Tja, fijn he, van die luiers die alles absorberen. Je voelt niet eens meer dat je een plasje gedaan hebtquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:22 schreef Mammietje het volgende:
Heeeeeeerlijk herkenbaar allemaal! Geweldig topic!![]()
Ik begreep laatst uit een forum dat kids pas rond 3 jaar zindelijk werden... DAT had ik niet in de kleine lettertjes gelezen!!!![]()
![]()
Hier zei Kevin telekens: Zit tussen je horenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:00 schreef sjak het volgende:
Een andere die ik niet in de kleine lettertjes heb gelezen: de machteloosheid van mijn man. Hij weet niet zo goed wat hij aan moet met mijn buien en ik zie hem kijken als ik misselijk ben. Ik ben soms wel blij dat ik niet in zijn schoenen sta.
Dat ligt deels aan jezelf. Je kan kids zindelijk maken als ze aan twee voorwaarden voldoen:quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:22 schreef Mammietje het volgende:
Heeeeeeerlijk herkenbaar allemaal! Geweldig topic!![]()
Ik begreep laatst uit een forum dat kids pas rond 3 jaar zindelijk werden... DAT had ik niet in de kleine lettertjes gelezen!!!![]()
![]()
Hier ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:31 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ook nog wel eentje die ik kon gebruiken was dat ik een stuk assertiever ben geworden. En dat is iets wat voor mij alleen maar goed is en ook voor anderen![]()
Dat zit ik nu anders ook nog dikwijls, alleen dan niet met één of ander roddelblad, maar met een DikkieDik of Nijntje en een Suus op schoot. Lekker gezelligquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:11 schreef jessie het volgende:
Op mijn gemakkie met een boekie op de plee zitten.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Verder had ik nooit verwacht zo'n ongelooflijke roze-meisjes-tuttebellen-mama te worden. Strikjes, lintjes, staartjes met haarfrutsels, uren kan ik er mee bezig zijn. Leuke lieve meisjeskleertjes, zacht roze, hard roze, oranje met geel, rokjes, leuke maillots, ik was(ben?) zelf een halve gozer, qua kleding loop ik het liefste in een spijkerbroek met sweatshirt en sneakers, maar Suus is echt op en top meisje. Ben verweekt.
Wij zijn Noah's naam gewoon een keer vergeten er op te zettenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:57 schreef Luchtbel het volgende:
Oh en wat ook is! als je een kaart schrijft moet ineens de naam van het kind ook erbij.
Als je jarenlang op dezelfde manier je naam op post hebt gezet past dat er echt nooit normaal op![]()
Herkenbaar!!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:31 schreef CarOnline het volgende:
En wat ik ook een beetje belachelijk vond was om te zeggen: 'Kom maar bij Mama'. Heb het zeker 10x geoefend voordat ik het hardop durfde te zeggen. Vond het zo raar! Straks dan lacht iedereen me uit...![]()
Dat had ik ook ja... Noah wilde ook niet bij mij drinken, ook tepelhoedjes enzo geprobeerd. Maar ik werd er zo ongelukkig van, zag tegen elke voeding op en zat er dan bij te janken... Waardoor de borstvoeding ook in één keer terugliep naar bijna niks... Dat ik toen ook maar over gestapt ben. Als ik er aan terug denk vind ik het nog steeds erg dat het niet gelukt is. En met een volgende hoop ik dat het wel gaat lukken...quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:54 schreef Igraine het volgende:
Maar ik voelde me dus ontzettend afgewezen door het feit dat ze niet bij mij wilde drinken, en dat had ik (als nuchtere tuthola) nooit gedacht. Ik heb echt tranen met tuiten gejankt om het feit dat het niet lukte en dat ze me niet wilde.
dit is ook zo herkenbaar! Ik zei dat ook, bv proberen, maar fv maakt ook niet uit. Ik heb dan wel iets langer bv gegeven, maar nu achteraf gezien toch niet lang genoegquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:47 schreef snoopy het volgende:
Heel herkenbaar! Tijdens de zwangerschap roepen dat je BV gaat proberen te geven maar als het niet lukt maakt het ook niet uit. Nou, toen het niet lukte vond ik dat heeeeel erg. En nog eigenlijk![]()
en je handenquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:09 schreef Isabeau het volgende:
Wat je trouwens ook nooit verteld wordt is dat je kans hebt op een grotere schoenmaat na de zwangerschap. Ik heb een vriendin die al haar mooie oude schoenen niet meer aan kon![]()
Het dochtertje (jaar of 4 was ze toen) van een kennisje van mij wist eigenlijk nooit hoe ze me moest benoemen en draaide altijd verlegen weg als ik haar tegenkwam. En toen werd Sven geboren. De eerstvolgende keer dat ik haar zag hoorde ik al van verre: "Kijk, daar is de mama van Svenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:06 schreef Leah het volgende:
Toen Freek net geboren was, en nog in het ziekenhuis moest blijven belde ik iedere avond voordat ik ging slapen even hoe het met hem was. Hoor ik ineens de ene vp tegen de andere zeggen ;"Ik heb hier de moeder van Freek, kun jij haar even bijpraten?". De moeder... dat ben ik.
niet zeggen dat we niet gewaarschuwd hebben he?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:15 schreef Moonah het volgende:
Tvp.
Sommige dingen scroll ik snel overheen hoor, die wil ik écht nog niet allemaal weten!![]()
Daar heb je dan ook geen geld meer voorquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:25 schreef texelonia het volgende:
Wat ik vantevoren niet wist is dat je als je een kind hebt ineens vooral dingen voor hem/haar gaat kopen, en veeeeel minder voor jezelf
Nou, dat vind ik pas raar, dat mensen je daarom raar aankijken, het is toch ook een groot onbevatbaar wonder, dat er een klein mensje in je groeit, het gebeurt misschien wel elke dag, maar het wonderlijke gaat er niet af, ik vind het niet meer dan normaal dat je daar naartoe groeit en naarmate de zwangerschap vordert wordt het besef ook groter dat er daadwerkelijk een levend wezentje in je buik 'woont'quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:53 schreef sjak het volgende:
Oei, dan klaag ik stiekem wel even
Mensen zeggen inderdaad tegen mij ook dat ik 9 maanden heb om er naar toe te groeien. Ik kan me er nu toch echt niets bij voorstellen hoe het straks zal zijn hoor. En als ik tegen mensen zeg dat ik erg moet wennen dat ik zo'n buikje heb en dat ik me niet kan voorstellen dat er "iets" inzit word ik ook heel raar aangekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |