Ik ben benieuwd hoe je het einde vindt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben bezig met de Davinci code, bijna uit!
Dat boek leest echt heerlijk weg![]()
Nee, ik zit nog steeds in Honderd jaar eenzaamheid. Tot nu toe nog steeds een vaag en simpel boek imho. Die opmerking had trouwens geen enkel kwaad bloed in zich hoor, ik kon het alleen niet laten aangezien je aangaf gek te worden van een boek genaamd 'De idioot'.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:55 schreef boskov het volgende:
[..]
heb je zelf de idioot uberhaupt gelezen?
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:43 schreef jeremiah het volgende:
Op dit moment lees ik "Platform" van Michel Houellebecq. Tot nu toe gebeurt er weinig, verder wordt alleen maar geneukt!
Goh, voor Mogelijkheid van een eiland geldt eigenlijk hetzelfde.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:43 schreef jeremiah het volgende:
Op dit moment lees ik "Platform" van Michel Houellebecq. Tot nu toe gebeurt er weinig, verder wordt alleen maar geneukt!
Dit doet me denken aan ' A Portrait of the Artist as a Young Dog.' van Dylan Thomas .quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
A Portrait of the Artist as a Young Man - James Joyce
Ik ben nog maar net begonnen. En ben er nog niet helemaal overuit of ik het nu goed of vervelend vind. Het is iig wel even wennen.
Dat boek (Engelstalige versie) heb ik na verloop van tijd maar even teruggelegd in de kast. Ik kon me er simpelweg niet in verdiepen. Maar aangezien dit voornamelijk kwam door luidruchtig tuig, dat de trein in die periode vaker dan gebruikelijk teisterde, ben ik ervan overtuigd (net als de trein) dat het een prachtig boek is.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:20 schreef Aenas het volgende:
[..]
Een van de beste boeken van Marquez, prachtig boek, zou ik zeker lezen als ik jou was!
Ik lees als tussendoortje maar even Mulisch, want Honderd jaar eenzaamheid komt bij mij nog steeds over als een soort eindeloze soap.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:10 schreef Bombie het volgende:
[..]
Dat boek (Engelstalige versie) heb ik na verloop van tijd maar even teruggelegd in de kast. Ik kon me er simpelweg niet in verdiepen. Maar aangezien dit voornamelijk kwam door luidruchtig tuig, dat de trein in die periode vaker dan gebruikelijk teisterde, ben ik ervan overtuigd (net als de trein) dat het een prachtig boek is.
Momenteel ben ik in de nieuwste houellwates bezig,
inderdaad!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:33 schreef Wither het volgende:
Ik ben nu bezig met de blauwe salon van Boudewijn Büch, Zit zowiezo momenteel in een Büch fase.
Geweldige schrijfver!
Zo'n lief boekjequote:Op woensdag 22 februari 2006 18:38 schreef Kolkus het volgende:
De Alchemist van Coelho.
Eens proberen....
uitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:10 schreef The6thgate het volgende:
ben precies halverwege in het Bernini mysterie. lekker spannend stuk en leuk boek
Vond je het eind echt spannend? Wat een vreselijke anti-climax was dat zeg.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:14 schreef The6thgate het volgende:
[..]
uithele middag zitten lezen
![]()
was n spannend boek en erg leuk om te lezen. nu tijd voor carnaval
Aardig boek toch? Of nog niet doorgekomen?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:42 schreef Muck het volgende:
Ik heb deel 6 van de donkere toren van Stephen King uit (binnenkort deel 7 maar eens kopen)
Ben net begonnen in de Delta Deceptie
Ik vond Deception Point (de Engelse versie dus) niet om door te komen, maar ik was toch nieuwsgierig naar de vertaling enzo.....
nee bedoelde het meer als voor het grootste gedeeltequote:Op zondag 26 februari 2006 17:27 schreef boskov het volgende:
[..]
Vond je het eind echt spannend? Wat een vreselijke anti-climax was dat zeg.
Net begonnen dus nog geen oordeel van mijzelf.quote:Na een langdurige oefening op zee wordt Alan Craik - inlichtingenofficier en piloot - in het Pentagon weer achter een bureau gezet. Dan hoort hij dat zijn beste vriend, een CIA-agent, in Centraal-Afrika is ontvoerd. Precies op het moment dat er in Rwanda op grote schaal gewelddadigheden dreigen uit te breken.
Craik vliegt naar een Amerikaanse vlooteenheid in de Middellandse Zee die de escalerende Afrikaanse crisis het hoofd moet bieden. Als hij erin is geslaagd zijn vriend te bevrijden, merkt hij dat ze midden op het uitgestrekte continent vast komen te zitten, terwijl om hen heen een bloedige oorlog wordt uitgevochten. Hun enige kans op ontsnapping is een gevaarlijke tocht door vijandig gebied…
In hoog tempo is de lezer getuige van diverse hachelijke acties - van een nachtelijke helikopterraid in Bosnië tot een vlucht met een kwetsbaar eenmotorig vliegtuigje boven de Afrikaanse jungle, alsmede van een marathonmissie aan boord van een straaltoestel van de Amerikaanse marine. Met deze adembenemende thriller over verraad, samenzwering en high-techspionage schaart Gordon Kent zich in het rijtje van hedendaagse bestsellerauteurs als Tom Clancy, Kyle Mills, Andy McNab en andere grote namen op het gebied van de military suspense
Hoe is tie?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Jan Siebelink - Knielen op een bed violen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |