Alleen de grote lijnen van het ontwerp lagen klaar, verder is alles aan mijIk heb er dus wat aan (het afstuderen) en zij ook natuurlijk
.
En ik heb nog geeneen keer koffie gehaald![]()
Scheelt ook wel dat ik naast het koffie-apparaat zit natuurlijk
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
JP is symphatiek man
CDA stemmen zal ik nooit doenEerder SGP
Jopquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je hebt ook maar gelijk de beste plek bezet
Ik neem aan van wel ja, m'n opdracht van m'n kantoorstage van 1,5 jaar geleden is nu in aanbouw iigquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
aah dat is dan helemaal cool zeg, gaan ze later nog wat met dat ontwerp doen of gaat die na de tijd het archief in?
maar eeuh spypics oid ??![]()
geil dat dat vorige ding dan ook echt gebouwd gaat wordenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel ja, m'n opdracht van m'n kantoorstage van 1,5 jaar geleden is nu in aanbouw iig!
En spypics heb ik niet, ik heb express de LAN-kabel uit m'n werk pc getrokken daar omdat ik anders niet aan afstuderen toekom mezelf kennende
Neh, mijn werk, en stagevergoeding krijg ik ja... Ga het denk ik opsparen en dan een nieuwe laptop kopenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
geil dat dat vorige ding dan ook echt gebouwd gaat worden![]()
maar eeuh krijg je daar dan geen geld oid van, het is toch jou ontwerp![]()
aah je wordt nog beroemd zo in de scheepsvaartquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neh, mijn werk, en stagevergoeding krijg ik ja... Ga het denk ik opsparen en dan een nieuwe laptop kopen
En da's idd wel leuk ja, doe er nu ook nog werk voor voor m'n oude stagebedrijf, een jacht dat waarschijnlijk in serie gebouwd gaat worden, ook wel leuk natuurlijk![]()
Aja, we zien wel hequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
aah je wordt nog beroemd zo in de scheepsvaartgoed bezig hoor
![]()
nog bedrijfswagen nodig![]()
Bummerquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:40 schreef Sjoewe het volgende:
Binnenkort gemeenteraadsverkiezingen in Utrecht[afbeelding]
Ik ben een vies rood menneke ehquote:
pon is niet alleen vw hequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aja, we zien wel he
Eerst nog doorstuderen hierna
En bedrijfswagen... Verkoop je ook wat anders dan VW?
seat/skoda danquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De rest kan ik niet betalen
Niemand is perfectquote:
Ik kan momenteel net een fiets van een zwerver kopenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
seat/skoda dan![]()
special price 4 you![]()
Jij hebt een prothesequote:
lion ???quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vandaag een mooie Lion's regio op de foto gezet, puike bak
Met die rubberen hand erop zie je die haak amperquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bleef heb maar bij die ene
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan momenteel net een fiets van een zwerver kopen![]()
't doet zo'n pijn bij het vingeren hoor ik steedsquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Met die rubberen hand erop zie je die haak amper
Zo'n Touareg staat me wel aan jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kom over een jaartje weer zou ik zeggen
![]()
Ach, het ligt eraan wat je gewend bentquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:48 schreef ThaFreak het volgende:
best koud zo'n artic storm
[afbeelding]
ik haat bussenquote:
bij't witte kruis kun je ze huren, misschien hebben die nog een restpartij ofzo?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
weet iemand van jullie waar je een inklapbare roelstoel kunt kopen?
[afbeelding]
Liefst 2ehands.
klop rond die tijd even aan zou ik zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo'n Touareg staat me wel aan ja
nederland is soms al erg genoegquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, het ligt eraan wat je gewend bent![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
klop rond die tijd even aan zou ik zeggen![]()
full options, standaard prijs oid zit er dan wel in![]()
hm, is een optie, dank jequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
bij't witte kruis kun je ze huren, misschien hebben die nog een restpartij ofzo?
Ach, een maat van me komt van Curacao en 1 uit Italie, ik ben dit soort uitspraken wel gewendquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nederland is soms al erg genoeg![]()
fuck wat een watjes uitspraak maak ik weer![]()
Ik ben Hugo gewendquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't doet zo'n pijn bij het vingeren hoor ik steeds
Maar daar heb ik jou anders niet over gehoord
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
2e hands dan neem ik aan...?
Wie hebt je verhandicapt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
weet iemand van jullie waar je een inklapbare roelstoel kunt kopen?
[afbeelding]
Liefst 2ehands.
Komt hij nu mee, m'n pa zat nog serieus te kijken naar zo'n ding, maar is toch maar weer voor de Volvo gegaanquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
ik dacht een nieuwe
naja 2 hands tegen inkoop dan![]()
ff lekker die scheit in je dikkedarm aanstampen iddquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die 12-duims-paal voel je idd dagen nog ja
Squote:Op woensdag 8 februari 2006 22:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Komt hij nu mee, m'n pa zat nog serieus te kijken naar zo'n ding, maar is toch maar weer voor de Volvo gegaan
Als ik hem dit had gezegd had hij hem denk ik wel genomen...
Niets beters dan bilridderenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ff lekker die scheit in je dikkedarm aanstampen idd[afbeelding]
Iddquote:
Niemand, maar sandra haar benen gaan erg achteruit... En we willen nog wle gewoon leuk samen steden blijven bezoeken... en dat is lastig als je niet ver kunt lopen.quote:
Mooi?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd
Ik ben dan ook erg blij dat hij deze heeft genomen
Alhoewel ik een Touareg toch erg mooi blijf vinden
Jammer manquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niemand, maar sandra haar benen gaan erg achteruit... En we willen nog wle gewoon leuk samen steden blijven bezoeken... en dat is lastig als je niet ver kunt lopen.
Maar dan kan je er toch gewoon een aanvragen via de thuiszorg oid, mijn oma kreeg ook gewoon een rolstoel toen ze niet meer goed kon lopen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niemand, maar sandra haar benen gaan erg achteruit... En we willen nog wle gewoon leuk samen steden blijven bezoeken... en dat is lastig als je niet ver kunt lopen.
had dan gemaild oidquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Komt hij nu mee, m'n pa zat nog serieus te kijken naar zo'n ding, maar is toch maar weer voor de Volvo gegaan
Als ik hem dit had gezegd had hij hem denk ik wel genomen...
Toch niet zwart eh?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
had dan gemaild oid![]()
er valt altijd wel wat te regelen![]()
dikkere bak dan de volvo gehad en tegen een gunstigere prijs![]()
Dag Hermquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:01 schreef hermandeperman het volgende:
Maja mensen, ik ben ff lekker burgerlijk doen![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jammer man
Zoek je er wel 1 uit zonder kwijl en schijt?
die moet je weer inleveren en zoquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar dan kan je er toch gewoon een aanvragen via de thuiszorg oid, mijn oma kreeg ook gewoon een rolstoel toen ze niet meer goed kon lopen.
nee zwart staat hem nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch niet zwart eh?
Maja, hij is geloof ik flieft op volvo, net als ik
Sportmodelletje dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die moet je weer inleveren en zowel lekker raggen met die stoel
120quote:
Zo'n duwstoel heeft mn oma ook ja.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
120![]()
Is een optie, dat wel... zoalng je mara van achter kunt duwen, sandra kan zelf niet rollen, dan zou ze rondjes draaien
Ik heb het niet zo op SUV'squote:Op woensdag 8 februari 2006 23:10 schreef Hugster het volgende:
de buurman van m'n pa heeft zo'n Touareg V10, dikke velgen enzo, erg mooie bak hoor dan![]()
Sjoewe, jij vind em niet mooi?
En wat hoor ik toch allemaal voor goede verhalen over mij
Er zijn in iedergeval veel leukere dingen om over na te moeten denkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra moet over een tijdje toch weer voor aangepaste schoenen, kunnen we meteen hierover beginnen ja
ja in lambo oranjequote:Op woensdag 8 februari 2006 23:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op SUV's
Alleen een Range Rover V8 Supercharched mogen ze hier zo neerzetten :p
mja, meetsal gata het wel goed hoor... hier in Friesland fietsen we het meeste ook en zo.... maar na een dag in een andere stad zijn de voeten toch wel op het eind...quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:12 schreef Hugster het volgende:
Ja Alexxxx, treurig om te horen dat haar benen achteruit gaan
Maar ik zou inderdaad de verzekering eens mailen, oude klasgenoot van me heeft zo'n klein wendbaar alu ding, maar voor wat die dingen kosten kan je een leuke 2e hands auto halen![]()
Als je dat laatste er even niet bij zegt wel denk ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, meetsal gata het wel goed hoor... hier in Friesland fietsen we het meeste ook en zo.... maar na een dag in een andere stad zijn de voeten toch wel op het eind...
en is de verzekering wel zo happig om een rolstoel te leveren terwijl Sandra iedere week volksdanst?
50 ¤ heb ik er een voor jequote:
En een met NOS?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
50 ¤ heb ik er een voor je![]()
electrische vanaf 150¤![]()
electrisch en NOSquote:
dat is gewoon een prachtige bodykit voor de touaregquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:18 schreef Sjoewe het volgende:
Koop dan gewoon een fatsoenlijke sportwagen
mag je er zelf onder sleutelen, blokje kan ik wel regelenquote:
Pffff, jij bent hier de verkoperquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat is gewoon een prachtige bodykit voor de touareg![]()
![]()
[..]
mag je er zelf onder sleutelen, blokje kan ik wel regelen![]()
idd verkopen en niet inbouwenquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:23 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.fundumper.com/cool/house-on-wheels.htm (C) Alexxxxx
Meesterlijk ding
Apple fapperquote:
Gave camperquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:23 schreef Sjoewe het volgende:
Meesterlijk ding
Mja het is tenslotte een complete vrachtautoquote:
je kunt once in a lifetime 20% korting krijgen, maar dan nog is het geen Packard Bellquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:23 schreef Sjoewe het volgende:
Meesterlijk ding
Jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Zat je in het Dakargebeuren te kijken?
2000 euro -20% - 5% studenten korting is nog steeds een dikke 1500 euroquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
je kunt once in a lifetime 20% korting krijgen, maar dan nog is het geen Packard Bell
Als je zover bent moet je nog maar eens een gilletje geven
Tot over 117 minutenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga naar Sandra, het hangt van de fim af hoe lang het duurt voor ik hier weer ben.
Degene met de meest acurate schatting krijgt geen zoen.
De film is Mona LIsa Smile.
Tot later
Je krijgt dan geen studentenkortingquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
2000 euro -20% - 5% studenten korting is nog steeds een dikke 1500 euroCrap...
Heb je al golfspullen gekocht?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:39 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, een XC70 rijdt niet eens slechten die 2.5T is gewoon lekker
Fascistenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je krijgt dan geen studentenkorting
Was van een klant, vertelt hij doodleuk op de terugweg dat hij flitsapparatuur, traject controle systemen enz ontwikkelt/verkooptquote:
ontwikkelt of verkoopt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was van een klant, vertelt hij doodleuk op de terugweg dat hij flitsapparatuur, traject controle systemen enz ontwikkelt/verkoopt![]()
![]()
![]()
Nietquote:
Ach, meneer Gatso deed dat ook, maar was ook een geniaal autoconstructeur.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was van een klant, vertelt hij doodleuk op de terugweg dat hij flitsapparatuur, traject controle systemen enz ontwikkelt/verkoopt![]()
![]()
![]()
CREquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Topsnelheid bestelbussen
180 km/u
Dat was wel een mooie actiequote:Op woensdag 8 februari 2006 23:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Niet
Dat was de back to school actie, koop een *Book en een iPod en krijg ¤250 retour was dat. Ik heb mijn iPod al veel langer dan mijn PowerBook
Beide en mag ik niet zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ontwikkelt of verkoopt?
van welke firma, zijn er niet zoveel namelijk.
Kan je weer lekker scheuren met je net niet ferrariquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beide en mag ik niet zeggenWel toffe kerel trouwens, kreeg van hem nog een lijstje met niet gemelde trajectcontroles en plekken waar binnen een jaar traject controles komen
Ben maffen om 6u gaat de wekker
check ons milieudelictquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Topsnelheid bestelbussen
180 km/u
niet gemelde TC?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beide en mag ik niet zeggenWel toffe kerel trouwens, kreeg van hem nog een lijstje met niet gemelde trajectcontroles en plekken waar binnen een jaar traject controles komen
Ben maffen om 6u gaat de wekker
Crazy De Vries T4 Powerrrrrquote:
die stellages met al die camera's die boven elke rijbaan moet hangen kunnen ze tegenwoordig heel hendig achter de bosjes plaatsen natuurlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
niet gemelde TC?geloof je het zelf...
Mja dan vermommen ze het als een viaductquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
die stellages met al die camera's die boven elke rijbaan moet hangen kunnen ze tegenwoordig heel hendig achter de bosjes plaatsen natuurlijk
Leuke film?quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
die stellages met al die camera's die boven elke rijbaan moet hangen kunnen ze tegenwoordig heel hendig achter de bosjes plaatsen natuurlijk
Echte mannen houden van het broeikas effectquote:
precies, die winters zijn al koud zat hieroquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Echte mannen houden van het broeikas effect
Is ook al een topic over hier, die gasten zijn echt TE ernstigquote:
een IT'er waarschijnlijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Is ook al een topic over hier, die gasten zijn echt TE ernstig![]()
![]()
Die hebben echt iemand in vaste dienst die alle tellers onder handen neemt
je zal achterin die bus zittenquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:08 schreef ThaFreak het volgende:
http://www.totallycrap.com/media/tunnelaccident/![]()
WTF is er mis met die tunnel?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:08 schreef ThaFreak het volgende:
http://www.totallycrap.com/media/tunnelaccident/![]()
grappig dat het achterlicht klapt als "ie" alweer stil staatquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
die blauwe lada op t end blijft er goed onder btw
Iemand nog design klusje ergens?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
het is echt een fucking candy shop
DIe bestuurder danquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
grappig dat het achterlicht klapt als "ie" alweer stil staat
Te hard kan 'ie in die Lada in ieder geval niet hebben geredenquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DIe bestuurder danKijkt eens om zich heen en zo
Bij de autocross rijden ze dan gewoon weer verder
olieplasje.. is Hugster daar met de T4 doorheen gereden?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:
heftig filmpjeen hebben ze een ijsvloer daa of zo?
Neu al die roet gaat regelrecht de achterdeuren opquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:23 schreef lipje het volgende:
[..]
olieplasje.. is Hugster daar met de T4 doorheen gereden?
ja hierquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
girls
wie weet komt er vrouwvolk als je dat zegt.... wie neit waagt wie niet wint
Ja, niet dusquote:
Ja, best welquote:
\quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:18 schreef BazzoS het volgende:
http://www.break.com/index/heispoppin.html
whahahadat moet pijn hebben gedaan aan zijn hoofd
en het slechte nieuws is dat je niets geraakt hebtquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:24 schreef Fwnk het volgende:
Woooow gaaf weer hier, eerst ijzel en dan sneeuwen ik ben met de auto!
Ging net lekker glijdend de wijk door![]()
En nu ben je het met mij eensquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
en het slechte nieuws is dat je niets geraakt hebt![]()
da's minder erg dan het met ons huismongooltje eens te zijnquote:
briljantquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:28 schreef Klonk het volgende:
ik heb weer een briljant idee voor nummer 802
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:34 schreef Klonk het volgende:
en voor 803
[afbeelding]
en 804
[afbeelding]
Zijn we ook al voorzien.
Daar wordt ie niet mooier vanquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:35 schreef Klonk het volgende:
803 is volgens mij zelfs een poolse bus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |