baajtjequote:Op donderdag 9 februari 2006 20:28 schreef BaajGuardian het volgende:
de oogkleppen van jullie smoelen halen
`quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:28 schreef longinus het volgende:
Als die landen toch eens geen olie hadden
Citaat:quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:28 schreef BaajGuardian het volgende:
goh weer iemand die iets wil zeggen maar de plank misslaat.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:04 schreef Thuodor het volgende:
[..]
Citaat:
''Je kan de splinter niet uit andermans oog halen als je zelf een balk in je oog hebt''![]()
Dat topic krijgt op de mavo ook een 4 voor de moeite Guardian, maar het raakt kant noch wal.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
goh weer iemand die iets wil zeggen maar de plank misslaat.
lees jij mijn topic genaamd *de kettingreactie* ook maar even voordat je nog een keer popi probeerd te zijn
Baaj... ben je nog steeds van mening dat Mohammed een atheist is?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
lees jij mijn topic genaamd *de kettingreactie* ook maar even voordat je nog een keer popi probeerd te zijn
Geef me de link van dat topic, dan kan ik uitleggen wat ik goed heb gedaan...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
het heet Kettingreactie en het staat in politiek.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:32 schreef Thuodor het volgende:
[..]
Geef me de link van dat topic, dan kan ik uitleggen wat ik goed heb gedaan...
Thnxquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:33 schreef Elgigante het volgende:
[..]
het heet Kettingreactie en het staat in politiek.
Ik heb het gelezen, en wat wil je met dat bovenstaande zeggen?quote:goh weer iemand die iets wil zeggen maar de plank misslaat.
En, wil het een beetje lukken, of niet?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:28 schreef BaajGuardian het volgende:
ja, oud nieuws.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:05 schreef Godslasteraar het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Koningin Elizabeth een Vijand van de islam is?
![]()
nee ze zitten vastgelijmtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
En, wil het een beetje lukken, of niet?
zoek het op , het geloven in 1 god heet etheisme.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:24 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Baaj... ben je nog steeds van mening dat Mohammed een atheist is?
wss omdat het in de educatie (indoctrinatie) afgeleerd word beide zijden te willen weten.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:20 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat topic krijgt op de mavo ook een 4 voor de moeite Guardian, maar het raakt kant noch wal.
Ik hoef het niet op te zoeken. Ik weet het gewoon 100% zeker dat atheisme niet datgene is als wat jij beweertquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zoek het op , het geloven in 1 god heet etheisme.
Waarop ik reageer met...quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
het christendom is behoorlijk aangepast door de kerken , vooral in de middeleeuwen , (mohammed nam één god aan uit velen overigens , dit heet Atheisme (het geloof in 1 god is atheisme , daarvoor geloofde men in vele goden afstammend van de babylonische en sumerische samenlevingen) , uit het volk van ismael , maar is ouder dan de *huidige overblijfsellen van het christendom gesticht na (en ter ere van) joshua/Jezus de christus , waar meer dan de helft van is verbrand omdat het niet te begrijpen viel en daarom niet in het kerkerlijke paste , naar mijn mening zijn deze kerken van rome een soort vroeg politiek spel geweest wat we tegenwoordig op wereldschaal kunnen aanschouwen , genaamd assimilatie
men neme uw grootste vijand en gebruike deze als uw eigen , en dat heeft rome met jezus gedaan.
of jezus werkerlijk de zoon van god was , dat zijn we inderdaad.
of jezus een profeet was , hij was in iedergeval zijn tijd ver vooruit
tot zover mijn mening over jezus.
HiZ , je moet bij mij niet beginnen met zulke simpele argumentjes
want in tegenstelling tot jij , weet ik waar ik over praat.
Mohammed een atheist!?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:32 schreef Refragmental het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA!
Je hebt geen flauw idee waar je over praat!
Mohammed een atheist?
Atheisme = niet geloven in een god (denk hierbij aan Taoism)
Monotheism = het geloven in één god (denk hierbij aan het Jodendom, Christendom en Islam)
Polytheism = het geloven in meerdere goden (denk hierbij aan de romeinen met hun Apollo, Venus, Dis, Juno etc)
Helaas, het is juist zeer aan te raden om beide kanten te belichten, zo niet verplicht.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wss omdat het in de educatie (indoctrinatie) afgeleerd word beide zijden te willen weten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |