Zie je Tomasso, er zijn ook mensen die wel van je houden.quote:
Misschien vindt hij je posts gewoon vervelend? Dat heb je soms op een forum, de een vindt GD irritant, de ander vindt Tomasso irritant. Dan heb je volgens mij ook wel een goede verdeling van het soort mensen dat hier rondhangt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Neuh, maar tain blijkbaar wel. Ik wil het gewoon weten.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:39 schreef peristilius het volgende:
[..]
Misschien vindt hij je posts gewoon vervelend? Dat heb je soms op een forum, de een vindt GD irritant, de ander vindt Tomasso irritant. Dan heb je volgens mij ook wel een goede verdeling van het soort mensen dat hier rondhangt.
Haaaiii daar ben ik weerquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:17 schreef RaymanNL het volgende:
Je maakt nog kans thomas, ze is nog vrijgezel
Ik denk dat we haar even moeten roepen![]()
![]()
LOOOONTJJUUUHHHHHH LOOOOOOOONTJJJUUUUUHHHHH![]()
Ze zouden net zo'n Tab functie als bij IRC in Fok! moeten bouwen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Wat heb je dat weer mooi verwoord peristluoanjasmd (kutnaam
)
![]()
Oeh, heftige romances?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Loontjuhhhh
Nu maar hopen dat Thomas er is![]()
taart is echt aardigquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Loontjuhhhh
Nu maar hopen dat Thomas er is![]()
Je hebt het serieus allemaal doorgelezen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:46 schreef Loontje88 het volgende:
Hoe gaat het hier! Leuk al die uilen
Ik wil wel weten, vertel vertel.quote:
Ja hoor, ik verveelde me hahaquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je hebt het serieus allemaal doorgelezen?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik wil wel weten, vertel vertel.
Hoi Chantyquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:50 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nou nou nou Tain, de waarheid is hard dat weet je![]()
![]()
Niet meer dát onderwerp naar boven halen chantyquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:50 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
![]()
Ze heeft alleen soms woede aanvallen, dat is niet sexy.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:52 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Hoi ChantyIk zag dat jij ook een gamechick bent
![]()
O(Dijk) Rly?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:55 schreef peristilius het volgende:
Ijsselmuiden en Odijk, gaat dat werken denk je?
jij bent snelquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je hebt geen GOODBYE MY LOVAAHHHHHH in je sig meer staan![]()
IDDD!!!! EN DAT MAG NIET GEBEURENquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:59 schreef taart het volgende:
Ik ga maar snel eten, anders kom ik te laat bij Bernie
The more the merrierquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:52 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Hoi ChantyIk zag dat jij ook een gamechick bent
![]()
Hoi Chantyquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:01 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
The more the merrier![]()
![]()
@Peri: Ik ook van jou hoor
@Bernie: OK![]()
@Paultje: Hooi![]()
![]()
![]()
Heel hardquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:50 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
![]()
overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:18 schreef capibar het volgende:
Ik belde net zo naar de IKEA, ik zovan " het lijkt me geweldig om bij jullie te werken!"
zit die telefoon biatch me uit te lachen.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:18 schreef capibar het volgende:
Ik belde net zo naar de IKEA, ik zovan " het lijkt me geweldig om bij jullie te werken!"
kun je wel eens zweeds dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:18 schreef capibar het volgende:
quote:
Je weet zeker dat het niet het gekraak van die oude vrouw is?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:27 schreef RaymanNL het volgende:
JAAAAHHH, IK HOOR DE DEUR!!! DAAR ISSIE![]()
Duurt wel weer lang voor een reactie... ze moeten toch niet naar het ziekenhuis met Thomas na zijn ontmoeting met de oude vrouw...quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:27 schreef RaymanNL het volgende:
JAAAAHHH, IK HOOR DE DEUR!!! DAAR ISSIE![]()
of koffiequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:46 schreef philipnorth het volgende:
Ik denk dat er gewoon bier was ineens
Zo ben je wel sexy hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |