Dat ben ik ook, en heb veel plezier in het werk wat ik doe.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je zou er blij mee moeten zijn dat er uberhaubt SWV is, anders zouden er heel veel mensen tussen wal en schip vallen
quote:P.S. Een indicatie is voldoende
Mooi toch dan, alleen winnaars en de belastingbetaler is minder geld kwijt dan bij een Wajong uitkering denk ikquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:48 schreef gwreijman het volgende:
Dat ben ik ook, en heb veel plezier in het werk wat ik doe.
Ik begon er 3 jaar geleden met 1650 en zit nu op 1920. Er is geen salarisschalen systeem en ook niet echt een top om te bereiken volgens mij. Je krijgt jaarlijkse een verhoging van 50-75 euro.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je bent 27 probeer een avondschool te gaan doen en probeer er bij een functioneringsgesprek achter te komen of er doorgroei-mogelijkheden zijn. Ik denk niet dat je nog veel doorgroeit qua salaris op deze manier
Die gebruikersnaam van jou is echt "Dangerous"!!!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als het bij 50-75 euro per jaar blijft is hij nog wel effe bezig voordat hij een fatsoenlijk huis alleen kan kopen.
Vandaar ook de sugestie om avondschool te doen of bijscholing
Deze verhouding klopt m.i. niet echtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:17 schreef Retarded het volgende:
-Salaris bruto: 1500 per maand
-Salaris Netto: 1250 per maand
als ik kijk naar andere netto/bruto salarissen hier dan leek het mij dat er erg veel betaald word. Ik heb echht 1480,- euro bruto, en hou iedere maand 1200,- minimaal over. Bij die 1250,- euro...dan kan misschien wat reiskosten en eetgeld bijzitten. 1200,- hou ik sowieso over.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:21 schreef sanger het volgende:
[..]
Deze verhouding klopt m.i. niet echt
Waarom zal die verhouding niet kunnen kloppen? Als je 18.000 euro verdient, dan betaal je in totaal zo'n 3000 euro aan volksverzekeringen en belasting. Dan kom je wel rond de 1250 netto per maand terecht. Dit is dan berekend exclusief vakantiegeld, inclusief zal dan rond 1200 netto per maand zijn, dus dat klopt redelijk. En ja, het belastingstelsel is vreemd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:21 schreef sanger het volgende:
[..]
Deze verhouding klopt m.i. niet echt
Hij houdt netto per maand 1200 over. Als jij 2100 bruto verdient, laten we zeggen inclusief vakantiegeld, en gelijke situatie, dan betaal je circa 7000 euro belasting (hij 3000), en hou je dus per saldo zo'n 20000 euro per jaar over. Dat is dus netto circa 1550 per maand.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:41 schreef Uncle het volgende:
ik krijg 2100 bruto en 1400 netto... (dan zijn mijn verzekeringen er ook al vanaf)... dat is dus ongeveer 1/3 eraf... en dan zou retarded maar 1/7 moeten inleveren![]()
Het zal maar niet zo wezen. Iemand die dus 1000 euro verdient, houdt dan een bedrag over net genoeg voor huur, g/l/w, en hoeft verder niet meer te levenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:33 schreef _Flash_ het volgende:
Het is allemaal relatief heh... Verdien je net boven je heffingskorting dan betaal je misschien maar 1/100ste
Nou ja, het gaat natuurlijk verder dan dat. Als je iedereen gelijk laat belasten, dan komt er minder geld in ons staatskas. Waardoor je relatief gezien meer kosten hebt (alles wordt veel duurder). Ik betaal dan liever meer belasting zodat ik minder kosten heb, dan dat ik minder belasting krijg, maar meer moet betalen. Maar goed, we dwalen af.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:55 schreef Uncle het volgende:
Tsja het is natuurlijk een eeuwige welles-nietes discussie... Maar vind gewoon dat je iedereen gelijk moet belasten...
Big4?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:00 schreef ryan_atwood het volgende:
Ik verdien vanaf september 2.050 bruto per maand. Daarnaast krijg ik nog een auto van de zaak. Ben benieuwd wat ik netto over zal houden.
Ben overigens 22 jaar en starter
Betalen die niet iets meer? Ik neem aan dat je accountants bedoelt...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |