Jij bent verkeerd geïnformeerd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:23 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Dat is niet alleen bij Deloitte zo, maar overal.
[..]
Alle Big4 ligt net boven de 2000 euro voor een startende hbo'er. Maar als je kijkt naar andere zaken, dan geeft deloitte je geen lease-auto, maar PwC wel
. Dan hebben we ook nog de studiekosten vergoeding. Bij deloitte krijg je een bedragje en de rest moet je maar zelf voor zorgen.
Wat dan? Qua salaris sowieso niet. De auto, Deloitte heeft echt zijn regels veranderd, geen lease-auto, maar een huur of pool-auto voor assistent-accountants (misschien weer teruggedraait, zou kunnen). De studiekosten voor boeken moet ook gewoon kloppen.quote:
vrije dagen: 46quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:09 schreef Cydex het volgende:
-Functie: Manager
-Branche: Overheid
-Leeftijd: 33
-Hoogst genoten opleiding: HBO
-Jaren ervaring in dit beroep: 2
-Hoeveel jaar werk je al fulltime: 8
-Uren per week: 36
-Salaris bruto: 3050
-Salaris Netto: 1870
-Vrije dagen: 46
-Pensioenpremie: ABP
-Auto vd zaak: Nee
-Aanvullende inkomsten/bonussen: eindejaarsuitkering ong. 800 Bruto. Ouderschapsverlof 75% netto vergoed
-Dienstverband: contact voor onbepaalde tijd
-Stress: are you kiddin'
-Tevreden? Kan altijd meer
Heeft niks met leeftijd te maken. Hij is account manager in de ICT. Duur woord voor verkoper.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:13 schreef Ferdi81 het volgende:
26 jaar en 4500 euro ??? wat verdien je dan als je 45 bent ??
Yep, voor 36 uur betaald krijen, maar wel 40 uur werken. Elke week dus een halve dag ADV opbouwen. Kom je dus snel op zo'n 20 adv dagen op jaarbasis.quote:
Gedeelte met je eens, leeftijd heeft er idd niets mee te maken, als je goed kunt verkopen icm een bonusstructuur dan zal leeftijd geen rol spelen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:05 schreef smiley54321 het volgende:
[..]
Heeft niks met leeftijd te maken. Hij is account manager in de ICT. Duur woord voor verkoper.
Als hij deze maand een miljoen verslijt, heeft jij een bonus waar je van achterover slaat. (ook als hij het voor de lol door 12 deelt)
Sales managers leven van de bonusconstructie, niet van het basissalaris.
Als hij het goed doet, kan hij meer verdienen dan de algemeen directeur van zijn bedrijf, of hij nou 26 of 46 is.
Als hij aan de andere kant slecht presteerd, ligt hij eruit. Je bent zo goed als je laatste deal.
Neu, toeslagen tel je bij je netto salaris zo te zien, dan klopt het wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:14 schreef Phoenixjuh het volgende:
De belastingdienst ligt zeker te slapen.
Dus jij betaalt ook al geen loonbelasting.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:31 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Neu, toeslagen tel je bij je netto salaris zo te zien, dan klopt het wel.
Je houdt wel relatief weinig over van die grote bruto salaris.quote:Op zondag 3 september 2006 21:15 schreef JasperV het volgende:
Functie Project Manager
-Branche: Telecom
-Leeftijd: 31
-Hoogst genoten opleiding: HTS
-Jaren ervaring in dit beroep: 6
-Hoeveel jaar werk je al fulltime: 6
-Uren per week: 40+
-Salaris bruto: 3700 per maand
-Salaris Netto: 2200 per maand
-Vrije dagen: 25
-Pensioenpremie: 0 , volledig door werkgever
-Auto vd zaak: Ja
-Aanvullende inkomsten/bonussen: nee
-Dienstverband: jaarcontract
-Stress: soms, wel erg druk
-Tevreden? Ja, maar het gras bij de buren is altijd groener
Van dat grote bruto salaris.quote:Op maandag 4 september 2006 08:14 schreef Bijsmaak het volgende:
Je houdt wel relatief weinig over van die grote bruto salaris.
Ja klopt, maar hier is dus al mijn bijtelling van de auto vanaf gegaan dat is zo'n 250 euro netto per maand.quote:Op maandag 4 september 2006 08:14 schreef Bijsmaak het volgende:
[..]
Je houdt wel relatief weinig over van die grote bruto salaris.
Dikke lul vriend!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:46 schreef Claudiu het volgende:
Functie: Senior Account Manager
-Branche: ICT
-Leeftijd: 26
-Jaren ervaring in dit beroep: 6
-Hoeveel jaar werk je al fulltime: 6
-Uren per week: 40
-Salaris bruto: 4500 per maand (inclusief gemiddelde bonus)
-Salaris Netto: 3000 per maand
-Vrije dagen: 26
-Pensioenpremie: geen idee
-Auto vd zaak: Ja
-Aanvullende inkomsten/bonussen: ja, provisie
-Stress: Yep
kan makkelijk, ik heb ook een klasgenoot gehad die het 1e en het 2e jaar tegelijkertijd deed. ben je in 3 jaar klaar. als je op je 16 of 17e van school komt van de havo zou het goed mogelijk kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:36 schreef lodi1979 het volgende:
Hoe kun je al 6 jaar ervaring hebben, dan moet je dus al op je 20e je HBO hebben gehaald??
Hij is account manager. Verkoper dus. Als hij veel verkoopt kan zijn bonus nog wel eens groter zijn dan zjn normale salaris. Misschien ben je wat gerustgestelder, als hij zijn basissalaris zonder bonus vermeld?quote:Op woensdag 13 september 2006 21:36 schreef lodi1979 het volgende:
maar dan al zoveel verdienen?
Dan zegt die 3.000. Maar ja, druk maken om iemands salaris, ik maak liever druk om mijn eigen salaris.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:26 schreef smiley54321 het volgende:
[..]
Hij is account manager. Verkoper dus. Als hij veel verkoopt kan zijn bonus nog wel eens groter zijn dan zjn normale salaris. Misschien ben je wat gerustgestelder, als hij zijn basissalaris zonder bonus vermeld?
Nope ik heb mijn HBO opleiding (alleen propadeuse) niet afgerond aangezien ik op een gegeven moment ontdekte dat het niets voor mij was en mijn talenten ergens anders lagen.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:36 schreef lodi1979 het volgende:
Hoe kun je al 6 jaar ervaring hebben, dan moet je dus al op je 20e je HBO hebben gehaald??
Dat zou reclame zijnquote:Op woensdag 13 september 2006 21:36 schreef lodi1979 het volgende:
maar dan al zoveel verdienen?
Begin dan maar eens eerst te vertellen waar je werkt, want dan wil ik daar ook wel werken
Dat had ik al verteld in post hierboven de verhouding ligt op 3000 bruto basissalaris en gemiddeld 1500 bonus met soms uitschieters naar boven van rond de 3000 bonus en redelijke maanden met 1000 bonus.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:26 schreef smiley54321 het volgende:
[..]
Hij is account manager. Verkoper dus. Als hij veel verkoopt kan zijn bonus nog wel eens groter zijn dan zjn normale salaris. Misschien ben je wat gerustgestelder, als hij zijn basissalaris zonder bonus vermeld?
HOE BIZAR....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:09 schreef Cydex het volgende:
*knip*
*knip*
Tja, meer salaris en minder verlof kan ook. Maar ik ga akkoord met minder salaris en meer verlof. Mooi toch zo'n keuze.quote:
Ik heb een bruto bijtelling van 468 euro. Komt gemiddeld elke maand tussen de 1500 en 1600 netto uit.quote:Op zondag 17 december 2006 21:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is je netto salaris niet aan de lage kant, zelfs met auto van de zaak?
Wat versta je onder een kantoorpikkie?quote:Op maandag 18 december 2006 03:06 schreef Devilnl het volgende:
wat fucking veel kantoor pikkies hiero
zijn er geen mensen op dit forum uit andere branches?
(post atm nix overmezelf.. tis 3:06. en moet 7:00 weer op)
slaapie doen nu.. (TVP) :>
Ken je dan jezelf niet beter freelance gaan verhurenquote:Op woensdag 20 december 2006 13:41 schreef Razor21 het volgende:
Ben nu nog gedetacheerd via via Peak - IT en daar krijg je echt een top salaris 1350 bruto![]()
![]()
houd je rond de 1100 over....en ze vragen per maand voor mij 7900 euro......
Maar ga er dus in februari dik 1000 bruto op vooruit.![]()
![]()
Ongeveer 6% meer en bij 40 uur 11%quote:Op zondag 17 december 2006 20:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat had je dan als je gewoon 25-30 dagen had en 38 uur?
Dit moet je me even uitleggen... wat manage jij dan? de postkamer? Bij een relatief kleine gemeente zitten managers al minstens in schaal 10 of 11...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:09 schreef Cydex het volgende:
-Jaren ervaring in dit beroep: 2
-Hoeveel jaar werk je al fulltime: 8
-Salaris bruto: 3050
-Salaris Netto: 1870
-Pensioenpremie: ABP
-Auto vd zaak: Nee
-Aanvullende inkomsten/bonussen: eindejaarsuitkering ong. 800 Bruto. Ouderschapsverlof 75% netto vergoed
-Stress: are you kiddin'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |