momentjequote:Op woensdag 8 februari 2006 14:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Voelt iemand zich geroepen?
sean connery?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:29 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Dit maakt het hopelijk makkelijker. Zijn twee meest bekende films maakte hij in hetzelfde jaar.
[afbeelding]
ik heb m opgezocht:quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:57 schreef JelleS het volgende:
Voor de vraag van killerrabit: John Gavin?
dan zouden t allemaal films van chan wook park? kunnen zijn.quote:
JelleS + 1quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:57 schreef JelleS het volgende:
Voor de vraag van killerrabit: John Gavin?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dan zouden t allemaal films van chan wook park? kunnen zijn.
naast oldboy dan sympathy for mr. vengence, sympathy for lady vengence, JSA en ?
Siworae (of Il Mare) is goed.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:43 schreef Sokolsky het volgende:
Siworae, Yeopgineun geunyeo (of zoiets, die is écht moeilijk)
Wu jian dao, ?
Oldboy
Maar een overeenkomst... damn. Ji-hyun Jun?
Nee want er zit een Japaner en een Hong-Kongnees tussen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:44 schreef Sokolsky het volgende:
Als het maar niet de dooddoener is dat ze allemaal Koreaans zijn.
En hij scoort.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:53 schreef Sokolsky het volgende:
Overeenkomst is dat van allen een Hollywoodremake op stapel staat.
He, die heb ik met kerst gekocht voor mijn moederquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
En hij scoort.![]()
Sokolsky +1
Die Japaner is Shall we dansu.
De orginele of Amerikaanse versie?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:17 schreef Asap het volgende:
[..]
He, die heb ik met kerst gekocht voor mijn moeder![]()
Best wel een melige film![]()
De Japanse natuurlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
De orginele of Amerikaanse versie?
Dacht ik eerst ook aan, maar dit heeft geen films met 34000 votesquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ozu?
Daar gaat iedereen bij jou automatisch van uit.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:36 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb toch niet gezegd dat dit een snobregisseur was... hij is Brits.
David Lean is goed. Ik had het opgezocht. Sokolsky zelf mag later het punt uitdelen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:49 schreef JelleS het volgende:
David Lean had je et volgens mij wel is over, dus daar ga ik dan maar voor.
1957 is dan The bridge on the river Kwai, dus et zou moeten kloppen.
ik ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:07 schreef JelleS het volgende:
DIe heb ik toevallig ook gister gezienmaar het is em niet.
Het geheugen van de gemiddelde FMT'er is een zeef. Het plaatje komt mij ook bekend voor, maar ik weet het dus ook niet meerquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vraag is al eens eerder gesteld door Sokolsky. Had het toen en nu ook niet geraden.
Die van mij ook. Maar omdat ik hem herkende had ik hem even opgezocht, omdat ik toch wist dat ik de film toen niet wist.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het geheugen van de gemiddelde FMT'er is een zeef. Het plaatje komt mij ook bekend voor, maar ik weet het dus ook niet meer![]()
Nope. De film komt uit 2003 en is van RB.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:55 schreef dolle_hond het volgende:
JJL? maar film...
Ook niet, sorry LoneWolf. De vrouw in kwestie is altijd heel erg anders qua uiterlijk in haar films..quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:09 schreef wyccie het volgende:
Julianne Moore?
Jep, helemaal goed.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:13 schreef steeg het volgende:
daar is theron toch veel blonder (en dikker)
is het nicole kidman in the human stain?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:29 schreef steeg het volgende:
of nee het is eigenlijk kurt cobain, mag dat niet?
Ik begrijp die zin ook niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent echt moeilijk te snappen. Dat is Kurt toch helemaal niet.
Oh....maar er wordt hier weleens van de films afgeweken. Zo hebben we eens gehad dat er videogames opgesomd moesten worden die werden verfilmd of iets dergelijks. Dat mag best, als er maar een link naar films is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:35 schreef steeg het volgende:
Het was een geintje. Ik bedoelde dat ik op een filmtrivia board niet muziekkennis wil gaan testen. Het is een acteur en die scene zit in een of andere flutfilm. Ik kwam er pas na een tijd achter wie die rocker nou eigenlijk was, hij is namelijk nogal bekend.
No Shit, Sherlock.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:39 schreef ShaoliN het volgende:
Matt Damon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |