quote:ik begin een nieuwe:
Gerst en hop, dat zit in bier
dat doet ons allen veel plezier
wij willen het hier in het land
Ja chanty ook hoe frappant
doe mij ook nog een lek're taart
bernie ga weg je hebt vieze baard
Roy wat doe je nou toch raar
psv heeft het goed voor elkaar
Paultje, hij is voor Fey'noord
ga nu maar weg we hebben het wel gehoord
Lani, die is toch voor psv?
wat zeg ik, ik zeg weg ermee!
Inkie en Matthijs zij wonen mooi
in groningen en niet in 't gooi
Thomper die doet altijd wat raar
samen met KOC is hij de hele dag gaar
Cap en Rock die zijn er ook
gerst en hop het gaat op in rook
Loon is nieuw het beste ermee
Ik ga schijten op de plee
Roi die is een heuse jood
hij is voor Ajax en pist in de sloot
wie ik nu vergeet die moet het zeggen
dat zal ik je later erbij gaan zetten in de heggen
doppertje die vergeet ik nu
daarom geef ik hem zo'n paraplu
nog een die ik nu vergeet
ik zeg alvast dat het me speet
tot zover dit mooie gedicht
groetjes en xxx ogen dicht en zwicht
nu de groetjes van de enige echte
mordra is de beste niet de slechtste
Ik zeg maar nietsquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:08 schreef mordradead het volgende:
ik spam hem al vol omdat peri lui is
Royquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gedicht![]()
Overigens, Lani, nee. Ik kan niet lief doen tegen G-demon
Waarom niet?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gedicht![]()
quote:Dit topic moet maar gauw op slot
Anders is heel gam kapot
Peri doe nou toch niet zo raar
Het vele posten maakt mij gaar
Ja matthijs dit geld ook voor jou
Geen slotje is geen bapao
Dichten dat is een hele kunst
Mijn hele gezicht is nu verfrunst
Inderdaad, een te lang verhaalquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waarom niet?
[treehuggermode] Iedereen kan lief tegenelkaar doen! [/treehuggermodus]
Ach, die jongen zal wel een heel verleden met jullie hebben
Jij bent ook een vervelend kutkind.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gedicht![]()
O wat zijn wij heden blijquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jij bent ook een vervelend kutkind.
Ach ja. Ik heb niks tegen die gozer, op MSN enzo best leuke gesprekken mee.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad, een te lang verhaalIk negeer m meestal maar gewoon, dat is het beste
GD is verliefd op jou, hij krijgt nu veren als een pauwquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ach ja. Ik heb niks tegen die gozer, op MSN enzo best leuke gesprekken mee.
Maar.. hier is buiten de hel losgebarst. Het werd ineens pikkedonker, en er komt me nu toch een stortbui van regen/hagel omlaag. Damn, wat een geluid.
Heerlijk!![]()
Wat?! En ik dacht nog wel dat GD van mij hield.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:15 schreef mordradead het volgende:
[..]
GD is verliefd op jou, hij krijgt nu veren als een pauw
Kloptquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jij bent ook een vervelend kutkind.
Jij houdt toch net van hem? Zo doe je anders wel vermoeden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wat?! En ik dacht nog wel dat GD van mij hield.
GDquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij houdt toch net van hem? Zo doe je anders wel vermoeden.
Kale homoquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
GD
Ik houd eigenlijk van iedereen, zolang ze maar geen mensen gaan bashen.
quote:
Ik wist niet dat jullie geel waren?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:32 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Ik, Roy en Lexie op een Nintendo beurs, laatst genomen
Die fotoquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:32 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Yup.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:45 schreef mordradead het volgende:
Ik heb op het moment witte schoenen van Timberland aan, ben ik nu een neger?
Whahahahaquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:46 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Hier zijn Roy en ik nog een keer
Spannendquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:17 schreef mordradead het volgende:
Nou en of!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:03 schreef mordradead het volgende:
MMarSu gaf zijn moderatorschap op en ging verder in het leven als stand in mario.
[afbeelding]
blauwe timberlands zijn lelijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:32 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Hoe zit dat nou tussen jou en die nintendo chick?quote:
loontje?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou tussen jou en die nintendo chick?
Ja.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:41 schreef mordradead het volgende:
ik heb geen timberlands meer aan, ben ik nu neger af?
ik heb geen blond haarquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja.
Misschien kan je nog wel albino neger worden?
iddquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:44 schreef mordradead het volgende:
welk nintendo chick
Ben er nog steeds niet uit van wie, taart maakt zichzelf wel erg verdacht.quote:
Nee, daar is ze niet leuk genoeg voor.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:54 schreef MMaRsu het volgende:
Dan zou Laniboekje net zo goed een kloon kunnen zijn toch
Slijmbalquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:54 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, daar is ze niet leuk genoeg voor.
Ik ben ook een kloon! Ik wilde graag wat extra vriendinnen erbij, dus heb ik mezelf gekloond.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:54 schreef MMaRsu het volgende:
Ach volgens mij is dat helemaal geen kloon. Dan zou Laniboekje net zo goed een kloon kunnen zijn toch
jaaaa we hebben je wel doorquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Slijmbal
[..]
Ik ben ook een kloon! Ik wilde graag wat extra vriendinnen erbij, dus heb ik mezelf gekloond.
Wowquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:56 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ben ook een kloon! Ik wilde graag wat extra vriendinnen erbij, dus heb ik mezelf gekloond.
Goh, je bent er wel snel bij als ik zo een opmerking plaats...quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WowNog meer Lanikoek voor mij!
Ik zou dit soort zinnen ook op een andere manier op kunnen vatten, die jij vast niet bedoelt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:56 schreef Laniboekje het volgende:
Je weet toch...quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Goh, je bent er wel snel bij als ik zo een opmerking plaats...![]()
Jullie mogen het allemaal op jullie eigen manier opvatten, whatever suits your perverted little mind..quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:59 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik zou dit soort zinnen ook op een andere manier op kunnen vatten, die jij vast niet bedoelt.
Ze deed niet lief tegen mij.quote:
omdat je kaal bentquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ze deed niet lief tegen mij.Jij wel.
quote:naam: Ilona
geslacht: Vrouw
geb. datum: 1988-01-17
relatie: (Nog?) geen
schoenmaat: 40
beroep: Student
studierichting: Internationale Journalistiek
favo Forum: Games & Consoles
aantal views: 448
laatste voyeur:taart
Wat? Ik heb toch niets gedaan? Mezelf alleen gekloond wat uiteraard weer niet waar is. Oh, ik weet het.. ik heb gelogen.quote:
Tainquote:
Jij hebt al een lekkere vriendin, zeur niet.quote:
aaargh! maakt niet uit schatquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat? Ik heb toch niets gedaan? Mezelf alleen gekloond wat uiteraard weer niet waar is. Oh, ik weet het.. ik heb gelogen.
Sorry Bernie
Ik zeur niet, was gewoon een constatering dat ik oud word, maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:19 schreef peristilius het volgende:
Jij hebt al een lekkere vriendin, zeur niet.
Jaja, het wordt alweer bijna tijd voor een cabrio.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik zeur niet, was gewoon een constatering dat ik oud word, maar dat mag de pret niet drukken
laat mij lekker napret hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:23 schreef peristilius het volgende:
Die uilen zijn zo 2005, waarom komt iedereen hier er nu pas mee?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
Daar ben ik nu al wel weer genoeg mee gepest![]()
Ik zat vanmiddag nog ff aan die foto te denkenquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag nog ff aan die foto te denken
De positiviteit straalt er van af![]()
![]()
iddquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:33 schreef Roi het volgende:
Met wat/waarom kom je trouwens in de PU Roy ?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:40 schreef taart het volgende:
kan.. niet... stoppen.... moet ... doorgaan...
ik ga maar even wat anders doen
De verkeerde! Ik verkleed me niet als Jill, maar Claire!quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:54 schreef MMaRsu het volgende:
Chanty kon het niet meer hebben dat ze niet verder kwam bij die Regenerators, dus verkleedde ze zich maar als een RE figuur en ging op jacht naar echte zombies.
[afbeelding]
quote:Douwe/doe mij die pingelts zegt:
bier?
Jeremy,. zegt:
wat?
Douwe/doe mij die pingelts zegt:
bier?
Jeremy,. zegt:
wat?
bier?
Jeremy,. zegt:
Wat?
bier?
Jeremy,. zegt:
bier?
wat?
Jeremy,. zegt:
bier?
wat?
Briljant weer.quote:
Ga huilen, baggerkind.quote:
nou weet ik weer waarom ik jou niet in mijn gedicht heb opgenomen, jij haat mensen met brillenquote:
Zeker, mensen met brillen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:34 schreef mordradead het volgende:
[..]
nou weet ik weer waarom ik jou niet in mijn gedicht heb opgenomen, jij haat mensen met brillen
Of je bied je excuses aan of ik haal Bernie erbij en hij doet aan fitnesquote:
hij is pro in fitness hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:39 schreef mordradead het volgende:
[..]
Of je bied je excuses aan of ik haal Bernie erbij en hij doet aan fitnes
Bring it on, ik loop rondjes om hem heen, zelfs zonder fitness skills.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:39 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja interresant hequote:Op woensdag 8 februari 2006 17:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je zegt eerst dat fanboys niet bestaan en daarna dat mensen die fanboys zien zelf fanboys zijn? Beetje tegenstrijdig niet?
Jij bent het vast weleens eerder met mij eens geweest.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:42 schreef Roi het volgende:
Ik ben het trouwens voor het eerst eens met Peri!
neemt die vent me nog serieus ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ga ff nadenken voor je met dit soort onzin aan komt zetten aub.
Ja, dat doen mensen namelijk in topics. Baggeren is niet echt de standaard (behalve bij jou dan natuurlijk).quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
neemt die vent me nog serieus ook
Sorry, dit alles is nieuw voor mij.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, dat doen mensen namelijk in topics. Baggeren is niet echt de standaard (behalve bij jou dan natuurlijk).
En Morthill neemt af en toe wel iets te veel serieus![]()
Soms word je wel eens vervelend.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:50 schreef mordradead het volgende:
[..]
Sorry, dit alles is nieuw voor mij.
Ja, ik zou je eigenlijk moeten bannen uit alle topics behalve de slowchat (of wacht eigenlijk ook gewoon uit de slowchat).quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:50 schreef mordradead het volgende:
[..]
Sorry, dit alles is nieuw voor mij.
wat dat betreft ben ik vandaag goed op dreef, gelukkig kan ik vanavond mijn energie kwijt in de sportschool maar eerst word mijn sega nog opgehaaldquote:
Voor die 3 keren dat ik in een ander topic komquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, ik zou je eigenlijk moeten bannen uit alle topics behalve de slowchat (of wacht eigenlijk ook gewoon uit de slowchat).
Sport al je energie eruit jong.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:52 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat dat betreft ben ik vandaag goed op dreef, gelukkig kan ik vanavond mijn energie kwijt in de sportschool maar eerst word mijn sega nog opgehaald
Precies, het is toch altijd bagger.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:52 schreef mordradead het volgende:
[..]
Voor die 3 keren dat ik in een ander topic kom
Iedereen er mee eens?quote:
ik zal mijn lamp eens aandoenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Precies, het is toch altijd bagger.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:53 schreef mordradead het volgende:
Ik heb trouwens vernomen dat er een plek is wat ik vol kan spammen ik heb het gehoord van Tain:
[..]
Iedereen er mee eens?
Nee, baggeren is slecht.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:55 schreef mordradead het volgende:
Zie ik daar een ja?
Flikker toch een eind op manquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:14 schreef Tomasso het volgende:
Ik wist dat tain triest was, maar zo triest
Dat zo'n triest figuur hier ooit mod is geweestBedroevend.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:39 schreef mordradead het volgende:
[..]
Je begrijpt hem best, en kap, en ga niet huilen dat ik alleen jou pak.quote:
Zal het voor je spellenquote:
Ow, het was weer eens zo'n mislukte grap van mordra? Dan mijn excuses, hoewel ik nog steeds hetzelfde erover denk.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:20 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je begrijpt hem best, en kap, en ga niet huilen dat ik alleen jou pak.
Wat heb je toch in godsnaam tegen mij? Heb ik je ooit wat misdaan ofzo?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Zal het voor je spellen
F l i k k e r t o c h e e n e i n d o p m a n : {
Kleine hintquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat heb je toch in godsnaam tegen mij? Heb ik je ooit wat misdaan ofzo?
Dat zou misschien eventueel wel 1 van de redenen kunnen zijn dat ik je niet magquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:14 schreef Tomasso het volgende:
Ik wist dat tain triest was, maar zo triest
Dat zo'n triest figuur hier ooit mod is geweestBedroevend.
Een jaartje geleden stond ik ook nog met mijn duim omhoog op de fotoquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:25 schreef peristilius het volgende:
Luister naar Bernie!
Dat die jongen toch nog verstandig is geworden, zou ik een jaartje geleden nooit gedacht hebben.
En wat heb ik je hiervoor misdaan? Want ook toen had je al wat tegen me. Daar ging het me om.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Kleine hint
[..]
Dat zou misschien eventueel wel 1 van de redenen kunnen zijn dat ik je niet mag
Boeit me trouwens niet wat je van me vindt overigens, maar hou het gewoon voor je dan houd ik mijn mening over jou ook voor me
ik ga ook zo fitnessenquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Een jaartje geleden stond ik ook nog met mijn duim omhoog op de foto![]()
Iedereen heeft wat tegen je Tomasso, het is een complot!quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En wat heb ik je hiervoor misdaan? Maar ook toen had je al wat tegen me. Daar ging het me om.
En mensen op zo'n manier beledigen vind ik gewoon triest.
Omdat hij voor Feyenoord is?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:32 schreef peristilius het volgende:
[..]
Iedereen heeft wat tegen je Tomasso, het is een complot!
Dat zal het zijn.quote:
quote:
Ik heb niks tegen Tomassoquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:32 schreef peristilius het volgende:
[..]
Neuh, maar tain blijkbaar wel. Ik wil het gewoon weten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:32 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zie je Tomasso, er zijn ook mensen die wel van je houden.quote:
Misschien vindt hij je posts gewoon vervelend? Dat heb je soms op een forum, de een vindt GD irritant, de ander vindt Tomasso irritant. Dan heb je volgens mij ook wel een goede verdeling van het soort mensen dat hier rondhangt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Neuh, maar tain blijkbaar wel. Ik wil het gewoon weten.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:39 schreef peristilius het volgende:
[..]
Misschien vindt hij je posts gewoon vervelend? Dat heb je soms op een forum, de een vindt GD irritant, de ander vindt Tomasso irritant. Dan heb je volgens mij ook wel een goede verdeling van het soort mensen dat hier rondhangt.
Haaaiii daar ben ik weerquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:17 schreef RaymanNL het volgende:
Je maakt nog kans thomas, ze is nog vrijgezel
Ik denk dat we haar even moeten roepen![]()
![]()
LOOOONTJJUUUHHHHHH LOOOOOOOONTJJJUUUUUHHHHH![]()
Ze zouden net zo'n Tab functie als bij IRC in Fok! moeten bouwen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Wat heb je dat weer mooi verwoord peristluoanjasmd (kutnaam
)
![]()
Oeh, heftige romances?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Loontjuhhhh
Nu maar hopen dat Thomas er is![]()
taart is echt aardigquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Loontjuhhhh
Nu maar hopen dat Thomas er is![]()
Je hebt het serieus allemaal doorgelezen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:46 schreef Loontje88 het volgende:
Hoe gaat het hier! Leuk al die uilen
Ik wil wel weten, vertel vertel.quote:
Ja hoor, ik verveelde me hahaquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je hebt het serieus allemaal doorgelezen?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik wil wel weten, vertel vertel.
Hoi Chantyquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:50 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nou nou nou Tain, de waarheid is hard dat weet je![]()
![]()
Niet meer dát onderwerp naar boven halen chantyquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:50 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
![]()
Ze heeft alleen soms woede aanvallen, dat is niet sexy.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:52 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Hoi ChantyIk zag dat jij ook een gamechick bent
![]()
O(Dijk) Rly?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:55 schreef peristilius het volgende:
Ijsselmuiden en Odijk, gaat dat werken denk je?
jij bent snelquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je hebt geen GOODBYE MY LOVAAHHHHHH in je sig meer staan![]()
IDDD!!!! EN DAT MAG NIET GEBEURENquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:59 schreef taart het volgende:
Ik ga maar snel eten, anders kom ik te laat bij Bernie
The more the merrierquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:52 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Hoi ChantyIk zag dat jij ook een gamechick bent
![]()
Hoi Chantyquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:01 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
The more the merrier![]()
![]()
@Peri: Ik ook van jou hoor
@Bernie: OK![]()
@Paultje: Hooi![]()
![]()
![]()
Heel hardquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:50 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
![]()
overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:18 schreef capibar het volgende:
Ik belde net zo naar de IKEA, ik zovan " het lijkt me geweldig om bij jullie te werken!"
zit die telefoon biatch me uit te lachen.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:18 schreef capibar het volgende:
Ik belde net zo naar de IKEA, ik zovan " het lijkt me geweldig om bij jullie te werken!"
kun je wel eens zweeds dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:18 schreef capibar het volgende:
quote:
Je weet zeker dat het niet het gekraak van die oude vrouw is?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:27 schreef RaymanNL het volgende:
JAAAAHHH, IK HOOR DE DEUR!!! DAAR ISSIE![]()
Duurt wel weer lang voor een reactie... ze moeten toch niet naar het ziekenhuis met Thomas na zijn ontmoeting met de oude vrouw...quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:27 schreef RaymanNL het volgende:
JAAAAHHH, IK HOOR DE DEUR!!! DAAR ISSIE![]()
of koffiequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:46 schreef philipnorth het volgende:
Ik denk dat er gewoon bier was ineens
Zo ben je wel sexy hoor.quote:
Hmm, doe mij maar thee.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:50 schreef philipnorth het volgende:
mmmmm koffie.......koffie is gooooeeeddd
Ik vind de Jim Carrey versie leuker.quote:
Nooit in een coffeeshop geweest zeker?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:00 schreef philipnorth het volgende:
[..]
neuh, thee is mietjes en zieke mensen
En engelsen, maar da's een combo van het bovenstaande
Jawel hoor, maar ok, thee is voor mietjes, engelsen, zieke mensen en drugsgebruikersquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nooit in een coffeeshop geweest zeker?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:06 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ok, thee is voor mietjes, engelsen, zieke mensen en drugsgebruikers
Inderdaad (nou ja.. 75% misschien niet), maar ik ben er nooit geweest. Moet er ook niks van hebben ook, ik word kots, kots en kotsmisselijk van de geur van jointjes alleen al. En dan overdrijf ik nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:09 schreef MMaRsu het volgende:
Dude, volgens mij is 75% van de SC nog nooit in een coffeeshop geweest of uberhaupt een joint aangeraakt
Your point being?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:11 schreef philipnorth het volgende:
omdat ze allemaal van 1988 of later zijn
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Inderdaad (nou ja.. 75% misschien niet), maar ik ben er nooit geweest. Moet er ook niks van hebben ook, ik word kots, kots en kotsmisselijk van de geur van jointjes alleen al. En dan overdrijf ik niet![]()
Moet je hasj rokenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Inderdaad (nou ja.. 75% misschien niet), maar ik ben er nooit geweest. Moet er ook niks van hebben ook, ik word kots, kots en kotsmisselijk van de geur van jointjes alleen al. En dan overdrijf ik niet![]()
Boeiend, gewoon naar binnen wandelen en stoer kijken.quote:
dat sucked.quote:
Dan krijg je het nog steeds mee bij de meeste shopsquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:11 schreef philipnorth het volgende:
omdat ze allemaal van 1988 of later zijn
Weet je.. of ik gebruik gewoon geen drugs/alcohol/tabak.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Moet je hasj roken
Want de meeste meiden vinden wiet niks
Al valt dat in Amersfoort de laatste tijd een beetje tegen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan krijg je het nog steeds mee bij de meeste shops
Zozo, helemaal cleanquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Weet je.. of ik gebruik gewoon geen drugs/alcohol/tabak.
![]()
zo....quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Ook geen alcohol?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Cola en Spa Blauw, ik kan ook hyperactief/sociaal/gezellig doen zonder alcohol op i.t.t. sommige andere mensen die ik (helaasch) ken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zozo, helemaal clean. Wat drink je dan als je uitgaat
wat een eikelsquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Al valt dat in Amersfoort de laatste tijd een beetje tegen.
Actief en sociaal word ik er meestal niet van.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Cola en Spa Blauw, ik kan ook hyperactief/sociaal/gezellig doen zonder alcohol op i.t.t. sommige andere mensen die ik (helaasch) ken.
Ja echt he, moet ik helemaal een van mijn vrienden naar binnen laten lopen.quote:
Mwah, hyperactief ligt weer aan de andere kant van het spectrum.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Cola en Spa Blauw, ik kan ook hyperactief/sociaal/gezellig doen zonder alcohol op i.t.t. sommige andere mensen die ik (helaasch) ken.
Dat kreeg ik ook netquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:24 schreef Tain het volgende:
Warning: Smarty error: unable to read template resource: "header.tpl" in /fok/www/forum/www.inc/global/smarty/Smarty.class.php on line 999
Wordt aan gewerkt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:24 schreef Tain het volgende:
Warning: Smarty error: unable to read template resource: "header.tpl" in /fok/www/forum/www.inc/global/smarty/Smarty.class.php on line 999
Je kan dan wel heel goed Call of Duty 2 op veteran uitspelenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:19 schreef peristilius het volgende:
[..]
Actief en sociaal word ik er meestal niet van.
Moet alleen geen Forza gaan spelen, mis ik bochten enzo.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Je kan dan wel heel goed Call of Duty 2 op veteran uitspelen
Wie is het dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:52 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En terecht, ze had nog nooit zoiets groots gezien.![]()
Geen ideequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:02 schreef capibar het volgende:
[..]
Wie is het dan?
Ken je haar persoonlijk?
deze post bestaat uit twee vragen, gelieve ze BEIDE te beantwoorden
Hey zo keek ze gister ook bij mij toen m'n edele delen liet zienquote:
Nadat ik met haar klaar was was er niks meer te neuken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hey zo keek ze gister ook bij mij toen m'n edele delen liet zien![]()
Neen, ik neuk geen klonen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
We hebben het over pussydeluxe?
Laniquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Kijk, en daarom nuttig ik geen drugs/alcohol. Om dit soort onnuttige uitspattingen te voorkomenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:18 schreef capibar het volgende:
zzzzzzzzzzasaaaaaaaaaaah me kar word hek heko!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!
Ik ga zaterdag weer leven met Flits, rockstah, en de botenclub.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:12 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
LaniIk drink alleen bierrr/of wat anders als ik uitga. En zo vaak ga ik niet uit
Nee gek, mijn poes zat bovenop me!quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kijk, en daarom nuttig ik geen drugs/alcohol. Om dit soort onnuttige uitspattingen te voorkomen
Dat kan ik ook zonder.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kijk, en daarom nuttig ik geen drugs/alcohol. Om dit soort onnuttige uitspattingen te voorkomen
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:19 schreef capibar het volgende:
[..]
Nee gek, mijn poes zat bovenop me!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:12 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
LaniIk drink alleen bierrr/breezers wat anders als ik uitga. En zo vaak ga ik niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |