wat een eikelsquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Al valt dat in Amersfoort de laatste tijd een beetje tegen.
Actief en sociaal word ik er meestal niet van.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Cola en Spa Blauw, ik kan ook hyperactief/sociaal/gezellig doen zonder alcohol op i.t.t. sommige andere mensen die ik (helaasch) ken.
Ja echt he, moet ik helemaal een van mijn vrienden naar binnen laten lopen.quote:
Mwah, hyperactief ligt weer aan de andere kant van het spectrum.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Cola en Spa Blauw, ik kan ook hyperactief/sociaal/gezellig doen zonder alcohol op i.t.t. sommige andere mensen die ik (helaasch) ken.
Dat kreeg ik ook netquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:24 schreef Tain het volgende:
Warning: Smarty error: unable to read template resource: "header.tpl" in /fok/www/forum/www.inc/global/smarty/Smarty.class.php on line 999
Wordt aan gewerkt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:24 schreef Tain het volgende:
Warning: Smarty error: unable to read template resource: "header.tpl" in /fok/www/forum/www.inc/global/smarty/Smarty.class.php on line 999
Je kan dan wel heel goed Call of Duty 2 op veteran uitspelenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:19 schreef peristilius het volgende:
[..]
Actief en sociaal word ik er meestal niet van.
Moet alleen geen Forza gaan spelen, mis ik bochten enzo.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Je kan dan wel heel goed Call of Duty 2 op veteran uitspelen
Wie is het dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:52 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En terecht, ze had nog nooit zoiets groots gezien.![]()
Geen ideequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:02 schreef capibar het volgende:
[..]
Wie is het dan?
Ken je haar persoonlijk?
deze post bestaat uit twee vragen, gelieve ze BEIDE te beantwoorden
Hey zo keek ze gister ook bij mij toen m'n edele delen liet zienquote:
Nadat ik met haar klaar was was er niks meer te neuken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hey zo keek ze gister ook bij mij toen m'n edele delen liet zien![]()
Neen, ik neuk geen klonen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
We hebben het over pussydeluxe?
Laniquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Weet je.. of ik gebruik gewoon geen drugs/alcohol/tabak.
![]()
Kijk, en daarom nuttig ik geen drugs/alcohol. Om dit soort onnuttige uitspattingen te voorkomenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:18 schreef capibar het volgende:
zzzzzzzzzzasaaaaaaaaaaah me kar word hek heko!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!
Ik ga zaterdag weer leven met Flits, rockstah, en de botenclub.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:12 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
LaniIk drink alleen bierrr/of wat anders als ik uitga. En zo vaak ga ik niet uit
Nee gek, mijn poes zat bovenop me!quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kijk, en daarom nuttig ik geen drugs/alcohol. Om dit soort onnuttige uitspattingen te voorkomen
Dat kan ik ook zonder.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kijk, en daarom nuttig ik geen drugs/alcohol. Om dit soort onnuttige uitspattingen te voorkomen
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:19 schreef capibar het volgende:
[..]
Nee gek, mijn poes zat bovenop me!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:12 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
LaniIk drink alleen bierrr/breezers wat anders als ik uitga. En zo vaak ga ik niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |