Hmm, doe mij maar thee.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:50 schreef philipnorth het volgende:
mmmmm koffie.......koffie is gooooeeeddd
Ik vind de Jim Carrey versie leuker.quote:
Nooit in een coffeeshop geweest zeker?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:00 schreef philipnorth het volgende:
[..]
neuh, thee is mietjes en zieke mensen
En engelsen, maar da's een combo van het bovenstaande
Jawel hoor, maar ok, thee is voor mietjes, engelsen, zieke mensen en drugsgebruikersquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nooit in een coffeeshop geweest zeker?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:06 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ok, thee is voor mietjes, engelsen, zieke mensen en drugsgebruikers
Inderdaad (nou ja.. 75% misschien niet), maar ik ben er nooit geweest. Moet er ook niks van hebben ook, ik word kots, kots en kotsmisselijk van de geur van jointjes alleen al. En dan overdrijf ik nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:09 schreef MMaRsu het volgende:
Dude, volgens mij is 75% van de SC nog nooit in een coffeeshop geweest of uberhaupt een joint aangeraakt
Your point being?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:11 schreef philipnorth het volgende:
omdat ze allemaal van 1988 of later zijn
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Inderdaad (nou ja.. 75% misschien niet), maar ik ben er nooit geweest. Moet er ook niks van hebben ook, ik word kots, kots en kotsmisselijk van de geur van jointjes alleen al. En dan overdrijf ik niet![]()
Moet je hasj rokenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Inderdaad (nou ja.. 75% misschien niet), maar ik ben er nooit geweest. Moet er ook niks van hebben ook, ik word kots, kots en kotsmisselijk van de geur van jointjes alleen al. En dan overdrijf ik niet![]()
Boeiend, gewoon naar binnen wandelen en stoer kijken.quote:
dat sucked.quote:
Dan krijg je het nog steeds mee bij de meeste shopsquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:11 schreef philipnorth het volgende:
omdat ze allemaal van 1988 of later zijn
Weet je.. of ik gebruik gewoon geen drugs/alcohol/tabak.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Moet je hasj roken
Want de meeste meiden vinden wiet niks
Al valt dat in Amersfoort de laatste tijd een beetje tegen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan krijg je het nog steeds mee bij de meeste shops
Zozo, helemaal cleanquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Weet je.. of ik gebruik gewoon geen drugs/alcohol/tabak.
![]()
zo....quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Ook geen alcohol?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Cola en Spa Blauw, ik kan ook hyperactief/sociaal/gezellig doen zonder alcohol op i.t.t. sommige andere mensen die ik (helaasch) ken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zozo, helemaal clean. Wat drink je dan als je uitgaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |