Photoshopquote:
Ja, maar dat soort geintjes moeten ze niet te vaak flikken boven de waddenzee, hebben we weer een dikke knalquote:
ik heb bambi het liefst op mijn bord, met een lekker wijnsausjequote:
heb je een traantje moeten laten?quote:
Installeer Google Talk manquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:46 schreef Hugster het volgende:
Ik zei het gisteren ook al, maar ik zou er verder ook niet wakker om liggen idd
En Alexxxx kom eens ff op msn.
eentje toch wel, emotionele loser die ik benquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb je een traantje moeten laten?
Ik kan best liev zijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
eerder was ik het al eens met fwnk nu met herman![]()
omfgquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:03 schreef hermandeperman het volgende:
Die XBOX sticker![]()
![]()
!
[..]
Ik "we:rk" tegenwoordig
zo bruut dat het mooi isquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:01 schreef M5 het volgende:
TF!je zei mooi. dit is alleen bruut en niet mooi
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan gaan we daar eens even wat tegen doen..
KUTBOLLE
Dudequote:
Lul niet, kuthuiliequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:11 schreef BoJo het volgende:
jezus wat een sumiere site is dat zeg
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Op die site kon je ook geen uren klikken nee
joh, ik heb een klant en als ik daar kom om wat af te leveren, roept ie keihard door de loods, opgelet zwaar transport in aantochtquote:
dit is een mooie bootquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dit is mooier
[afbeelding]
dat is geen werk bitchquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dude
Afstuderen enzo weet je nog wel
Heb ik 2 weken geleden ook al tegen je gezegd
Maar dat afstuderen doe ik dus bij een bedrijf, een goede 40 uur in de week
Hier loop ik stage btw, ja het is een summiere site jaHij is nog in aanbouw
Je brengt daar broodjes lood ofzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
joh, ik heb een klant en als ik daar kom om wat af te leveren, roept ie keihard door de loods, opgelet zwaar transport in aantocht![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat is geen werk bitch![]()
dat is erger dan werken![]()
![]()
check dan wat er voor op't dek ligtquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, dat is nou spul waar ik echt NIETS aan vind
Maar ieder zijn ding
Nog zo'n stuk tupperwarequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:15 schreef Klonk het volgende:
Doe mij maar een Sunseeker
[afbeelding]
[afbeelding]
geen flauw idee wat in de dozen zit die ik daar af kom leverenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je brengt daar broodjes lood ofzo
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
geen flauw idee wat in de dozen zit die ik daar af kom leveren![]()
ik zal naar je zwaaien in je mooie teakhouten sloepjequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wel als ze het in het water mikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |