abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34870240
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:20 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

de regering in Libanon heeft er dan ook weer baat bij om het geheel in de schoenen te schuiven van de Syriërs
boeit niet een excuus is gegeven
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:21:15 #152
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34870244
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:18 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

gelukkig hebben we jou nog. jouw posts leveren altijd wel iets op
Je bent niet de eerste die dat beaamd. Klopt inderdaad.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_34870364
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]
Ik zeg dat hun die ware overleveringen verwerpen geen ware moslims zijn op basis van wat er in de koran staat. Dat je de profeet moet volgen. Verdiep je een wat meer
De koran vermeld helemaal niets over de authenticiteit van de overleveringen, waarvan deze door derden bevestigd zouden moeten zijn. Het standpunt wat je inneemt, dat iemand die een of meerdere of alle overleveringen verwerpt als niet authentiek zijnde geen ware moslim is, is een puur religieus standpunt dat net zo goed zijn weerklank vindt in de koran als dat het door de koran verworpen kan worden. Het is niet aan jou om daar een oordeel over te geven, alleen Allah is daartoe in staat zeg je zelf in een andere post. Soenieten die zeggen dat Sji`ieten verkeerd zijn omdat ze andere overleveringen gebruiken, zijn in de ogen van een niet-moslim als ik, evengoed "ware moslims" als iemand die ze niet verwerpt. Ik vind het voor neit-moslims niet gepast om een waardeoordeel uit te spreken over interne religieuze discussies die binnen islam z`n gang vinden. Okee, vanuit historisch perspectief kan men niet om de ahadith heen maar dat is geen religieus standpunt.

[ Bericht 1% gewijzigd door DaveHarris op 08-02-2006 17:31:52 ]
eeeh
pi_34870379
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:25 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

De koran vermeld helemaal niets over de authenticiteit van de overleveringen, waarvan deze door derden bevestigd zouden moeten zijn. Het standpunt wat je inneemt, dat iemand die een of meerdere of alle overleveringen verwerpt als niet authentiek zijnde, is een puur religieus standpunt dat net zo goed zijn weerklank vindt in de koran als dat het door de koran verworpen kan worden. Het is niet aan jou om daar een oordeel over te geven, alleen Allah is daartoe in staat zeg je zelf in een andere post. Soenieten die zeggen dat Sji`ieten verkeerd zijn omdat ze andere overleveringen gebruiken, zijn in de ogen van een niet-moslim als ik, evengoed "ware moslims" als iemand die ze niet verwerpt. Ik vind het voor neit-moslims niet gepast om een waardeoordeel uit te spreken over interne religieuze discussies die binnen islam z`n gang vinden. Okee, vanuit historisch perspectief kan men niet om de ahadith heen maar dat is geen religieus standpunt.

het is geen hadith topic. open in WFL dan tref ik je daar
pi_34870445
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:21 schreef kamagurka het volgende:

[..]
pi_34870508
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Goed dat er een excuus is gekomen, dus...
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_34870546
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:29 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Goed dat er een excuus is gekomen, dus...
achzoo
pi_34870595
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

mij boeit het niet. ook al geven ze geen excuus. zij kunnen er ook niets aan doen. beter zou er een excuus komen van de personen die het geweld hebben gepleegd
pi_34870622
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:32 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

mij boeit het niet. ook al geven ze geen excuus. zij kunnen er ook niets aan doen. beter zou er een excuus komen van de personen die het geweld hebben gepleegd
ik vind het toch een mooi gebaar.
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:34:11 #160
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_34870634
Maaruhm, als ik me nou buiten al dit gezeik wil houden en jullie whatever-vereerders het allemaal samen wil laten uitvechten, hoe doe ik dat dan ?

Ik heb het gevoel alsof ik in al jullie problemen betrokken wordt terwijl ik geen donder te maken heb met om het even welk boek jullie aanhangen of welke tekenfilm of strip jullie allergisch voor zijn.

Het zal me m'n anus oxyderen waar jullie allemaal wel of niet in geloven, wat jullie denken te weten of waar je voor mijn part opgewonden van raakt (cartoons, onthoofdingen, kruistochten in Irak, zwarte sokken op Urk..),
maar waarom kunnen al die mensen met die mooie boeken mij net gewoon even overal buiten laten ?
zzz
pi_34870655
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

ik vind het toch een mooi gebaar.
alleen zo nutteloos
pi_34870676
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:34 schreef L.Denninger het volgende:

maar waarom kunnen al die mensen met die mooie boeken mij net gewoon even overal buiten laten ?
dan moet je bij de media zijn
pi_34870682
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:34 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

alleen zo nutteloos
your misssing t the point, ze laten zo zien dat niet iedereen in Libanon 8er bestorming @ ambassade stond.
pi_34870693
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

ze hebben zich verontschuldigd omdat ze als regering verantwoordlijk zijn voor de veilighied van de Denen.

De Deense regering kan zich niet verontschuldigen omdat ze niet verantwoordelijk zijn voor uitlatingen in een krant.

Snap ie ?

Kan 1 van de moslimbroeders dit weerleggen?
pi_34870705
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

your misssing t the point, ze laten zo zien dat niet iedereen in Libanon 8er bestorming @ ambassade stond.
ja, dat dacht men natuurlijk. er wonen miljoenen mensen in Libanon
pi_34870729
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:36 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

ze hebben zich verontschuldigd omdat ze als regering verantwoordlijk zijn voor de veilighied van de Denen.

De Deense regering kan zich niet verontschuldigen omdat ze niet verantwoordelijk zijn voor uitlatingen in een krant.

Snap ie ?
vroeg ik voor een verontschuldiging van Denemarken dan, ik heb het hier over geweldadige bestorming van een (deense) ambassade door moslims, waarover Libanon zijn excuses heeft aangeboden.
pi_34870738
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:13 schreef Super7fighter het volgende:
DaveHarris gebruikt de eeuwenoude, middeleeuwse missionarismethoden om fitnah te zaaien onder moslims. Truukjes die al heel lang bekend zijn bij moslims. Negeren die hap, opdat we een zuivere discussie kunnen blijven voeren.
Lees `m nu pas.
eeeh
pi_34870744
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:36 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

ja, dat dacht men natuurlijk. er wonen miljoenen mensen in Libanon
waarvan de president en opperleger bevelhebber Christen zijn
pi_34870753
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:37 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Lees `m nu pas.
the Devil made you do it
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:39:59 #170
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_34870808
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:34 schreef L.Denninger het volgende:
Maaruhm, als ik me nou buiten al dit gezeik wil houden en jullie whatever-vereerders het allemaal samen wil laten uitvechten, hoe doe ik dat dan ?

Ik heb het gevoel alsof ik in al jullie problemen betrokken wordt terwijl ik geen donder te maken heb met om het even welk boek jullie aanhangen of welke tekenfilm of strip jullie allergisch voor zijn.

Het zal me m'n anus oxyderen waar jullie allemaal wel of niet in geloven, wat jullie denken te weten of waar je voor mijn part opgewonden van raakt (cartoons, onthoofdingen, kruistochten in Irak, zwarte sokken op Urk..),
ik zou hier graag nog een antwoord op krijgen
zzz
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:40:29 #171
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_34870827
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

vroeg ik voor een verontschuldiging van Denemarken dan, ik heb het hier over geweldadige bestorming van een (deense) ambassade door moslims, waarover Libanon zijn excuses heeft aangeboden.
We wachten nog op excuses van Iran.
pi_34870829
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat jou standpunt was dat de Deense regering zich moet veronschuldigen.

Maar als dat niet zo is.. respect
pi_34870840
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:39 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

ik zou hier graag nog een antwoord op krijgen
waar wordt jij mee betrokken dan?
pi_34870850
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:40 schreef Klummie het volgende:

[..]

We wachten nog op excuses van Iran.
Iran is een trots land,
pi_34870893
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:40 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat jou standpunt was dat de Deense regering zich moet veronschuldigen.

Maar als dat niet zo is.. respect
Deens regering moet maar doen wat ze willen,

Allah stelt Mohammed gerust

“En wij zullen de verantwoordelijkheid over degenen die de spot drijven met jou voor Ons nemen!”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')