Nee, daar is ze niet leuk genoeg voor.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:54 schreef MMaRsu het volgende:
Dan zou Laniboekje net zo goed een kloon kunnen zijn toch
Slijmbalquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:54 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, daar is ze niet leuk genoeg voor.
Ik ben ook een kloon! Ik wilde graag wat extra vriendinnen erbij, dus heb ik mezelf gekloond.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:54 schreef MMaRsu het volgende:
Ach volgens mij is dat helemaal geen kloon. Dan zou Laniboekje net zo goed een kloon kunnen zijn toch
jaaaa we hebben je wel doorquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Slijmbal
[..]
Ik ben ook een kloon! Ik wilde graag wat extra vriendinnen erbij, dus heb ik mezelf gekloond.
Wowquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:56 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ben ook een kloon! Ik wilde graag wat extra vriendinnen erbij, dus heb ik mezelf gekloond.
Goh, je bent er wel snel bij als ik zo een opmerking plaats...quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WowNog meer Lanikoek voor mij!
Ik zou dit soort zinnen ook op een andere manier op kunnen vatten, die jij vast niet bedoelt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:56 schreef Laniboekje het volgende:
Je weet toch...quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Goh, je bent er wel snel bij als ik zo een opmerking plaats...![]()
Jullie mogen het allemaal op jullie eigen manier opvatten, whatever suits your perverted little mind..quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:59 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik zou dit soort zinnen ook op een andere manier op kunnen vatten, die jij vast niet bedoelt.
Ze deed niet lief tegen mij.quote:
omdat je kaal bentquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ze deed niet lief tegen mij.Jij wel.
quote:naam: Ilona
geslacht: Vrouw
geb. datum: 1988-01-17
relatie: (Nog?) geen
schoenmaat: 40
beroep: Student
studierichting: Internationale Journalistiek
favo Forum: Games & Consoles
aantal views: 448
laatste voyeur:taart
Wat? Ik heb toch niets gedaan? Mezelf alleen gekloond wat uiteraard weer niet waar is. Oh, ik weet het.. ik heb gelogen.quote:
Tainquote:
Jij hebt al een lekkere vriendin, zeur niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |