abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40772553
Je zou er blij mee moeten zijn dat er uberhaubt SWV is, anders zouden er heel veel mensen tussen wal en schip vallen

P.S. Een indicatie is voldoende
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 13 augustus 2006 @ 19:48:26 #102
32889 gwreijman
Met mijn balletje
pi_40773266
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 19:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je zou er blij mee moeten zijn dat er uberhaubt SWV is, anders zouden er heel veel mensen tussen wal en schip vallen
Dat ben ik ook, en heb veel plezier in het werk wat ik doe.
quote:
P.S. Een indicatie is voldoende
Op een dag drink je geen Grolsch meer, maar drink je bier...
pi_40773344
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 19:48 schreef gwreijman het volgende:
Dat ben ik ook, en heb veel plezier in het werk wat ik doe.
Mooi toch dan, alleen winnaars en de belastingbetaler is minder geld kwijt dan bij een Wajong uitkering denk ik
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40773513
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 18:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je bent 27 probeer een avondschool te gaan doen en probeer er bij een functioneringsgesprek achter te komen of er doorgroei-mogelijkheden zijn. Ik denk niet dat je nog veel doorgroeit qua salaris op deze manier
Ik begon er 3 jaar geleden met 1650 en zit nu op 1920. Er is geen salarisschalen systeem en ook niet echt een top om te bereiken volgens mij. Je krijgt jaarlijkse een verhoging van 50-75 euro.
pi_40773771
Als het bij 50-75 euro per jaar blijft is hij nog wel effe bezig voordat hij een fatsoenlijk huis alleen kan kopen.

Vandaar ook de sugestie om avondschool te doen of bijscholing
pi_40795738
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als het bij 50-75 euro per jaar blijft is hij nog wel effe bezig voordat hij een fatsoenlijk huis alleen kan kopen.

Vandaar ook de sugestie om avondschool te doen of bijscholing
Die gebruikersnaam van jou is echt "Dangerous"!!!!
pi_40801887
Toch maar niet

[ Bericht 25% gewijzigd door draaijer op 14-08-2006 18:45:03 ]
pi_40860930
-Functie: Storemanager
-Branche: Detailhandel home entertainment
-Leeftijd: 22
-Hoogst genoten opleiding: eerst HAVO, toen MBO/4
-Jaren ervaring in dit beroep: 5
-Hoeveel jaar werk je al fulltime: 3,5
-Uren per week: 40
-Salaris bruto: 1500 per maand
-Salaris Netto: 1250 per maand
-Vrije dagen: genoeg... minimaal iedere week één
-Pensioenpremie: geen idee
-Auto vd zaak: nee
-Aanvullende inkomsten/bonussen: ja, provisie bij goed behaalde resultaten
-Dienstverband: contact voor onbepaalde tijd
-Stress: alleen in de laatste 2 maanden van het jaar
-Tevreden? Met het werk absoluut! Erg leuk bedrijf waar ik graag kom! Salaris? Tja, ik woon nog thuis en heb dus niet veel vaste lasten.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:21:07 #109
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40861070
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:17 schreef Retarded het volgende:
Deze verhouding klopt m.i. niet echt
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_40861127
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:21 schreef sanger het volgende:

[..]

als ik kijk naar andere netto/bruto salarissen hier dan leek het mij dat er erg veel betaald word. Ik heb echht 1480,- euro bruto, en hou iedere maand 1200,- minimaal over. Bij die 1250,- euro...dan kan misschien wat reiskosten en eetgeld bijzitten. 1200,- hou ik sowieso over.
pi_40861801
Lijkt me ook sterk... hoeveel loonbelasting betaal je dan maandelijks?? En verzekeringen er zeker ook nog niet bij in?
pi_40862130
Eerlijk gezegd weet ik dat niet zo uit mijn hoofd. Zal straks even een salarisstrookje erbij pakken. Voordat ik promotie had gekregen, verdiende ik 1180 bruto, en hield ik er net geen 1000 aan over... 970 ofzo. Tja goed, het zal allemaal wel Bruto bedragen boeien me namelijk echt niet... hooguit als ik straks een keer een hypotheek wil kijk ik daar wel naar. Ik vind hetgeen wat ik daadwerkelijk uit kan geven belangrijker...
pi_40863832
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:21 schreef sanger het volgende:

[..]

Waarom zal die verhouding niet kunnen kloppen? Als je 18.000 euro verdient, dan betaal je in totaal zo'n 3000 euro aan volksverzekeringen en belasting. Dan kom je wel rond de 1250 netto per maand terecht. Dit is dan berekend exclusief vakantiegeld, inclusief zal dan rond 1200 netto per maand zijn, dus dat klopt redelijk. En ja, het belastingstelsel is vreemd.
pi_40865683
ik krijg 2100 bruto en 1400 netto... (dan zijn mijn verzekeringen er ook al vanaf)... dat is dus ongeveer 1/3 eraf... en dan zou retarded maar 1/7 moeten inleveren
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:02:24 #115
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_40866423
Wel eens van heffingskorting en belastingschalen gehoord?
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_40866824
zal best, vind de verschillen wel erg groot...
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:33:44 #117
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_40867559
Het is allemaal relatief heh... Verdien je net boven je heffingskorting dan betaal je misschien maar 1/100ste
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_40867767
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:41 schreef Uncle het volgende:
ik krijg 2100 bruto en 1400 netto... (dan zijn mijn verzekeringen er ook al vanaf)... dat is dus ongeveer 1/3 eraf... en dan zou retarded maar 1/7 moeten inleveren
Hij houdt netto per maand 1200 over. Als jij 2100 bruto verdient, laten we zeggen inclusief vakantiegeld, en gelijke situatie, dan betaal je circa 7000 euro belasting (hij 3000), en hou je dus per saldo zo'n 20000 euro per jaar over. Dat is dus netto circa 1550 per maand.

Zoals gezegd is netto situatie afhankelijk. Als je een leaseauto hebt, dan hou je netto natuurlijk minder over. Heb je dat niet, dan zal je dus in deze situatie (wanneer verder geen aftrek meer is), dus zo'n 2.000 euro van de belastingdienst terug moeten krijgen, omdat je dan te veel belasting hebt betaald.

Bruto verdien je dus 600 euro per maand meer, maar netto hou je in dit geval dus 350 over. En uiteraard, als je het geld goed besteed, krijg je meer aftrek, en krijg je dus ook meer belasting terug. Dat zijn toch vaak dingen die men wel eens vergeet.
pi_40867869
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:33 schreef _Flash_ het volgende:
Het is allemaal relatief heh... Verdien je net boven je heffingskorting dan betaal je misschien maar 1/100ste
Het zal maar niet zo wezen. Iemand die dus 1000 euro verdient, houdt dan een bedrag over net genoeg voor huur, g/l/w, en hoeft verder niet meer te leven
pi_40868413
Tsja het is natuurlijk een eeuwige welles-nietes discussie... Maar vind gewoon dat je iedereen gelijk moet belasten...
pi_40870132
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:55 schreef Uncle het volgende:
Tsja het is natuurlijk een eeuwige welles-nietes discussie... Maar vind gewoon dat je iedereen gelijk moet belasten...
Nou ja, het gaat natuurlijk verder dan dat. Als je iedereen gelijk laat belasten, dan komt er minder geld in ons staatskas. Waardoor je relatief gezien meer kosten hebt (alles wordt veel duurder). Ik betaal dan liever meer belasting zodat ik minder kosten heb, dan dat ik minder belasting krijg, maar meer moet betalen. Maar goed, we dwalen af.
pi_40875342
Hij is 22 en betaalt geen pensioen. Bedrag klopt redelijk
pi_40890410
Ik verdien vanaf september 2.050 bruto per maand. Daarnaast krijg ik nog een auto van de zaak. Ben benieuwd wat ik netto over zal houden.
Ben overigens 22 jaar en starter
pi_40891438
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 01:00 schreef ryan_atwood het volgende:
Ik verdien vanaf september 2.050 bruto per maand. Daarnaast krijg ik nog een auto van de zaak. Ben benieuwd wat ik netto over zal houden.
Ben overigens 22 jaar en starter
Big4?
pi_40892569
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 01:45 schreef Phoenixjuh het volgende:

[..]

Big4?
Betalen die niet iets meer? Ik neem aan dat je accountants bedoelt...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_40892676
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 17:03 schreef Drive-r het volgende:

Functie: Analist
Branche: Investment Banking
Leeftijd: 26
Hoogst genoten opleiding: WO Techniek
Jaren ervaring: 0
Hoe lang fulltime? 0
Uren per week: 36 op contract, werkelijkheid richting 80
Salaris bruto: ~4500
Salaris netto: ~3000
Vrijedagen totaal: 19 ofzo
Auto van de zaak: Nee (wel gratis taxi bij overwerk)
Aanvullende inkomsten: Bonus
Dienstverband: onbepaalde tijd
Stress: ja
Tevreden: Ja
psst.. je bent 27
tenminste.. als je profiel klopt
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_40896828
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 02:55 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Betalen die niet iets meer? Ik neem aan dat je accountants bedoelt...
Als starter zit je bij de Big4 wel rond de 2.000. Ben alleen benieuwd of die 2.050 bij een Big4 is. En ja ik bedoel accountants.
pi_40898599
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 01:45 schreef Phoenixjuh het volgende:

[..]

Big4?
Ja, PwC
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:55:08 #129
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_40899400
Functie: Testcoordinator/engineer
Branche: AZ
Leeftijd: 24
Hoogst genoten opleiding: HBO Informatica
Jaren ervaring: 1
Hoe lang fulltime? 1
Uren per week: 36
Salaris bruto: 2465
Salaris netto: 1695
Vrijedagen totaal: dacht in de richting van 29
Auto van de zaak: Nee
Aanvullende inkomsten: Nee
Dienstverband: Jaarcontract met verlenging naar vast bij voldoende functioneren
Stress: weinig
Tevreden: Ja
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_40900221
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:30 schreef ryan_atwood het volgende:

[..]

Ja, PwC
Dan verdien je redelijk goed. Het gemiddelde ligt voor een hbo'er bij een ac-kantoor iets lager. Ze hebben daar trouwens ook wel goede secondaire voorwaarden. Dus je mag zeker niet klagen
pi_40900353
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:15 schreef Phoenixjuh het volgende:

[..]

Dan verdien je redelijk goed. Het gemiddelde ligt voor een hbo'er bij een ac-kantoor iets lager. Ze hebben daar trouwens ook wel goede secondaire voorwaarden. Dus je mag zeker niet klagen
Nee, ik klaag ook niet. Mag ook een leaseauto uitkiezen twv 370 euro pm. Daarnaast mag ik dat 25 % overschrijden. 20.000km prive per jaar. Studie word geheel betaald. Dus ik klaag zeker niet.
Waar werk jij dan?
pi_40901109
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:19 schreef ryan_atwood het volgende:

[..]

Nee, ik klaag ook niet. Mag ook een leaseauto uitkiezen twv 370 euro pm. Daarnaast mag ik dat 25 % overschrijden. 20.000km prive per jaar. Studie word geheel betaald. Dus ik klaag zeker niet.
Waar werk jij dan?
Niet bij een big4 iig, maar verdien wel meer

Er wordt jaarlijks ook een beloningsonderzoek gedaan, moet je eens lezen, weet je hoeveel je collega's verdienen
pi_40903353
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 03:03 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

psst.. je bent 27
tenminste.. als je profiel klopt
Dat laatste is dan helaas niet waar... Ik ben 26... Wel erg oplettend trouwens, mijn complimenten!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 23:08:45 #134
39682 Megter
Inderdation!
pi_40920650
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:15 schreef Phoenixjuh het volgende:

[..]

Bij Deloitte ligt het ook net boven 2000 euro voor startende hbo'er.
Die van de stagiairs :')
pi_40920833
Deloitte is ook ongeveer de beste werkgever die je kan wensen. Daar komt ook lang niet iedereen zomaar binnen.

Ik ken voldoende mensen die denken dat ze met een HBO zo 2500-3000 netto verdienen, die komen nog van een koude kermis thuis waarschijnlijk
pi_40921981
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Deloitte is ook ongeveer de beste werkgever die je kan wensen. Daar komt ook lang niet iedereen zomaar binnen.

Ik ken voldoende mensen die denken dat ze met een HBO zo 2500-3000 netto verdienen, die komen nog van een koude kermis thuis waarschijnlijk
De beste die je kan wensen? Hmm, ik zit toch liever bij PwC hoor
pi_40922037
Ongeveer
pi_40922243
Wat voor salaris hoort er volgens jullie bij een gecombineerde functie assistent account manager/office manager en deel vertalen, branche is media. Hbo-niveau, starter.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_40922281
Vergelijkbaar met wat je nu krijgt

Edit: 1500-1600 netto
pi_40924561
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 23:49 schreef ryan_atwood het volgende:

[..]

De beste die je kan wensen? Hmm, ik zit toch liever bij PwC hoor
Als we het hebben over de Big4, dan is PwC en KPMG de besten waar je bij kunt zitten. Deloitte kom je echt makkelijk in, vergeleken met de andere 3 grote kantoren. Zo heb je bijvoorbeeld als starter geen assessment. Vanaf leidinggevend niveau moet je pas een assessment doen. Daarnaast ken ik een 3 tal personen waarvan je echt de twijfels hebt of ze goede accoutants worden. Die zijn dan ook allemaal aangenomen door Deloitte. Het resultaat is bedroevend, kan ik je vertellen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Phoenixjuh op 18-08-2006 01:31:54 ]
pi_40924595
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Dat is niet alleen bij Deloitte zo, maar overal .
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 23:08 schreef Megter het volgende:

[..]

Bij Deloitte ligt het ook net boven 2000 euro voor startende hbo'er.
Alle Big4 ligt net boven de 2000 euro voor een startende hbo'er. Maar als je kijkt naar andere zaken, dan geeft deloitte je geen lease-auto , maar PwC wel . Dan hebben we ook nog de studiekosten vergoeding. Bij deloitte krijg je een bedragje en de rest moet je maar zelf voor zorgen.

Maar goed, in Nederland zijn er maar een paar grote accountantskantoren, en die vallen dan ook al snel tot de besten (volgens de meesten). Trouwens wat ook erg leuk is, in het beloningsonderzoek kwam naar voren dat regionale kantoren veel beter betaalden aan starters dan de grootsten. Daarnaast hoef je bi jde regionale kantoren ook minder overuren te maken. Dus als je het via een ander perspectief bekijkt, dan kan je toch wel eens afvragen of ze echt de besten zijn.

[ Bericht 23% gewijzigd door Phoenixjuh op 18-08-2006 01:29:53 ]
pi_40925098
Grappig, weet nooit echt of accountancy goed betaald. Maar 2000 voor een HBO-er lijkt me behoorlijk. Zijn jullie nooit bang om een beetje in hetzelfde wereldje te blijven hangen? En zit er een beetje schot in het salaris, bonussen o.i.d.?
pi_40929062
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 01:22 schreef Phoenixjuh het volgende:
Als we het hebben over de Big4, dan is PwC en KPMG de besten waar je bij kunt zitten. Deloitte kom je echt makkelijk in, vergeleken met de andere 3 grote kantoren.
Eén gesprekje met een partner en ik was aangenomen bij PwC.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:56:11 #144
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_40929538
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 01:46 schreef Drive-r het volgende:
Grappig, weet nooit echt of accountancy goed betaald. Maar 2000 voor een HBO-er lijkt me behoorlijk. Zijn jullie nooit bang om een beetje in hetzelfde wereldje te blijven hangen? En zit er een beetje schot in het salaris, bonussen o.i.d.?
Volgens mij is iets boven de 2000 redelijk standaard als startsalaris voor hbo-ers? In elk geval in de automatisering en zorg ligt het in die richting. Accountancy blijkbaar ook..
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_40931492
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:56 schreef ToMaSZ het volgende:

[..]

Volgens mij is iets boven de 2000 redelijk standaard als startsalaris voor hbo-ers? In elk geval in de automatisering en zorg ligt het in die richting. Accountancy blijkbaar ook..
Nee dat is niet standaard. Bij veel kleine kantoren word je vaak onderbetaald, als startende accountant wordt je meestal 1600-1700 betaald. Maar dit hangt ook zeer sterk af van waar je werkt. In de randstad is een enorm tekort, waardoor de kleinere kantoren gewoon geen laag bedrag meer kunnen geven. In gebieden waar dit tekort niet is, worden ze gewoon laag betaald. Als hbo'er in de zorg, ict, gemeente, en dergelijke richting wordt je inderdaad vaak rond de 2000 betaald. Maar dat komt mede door de minder goede doorgroei mogelijkheden.
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 01:46 schreef Drive-r het volgende:
In het algemeen kan je stellen dat je als startende accountant niet goed wordt betaald. Maar dat je salaris in een zeer korte tijd flink gaat stijgen. Omdat je letterlijk van functie veranderd. Het is namelijk gebruikelijk dat je om de 3-4 jaar trapje hoger gaat, met uiteraard een flinke salarisverhoging. Je praat dan al snel over enkele honderden tot duizenden euro's meer. Maar zoals gezegd, bij de groteren, en dan moet je toch praten over de grote 4 en de kleine 4, en uiteraard de grote regionale kantoren, daar krijg je als starter zeker niet slecht betaald. Als accountant heb je daarnaast ook veel mogelijkheden. Ik ken bijvoorbeeld een registeraccountant die net 30 is. Hij heeft een optie gekregen bij een bedrijf waar hij kan beginnen als controller en kan doorstromen tot financieel directeur.
pi_40934268
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:24 schreef Phoenixjuh het volgende:
Het is namelijk gebruikelijk dat je om de 3-4 jaar trapje hoger gaat, met uiteraard een flinke salarisverhoging.
Up or out...
pi_40936693
Ach, up or out vind ik wel een prima systeem. Zouden jullie als accountant in het buitenland niet een stuk beter kunnen verdienen? En die salarisstijging is natuurlijk super, maar als je na 3-4 jaar 1000 euro meer verdiend is dat natuurlijk ook geen mega-verhoging, of zie ik dat verkeerd?
pi_40938552
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 14:18 schreef Drive-r het volgende:
Ach, up or out vind ik wel een prima systeem. Zouden jullie als accountant in het buitenland niet een stuk beter kunnen verdienen? En die salarisstijging is natuurlijk super, maar als je na 3-4 jaar 1000 euro meer verdiend is dat natuurlijk ook geen mega-verhoging, of zie ik dat verkeerd?
Accountants verdienen in het buitenland aanzienlijk meer (qua salaris), afhankelijk van het land uiteraard. Qua salarisverhoging is het toch wel vrij hoog, zeker in Nederland. In absolute getallen praat je over enkele honderden tot misschien 1000 euro extra maandsalaris per jaar. In praktijk betekend dit dus dat je na elk 5-6 jaren werk, eigenlijks een verdubbeling van je salaris hebt. Dus als je het goed doet verdien je na circa 12 jaar, het viervoudige van het startsalaris, dat is dus 4x modaal. Nu klinkt dit voor de een meer dan de ander. Als je puur naar de salaris kijkt, dan verdient redelijk veel, maar je kunt helaas niet zeggen dat die gigantisch verdienen. Het is meer de bonussen die het doen. Als je bonussen als salaris meetelt, dan verdien je behoorlijk.

Maar zoals gezegd, het is up or out. Het is echt maar wat je wilt. De één gaat na 3 jaar al naar een hogere functie, terwijl de ander er 5 jaar over doet. Veel accountantskantoren bieden ook de mogelijkheid om zelf te bepalen hoe snel je wilt doorgroeien, uiteraard moet je dit ook kunnen bewijzen. Kan je dit, dan kan je zeker rekenen op vele tonnen per jaar. Lukt het je niet, dan moet je toch ergens anders iets vinden. Er zijn veel accountants die gewoonweg niet kunnen doorstromen, en dan het bedrijvenleven in gaan.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:49:23 #149
134737 Fiduci
Wie helpt me aan een usericon?
pi_40939286
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:17 schreef Retarded het volgende:
-Functie: Storemanager
-Branche: Detailhandel home entertainment
-Leeftijd: 22
-Hoogst genoten opleiding: eerst HAVO, toen MBO/4
-Jaren ervaring in dit beroep: 5
-Hoeveel jaar werk je al fulltime: 3,5
-Vrije dagen: genoeg... minimaal iedere week één
-Aanvullende inkomsten/bonussen: ja, provisie bij goed behaalde resultaten
-Stress: alleen in de laatste 2 maanden van het jaar
-Tevreden? Met het werk absoluut! Erg leuk bedrijf waar ik graag kom! Salaris? Tja, ik woon nog thuis en heb dus niet veel vaste lasten.
Heey ff vraagje off topic heb zelf net gesolliciteerd als assistant stotre manager. Moest jij hiervoor bepaalde papieren hebben? Heb zelf ook gewoon Havo gedaan en daara MBO-4. Heb ik een kansje denk je?
First you got to make the money... when you got the money you get the power, and when you got the power, you get the Woman!!!!
pi_40939615
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:24 schreef Phoenixjuh het volgende:
Hij heeft een optie gekregen bij een bedrijf waar hij kan beginnen als controller en kan doorstromen tot financieel directeur.
Een optie geven aan je personeel :´)
  zondag 20 augustus 2006 @ 23:24:52 #151
39682 Megter
Inderdation!
pi_41015362
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 01:23 schreef Phoenixjuh het volgende:

[..]

Dat is niet alleen bij Deloitte zo, maar overal .
[..]

Alle Big4 ligt net boven de 2000 euro voor een startende hbo'er. Maar als je kijkt naar andere zaken, dan geeft deloitte je geen lease-auto , maar PwC wel . Dan hebben we ook nog de studiekosten vergoeding. Bij deloitte krijg je een bedragje en de rest moet je maar zelf voor zorgen.
Jij bent verkeerd geïnformeerd.
Die van de stagiairs :')
pi_41016042
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 23:24 schreef Megter het volgende:

[..]

Jij bent verkeerd geïnformeerd.
Wat dan? Qua salaris sowieso niet. De auto, Deloitte heeft echt zijn regels veranderd, geen lease-auto, maar een huur of pool-auto voor assistent-accountants (misschien weer teruggedraait, zou kunnen). De studiekosten voor boeken moet ook gewoon kloppen.
pi_41092609
Functie: Senior Account Manager
-Branche: ICT
-Leeftijd: 26
-Hoogst genoten opleiding: HBO
-Jaren ervaring in dit beroep: 6
-Hoeveel jaar werk je al fulltime: 6
-Salaris bruto: 4500 per maand (inclusief gemiddelde bonus)
-Salaris Netto: 3000 per maand
-Vrije dagen: 26
-Auto vd zaak: Ja
-Aanvullende inkomsten/bonussen: ja, provisie
-Stress: Yep
-Tevreden? Kan altijd meer
  woensdag 23 augustus 2006 @ 15:13:39 #154
92655 Ferdi81
omdat............
pi_41095530
26 jaar en 4500 euro ??? wat verdien je dan als je 45 bent ??
  woensdag 23 augustus 2006 @ 17:09:50 #155
92117 Cydex
Pennywise but Poundfoolish
pi_41099126
-Functie: Manager
-Branche: Overheid
-Leeftijd: 33
-Jaren ervaring in dit beroep: 2
-Hoeveel jaar werk je al fulltime: 8
-Uren per week: 36
-Salaris bruto: 3050
-Salaris Netto: 1870
-Vrije dagen: 46
-Pensioenpremie: ABP
-Auto vd zaak: Nee
-Aanvullende inkomsten/bonussen: eindejaarsuitkering ong. 800 Bruto. Ouderschapsverlof 75% netto vergoed
-Stress: are you kiddin'
"Werk, en de vreugde komt vanzelf" - Goethe -
pi_41103136
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:09 schreef Cydex het volgende:
-Aanvullende inkomsten/bonussen: eindejaarsuitkering ong. 800 Bruto. Ouderschapsverlof 75% netto vergoed
vrije dagen: 46
pi_41108990
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:13 schreef Ferdi81 het volgende:
26 jaar en 4500 euro ??? wat verdien je dan als je 45 bent ??
Heeft niks met leeftijd te maken. Hij is account manager in de ICT. Duur woord voor verkoper.
Als hij deze maand een miljoen verslijt, heeft jij een bonus waar je van achterover slaat. (ook als hij het voor de lol door 12 deelt)
Sales managers leven van de bonusconstructie, niet van het basissalaris.
Als hij het goed doet, kan hij meer verdienen dan de algemeen directeur van zijn bedrijf, of hij nou 26 of 46 is.

Als hij aan de andere kant slecht presteerd, ligt hij eruit. Je bent zo goed als je laatste deal.
If you're so smart, how come you ain't rich?
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:31:54 #158
92117 Cydex
pi_41121836
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:23 schreef PabloLopez het volgende:

[..]

vrije dagen: 46
Yep, voor 36 uur betaald krijen, maar wel 40 uur werken. Elke week dus een halve dag ADV opbouwen. Kom je dus snel op zo'n 20 adv dagen op jaarbasis.
pi_41259131
-Functie: Manager Finance & Control
-Branche: Industrie
-Leeftijd: 34
-Hoogst genoten opleiding: WO
-Jaren ervaring in dit beroep: 4
-Salaris bruto: 5.000
-Salaris Netto: 3.450
-Vrije dagen: 39
-Pensioenpremie: 15%
-Aanvullende inkomsten/bonussen: eindejaarsuitkering ong. 5000 Bruto. Ouderschapsverlof 75% netto vergoed
-Stress: af en toe
-Tevreden? ja
pi_41307301
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 22:05 schreef smiley54321 het volgende:

[..]

Heeft niks met leeftijd te maken. Hij is account manager in de ICT. Duur woord voor verkoper.
Als hij deze maand een miljoen verslijt, heeft jij een bonus waar je van achterover slaat. (ook als hij het voor de lol door 12 deelt)
Sales managers leven van de bonusconstructie, niet van het basissalaris.
Als hij het goed doet, kan hij meer verdienen dan de algemeen directeur van zijn bedrijf, of hij nou 26 of 46 is.

Als hij aan de andere kant slecht presteerd, ligt hij eruit. Je bent zo goed als je laatste deal.
Gedeelte met je eens, leeftijd heeft er idd niets mee te maken, als je goed kunt verkopen icm een bonusstructuur dan zal leeftijd geen rol spelen.
Echter dat verkopers van de bonus moeten leven is niet helemaal waar, een goede
verkoper in de ICT (accountmanager dus geen callcentermedewerker) zal rond de 2500/ 3000 bruto verdienen wat nog heel behoorlijk is.
Een verkoper die jaarlijks bijvoorbeeld 200K voor zijn bedrijf binnenhaalt zal er na een slecht jaar echt niet uitvliegen, en goede verkopers zullen altijd tenminste hun eigen kosten eruit halen waardoor ze niet zo snel eruit vliegen, lukt je dat niet dan moet je sowieso ander werk zoeken.
En over die bonus ja die kan inderdaad erg oplopen, persoonlijk krijg ik 10% over de marge maar dat is hoger dan gemiddeld. De verhouding salaris/bonus ligt bij mij op ongeveer 3000/1500 maar deze maand heb ik een goede maand waardoor de bonus al 3000 euro bedraagt het kan dus aardig oplopen
pi_41333532
Functie: station representative
-Branche: airfreight
-Hoogst genoten opleiding: mbo
-Jaren ervaring in dit beroep: 1
-Hoeveel jaar werk je al fulltime: 16
-Uren per week: 33 /60
-Salaris bruto: 2700 (excl onregelmatigheidsvergoeding van 700)inc reiskosten 150 netto (15km van werk) en tegemoetkoming in de ziektekosten premie 50%
-Salaris Netto: 2700
-Vrije dagen: 25 +bankholidays
-Pensioenpremie: 35 euro per maand zelf betalen
-Aanvullende inkomsten/bonussen: ieder jaar tussen de 5 en 10% loonsverhoging adhv merrits
-Dienstverband: jaarcontract
-Stress: Yep soms
-Tevreden? over het algemeen wel
  woensdag 30 augustus 2006 @ 18:00:37 #162
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_41334088
bankholidays? bruto is netto?
reach out and touch faith
pi_41354115
bruto is mijn salaris 3400 euro ex reiskosten en tegemoetkoming in ziektekosten.
netto verdien ik 2700 en als ik daar 150 reiskosten afhaal en 75 euro tegemoetkoming verdien ik 2475 euro netto
exl 8% vakantiegeld uiteraard
pi_41354247
De belastingdienst ligt zeker te slapen.
pi_41356139
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 10:14 schreef Phoenixjuh het volgende:
De belastingdienst ligt zeker te slapen.
Neu, toeslagen tel je bij je netto salaris zo te zien, dan klopt het wel.
pi_41356408
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:31 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Neu, toeslagen tel je bij je netto salaris zo te zien, dan klopt het wel.
Dus jij betaalt ook al geen loonbelasting.
pi_41364697
vind je het niet genoeg dan bijna 1000 euro eraf?
verschil kan zijn dat ik voor een amerikaans bedrijf werk.
ik betaal nergens 52% LB of ik verdien er niet genoeg voor dat kan ook.
  zondag 3 september 2006 @ 21:15:32 #168
145003 JasperV
morgen is er weer een dag!
pi_41461931
Functie Project Manager
-Branche: Telecom
-Leeftijd: 31
-Hoogst genoten opleiding: HTS
-Uren per week: 40+
-Salaris bruto: 3700 per maand
-Salaris Netto: 2200 per maand
-Vrije dagen: 25
-Pensioenpremie: 0 , volledig door werkgever
-Aanvullende inkomsten/bonussen: nee
-Stress: soms, wel erg druk
-Tevreden? Ja, maar het gras bij de buren is altijd groener
pi_41473553
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:15 schreef JasperV het volgende:

Functie Project Manager
-Leeftijd: 31
-Hoogst genoten opleiding: HTS
-Uren per week: 40+
-Salaris bruto: 3700 per maand
-Salaris Netto: 2200 per maand
-Pensioenpremie: 0 , volledig door werkgever
-Aanvullende inkomsten/bonussen: nee
-Stress: soms, wel erg druk
-Tevreden? Ja, maar het gras bij de buren is altijd groener
Je houdt wel relatief weinig over van die grote bruto salaris.
pi_41475464
mijn vriendin werkt bij ajax als account manager en die houd van 3400 bruto 2200 over
en die betaald WEL pensioenpremie.
maar heeft geen auto van de zaak.
miss is dat het verschil
pi_41491791
quote:
Op maandag 4 september 2006 08:14 schreef Bijsmaak het volgende:
Van dat grote bruto salaris.

3700 x 12 = 44.400

000000 - 17.046 = 34.15 % = 5.821
17.047 - 30.631 = 41.45 % = 5.631
30.631 - 44.400 = 42.00 % = 5.783

44.400-5.821-5.631-5.783/12=2.263

Klopt dus ongeveer wel.
pi_41493142
¤11 netto per uur op basis van 0,2FTE. Leeftijd: 20 jaar, BSc student aan de UvT. Functie: studentassistent.
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:42:15 #173
145003 JasperV
morgen is er weer een dag!
pi_41517476
quote:
Op maandag 4 september 2006 08:14 schreef Bijsmaak het volgende:

[..]

Ja klopt, maar hier is dus al mijn bijtelling van de auto vanaf gegaan dat is zo'n 250 euro netto per maand.
pi_41779306
tvp
  woensdag 13 september 2006 @ 19:58:22 #175
134223 Mr.Johnson
Nog steeds zoekende...
pi_41780134
Functie: Consultant
-Branche: commerciele diensverlening
-Leeftijd: 24
-Hoogst genoten opleiding: WO
-Jaren ervaring in dit beroep: 0 (net begonnen)
-Hoeveel jaar werk je al fulltime: 0 (zie boven)
-Salaris bruto: 2250 incl vakantiegeld
-Salaris Netto: ? wachten op eerste loonstrook
-Pensioenpremie: ben nog geen 25, dus 0
-Aanvullende inkomsten/bonussen: eindejaarsbonus op basis prestaties
-Dienstverband: half jaar voorlopig
-Stress: soms
-Tevreden? Ja
pi_41781295
weet niet of iemand kan vertellen of dit klopt. maar volgens mij bouw je tegenwoordig al eerder je pensioen op
pi_41781406
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:46 schreef Claudiu het volgende:
Functie: Senior Account Manager
-Branche: ICT
-Salaris bruto: 4500 per maand (inclusief gemiddelde bonus)
-Salaris Netto: 3000 per maand
-Aanvullende inkomsten/bonussen: ja, provisie
-Stress: Yep
Dikke lul vriend!!!
pi_41781489
Hoe kun je al 6 jaar ervaring hebben, dan moet je dus al op je 20e je HBO hebben gehaald??
pi_41781610
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:36 schreef lodi1979 het volgende:
Hoe kun je al 6 jaar ervaring hebben, dan moet je dus al op je 20e je HBO hebben gehaald??
kan makkelijk, ik heb ook een klasgenoot gehad die het 1e en het 2e jaar tegelijkertijd deed. ben je in 3 jaar klaar. als je op je 16 of 17e van school komt van de havo zou het goed mogelijk kunnen zijn.
pi_41783664
maar dan al zoveel verdienen?
Begin dan maar eens eerst te vertellen waar je werkt, want dan wil ik daar ook wel werken
pi_41788933
quote:
Op woensdag 13 september 2006 21:36 schreef lodi1979 het volgende:
Hij is account manager. Verkoper dus. Als hij veel verkoopt kan zijn bonus nog wel eens groter zijn dan zjn normale salaris. Misschien ben je wat gerustgestelder, als hij zijn basissalaris zonder bonus vermeld?
pi_41839715
quote:
Op donderdag 14 september 2006 00:26 schreef smiley54321 het volgende:

[..]

Hij is account manager. Verkoper dus. Als hij veel verkoopt kan zijn bonus nog wel eens groter zijn dan zjn normale salaris. Misschien ben je wat gerustgestelder, als hij zijn basissalaris zonder bonus vermeld?
Dan zegt die 3.000. Maar ja, druk maken om iemands salaris, ik maak liever druk om mijn eigen salaris.
pi_41848204
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:36 schreef lodi1979 het volgende:
Nope ik heb mijn HBO opleiding (alleen propadeuse) niet afgerond aangezien ik op een gegeven moment ontdekte dat het niets voor mij was en mijn talenten ergens anders lagen.
pi_41848493
quote:
Op woensdag 13 september 2006 21:36 schreef lodi1979 het volgende:
Begin dan maar eens eerst te vertellen waar je werkt, want dan wil ik daar ook wel werken
Dat zou reclame zijn maar dit soort verdiensten zijn helemaal niet raar of extreem hoor in deze branche als je goed in je werk bent en veel verkoopt, en als je ook net zoveel als mijn collega's of mij verkoopt verdien je net zoveel, we zoeken nog mensen dus ik zou zeggen verkoop je ook minimaal voor 1,5 a 2 miljoen euro aan pc's etc per jaar dan weet je mij te vinden
pi_41848627
quote:
Op donderdag 14 september 2006 00:26 schreef smiley54321 het volgende:

[..]

Dat had ik al verteld in post hierboven de verhouding ligt op 3000 bruto basissalaris en gemiddeld 1500 bonus met soms uitschieters naar boven van rond de 3000 bonus en redelijke maanden met 1000 bonus.
pi_42222327
Goed salaris, kun je in NL wel van rondkomen. Mijn salaris is ook niet verkeerd natuurlijk, maar je geeft het in Engeland ook weer iets sneller uit... helaas
pi_42223820
quote:
*knip*
*knip*
HOE BIZAR....
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
pi_42249886
Erg he.... ambtenaren

tvp
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  woensdag 4 oktober 2006 @ 13:50:59 #189
92117 Cydex
pi_42357076
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 01:27 schreef StefanP het volgende:
Erg he.... ambtenaren

tvp
Tja, meer salaris en minder verlof kan ook. Maar ik ga akkoord met minder salaris en meer verlof. Mooi toch zo'n keuze.
pi_44518841
Wat had je dan als je gewoon 25-30 dagen had en 38 uur?
pi_44519959
-Functie: NOC engineer
-Leeftijd: 29
-Hoogst genoten opleiding: MBO
-Salaris bruto: 2300
-Salaris Netto: 1500
-Pensioenpremie: ja
-Aanvullende inkomsten/bonussen: Nee
-Stress: Soms
-Tevreden? Ja
All you people are vampires!
pi_44520132
Is je netto salaris niet aan de lage kant, zelfs met auto van de zaak?
pi_44520338
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is je netto salaris niet aan de lage kant, zelfs met auto van de zaak?
Ik heb een bruto bijtelling van 468 euro. Komt gemiddeld elke maand tussen de 1500 en 1600 netto uit.
All you people are vampires!
pi_44527282
-Functie: Acountmanager Binnendienst (Ik benader niet zomaar bedrijven, hiervoor zijn part-timers in dienst.)
-Branche: Telecom, zakelijke markt
-Leeftijd: 20
-Hoogst genoten opleiding: VWO
-Jaren ervaring in dit beroep: 0 (wel in de verkoop van telecomproducten, c.a. 2 jaar)
-Hoeveel jaar werk je al fulltime: 0
-Salaris bruto: 1800
-Salaris Netto: ? waarschijnlijk ongeveer 1350
-Pensioenpremie: ?
-Aanvullende inkomsten/bonussen: Na drie maanden krijg ik een loonsverhoging naar 1950 bruto, en een bonusregeling waarmee je normaliter 5-10% van je bruto loon binnenhaalt.
-Dienstverband: net begonnen via Randstad, binnen zes maanden een vast contract is de bedoeling
-Stress: Nog niet, maar heb er sowieso vrijwel geen last van
-Tevreden? Ja. Ik begin net, heb nog geen noemenswaardige papieren en er zit perspectief in qua loon. De functie is erg leuk en de sfeer is goed.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 18 december 2006 @ 03:06:51 #195
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_44527425
wat fucking veel kantoor pikkies hiero

zijn er geen mensen op dit forum uit andere branches?
(post atm nix overmezelf.. tis 3:06. en moet 7:00 weer op )

slaapie doen nu.. (TVP) :>
pi_44527457
quote:
Op maandag 18 december 2006 03:06 schreef Devilnl het volgende:
wat fucking veel kantoor pikkies hiero

zijn er geen mensen op dit forum uit andere branches?
(post atm nix overmezelf.. tis 3:06. en moet 7:00 weer op )

slaapie doen nu.. (TVP) :>
Wat versta je onder een kantoorpikkie?

Ik trek even een nachtje door.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 20 december 2006 @ 13:41:39 #197
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_44596964
-Functie: Service desk medewerker in de IT.
-Hoogst genoten opleiding: MBO (niet afgemaakt)
-Salaris bruto: 2360
-Salaris Netto: weet ik nog niet gaat pas per februari in!
-Pensioenpremie: moet ik uitzoeken hoe of wat.
-Aanvullende inkomsten/bonussen: 13e maand
-Dienstverband: 1 jaar
-Stress: Soms
-Tevreden? Ja

Ben nu nog gedetacheerd via via Peak - IT en daar krijg je echt een top salaris 1350 bruto houd je rond de 1100 over....en ze vragen per maand voor mij 7900 euro......

Maar ga er dus in februari dik 1000 bruto op vooruit.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  woensdag 20 december 2006 @ 14:06:10 #198
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44597683
quote:
Op woensdag 20 december 2006 13:41 schreef Razor21 het volgende:
Ben nu nog gedetacheerd via via Peak - IT en daar krijg je echt een top salaris 1350 bruto houd je rond de 1100 over....en ze vragen per maand voor mij 7900 euro......

Maar ga er dus in februari dik 1000 bruto op vooruit.
Ken je dan jezelf niet beter freelance gaan verhuren

Ook al zit je dan 2 van de 4 maanden zonder werk, dan ga je er nog op vooruit.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 09:19:20 #199
92117 Cydex
pi_45030747
quote:
Op zondag 17 december 2006 20:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat had je dan als je gewoon 25-30 dagen had en 38 uur?
Ongeveer 6% meer en bij 40 uur 11%
pi_45033203
quote:
Dit moet je me even uitleggen... wat manage jij dan? de postkamer? Bij een relatief kleine gemeente zitten managers al minstens in schaal 10 of 11...
Ik werk ook bij de overheid (lokaal), ben iemand van de 'werkvloer' en mijn salaris is maar een fractie lager dan wat jij hier noemt...

Voor de anderen die 46 vakantiedagen veel vinden: ze zijn zo op hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')