Ik las het verkeerdquote:Op maandag 6 februari 2006 23:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
lezen
"ik heb nog steeds respect voor joden"
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
De moslims hebben natuurlijk respect voor andere mensen bijvoorbeeld Joden
jullie in ieder geval niet . jullie weigeren respect te hebben voor moslims
De historie van Europa leert tevens dat die erg messy wordtquote:Op maandag 6 februari 2006 23:01 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte aan een cultuurstrijd of wat voor strijd met welke groep dan ook. Ik verwacht alleen dat moslims de vrijheid van meningsuiting in het Westen respecteren, net zoals veel andere groepen die ook in de media te kakken worden gezet. Daarnaast verwacht ik dat moslims op een normale wijze reageren als hen iets niet aanstaat en niet voor de zoveelste keer op een compleet hysterische en gewelddadige manier. Als zij echter zo doorgaan zal die strijd er nog wel komen.
Nee je hebt geen respect voor joden anders haal je die niet erbij om ze te beledigen zonder dat zij iets ermee te maken hebben.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Wij hebben geen respect voor mensen die uit de naam van hun geloof wandaden plegen. Zo lang de massa die wandaden niet veroordeeld is het vrij logisch dat je er als groep op aangekeken wordt.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Europa en beledigenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:58 schreef popolon het volgende:
Iran en vrijheid van meningsuiting.
Kijk daat gaat al niet samen.
Je zegt jullie, ik neem aan dat je de niet moslims bedoelt?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Bij een cultuurstrijd gaat het om de ene cultuur tegen de andere cultuur.quote:
Daarom heb ik er ook geen behoefte aan. In het belang van goedwillende en onschuldige Westerse burgers en moslims.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De historie van Europa leert tevens dat die erg messy wordt.
Waarom zouden wij dan respect hebben voor EUROPA als zij ons steeds maar weer beledigenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Wij hebben geen respect voor mensen die uit de naam van hun geloof wandaden plegen. Zo lang de massa die wandaden niet veroordeeld is het vrij logisch dat je er als groep op aangekeken wordt.
Dat wel ja!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De historie van Europa leert tevens dat die erg messy wordt.
Die vraag stel ik geregeld .... Tot op de dag van vandaag nog geen antwoord op mogen krijgen.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:04 schreef DaForZz het volgende:
Waarom protesteren moslims wel tegen spotprenten die hun geloof met terrorisme linken en niet tegen terroristische organisatie die volgens hun zeggen uit naam van de Islam opereren en zo de ‘vredelievende’ Islam met terrorisme linken?
ik voel me niet eens aangesproken maar ik volg alles op de voetquote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je zegt jullie, ik neem aan dat je de niet moslims bedoelt?
Gelukkig voel ik me niet aangesproken want ik respecteer iedereen, totdat het tegendeel bewezen is.
Wow zag je wat ik net deed? Je maakte een generaliserende opmerking maar ik voelde me niet aangesproken. Misschien was het ook iets beter geweest als dat met die prents was gebeurt. Gewoon je niet aangesproken voelen.
* Omdat ze hier de kans krijgen een leven op te bouwenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom zouden allochtonen respect hebben voor Nederlanders ?
Come again grapjas... vrijheid van meningsuiting in Iran? Muahaha... Dacht het niet. Dit is enkel de door de overheid goedgekeurde mening die ze mooi kunnen gebruiken.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:55 schreef Meki het volgende:
wat hebben de Moslims gedaan om hun te beledigen ??
Ik vind dat Iran vrijheid van mening uit . ik was eerst hier tegen maar sinds deze week ben ik hier voor en weet je waarom omdat EUROPA toelaat iedereen te beledigen in hun waarde en wat krijg je als gevolg - Ontkennen van holocaust . EIGEN SCHULD van Europa - zij konden hier tegenaan met een verbod op elke beledigingen jegens een groep mensen
Nee dat klopt. Maar aan je manier van posten kan ik wel een beetje opmaken dat de reactie van de moslim wereld terrecht vind. En dat vind ik niet erg netjes. Verder kan ik je idd niet. Misschien ben je IRL harstikke aardig en leuk en laat je je helemaal niet uit over die spotprents. Maar ja dit is internet en hier kun je de ware mening ventileren.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef Meki het volgende:
[..]
jij zal nooit de feiten over mij weten als jij mij niet kent
En een cornershot-wapen, waarmee je kogels kan afvuren met een hoek van 45 gradenquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef Hobiedobie het volgende:
CA TE MAKEN...... [ BIS quote]Op maandag 6 februari 2006 C- 22:58 schreef Re het volgende:
[..]
waarom zijn bananen krom?
ow die... dacht alquote:Dat heeft met EU-wet 158/57 BIS 14 C SUB 12.4 BIJLAGE 14 te maken
antwoord is vrij simpel; gebrek aan zelfkritiek.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:04 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Die vraag stel ik geregeld .... Tot op de dag van vandaag nog geen antwoord op mogen krijgen.
Goed argument. Op inhoudelijk vlak ben je erg goed.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:05 schreef hardcore-freak het volgende:
Dus Meki als je het daar niet mee eens bent, ben ik bereid je een enkeltje terug te geven!![]()
| 1 2 | Moslim +Doodbombarderen = Foei ! |
Reageer eens op de kern van het probleem .... Moslims veroordelen aanslagen uit de naam van hun geloof amper. Terwijl dat toch een veel grotere schande is voor Allah ...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom zouden wij dan respect hebben voor EUROPA als zij ons steeds maar weer beledigen
waarom zouden wij als Moslims in Europa respect hebben voor jullie ???
Elke Moslim is tegen terrorismequote:Op maandag 6 februari 2006 23:04 schreef DaForZz het volgende:
Waarom protesteren moslims wel tegen spotprenten die hun geloof met terrorisme linken en niet tegen terroristische organisatie die volgens hun zeggen uit naam van de Islam opereren en zo de ‘vredelievende’ Islam met terrorisme linken?
Een logisch gevolg van het niet in opstand komen tegen terrorisme door de moslim bevolking is dat de inwoners van de westerse landen denken dat, door het niet afzweren van terrorisme, terrorisme gesteund wordt door moslims.
Tot men in Europa het kunstje omdraaien natuurlijkquote:Op maandag 6 februari 2006 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Feit blijft dat "de zgn vrijheid van meningsuiting" zwaar wordt misbruikt om anderen te beledigen, dat was nooit de bedoeling van deze "vrijheid" maar wordt wel steeds vaker als zodanig gebruikt. We hebben allemaal kunnen zien hoe wijlen Theo van Gogh zijn leven heeft moeten bekopen vanwege zijn beledigende manier van "debatteren".Wat heeft het voor zin om elkaar over en weer te beledigen? Op die manier komen we in een spiraal terecht waar we nooit uit zullen geraken, van kwaad tot erger, tot we op een gegeven ogenblik niet eens meer weten waar het eigenlijk om begonnen was.
Ik ben tegen moord en doodslag.²
Vertel dat je cultuurgenoten maar.quote:
Geloof me , die heb ik echt nietquote:Op maandag 6 februari 2006 23:05 schreef stukovich het volgende:
[..]
En een cornershot-wapen, waarmee je kogels kan afvuren met een hoek van 45 graden
[afbeelding]
waarom neem jij geen kalmeringstabletje, grow upquote:Op maandag 6 februari 2006 23:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom zouden wij dan respect hebben voor EUROPA als zij ons steeds maar weer beledigen
waarom zouden wij als Moslims in Europa respect hebben voor jullie ???
Juist ... die kans hebben ze na 9/11, Madrid, Londen, Bali, Beslan etc etc gehad. Nu komt er een reactie op het uitblijven van hun afkeuring en opeens breekt de pleuris uit.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:05 schreef Vassili_Z het volgende:
Geloof met terrorisme stigmatiseren... Dat gaat te ver.
De moslimgemeenschap heeft het grootste recht om hiertegen in opstand te komen.
Jij bent van mening dat moslims het recht hebben om gewelddadig te reageren en te eisen dat de Westerse vrijheid van meningsuiting wordt ingeperkt als in de media een paar spotprenten worden afgedrukt?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:05 schreef Vassili_Z het volgende:
De moslimgemeenschap heeft het grootste recht om hiertegen in opstand te komen.
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:06 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Reageer eens op de kern van het probleem .... Moslims veroordelen aanslagen uit de naam van hun geloof amper. Terwijl dat toch een veel grotere schande is voor Allah ...
Klopt ze werden in die spotprents afgeschilderd als terroristen. Misschien niet netjes!! Maar onterrecht?? Hoe reageren ze?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:05 schreef Vassili_Z het volgende:
Waar waren de protesten dan na het vermoorden van burgers bij verscheidene aanslagen uit naam van de Islam?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Elke Moslim is tegen terrorisme
Wie dat niet is is geen Moslims omdat ISLAAM geen mensen kent die ONSCHULDIGEN vermoorden
Je hebt gelijkquote:Op maandag 6 februari 2006 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Feit blijft dat "de zgn vrijheid van meningsuiting" zwaar wordt misbruikt om anderen te beledigen, dat was nooit de bedoeling van deze "vrijheid" maar wordt wel steeds vaker als zodanig gebruikt. We hebben allemaal kunnen zien hoe wijlen Theo van Gogh zijn leven heeft moeten bekopen vanwege zijn beledigende manier van "debatteren".Wat heeft het voor zin om elkaar over en weer te beledigen? Op die manier komen we in een spiraal terecht waar we nooit uit zullen geraken, van kwaad tot erger, tot we op een gegeven ogenblik niet eens meer weten waar het eigenlijk om begonnen was.
Ik ben tegen moord en doodslag.²
Dus in feite is elke moslim het eens met de tekeningen, aangezien deze alleen aan Terroristische moslims waren gericht?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie dat niet is is geen Moslims omdat ISLAAM geen mensen kent die ONSCHULDIGEN vermoorden
ja maar, ja maar, wat met zaait... ofzo?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:08 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Klopt ze werden in die spotprents afgeschilderd als terroristen. Misschien niet netjes!! Maar onterrecht?? Hoe reageren ze?
Juist als terroristen met moord, brand en doodslag.
Beetje voorspellende spotprents zijn het geworden.![]()
Maar ben je het met mij eens dat terrorisme meer onrecht doet aan de Islam dan 12 prentjes? En zo ja, waar blijft de felle reactie van de moslims tegen terrorisme?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Ja maar wat je definitie van onschuldig? Theo van G. was zeker niet onschuldig?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Meki heeft niet geprotesteerd hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:09 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Waar waren de protesten dan na het vermoorden van burgers bij verscheidene aanslagen uit naam van de Islam?
Dit is precies het dubbele moraal wat ik vaak herken...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom zouden ze . Veroordelen van een aanslag is genoeg
verder is een aanslagpleger geen MOSLIM maar een terrorist waaronder angstzaaier zoasl Geert Wilders
en NEW YORK 1992 dan ????quote:Op maandag 6 februari 2006 23:08 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Juist ... die kans hebben ze na 9/11, Madrid, Londen, Bali, Beslan etc etc gehad. Nu komt er een reactie op het uitblijven van hun afkeuring en opeens breekt de pleuris uit.
ja elke avatar met een deense vlag erin zou bij voorbaat uitgesloten moeten worden in deze discussie.... wat een grapquote:Op maandag 6 februari 2006 23:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dus in feite is elke moslim het eens met de tekeningen, aangezien deze alleen aan Terroristische moslims waren gericht?
MOOI, zijn we daar ook weer vanaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |