abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34871633
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

kan er niets meer aan toevoegen
Nou, zullen we deze topic nu maar sluiten dan

Dan maken we een nieuwe topic, waarin het respect en dialoog voorop staat.
pi_34871674
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:08 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Nou, zullen we deze topic nu maar sluiten dan

Dan maken we een nieuwe topic, waarin het respect en dialoog voorop staat.
geen slecht idee;)
pi_34871694
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

geen slecht idee;)
Nou nog een titel bedenken voor deze topic.. heb je een idee?
pi_34871743
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:10 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Nou nog een titel bedenken voor deze topic.. heb je een idee?
"Islam: Een kennismaking met respect en dialoog."
pi_34871766
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:56 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat je je dan terecht zorgen maakt.

Als wetten en grondwetten met voeten getreden worden, is niemand veilig meer.

Ik denk dan vooral aan de tweede wereld oorlog. Het gros van de Europeanen had zo?n hekel aan joden. Dat ze toekeken terwijl er miljoenen vergast werden.

Dit zou met moslims ook kunnen gebeuren. Als de hetze tegen moslims doorgaat komt er een punt dat de publieke opinie zo is , dat ze het niet erg vinden als moslims op gewelddadige wijze uit de samenleving worden verwijdert.

Zo ver zie ik het nog komen, dat sommige niet-moslims zo bang worden voor Moslims dat er een nieuwe genocide komt.
En een groot verschil is nog dat de Joden geen duidelijke aanleiding hadden gegeven voor deze Jodenhaat. Iets wat je van de fundamentalisten onder de moslims niet bepaald kunt zeggen, na alle aanslagen op onze way of life. Het lijkt mij absoluut noodzakelijk voor het zelfbehoud van de moslims dat de groep gematigde moslims tegen hun radicale geloofsgenoten in het verweer komen, in ieder geval (veel) meer dan ze de afgelopen jaren gedaan hebben.
pi_34871805
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:00 schreef Skv het volgende:

[..]

áls er een wereldoorlog komt, zal de VS waarschijnlijk het hele Oosten de tyfus laten krijgen met hun olie. Dan tuffen wij vrolijk rond op onze waterstofmobiles.
Oosten gaat failliet -> Westen wint.
En het milieuprobleem is ook opgelost.

Waarschijnlijk is de EU meer de lul dan, aangezien wij meer olie importeren vanuit het MO dan de VS.
pi_34871862
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

"Islam: Een kennismaking met respect en dialoog."
Nou.. dat zou ik er van maken: “ religieuze overtuigingen en andere overtuigingen: een kennismaking en dialoog op basis van wederzijds respect”

pi_34871875
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:16 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Nou.. dat zou ik er van maken: “ religieuze overtuigingen en andere overtuigingen: een kennismaking en dialoog op basis van wederzijds respect”

wel erg lang he
pi_34872073
Tsja, ik werk volgens mij niet mee, heb net een burger op van de burger king, ga zo aan de nescafe en heb mijn handen ingestreken met nivea, heb een six pack pepsi gekocht en een nieuwe nokia...heb wat vrienden uitgenodigd om tv te kijken en lekkere chocola van Milka te eten.
De rest van de producten ken ik niet, alhoewel Dove chocola kan zijn en ik meen ook douchegel, hoe dan ook doe er maar tien.... komt goed met deze oproep om te boycotten (NOT!!)
Leef zo goed als je kunt, dat doe je namelijk maar 1x
pi_34872092
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_34872102
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

wel erg lang he
Inderdaad wel lang .. maar het maakt wel direct duidelijk dat het gaat om een topic waar het om de nuance gaat en niet om simplificaties en het simpelweg uitten van vooroordelen.

Dat de bash mensen een beetje ontmoedigd worden. Want daar heb ik het nu wel mee gehad.

Ik denk ook als je de islam zo centraal zou stellen ,dan stel je je kwetsbaar op, en ook theatraal alsof het alleen gaat om een kennismaking met de islam. Een dialoog is juist wederkering en het zou dan moeten gaan om een kennismaking met islam, christendom, humanisme, boedisme en alle stromingen die ik nu vergeet. Alleen door iedereen aan te spreken kun je iets bereiken. Het topic moet ook draagvlak hebben en alle stromingen aanspreken zeg maar.
pi_34872115
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 15:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooi! Dankjewel Nou weet ik van welke producten ik de komende tijd juist méér ga aanschaffen
Zeer gewaardeerd lid van de robotdancefanclub...
pi_34872116
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:25 schreef kamagurka het volgende:

[..]

nie relevant
pi_34872121
Hiervoor hebben we de centraal, zal hem wel ff laten mergen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_34872124
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:25 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Inderdaad wel lang .. maar het maakt wel direct duidelijk dat het gaat om een topic waar het om de nuance gaat en niet om simplificaties en het simpelweg uitten van vooroordelen.

Dat de bash mensen een beetje ontmoedigd worden. Want daar heb ik het nu wel mee gehad.

Ik denk ook als je de islam zo centraal zou stellen ,dan stel je je kwetsbaar op, en ook theatraal alsof het alleen gaat om een kennismaking met de islam. Een dialoog is juist wederkering en het zou dan moeten gaan om een kennismaking met islam, christendom, humanisme, boedisme en alle stromingen die ik nu vergeet. Alleen door iedereen aan te spreken kun je iets bereiken. Het topic moet ook draagvlak hebben en alle stromingen aanspreken zeg maar.
even eten enzo kom hier op terug
pi_34872146
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

even eten enzo kom hier op terug
eetse
  woensdag 8 februari 2006 @ 18:28:39 #217
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_34872185
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 15:49 schreef Vulkan het volgende:

Arla, Nescafe, Pepsi, Milka, Tamek, Dove, Danone, Pinar, Vivident, FIRST, Maret, Nokia, NIVEA, Ipana, Rejoice, Fruka en Burger King.
WTF
Om de Denen te straffen die voor Zwitsere (nestle), Nederlandse, Finse, Amerikaanse, Duitse bedrijven werken zeker
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_34874316
Danish paper refused "offensive" Jesus cartoons
quote:
COPENHAGEN (Reuters) - The Danish newspaper that first published caricatures of the Prophet Mohammad infuriating Muslims worldwide previously turned down cartoons of Jesus as too offensive, a cartoonist said on Wednesday.
[..]
"My cartoon, which certainly did not offend any Christians I showed it to, was rejected because the editor felt it would be considered offensive to readers -- readers in general, not necessarily Christians," cartoonist Christoffer Zieler said in an email he sent to Reuters on Wednesday.

Jens Kaiser, the former editor of Jyllands-Posten's Sunday edition who turned down the cartoons three years ago, said he had done so because they were no good.

"Having seen the cartoons, I found that they were not very good. I failed to see the purportedly provocative nature," he said in a statement.

"My fault is that I didn't tell him what I really meant: The cartoons were bad." Kaiser said he told Zieler he had not used the cartoons because they were offensive to some readers.
[..]
Bron: Reuters
pi_34876440
Brussel wil dialoog media en religies
quote:
Bron nu.nl

BRUSSEL - Europees commissaris Frattini (justitie en binnenlandse zaken) is bereid op korte termijn een dialoog tussen religieuze leiders en vertegenwoordigers van de media bijeen te roepen, als daaraan behoefte bestaat in de mediawereld. Dat heeft zijn woordvoerder woensdag meegedeeld. Zo'n dialoog zou kunnen leiden tot meer wederzijds begrip, onder meer in de kwestie over de Deense spotprenten over de profeet Mohammed.

In principe wil Frattini in mei een rondetafelgesprek organiseren met mediaorganisaties, waaronder de internationale journalistenvakbond IFJ en de verenigingen van krantenuitgevers en de Europese omroepkoepel EBU.

Die bijeenkomst zou een voorschot moeten zijn op een grotere conferentie met religieuze leiders, eind dit jaar. "Als er bij de media behoefte bestaat om dit door alle recente ontwikkelingen naar voren te halen, wil commissaris Frattini daar van harte aan meewerken", aldus de woordvoerder.

Gedragscode

Ook als de media daar behoefte aan hebben, wil Frattini praten over een vrijwillige gedragscode voor journalisten. De plannen daarvoor bestonden al voordat de Deense krant Jyllands Posten september vorig jaar de gewraakte spotprenten publiceerde.

Volgens de woordvoerder kan de Europese Commissie als dagelijks bestuur van de EU de lidstaten of media niets opleggen. "We kunnen alleen faciliteren en kijken of er behoefte aan bestaat."

Beroering

In Nederland ontstond de afgelopen dagen beroering over Brusselse plannen voor een gedragscode, maar dit zou volgens de Brusselse woordvoerder altijd een vorm van zelfregulering zijn, "als het al zover komt". "Dan kun je je vervolgens nog eens afvragen of alle journalisten of media daar wel aan mee willen werken en of iedereen het na ondertekening ook nog eens uitvoert."

Gematigde moslims

Een groep gematigde Deense moslims wil in de Arabische wereld een lans breken voor Denemarken. Ze willen hun boze geloofsgenoten in het Midden-Oosten ervan overtuigen dat het in het Scandinavische land, waar een krant onlangs een reeks spotprenten over de profeet Mohammed afdrukte, zo slecht nog niet toeven is. Dat maakten zij woensdag bekend.

Formeel

Volgens een van de initiatiefnemers van de pro-Deense campagne, Fathi El-Abed, moeten onder meer advertenties in kranten het ware verhaal vertellen achter de cartoons, die onder moslims tot een golf van verontwaardiging hebben geleid. Ook willen de moslims uitleggen dat de Deense regering niets te maken heeft met de satirische tekeningen en er formeel ook niets tegen kan ondernemen.

Rice

Ondertussen zegt de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, Rice, dat Iran en Syrië de woede in de moslimwereld over Deense islam-spotprenten opzettelijk aan wakkeren. Deze beschuldiging uitte zij woensdag na een onderhoud met haar Israëlische ambtgenoot Livni.
eeeh
pi_34877748
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 20:16 schreef DaveHarris het volgende:
Brussel wil dialoog media en religies
[..]
Waarom krijg ik spontaan zo'n rare smaak in m'n mond?
pi_34877781
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 20:47 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Waarom krijg ik spontaan zo'n rare smaak in m'n mond?
been there done that, effect?
pi_34879613
ik heb geen zin om terug te baggeren; even een samenvatting van wat er gebeurd is? Hoeveel doden voor ons, hoeveel doden van hen, wat doet de frontlinie, waar zijn de strategische punten, en hoe staan we ervoor met de munitie?

Of is de oorlog stiekem nog niet uitgebroken?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34879760
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:27 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb geen zin om terug te baggeren; even een samenvatting van wat er gebeurd is? Hoeveel doden voor ons, hoeveel doden van hen, wat doet de frontlinie, waar zijn de strategische punten, en hoe staan we ervoor met de munitie?

Of is de oorlog stiekem nog niet uitgebroken?
Ga eens minder AOE 3 spelen jij
pi_34879810
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ga eens minder AOE 3 spelen jij
Age of empires

command and conquer FTW!

en ja ik speelde altijd de terroristen
pi_34879835
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:31 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Age of empires

command and conquer FTW!

en ja ik speelde altijd de terroristen
wannabe moslim
pi_34880311
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

wannabe moslim
suggereer je nu dat alle moslims terroristen zijn
pi_34880489
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:44 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

suggereer je nu dat alle moslims terroristen zijn
sure, kijk naar al die matige moslims.
pi_34880591
Turkse supermarkt boycot Deense en Noorse spullen
ANKARA - Een Turkse supermarktketen boycot Deense en Noorse producten. De eigenaar, parlementslid van de regerende AK-partij, heeft woensdag bekendgemaakt dat in de 110 winkels van zijn Kiler-keten alle spullen uit de Scandinavische landen van de schappen zijn gehaald.

Vahit Kiler riep tegelijkertijd „alle moslims” op goederen uit de Noord-Europese landen te boycotten vanwege de Deense spotprenten van de profeet Mohammed. De islamitische volksvertegenwoordiger heeft de Deense premier Anders Fogh Rasmussen per post een exemplaar van de koran toegestuurd.

http://www.telegraaf.nl/b(...)_Noorse_spullen.html
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_34880652
PARIJS - Het Franse weekblad Charlie Hebdo heeft woensdag olie op het vuur gegooid in de rel rond een reeks Deense spotprenten over de islamitische profeet Mohammed. Het tijdschrift plaatste op de voorpagina een nieuwe cartoon waarop Mohammed het hoofd in de handen begraaft. De Amerikaanse president Bush riep woensdag op tot een einde aan het geweld in de islamitische wereld.

Onder de cartoon op het weekblad stoond de tekst „Het is moeilijk om geliefd te worden door mafkezen". De publicatie in het blad, dat meteen bijna drie keer zoveel exemplaren verkocht als normaal, kwam nog geen dag nadat internationale organisaties als de Verenigde Naties en de Europese Unie hadden opgeroepen tot kalmte. Moslimorganisaties probeerden nog via de rechter de tekening tegen te houden, maar de rechter nam hun klacht wegens een vormfout niet in behandeling.

Ook president Bush liet zich niet ongetuigd. Na afloop van een ontmoeting met de Jordaanse koning Abdullah II in Washington zei Bush dat „geweld als uiting van protest tegen wat door een vrije pers wordt gepubliceerd, moet worden verworpen." Tegelijkertijd zei Bush dat de vrijheid van meningsuiting de verplichting met zich meebrengt er voorzichtig mee om te gaan en dat de levensovertuigingen van andersdenkenden zoveel mogelijk moet worden ontzien.

De Franse president Jacques Chirac heeft de publicatie in het weekblad scherp veroordeeld. Hij riep de Franse media op tot respect voor de geloofsovertuiging van anderen. De vrijheid van meningsuiting is een groot goed, maar moet op verantwoordelijke wijze worden gebruikt, aldus het staatshoofd. Frankrijk heeft met vijf miljoen moslims de grootste islamitische gemeenschap in Europa.

VN–chef Kofi Annan, de EU en de Organisatie van de Islamitische Conferentie lieten eerder in een gezamenlijke verklaring weten „diep bezorgd" te zijn over de „beledigende" tekeningen. Zij veroordeelden de media die de cartoons hebben gepubliceerd, maar ook de vele moslims die daar op gewelddadige en intimiderende wijze hun ongenoegen over hebben geuit.

Europees commissaris Frattini van Justitie en Buitenlandse Zaken zei woensdag bereid te zijn op korte termijn religieuze leiders en vertegenwoordigers van de media bijeen te roepen voor een dialoog. Hij hoopt meer wederzijds begrip te kunnen kweken. Wellicht leidt zo’n discussie volgens Frattini ook tot een vrijwillige gedragscode voor journalisten.

Na de publicatie van de spotprenten in de Deense krant Jyllands–Posten riepen veel moslims op tot een inperking van de persvrijheid in de westerse wereld. In een reactie verschenen de gewraakte cartoons in andere Europese dagbladen, die daarmee een lans wilden breken voor de vrijheid van meningsuiting. Dat leidde in veel landen tot massale en soms gewelddadige protesten.

Ook woensdag kwam het tot uitbarstingen van geweld. In de Iraanse hoofdstad Teheran sneuvelden enkele ruiten van de Britse ambassade, hoewel geen enkele Britse krant de spotprenten heeft gepubliceerd. Honderden betogers bekogelden het gebouw met stenen. Eerder waren de diplomatieke missies van Denemarken, Noorwegen en Oostenrijk in Iran al het doelwit van stenengooiende moslims.

Vooral in Afghanistan, waar dinsdag ook Nederlandse militairen het moesten ontgelden, liepen woensdag opnieuw demonstraties uit de hand. In de provincie Zabul vielen zeker vijf doden bij de bestorming van een politiebureau. In totaal hebben rellen over de spotprenten in het Centraal–Aziatische land al aan dertien mensen het leven gekost.

In de stad Hebron op de bezette Westelijke Jordaanoever hebben Palestijnse relschoppers een Europese waarnemersmissie verdreven. De Europeanen vertrokken, nadat woedende betogers hun kantoor met stenen en flessen hadden bekogeld. De Deense leden van de missie, die de Palestijnen beschermde tegen de agressie van joodse kolonisten, waren al eerder vertrokken uit angst voor geweld.

De internationale beroering ontstond, toen een groep Deense imams de gewraakte spotprenten vertoonde in het Midden–Oosten. Daarbij lieten zij ook schunnige en provocerende tekeningen zien die in Denemarken niet waren gepubliceerd. De Deense regering wil de betreffende imams uitsluiten van de dialoog over integratie, zei minister Rikke Hvilshoj van Immigratie woensdag.

http://www.refdag.nl/arti(...)toons+verder+op.html
pi_34880653
De Deense krant die de spotprenten van de profeet Mohammed publicieerde wil nu ook de spotprenten over de Holocaust plaatsen.
quote:
Danish paper pursues Holocaust cartoons

The Danish paper responsible for the original caricatures of the prophet Muhammad is set to run cartoons satirising the Holocaust.

Flemming Rose, the culture editor of Danish daily Jyllands-Posten, said today he was trying to get in touch with the Iranian paper, Hamshari, which plans to run an international competition seeking cartoons about the Holocaust.

"My newspaper is trying to establish a contact with the Iranian newspaper, and we would run the cartoons the same day as they publish them," Mr Rose told CNN.
bron
pi_34880699
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:50 schreef schatje het volgende:
De Deense krant die de spotprenten van de profeet Mohammed publicieerde wil nu ook de spotprenten over de Holocaust plaatsen.
[..]

bron
Denemarken krijgt alsmaar een slechte naam
pi_34880895
De Franse president Jacques Chirac heeft "openlijke provocaties" veroordeeld, nadat het satirische blad Charlie Hebdo de omstreden cartoons van de profeet Mohammed had afgedrukt in een speciaal nummer. Enkele uren nadat in de kiosken het speciale nummer lag, waarin de twaalf karikaturen stonden die het Deense dagblad Jyllands-Posten eerder had gepubliceerd, hanteerde president Jacques Chirac ongebruikelijke taal.

"Alles wat de overtuigingen van een ander kan kwetsen, in het bijzonder religieuze overtuigingen, dient vermeden te worden. De vrijheid van meningsuiting moet in een geest van verantwoordelijkheid worden aangewend", zei Chirac. "Ik veroordeel alle manifeste provocaties die de passies gevaarlijk kunnen doen oplaaien", aldus de Franse president. Dit is een ongewone veroordeling in een land dat sterk gehecht is aan de persvrijheid en waar de scheiding tussen kerk en staat een basisbeginsel is.

Schandalig . dit lokken ze nu zelf uit als er iets gebeurt is dat eigen schuld
pi_34881128
Iran komt er ook steeds beter op te staan
quote:
"Jullie revolutionaire daad wordt gewaardeerd, maar pas op dat jullie je religieuze broeders niet verwonden", zo roept een commandant van de politie door een megafoon. Hierna kunnen de rellen van start. Er vliegen stenen, vuurwerk en molotovcocktails door de lucht. In de tuin van de ambassade wordt een boom in brand gestoken.
Het hele bericht: Rellen Iran grotendeels in scène gezet
pi_34881181
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:59 schreef SocialDisorder het volgende:
Iran komt er ook steeds beter op te staan
[..]

Het hele bericht: Rellen Iran grotendeels in scène gezet
propoganda ik geloof er niks van . De moslims zijn woedend en Iran heeft ze niet op scene gezet
pi_34881501
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:00 schreef Meki het volgende:

[..]

propoganda ik geloof er niks van . De moslims zijn woedend en Iran heeft ze niet op scene gezet
IN scene, meki.

En tuurlijk zal Iran niets in scene gezet hebben. Dit is zeker ook propaganda?
pi_34881766
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:07 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

IN scene, meki.

En tuurlijk zal Iran niets in scene gezet hebben. Dit is zeker ook propaganda?
ook propoganda
pi_34881899
Is die achterlijke cultuur die mijlen ver achter ons aan hobbelt met hun middeleeuwse denkbeelden nu nog aan het janken over een paar kinder tekeningetjes?
pi_34881906
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:49 schreef Meki het volgende:

Turkse supermarkt boycot Deense en Noorse spullen
ANKARA - Een Turkse supermarktketen boycot Deense en Noorse producten. De eigenaar, parlementslid van de regerende AK-partij, heeft woensdag bekendgemaakt dat in de 110 winkels van zijn Kiler-keten alle spullen uit de Scandinavische landen van de schappen zijn gehaald.

Vahit Kiler riep tegelijkertijd „alle moslims” op goederen uit de Noord-Europese landen te boycotten vanwege de Deense spotprenten van de profeet Mohammed. De islamitische volksvertegenwoordiger heeft de Deense premier Anders Fogh Rasmussen per post een exemplaar van de koran toegestuurd.

http://www.telegraaf.nl/b(...)_Noorse_spullen.html
Ik las Klier-keten.
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:00 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik geloof maar al te 'graag' dat dat in die landen gebeurt.
pi_34881941
Ach, "in scene gezet" of "de woede van de burgers in goede banen geleid" is kwestie van interpretatie natuurlijk
De ambassade staat tenminste nog recht.
pi_34882121
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:14 schreef Halfgedraaide het volgende:
Is die achterlijke cultuur die mijlen ver achter ons aan hobbelt met hun middeleeuwse denkbeelden nu nog aan het janken over een paar kinder tekeningetjes?
ik de acherlijke cultuur die graag beledigt nog steeds mensen aan het kwesten ??
pi_34882203
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:18 schreef Meki het volgende:

[..]

ik de acherlijke cultuur die graag beledigt nog steeds mensen aan het kwesten ??
Fuck kwetsen en beledigen. Ze moeten in denemarken toch zelf weten of ze daar cartoons van de profeet plaatsen. Is gewoon een kant en klare lamlul die profeet van jullie. Dus niet zo zeiken veeg die traantjes weg en ga door met je leven.

En die zin is niet te volgen van je. Pas hem even aan. Je lijkt wel een allochtoon.
pi_34882310
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:20 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Fuck kwetsen en beledigen. Ze moeten in denemarken toch zelf weten of ze daar cartoons van de profeet plaatsen. Is gewoon een kant en klare lamlul die profeet van jullie. Dus niet zo zeiken veeg die traantjes weg en ga door met je leven.

En die zin is niet te volgen van je. Pas hem even aan. Je lijkt wel een allochtoon.
Denemarken gaat nu ook holocaust ontkennen
wat vind je ervan '?
pi_34882393
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:22 schreef Meki het volgende:

[..]

Denemarken gaat nu ook holocaust ontkennen
wat vind je ervan '?
Denemarken is gewoon aan het janken omdat ze bang zijn geworden van die barbaarse idioten. Rug recht houden en massaal doorgaan met het plaatsen van cartoons over de proleet. Bange stumpers.
pi_34882417
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:23 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Denemarken is gewoon aan het janken omdat ze bang zijn geworden van die barbaarse idioten. Rug recht houden en massaal doorgaan met het plaatsen van cartoons over de proleet. Bange stumpers.
geen antwoord op me vraag
pi_34882542
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:23 schreef Meki het volgende:

[..]

geen antwoord op me vraag
Ik vind het een slecht plan. Holocaust heeft hier geen flikker mee te maken. Denemarken is gewoon bang geworden van die achterlijke beesten daar. Denken ze dat ze het goed maken met een paar cartoons over jullie aartsvijanden. Gewoon watjes zijn het daar. Plaats een paar cartoons over jezus en mohammed de shoarma boer ofzo.

Holocaust
pi_34882652
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:12 schreef Meki het volgende:

[..]

ook propoganda
altijd fijn, die voorspelbare reacties van jou
  woensdag 8 februari 2006 @ 22:29:55 #247
262 Re
Kiss & Swallow
pi_34882773
is en blijf best zielig allemaal eigenlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_34882900
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik vind het een slecht plan. Holocaust heeft hier geen flikker mee te maken. Denemarken is gewoon bang geworden van die achterlijke beesten daar. Denken ze dat ze het goed maken met een paar cartoons over jullie aartsvijanden. Gewoon watjes zijn het daar. Plaats een paar cartoons over jezus en mohammed de shoarma boer ofzo.

Holocaust
Mohammed heeft er ook niks mee te maken . Dus je vindt dat Denemarken verkeerd bezig is
pi_34882970
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:29 schreef Re het volgende:
is en blijf best zielig allemaal eigenlijk
Tja moslims zijn heel zielig he. Ze zijn er erg goed in om altijd in de slachtoffer rol te vallen.

Ik vind het zo ontzettend verschrikkelijk voor ze. Er worden zomaar in een of ander land zoals Denemarken grappige strips geplaatst over hun profeet. Verschrikkelijk met geen pen te beschrijven. Niks meer dan normaal dat je gaat moorden, boycotten en chaos gaat veroorzaken.
pi_34883098
Geen afbeelding van mohammed dan ook geen moskee in het westen.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')