Ik las het verkeerdquote:Op maandag 6 februari 2006 23:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
lezen
"ik heb nog steeds respect voor joden"
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
De moslims hebben natuurlijk respect voor andere mensen bijvoorbeeld Joden
jullie in ieder geval niet . jullie weigeren respect te hebben voor moslims
De historie van Europa leert tevens dat die erg messy wordtquote:Op maandag 6 februari 2006 23:01 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte aan een cultuurstrijd of wat voor strijd met welke groep dan ook. Ik verwacht alleen dat moslims de vrijheid van meningsuiting in het Westen respecteren, net zoals veel andere groepen die ook in de media te kakken worden gezet. Daarnaast verwacht ik dat moslims op een normale wijze reageren als hen iets niet aanstaat en niet voor de zoveelste keer op een compleet hysterische en gewelddadige manier. Als zij echter zo doorgaan zal die strijd er nog wel komen.
Nee je hebt geen respect voor joden anders haal je die niet erbij om ze te beledigen zonder dat zij iets ermee te maken hebben.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Wij hebben geen respect voor mensen die uit de naam van hun geloof wandaden plegen. Zo lang de massa die wandaden niet veroordeeld is het vrij logisch dat je er als groep op aangekeken wordt.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Europa en beledigenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:58 schreef popolon het volgende:
Iran en vrijheid van meningsuiting.
Kijk daat gaat al niet samen.
Je zegt jullie, ik neem aan dat je de niet moslims bedoelt?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Bij een cultuurstrijd gaat het om de ene cultuur tegen de andere cultuur.quote:
Daarom heb ik er ook geen behoefte aan. In het belang van goedwillende en onschuldige Westerse burgers en moslims.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De historie van Europa leert tevens dat die erg messy wordt.
Waarom zouden wij dan respect hebben voor EUROPA als zij ons steeds maar weer beledigenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Wij hebben geen respect voor mensen die uit de naam van hun geloof wandaden plegen. Zo lang de massa die wandaden niet veroordeeld is het vrij logisch dat je er als groep op aangekeken wordt.
Dat wel ja!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De historie van Europa leert tevens dat die erg messy wordt.
Die vraag stel ik geregeld .... Tot op de dag van vandaag nog geen antwoord op mogen krijgen.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:04 schreef DaForZz het volgende:
Waarom protesteren moslims wel tegen spotprenten die hun geloof met terrorisme linken en niet tegen terroristische organisatie die volgens hun zeggen uit naam van de Islam opereren en zo de ‘vredelievende’ Islam met terrorisme linken?
ik voel me niet eens aangesproken maar ik volg alles op de voetquote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je zegt jullie, ik neem aan dat je de niet moslims bedoelt?
Gelukkig voel ik me niet aangesproken want ik respecteer iedereen, totdat het tegendeel bewezen is.
Wow zag je wat ik net deed? Je maakte een generaliserende opmerking maar ik voelde me niet aangesproken. Misschien was het ook iets beter geweest als dat met die prents was gebeurt. Gewoon je niet aangesproken voelen.
* Omdat ze hier de kans krijgen een leven op te bouwenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom zouden allochtonen respect hebben voor Nederlanders ?
Come again grapjas... vrijheid van meningsuiting in Iran? Muahaha... Dacht het niet. Dit is enkel de door de overheid goedgekeurde mening die ze mooi kunnen gebruiken.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:55 schreef Meki het volgende:
wat hebben de Moslims gedaan om hun te beledigen ??
Ik vind dat Iran vrijheid van mening uit . ik was eerst hier tegen maar sinds deze week ben ik hier voor en weet je waarom omdat EUROPA toelaat iedereen te beledigen in hun waarde en wat krijg je als gevolg - Ontkennen van holocaust . EIGEN SCHULD van Europa - zij konden hier tegenaan met een verbod op elke beledigingen jegens een groep mensen
Nee dat klopt. Maar aan je manier van posten kan ik wel een beetje opmaken dat de reactie van de moslim wereld terrecht vind. En dat vind ik niet erg netjes. Verder kan ik je idd niet. Misschien ben je IRL harstikke aardig en leuk en laat je je helemaal niet uit over die spotprents. Maar ja dit is internet en hier kun je de ware mening ventileren.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef Meki het volgende:
[..]
jij zal nooit de feiten over mij weten als jij mij niet kent
En een cornershot-wapen, waarmee je kogels kan afvuren met een hoek van 45 gradenquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef Hobiedobie het volgende:
CA TE MAKEN...... [ BIS quote]Op maandag 6 februari 2006 C- 22:58 schreef Re het volgende:
[..]
waarom zijn bananen krom?
ow die... dacht alquote:Dat heeft met EU-wet 158/57 BIS 14 C SUB 12.4 BIJLAGE 14 te maken
antwoord is vrij simpel; gebrek aan zelfkritiek.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:04 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Die vraag stel ik geregeld .... Tot op de dag van vandaag nog geen antwoord op mogen krijgen.
Goed argument. Op inhoudelijk vlak ben je erg goed.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:05 schreef hardcore-freak het volgende:
Dus Meki als je het daar niet mee eens bent, ben ik bereid je een enkeltje terug te geven!![]()
1 2 | Moslim +Doodbombarderen = Foei ! |
Reageer eens op de kern van het probleem .... Moslims veroordelen aanslagen uit de naam van hun geloof amper. Terwijl dat toch een veel grotere schande is voor Allah ...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom zouden wij dan respect hebben voor EUROPA als zij ons steeds maar weer beledigen
waarom zouden wij als Moslims in Europa respect hebben voor jullie ???
Elke Moslim is tegen terrorismequote:Op maandag 6 februari 2006 23:04 schreef DaForZz het volgende:
Waarom protesteren moslims wel tegen spotprenten die hun geloof met terrorisme linken en niet tegen terroristische organisatie die volgens hun zeggen uit naam van de Islam opereren en zo de ‘vredelievende’ Islam met terrorisme linken?
Een logisch gevolg van het niet in opstand komen tegen terrorisme door de moslim bevolking is dat de inwoners van de westerse landen denken dat, door het niet afzweren van terrorisme, terrorisme gesteund wordt door moslims.
Tot men in Europa het kunstje omdraaien natuurlijkquote:Op maandag 6 februari 2006 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Feit blijft dat "de zgn vrijheid van meningsuiting" zwaar wordt misbruikt om anderen te beledigen, dat was nooit de bedoeling van deze "vrijheid" maar wordt wel steeds vaker als zodanig gebruikt. We hebben allemaal kunnen zien hoe wijlen Theo van Gogh zijn leven heeft moeten bekopen vanwege zijn beledigende manier van "debatteren".Wat heeft het voor zin om elkaar over en weer te beledigen? Op die manier komen we in een spiraal terecht waar we nooit uit zullen geraken, van kwaad tot erger, tot we op een gegeven ogenblik niet eens meer weten waar het eigenlijk om begonnen was.
Ik ben tegen moord en doodslag.²
Vertel dat je cultuurgenoten maar.quote:
Geloof me , die heb ik echt nietquote:Op maandag 6 februari 2006 23:05 schreef stukovich het volgende:
[..]
En een cornershot-wapen, waarmee je kogels kan afvuren met een hoek van 45 graden
[afbeelding]
waarom neem jij geen kalmeringstabletje, grow upquote:Op maandag 6 februari 2006 23:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom zouden wij dan respect hebben voor EUROPA als zij ons steeds maar weer beledigen
waarom zouden wij als Moslims in Europa respect hebben voor jullie ???
Juist ... die kans hebben ze na 9/11, Madrid, Londen, Bali, Beslan etc etc gehad. Nu komt er een reactie op het uitblijven van hun afkeuring en opeens breekt de pleuris uit.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:05 schreef Vassili_Z het volgende:
Geloof met terrorisme stigmatiseren... Dat gaat te ver.
De moslimgemeenschap heeft het grootste recht om hiertegen in opstand te komen.
Jij bent van mening dat moslims het recht hebben om gewelddadig te reageren en te eisen dat de Westerse vrijheid van meningsuiting wordt ingeperkt als in de media een paar spotprenten worden afgedrukt?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:05 schreef Vassili_Z het volgende:
De moslimgemeenschap heeft het grootste recht om hiertegen in opstand te komen.
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:06 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Reageer eens op de kern van het probleem .... Moslims veroordelen aanslagen uit de naam van hun geloof amper. Terwijl dat toch een veel grotere schande is voor Allah ...
Klopt ze werden in die spotprents afgeschilderd als terroristen. Misschien niet netjes!! Maar onterrecht?? Hoe reageren ze?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:05 schreef Vassili_Z het volgende:
Waar waren de protesten dan na het vermoorden van burgers bij verscheidene aanslagen uit naam van de Islam?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Elke Moslim is tegen terrorisme
Wie dat niet is is geen Moslims omdat ISLAAM geen mensen kent die ONSCHULDIGEN vermoorden
Je hebt gelijkquote:Op maandag 6 februari 2006 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Feit blijft dat "de zgn vrijheid van meningsuiting" zwaar wordt misbruikt om anderen te beledigen, dat was nooit de bedoeling van deze "vrijheid" maar wordt wel steeds vaker als zodanig gebruikt. We hebben allemaal kunnen zien hoe wijlen Theo van Gogh zijn leven heeft moeten bekopen vanwege zijn beledigende manier van "debatteren".Wat heeft het voor zin om elkaar over en weer te beledigen? Op die manier komen we in een spiraal terecht waar we nooit uit zullen geraken, van kwaad tot erger, tot we op een gegeven ogenblik niet eens meer weten waar het eigenlijk om begonnen was.
Ik ben tegen moord en doodslag.²
Dus in feite is elke moslim het eens met de tekeningen, aangezien deze alleen aan Terroristische moslims waren gericht?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie dat niet is is geen Moslims omdat ISLAAM geen mensen kent die ONSCHULDIGEN vermoorden
ja maar, ja maar, wat met zaait... ofzo?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:08 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Klopt ze werden in die spotprents afgeschilderd als terroristen. Misschien niet netjes!! Maar onterrecht?? Hoe reageren ze?
Juist als terroristen met moord, brand en doodslag.
Beetje voorspellende spotprents zijn het geworden.![]()
Maar ben je het met mij eens dat terrorisme meer onrecht doet aan de Islam dan 12 prentjes? En zo ja, waar blijft de felle reactie van de moslims tegen terrorisme?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Ja maar wat je definitie van onschuldig? Theo van G. was zeker niet onschuldig?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Meki heeft niet geprotesteerd hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:09 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Waar waren de protesten dan na het vermoorden van burgers bij verscheidene aanslagen uit naam van de Islam?
Dit is precies het dubbele moraal wat ik vaak herken...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom zouden ze . Veroordelen van een aanslag is genoeg
verder is een aanslagpleger geen MOSLIM maar een terrorist waaronder angstzaaier zoasl Geert Wilders
en NEW YORK 1992 dan ????quote:Op maandag 6 februari 2006 23:08 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Juist ... die kans hebben ze na 9/11, Madrid, Londen, Bali, Beslan etc etc gehad. Nu komt er een reactie op het uitblijven van hun afkeuring en opeens breekt de pleuris uit.
ja elke avatar met een deense vlag erin zou bij voorbaat uitgesloten moeten worden in deze discussie.... wat een grapquote:Op maandag 6 februari 2006 23:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dus in feite is elke moslim het eens met de tekeningen, aangezien deze alleen aan Terroristische moslims waren gericht?
MOOI, zijn we daar ook weer vanaf.
Ik weet niet, het in brand steken van een ambassade mbt een spotprent van 6 maanden geleden heeft daar natuurlijk niets mee te maken.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:10 schreef stukovich het volgende:
Aan de ene kant de moslims (bij voorbaat al de gebeten hond)
Vooroordelen ???quote:Op maandag 6 februari 2006 23:10 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Meki heeft niet geprotesteerd hoor.
Die aanslagen konden Meki de pis niet lauw maken.
Niets mis met een discussie. Ik wil alleen weten waarom er vanuit de Islamitische wereld weinig actie ondernomen wordt tegen terroristen die hun geloof misbruiken.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:10 schreef stukovich het volgende:
Ik moet zeggen dat deze discussie wel erg eentonig begint te worden.
en aan de andere kant onze superieure fokkers
Ja maar dit is wel een weerspiegeling van de realiteit in NL. Er zijn mensen die nog nooit moslims hebben ontmoet en er toch bang voor zijn. En dat is ontrustend.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:10 schreef stukovich het volgende:
Ik moet zeggen dat deze discussie wel erg eentonig begint te worden.
en aan de andere kant onze superieure fokkers
Jahaaaaaaaaaaaa.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Anyway, ik ga even mijn viool pakken om deze post van een stemmig achtergrond muziekje te voorzien*pinkt traan weg*.
Was dat niet ook Bin Laden?quote:
die worden ook aangepakt - in Marokko kennen die mensen die dat zulke dingen doen geen mensenrechten en die krijgen ook geen vrijheid van mensenrechten in de gevangenisquote:Op maandag 6 februari 2006 23:11 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Dit is precies het dubbele moraal wat ik vaak herken...
Juist die mensen verzieken jullie religie. Pak ze dan aan! Zo lang dat niet gebeurt zullen steeds meer mensen de Islam als een geweldadige religie zien.
Wat men zaait zal men oogsten inderdaad. Aangezien een paar spotprenten al zoveel mogen oogsten dan mag je jezelf afvragen wat het geweld van een grote groep moslims zal oogsten.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:10 schreef Re het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, wat met zaait... ofzo?
Nee een echte Amerikaanquote:Op maandag 6 februari 2006 23:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Was dat niet ook Bin Laden?
Dat is wel barbaars.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:13 schreef Meki het volgende:
[..]
die worden ook aangepakt - in Marokko kennen die mensen die dat zulke dingen doen geen mensenrechten en die krijgen ook geen vrijheid van mensenrechten in de gevangenis
Andersom is er veel haat naar het Westen terwijl veel mensen in het Midden-Oosten nog nooit een Amerikaan of Europeaan hebben gezien (anders dan misschien op tv... als ze die mogen hebben.)quote:Op maandag 6 februari 2006 23:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ja maar dit is wel een weerspiegeling van de realiteit in NL. Er zijn mensen die nog nooit moslims hebben ontmoet en er toch bang voor zijn. En dat is ontrustend.
Afhankelijk uit welk kamp je komt............jaquote:Op maandag 6 februari 2006 23:08 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Jij bent van mening dat moslims het recht hebben om gewelddadig te reageren en te eisen dat de Westerse vrijheid van meningsuiting wordt ingeperkt als in de media een paar spotprenten worden afgedrukt?
Dat is gewoon de domheid van de mensen zelf. Alles klakkeloos over nemen van de TV.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ja maar dit is wel een weerspiegeling van de realiteit in NL. Er zijn mensen die nog nooit moslims hebben ontmoet en er toch bang voor zijn. En dat is ontrustend.
Fotootje graag.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:14 schreef Hobiedobie het volgende:
En ik ben een iets rechts georienteerde allochtoon....![]()
Quatsch....quote:Op maandag 6 februari 2006 22:38 schreef Vampier het volgende:
Volgens berekningen mbt logistiek kunnen er max 1.500.000 mensen omgekomen zijn in concentratie kampen waarvan +-70% joods was.
Dat bedoel ik nu. De inconsequentie en hypocrisie straalt er vanaf aan alle kanten. Als ik had gezegd:"Alle joden moeten dood. De holocaust is fake. Sharon is lekker klinisch dood." Dan had je geroepen, zie je wel, zo zijn al die Moslims, maar als er een genuanceerd geluid komt uit de "eigen groep" hebben jullie er geen boodschap aan. Dus: draaien, draaien draaien om maar jullie vooroordelen bevestigd te zien.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:07 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Wij hebben aan jou geen boodschap.
En nu in je eigen woorden als je al uberhaubt weet wat het inhoud.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:15 schreef Flopteron het volgende:
[..]
Afhankelijk uit welk kamp je komt............ja
Direct quotes from the Quran:
ANNOUNCE PAINFUL PUNISHMENT TO THOSE WHO DISBELIEVE (9:3)
O Prophet! urge the believers to war; if there are twenty patient ones of you they shall overcome two hundred... (8:65)
Surely the vilest of animals in Allah's sight are those who disbelieve (8:55)
"Fight those who do not believe in Allah...And the Jews say Ezra is the son of God; and the Christians say Christ is the son of God; these are the words of their mouths; they imitate the saying of those who disbelieved before; Allah's curse be on them; how they are turned away!" (Koran 9:29-30)
And fight with them until there is no more persecution and religion should be only for Allah (8:39)
WILL CAST TERROR INTO THE HEARTS OF THOSE WHO DISBELIEVE. THEREFORE STRIKE OFF THEIR HEADS AND STRIKE OFF EVERY FINGERTIP OF THEM. THIS IS BECAUSE THEY ACTED ADVERSELY TO ALLAH AND HIS MESSENGER; AND WHOEVER ACTS ADVERSELY TO ALLAH AND HIS MESSENGER - THEN SURELY ALLAH IS SEVERE IN REQUITING (EVIL). THIS - TASTE IT, AND (KNOW) THAT FOR THE UNBELIEVERS IS THE PUNISHMENT OF FIRE. O you who believe! When you meet those who disbelieve marching for war, then turn not your backs to them. And whoever shall turn his back to them on that day - unless he turn aside for the sake of fighting or withdraws to a company - then he, indeed, becomes deserving of Allah's wrath, and his abode is hell; and an evil destination shall it be. So you did not slay them, but it was Allah Who slew them and you did not smite when you smote (the enemy) but it was Allah Who smote, and that He might confer upon the believers a good gift from Himself; (8:12-17)
Ik heb nog meer voorbeelden, interesse? :p
dan moet je me even helpen, welke aanslag bedoel je precies, en welke dader.quote:
Terroristen moet je barbaars aanpakkenquote:
Tuurlijk worden criminelen aangepakt. Is mis echter de afkeuring van grote groepen. Op het moment dat er wat te vernielen is zie je enorme groepen op straat, maar in de strijd tegen het terrorisme zie je alleen ingrepen van autoriteiten.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:13 schreef Meki het volgende:
[..]
die worden ook aangepakt - in Marokko kennen die mensen die dat zulke dingen doen geen mensenrechten en die krijgen ook geen vrijheid van mensenrechten in de gevangenis
Ja maar het is wel een lekkere bende aan het worden met die moslims. En ik vind dat het goed is dat de media er aandacht aan besteed. Als er met die mensen veel problemen zijn gewoon op tv brengen. Jij wil het dood zwijgen om ze de verhoudingen beter te krijgen?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat is gewoon de domheid van de mensen zelf. Alles klakkeloos over nemen van de TV.
Ik heb nog nooit problemen gehad met de moslims in mijn omgeving.
Ik zat van de week even te denken. Als ik naar Nova, Netwerk, Buitenhof of weet ik het wat kijk, gaat het 9 van de 10 x altijd wel even over de moslims en hoe slecht ze wel niet zijn etc etc.
Het lijkt verdomme wel indoctrinatie.
Wanneer wordt dat genuanceerde geluid gepost dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nu. De inconsequentie en hypocrisie straalt er vanaf aan alle kanten. Als ik had gezegd:"Alle joden moeten dood. De holocaust is fake. Sharon is lekker klinisch dood." Dan had je geroepen, zie je wel, zo zijn al die Moslims, maar als er een genuanceerd geluid komt uit de "eigen groep" hebben jullie er geen boodschap aan. Dus: draaien, draaien draaien om maar jullie vooroordelen bevestigd te zien.²
Ik niet. Wat schiet je hier mee op? Het is nog steeds geen moslim bash topic hier.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:15 schreef Flopteron het volgende:
selectief gewouwel
Ik heb nog meer voorbeelden, interesse? :p
Dus feitelijk vergelijk je een paar getekende spotprentjes nu met kinderporno, waarvan we weten dat mensen daadwerkelijk fysiek geleden hebben om het laatste te maken?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:17 schreef Super7fighter het volgende:
Vrijheid van meningsuiting komt in Westerse zin uit het beroemde citaat van Voltaire: ik haat wat u zegt, maar ik zal tot aan mijn dood het recht dat jij het zegt verdedigen.
Voltaire als Fransman had in hartje Parijs kunnen staan en zeggen: de Holocaust is bullshit. En hij zou het recht hebben gehad om hetzelfde in Berlijn te hebben gedaan. Maar, omdat de vrijheid van meningsuiting de Joden niet omvat, zou Voltaire gearresteerd zijn voor het ontkennen van de Holocaust en het maken van een anti-semitische statement.
Een ongebakende vrijheid betekent dat je ergens op een plein kan staan en kan schreeuwen: Ik haat negers! Want dat is toch jouw recht?
De vrijheid om te zeggen wat je wilt is voortgekomen uit de behoefte om de orthodoxie van de Kerk uit te dagen. Te zeggen dat de aarde rond was in plaats van plat. Of dat de aarde niet het middelpunt van het universum was.
Nu daarentegen wordt de vrijheid van meningsuiting gebruikt om te beledigen en alle soorten van decadentie te verdedigen. De Europese landen staan ranzige porno-video's en bestialiteit-video's e.d toe in naam van de vrijheid van expressie. Virtuele kinderpornografie laat men oogluikend toe onder dezelfde vrijheid.
Ergens denk ik dat Voltaire en andere Renaissance filosofen dit niet bedoelden met vrijheid van meningsuiting. Wanneer de vrije spraak buitenproportioneel wordt, dan is het niet onredelijk om aan te nemen dat deze vrijheid gelimiteerd moet worden, wanneer het zelf onredelijk wordt.
Europa heeft Voltaire's recht van een principe naar een dogma verandert. En we weten allemaal waar dogma's naar toe leiden.
Leek me eerder een Europa-bash topic te worden,......quote:Op maandag 6 februari 2006 23:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik niet. Wat schiet je hier mee op? Het is nog steeds geen moslim bash topic hier.
In de bijbel staan ook genoeg passages die op zijn zachts gezegd niet vredelievend zijn.
De bijbel is ook een achterlijk boek.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik niet. Wat schiet je hier mee op? Het is nog steeds geen moslim bash topic hier.
In de bijbel staan ook genoeg passages die op zijn zachts gezegd niet vredelievend zijn.
92?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Was dat niet ook Bin Laden?
Meki bedoelt deze volgens mij:quote:In February 1993, a truck bomb exploded there, killing six people, and displacing business in the complex for six months. Six Islamic militants were convicted in the bombing, and sentenced to life in prison. The attack was meant to pressure the United States to stay out of the Middle East and curb its support of Israel.
Anyway, hier de bron:quote:Until Tuesday's attack, the most serious case of terrorism in the United States occurred in April of 1995, when a truck bomb exploded at a federal government office building in Oklahoma City, killing 168 people. Timothy McVeigh was convicted of federal murder charges and executed in June.
Draaien, draaien.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wanneer wordt dat genuanceerde geluid gepost dan?
Ik heb het nog niet gelezen. D e bevestiging van de vooroordelen door jou inderdaad wel.
ik denk dat Voltaire dat keihard had kunnen zeggen, en dat mensen hem voor gek verklaard zouden hebben.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:17 schreef Super7fighter het volgende:
-knip-
die zijn er ookquote:Op maandag 6 februari 2006 23:17 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Tuurlijk worden criminelen aangepakt. Is mis echter de afkeuring van grote groepen. Op het moment dat er wat te vernielen is zie je enorme groepen op straat, maar in de strijd tegen het terrorisme zie je alleen ingrepen van autoriteiten.
Ik zeg niet dat het dood gezwegen moet worden. Maar zo ontzettend veel aandacht aan geven werkt averechts. Zoals je zelf al zei er zijn mensen die geen moslim kennen en er bang voor zijn dat is toch te gek voor wordenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:18 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ja maar het is wel een lekkere bende aan het worden met die moslims. En ik vind dat het goed is dat de media er aandacht aan besteed. Als er met die mensen veel problemen zijn gewoon op tv brengen. Jij wil het dood zwijgen om ze de verhoudingen beter te krijgen?
Er is geen weg meer terug. Alles is toch al verpest en wanneer ik denk aan de islam is het serieus als volgt: Aanslagen, hoofddoekjes, zelfmoord terroristen en enge baarden.
Als ik aan moslims denk gelukkig (nog) niet.![]()
Nou nee.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus feitelijk vergelijk je een paar getekende spotprentjes nu met kinderporno, waarvan we weten dat mensen daadwerkelijk fysiek geleden hebben om het laatste te maken?
Ik zou dat logistieke verhaal wel eens verder uit de doeken gedaan zien willen worden.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Quatsch....
In 1944-1945 zijn er 800.000 mensen verdwenen uit Hongarije... En over de cijfers van Polen en Rusland zullen we nog maar niet spreken.
1/5 deel van de bevolking in Polen heeft WO-II nog niet eens overleefd.
Je mag die discussie voortzetten in WFL, daar zijn letterlijk al 10-tallen topics doorheen gejaagd van wat waarheid en fictie achter de holocaust. En dan kom je met deze getallen zonder bron blaaaten.![]()
Wat een bijdehandtje bij jij.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik denk dat Voltaire dat keihard had kunnen zeggen, en dat mensen hem voor gek verklaard zouden hebben.
niet in de laatste plaats omdat Voltaire leefde van 21 november 1694 tot 30 mei 1778, de holocaust ontkennen is dan net zoiets als verklaren dat je huis op Venus is uitgebrand
1995, 19 april - Bomaanslag op een federaal overheidsgebouw in Oklahoma City (VS). Bij de aanslag kwamen 168 mensen om het leven. De aanslag werd gepleegd door de Amerikaan Timothy McVeigh.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dan moet je me even helpen, welke aanslag bedoel je precies, en welke dader.
Dus?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:23 schreef Meki het volgende:
[..]
1995, 19 april - Bomaanslag op een federaal overheidsgebouw in Oklahoma City (VS). Bij de aanslag kwamen 168 mensen om het leven. De aanslag werd gepleegd door de Amerikaan Timothy McVeigh.
Maakt niet uit, al ontken ik dat een bal rond is of dat Theo van Gogh geen troll zou zijn: het moet toch kunnen. Ik stoor me vooral aan de hypocrisie en de inconsequentie: het ene wel en het andere niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik denk dat Voltaire dat keihard had kunnen zeggen, en dat mensen hem voor gek verklaard zouden hebben.
niet in de laatste plaats omdat Voltaire leefde van 21 november 1694 tot 30 mei 1778, de holocaust ontkennen is dan net zoiets als verklaren dat je huis op Venus is uitgebrand
Kan me nog wel herinneren dat je het niet eens was met CIA vluchten in Europa, Abu Graib, en Guantanamo Bay...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Terroristen moet je barbaars aanpakken
Pfff, wat vind je nog wel goed aan Europa?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:22 schreef Meki het volgende:
[..]
die zijn er ook
die zijn beter dan die van Europa die het goedkeurt van beledigen
Die Timothy was heel wat effectiever dan de meeste moslimterroristen.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:23 schreef Meki het volgende:
[..]
1995, 19 april - Bomaanslag op een federaal overheidsgebouw in Oklahoma City (VS). Bij de aanslag kwamen 168 mensen om het leven. De aanslag werd gepleegd door de Amerikaan Timothy McVeigh.
ik had ook al zo'n vermoeden dat het om McVeigh ging. 1992, 1993, Oklahoma City, New York, maakt niet uit, typo is zo gemaaktquote:Op maandag 6 februari 2006 23:21 schreef RuL0R het volgende:
[..]
92?
[..]
Meki bedoelt deze volgens mij:
[..]
Anyway, hier de bron:
http://www.globalsecurity.org/eye/wtc.htm
Misschien minder leuk voor de mensen die hier beweren dat het terrorisme het gevolg is van het buitenlands beleid van Bush.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |