No Shit, Sherlock.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:39 schreef ShaoliN het volgende:
Matt Damon?
En steeg ook nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik had nog niet eens gezien dat het goede antwoord al gegeven was.![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:42 schreef steeg het volgende:
ShaoliN +1
in eurotrip
scotty doesn't know lalala
Lonewolf2003 had hem al gegeven. Zelf ook overheen gekeken.quote:
Dat is ze ook. Laurenzo +1quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:23 schreef laurenzo85 het volgende:
Lijkt wat op Mia Kirshner..
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:28 schreef ranja het volgende:
Ook bekend als de terroriste door wie elke man graag ontvoerd zou worden uit 24.
John Goodman jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:54 schreef ranja het volgende:
Oh brother where are thou?
Niet gezien maar die linkse lijkt wel op hoe heet-ie, die daar volgens mij in speelt.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:54 schreef victorinox het volgende:
Raising Arizona
Nope...quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:07 schreef EricusMaximus het volgende:
Identity?
Dat is goed.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:09 schreef EricusMaximus het volgende:
Fear and loathing?
Oh, ik heb hem ook in elkaar zien worden geschopt door Jaa in een andere filmquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:25 schreef JelleS het volgende:
Ja hij zit in Ong Bak, hij is een gozer die je 1 sec in beeld ziet en daarna getrapt wordt door Jaa.
Ik zag het meteenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:28 schreef JelleS het volgende:
Oh was het in Tom Yum Goong, da kan ook. Ik had em zelf namelijk niet opgemerkt, maar las het ergens.
Gewoon een donkerblonde gast die in elkaar wordt geslagen. Hij valt Jaa zelfs nog een keer aan een tijdje later. Ik zal wel even kijken wanneer precies.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:32 schreef JelleS het volgende:
Heb de film zelf nu al 2 keer gezien, en dat stuk 10 keer, maar ik heb em nog steeds niet gezien. Welke min/sec zit die in dat filmpje?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:38 schreef EricusMaximus het volgende:
46ste seconde komt hij voor het eerst, daarna bij 2 minuut 30
idd, Lonewolf2003 +1quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Of Jim Carrey in A Serie of Unfortunates events
nee idd klopt, erg goed vermomd, hij is echt geweldig in die film, hij speelt 4 verschillende typetjes, op de DVD zie je hem ook al die typetjes tegelijk spelen in 4 verschillende schermen hilarisch om te bekijkenquote:
Het is wel diezelfde spastische houding.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:39 schreef JelleS het volgende:
Lijkt wel alweer Jim Carry, in fun with dick and jane ofzo.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:49 schreef JelleS het volgende:
Catherine Bell speelde toch de vrouw die et nieuws presenteerde?
JelleS +1quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:49 schreef JelleS het volgende:
David Lean had je et volgens mij wel is over, dus daar ga ik dan maar voor.
1957 is dan The bridge on the river Kwai, dus et zou moeten kloppen.
Die was 2x zo groot.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Is dat niet Andre the Giant?
Van de Predatorquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:42 schreef sampoo het volgende:
Jesse Ventura onder andere bekend van The Running man en de WWF.![]()
Jesse "The Body" Ventura, oud-gouverneur van Minnesota en o.a. in Predator te zien (zoals hierboven aangegeven)quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:42 schreef sampoo het volgende:
Jesse Ventura onder andere bekend van The Running man en de WWF.![]()
Denk het laatstequote:Op donderdag 9 februari 2006 15:57 schreef sampoo het volgende:
Ik val altijd van mijn stoel als ik zie hoe snel films waar ik nog nooit van gehoord heb in 2 tellen worden geraden. Maar een wat oudere mainstream Hollywood filmpje wordt niet geraden. Misschien wordt ik gewoon oud.Het is een road-movie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |