O(Dijk) Rly?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:55 schreef peristilius het volgende:
Ijsselmuiden en Odijk, gaat dat werken denk je?
jij bent snelquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je hebt geen GOODBYE MY LOVAAHHHHHH in je sig meer staan![]()
IDDD!!!! EN DAT MAG NIET GEBEURENquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:59 schreef taart het volgende:
Ik ga maar snel eten, anders kom ik te laat bij Bernie
The more the merrierquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:52 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Hoi ChantyIk zag dat jij ook een gamechick bent
![]()
Hoi Chantyquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:01 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
The more the merrier![]()
![]()
@Peri: Ik ook van jou hoor
@Bernie: OK![]()
@Paultje: Hooi![]()
![]()
![]()
Heel hardquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:50 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nou nou nou Tain, de waarheid is hard dat weet je![]()
![]()
overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:18 schreef capibar het volgende:
Ik belde net zo naar de IKEA, ik zovan " het lijkt me geweldig om bij jullie te werken!"
zit die telefoon biatch me uit te lachen.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:18 schreef capibar het volgende:
Ik belde net zo naar de IKEA, ik zovan " het lijkt me geweldig om bij jullie te werken!"
kun je wel eens zweeds dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:18 schreef capibar het volgende:
quote:
Je weet zeker dat het niet het gekraak van die oude vrouw is?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:27 schreef RaymanNL het volgende:
JAAAAHHH, IK HOOR DE DEUR!!! DAAR ISSIE![]()
Duurt wel weer lang voor een reactie... ze moeten toch niet naar het ziekenhuis met Thomas na zijn ontmoeting met de oude vrouw...quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:27 schreef RaymanNL het volgende:
JAAAAHHH, IK HOOR DE DEUR!!! DAAR ISSIE![]()
of koffiequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:46 schreef philipnorth het volgende:
Ik denk dat er gewoon bier was ineens
Zo ben je wel sexy hoor.quote:
Hmm, doe mij maar thee.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:50 schreef philipnorth het volgende:
mmmmm koffie.......koffie is gooooeeeddd
Ik vind de Jim Carrey versie leuker.quote:
Nooit in een coffeeshop geweest zeker?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:00 schreef philipnorth het volgende:
[..]
neuh, thee is mietjes en zieke mensen
En engelsen, maar da's een combo van het bovenstaande
Jawel hoor, maar ok, thee is voor mietjes, engelsen, zieke mensen en drugsgebruikersquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nooit in een coffeeshop geweest zeker?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:06 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ok, thee is voor mietjes, engelsen, zieke mensen en drugsgebruikers
Inderdaad (nou ja.. 75% misschien niet), maar ik ben er nooit geweest. Moet er ook niks van hebben ook, ik word kots, kots en kotsmisselijk van de geur van jointjes alleen al. En dan overdrijf ik nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:09 schreef MMaRsu het volgende:
Dude, volgens mij is 75% van de SC nog nooit in een coffeeshop geweest of uberhaupt een joint aangeraakt
Your point being?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:11 schreef philipnorth het volgende:
omdat ze allemaal van 1988 of later zijn
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Inderdaad (nou ja.. 75% misschien niet), maar ik ben er nooit geweest. Moet er ook niks van hebben ook, ik word kots, kots en kotsmisselijk van de geur van jointjes alleen al. En dan overdrijf ik niet![]()
Moet je hasj rokenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Inderdaad (nou ja.. 75% misschien niet), maar ik ben er nooit geweest. Moet er ook niks van hebben ook, ik word kots, kots en kotsmisselijk van de geur van jointjes alleen al. En dan overdrijf ik niet![]()
Boeiend, gewoon naar binnen wandelen en stoer kijken.quote:
dat sucked.quote:
Dan krijg je het nog steeds mee bij de meeste shopsquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:11 schreef philipnorth het volgende:
omdat ze allemaal van 1988 of later zijn
Weet je.. of ik gebruik gewoon geen drugs/alcohol/tabak.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Moet je hasj roken
Want de meeste meiden vinden wiet niks
Al valt dat in Amersfoort de laatste tijd een beetje tegen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan krijg je het nog steeds mee bij de meeste shops
Zozo, helemaal cleanquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Weet je.. of ik gebruik gewoon geen drugs/alcohol/tabak.
![]()
zo....quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Ook geen alcohol?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Cola en Spa Blauw, ik kan ook hyperactief/sociaal/gezellig doen zonder alcohol op i.t.t. sommige andere mensen die ik (helaasch) ken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zozo, helemaal clean. Wat drink je dan als je uitgaat
wat een eikelsquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Al valt dat in Amersfoort de laatste tijd een beetje tegen.
Actief en sociaal word ik er meestal niet van.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Cola en Spa Blauw, ik kan ook hyperactief/sociaal/gezellig doen zonder alcohol op i.t.t. sommige andere mensen die ik (helaasch) ken.
Ja echt he, moet ik helemaal een van mijn vrienden naar binnen laten lopen.quote:
Mwah, hyperactief ligt weer aan de andere kant van het spectrum.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Cola en Spa Blauw, ik kan ook hyperactief/sociaal/gezellig doen zonder alcohol op i.t.t. sommige andere mensen die ik (helaasch) ken.
Dat kreeg ik ook netquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:24 schreef Tain het volgende:
Warning: Smarty error: unable to read template resource: "header.tpl" in /fok/www/forum/www.inc/global/smarty/Smarty.class.php on line 999
Wordt aan gewerkt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:24 schreef Tain het volgende:
Warning: Smarty error: unable to read template resource: "header.tpl" in /fok/www/forum/www.inc/global/smarty/Smarty.class.php on line 999
Je kan dan wel heel goed Call of Duty 2 op veteran uitspelenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:19 schreef peristilius het volgende:
[..]
Actief en sociaal word ik er meestal niet van.
Moet alleen geen Forza gaan spelen, mis ik bochten enzo.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Je kan dan wel heel goed Call of Duty 2 op veteran uitspelen
Wie is het dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:52 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En terecht, ze had nog nooit zoiets groots gezien.![]()
Geen ideequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:02 schreef capibar het volgende:
[..]
Wie is het dan?
Ken je haar persoonlijk?
deze post bestaat uit twee vragen, gelieve ze BEIDE te beantwoorden
Hey zo keek ze gister ook bij mij toen m'n edele delen liet zienquote:
Nadat ik met haar klaar was was er niks meer te neuken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hey zo keek ze gister ook bij mij toen m'n edele delen liet zien![]()
Neen, ik neuk geen klonen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
We hebben het over pussydeluxe?
Laniquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Kijk, en daarom nuttig ik geen drugs/alcohol. Om dit soort onnuttige uitspattingen te voorkomenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:18 schreef capibar het volgende:
zzzzzzzzzzasaaaaaaaaaaah me kar word hek heko!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!
Ik ga zaterdag weer leven met Flits, rockstah, en de botenclub.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:12 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
LaniIk drink alleen bierrr/of wat anders als ik uitga. En zo vaak ga ik niet uit
Nee gek, mijn poes zat bovenop me!quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kijk, en daarom nuttig ik geen drugs/alcohol. Om dit soort onnuttige uitspattingen te voorkomen
Dat kan ik ook zonder.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kijk, en daarom nuttig ik geen drugs/alcohol. Om dit soort onnuttige uitspattingen te voorkomen
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:19 schreef capibar het volgende:
[..]
Nee gek, mijn poes zat bovenop me!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:12 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
LaniIk drink alleen bierrr/breezers wat anders als ik uitga. En zo vaak ga ik niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |