idd, Lonewolf2003 +1quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Of Jim Carrey in A Serie of Unfortunates events
nee idd klopt, erg goed vermomd, hij is echt geweldig in die film, hij speelt 4 verschillende typetjes, op de DVD zie je hem ook al die typetjes tegelijk spelen in 4 verschillende schermen hilarisch om te bekijkenquote:
Het is wel diezelfde spastische houding.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:39 schreef JelleS het volgende:
Lijkt wel alweer Jim Carry, in fun with dick and jane ofzo.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:49 schreef JelleS het volgende:
Catherine Bell speelde toch de vrouw die et nieuws presenteerde?
JelleS +1quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:49 schreef JelleS het volgende:
David Lean had je et volgens mij wel is over, dus daar ga ik dan maar voor.
1957 is dan The bridge on the river Kwai, dus et zou moeten kloppen.
Die was 2x zo groot.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Is dat niet Andre the Giant?
Van de Predatorquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:42 schreef sampoo het volgende:
Jesse Ventura onder andere bekend van The Running man en de WWF.![]()
Jesse "The Body" Ventura, oud-gouverneur van Minnesota en o.a. in Predator te zien (zoals hierboven aangegeven)quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:42 schreef sampoo het volgende:
Jesse Ventura onder andere bekend van The Running man en de WWF.![]()
Denk het laatstequote:Op donderdag 9 februari 2006 15:57 schreef sampoo het volgende:
Ik val altijd van mijn stoel als ik zie hoe snel films waar ik nog nooit van gehoord heb in 2 tellen worden geraden. Maar een wat oudere mainstream Hollywood filmpje wordt niet geraden. Misschien wordt ik gewoon oud.Het is een road-movie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |