abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 februari 2006 @ 11:34:26 #1
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34823075
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34823156
Jofel topic
" - Carter Williams is taking more hits than a Paris Hilton website! - "
pi_34823165
Mooi, simpel, overzichtelijk,

Zo zie ik de OP's graag [14.gif]
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  dinsdag 7 februari 2006 @ 11:37:21 #4
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34823178
OP komt later wel, nu eerst weer leerlingen martelen.

:w
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34823213
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:37 schreef George-Butters het volgende:
OP komt later wel, nu eerst weer leerlingen martelen.

:w
Hoeft van mij niet hoor, ik pak gewoon die van de voorgaande er wel bij als ik iets wil zien
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_34823243
Paradigmaverschuiving??? .
I´m back.
pi_34823293
Alweer een links-bash topic
pi_34823461
Vreemd eigenlijk dat mijn anti-linkse sentimenten nooit zo op de voorgrond getreden zijn op Fok!.
I´m back.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 11:47:20 #9
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34823474
Bah, geslachtsdiscriminatie
quote:
Man wil geslachtloos staan ingeschreven

ENSCHEDE - Een inwoner van Enschede wil tot het hoogste rechtscollege, de Hoge Raad, procederen om als geslachtloos door het leven te kunnen gaan.

Het gerechtshof in Arnhem stelde eerder de gemeente Enschede in het gelijk die de persoon niet zo bij de burgerlijke stand wilde inschrijven.

Zijn advocaat C. Luttikhuis zei dinsdag dat de persoon als man is geboren, maar vervolgens een operatie heeft ondergaan om geslachtloos te worden.

De gemeente Enschede heeft gezegd dat het niet mogelijk is om zonder geslachtsaanduiding bij de burgerlijke stand te worden ingeschreven. Het kan alleen maar of als man of als vrouw.

Het hof in Arnhem gaf de gemeente daarin al in hoger beroep gelijk. Luttikhuis wil niet zeggen wanneer de Hoge Raad de zaak zal behandelen. Hij wil zijn cliënt zoveel mogelijk uit de wind houden omdat deze liever niet in de publiciteit treedt. (ANP)
pi_34823639
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bah, geslachtsdiscriminatie
[..]
Mischien heeft hij in Nijmegen meer succes
pi_34823712
Pauw gister bij NOVA:

"Waarom zien we niet bij terroristische aanslagen allerlei moslims de straat op gaan om te demonstreren omdat die aanslagen hun geloof veel meer in diskrediet brengen en wel bij cartoons?"

.
pi_34823739
quote:
Nieuwe diersoorten op Nieuw-Guinea

LONDEN Een internationaal expeditieteam heeft in de jungle van het Indonesische deel van Nieuw-Guinea honderden nieuwe dier- en plantensoorten ontdekt. In het moeilijk begaanbare berggebied vonden ze ook uitgestorven gewaande dieren.

Aan de vier weken durende expeditie namen elf wetenschappers deel uit de VS, Indonesië en Australië. Ze vonden onder meer 20 nieuwe kikkersoorten, vier nieuwe vlinders en zeker vijf nieuwe palmsoorten. Ze zagen ook paradijsvogels met zes lijnen op de kop. Daarvan werd aangenomen dat ze uitgestorven waren.

Verder zagen ze een enorme rodondendron die mogelijk de grootste ter wereld is.
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006/02/art0000F0060889.html

pi_34823763
Vier nieuwe vlinders? De boeken zullen herschreven moeten worden!
pi_34823768
Goedemorgen.
pi_34823798
quote:
Echt bijzonder is het niet meer, het zijn vaak weinig boeiende variaties op al bestaande soorten.
pi_34823826
Echt revolutionair is het nooit, nee.

pi_34823865
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:57 schreef pberends het volgende:

[..]

Echt bijzonder is het niet meer, het zijn vaak weinig boeiende variaties op al bestaande soorten.
wacht maar tot de foto's binnen zijn, dan piep je wel anders
pi_34823946
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:59 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

wacht maar tot de foto's binnen zijn, dan piep je wel anders
Hopelijk dan niet van die foto's van vlinders met een kopspeld door het lichaam.
pi_34824266
Geen dualisme in Amerika:
quote:
The White House has been twisting arms to ensure that no Republican member votes against President Bush in the Senate Judiciary Committee’s investigation of the administration's unauthorized wiretapping.

Congressional sources said Deputy Chief of Staff Karl Rove has threatened to blacklist any Republican who votes against the president. The sources said the blacklist would mean a halt in any White House political or financial support of senators running for re-election in November.
[ bron ]
pi_34824943
Helen:You know what happened to Nixon when he broke the law.

. Scott McClellan op z'n best... .
pi_34825034
ondernemer van de dag:
quote:
Siemens combineerde zijn ingenieurstalenten met zijn gevoel voor ondernemen om zijn firma Siemens uit te bouwen tot een multinational. Hij had van in het begin voor elk project een sterk internationale visie, wat een eventuele trage groei naar andere landen overbodig maakte. Hij vond dat gemotiveerde werknemers het succes van een bedrijf bepaalden. Een visie die toentertijd niet zo evident was. Hij introduceerde o.a. pensioenfondsen, 9 urige werkdagen en een deelname in de winst principe.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Werner_von_Siemens

pi_34825400
Ik krijg denk ik last van een identiteitscrisis. Vroeger was ik gewoon Nederlander, maar tegenwoordig ben ik, net als iedereen, ook nog eens New Yorker, Spanjaard, Brit en Deen.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 12:58:58 #23
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_34825565
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 12:37 schreef Monidique het volgende:
Helen:You know what happened to Nixon when he broke the law.

. Scott McClellan op z'n best... .
Ah, Amerika is in oorlog met haar eigen burgers.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 7 februari 2006 @ 12:59:00 #24
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34825566
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 12:53 schreef Monidique het volgende:
Ik krijg denk ik last van een identiteitscrisis. Vroeger was ik gewoon Nederlander, maar tegenwoordig ben ik, net als iedereen, ook nog eens New Yorker, Spanjaard, Brit en Deen.
ik voel me daarnaast ook een beetje syrisch en palestijn.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34825610
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 12:59 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik voel me daarnaast ook een beetje syrisch en palestijn.
Ik niet. Wel joods. Iedereen is een beetje joods van binnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')