die zin begrijp ik niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Tot nu is er geen een gematigde Christen opgestaan en het veroordeelt heeft en de boel tot de orde roepen.
Ik ben benieuwd wat je doet als er niets blijkt te zijn na de dood. Voor niets alles lopen aanbidden. Dat jij in Allah geloofd heeft puur en alleen met je afkomst te maken. Daarom vind ik al die religies ook allemaal zo'n onzin. Je kunt er zo makkelijk doorheen prikken. Als jij in staphorst was geboren was je overtuigd christen geweest.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:47 schreef Meki het volgende:
[..]
wat heb je eraan om een profeet te beschilderen als een terrorist ??? dat is juist de WAARHEID ontkennen
Al waren het kampers....quote:Op maandag 6 februari 2006 22:44 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
En dan kiezen jullie de joden maar als slachtoffer. Zwakkelingen.
Dat is waar, die hangen het Tibetaans boeddhisme aan. Mijn fout...quote:Op maandag 6 februari 2006 22:47 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
De mongolen zijn een voorbeeld van beschaving. Die hebben de Islam verre van zich weten te houden.
Wat hebben christenen met het conflict te maken, behalve dat zij ook regelmatig worden beledigd in de media en daar dan niet op een compleet hysterische en gewelddadige wijze op reageren?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Tot nu is er geen een gematigde Christen opgestaan en het veroordeelt heeft en de boel tot de orde roepen.
Wat hebben Joden met deze prentjes te maken? Voor weldenkende mensen is het gedrag van Iran de zoveelste bevestiging dat de Islam veel slechte dingen met mensen doet. Overal waar de Islam groeit nemen de problemen toe ...quote:Op maandag 6 februari 2006 22:46 schreef Meki het volgende:
[..]
moet je horen . wie is hiermee begonnen wie heeft de Moslims uitgekozen als slachtoffer ??
nou omdat jullie daar van houden hebben de Moslims de joden uitgekozen als slachtoffers
en Gelijk beginnen met vooroordelen . Waarom veroordeel je de beledigingen tegen moslims niet
Meki je opmerkingen slaan kant nog wal. Zelfs op een simpele vraag/opmerking waar de Joden als slachtoffer worden gezien in dit geheel geef je geen antwoord op.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Okiedokie.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is waar, die hangen het Tibetaans boeddhisme aan. Mijn fout...
Ook al was ik geen MOSLIM ik had nog steeds respect voor moslimsquote:Op maandag 6 februari 2006 22:49 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je doet als er niets blijkt te zijn na de dood. Voor niets alles lopen aanbidden. Dat jij in Allah geloofd heeft puur en alleen met je afkomst te maken. Daarom vind ik al die religies ook allemaal zo'n onzin. Je kunt er zo makkelijk doorheen prikken. Als jij in staphorst was geboren was je overtuigd christen geweest.
Gaan we ook even de uitkeringen en de kinderbijslag schrappen bij moslims. Dan raken we ze in de portomonee.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:51 schreef Hobiedobie het volgende:
Boeie.
Krijgen we nu oorlog in West-Europa?
Vragen we even de Syriers hoe ze de zaken aanpakken......![]()
Waarom haal je de Christenen er ineens bij? Die hebben er net zoveel mee te maken als Boeddhisten, etc.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Gek, je hebt ook geen respect voor Joden. Dus eerlijk gezegd betwijfel ik dit.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Ook al was ik geen MOSLIM ik had nog steeds respect voor moslims
Als de islam bekend stond om een vredelievende religie waren die spotprentjes er ook niet geweest he. Die zijn alleen lollig omdat het zo'n gekke jongens zijn daar.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat heb jij gesnoven/gerookt kerel?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:52 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Gaan we ook even de uitkeringen en de kinderbijslag schrappen bij moslims. Dan raken we ze in de portomonee.![]()
(sarcasme)
De Moslims lijken er een cultuurstrijd van te willen maken.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:51 schreef Hobiedobie het volgende:
Boeie.
Krijgen we nu oorlog in West-Europa?
Vragen we even de Syriers hoe ze de zaken aanpakken......![]()
Ik heb in de Koran gelezen en toen raakte ik in een trance.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:53 schreef Hobiedobie het volgende:
[..]
Wat heb jij gesnoven/gerookt kerel?
de moslims zijn niet beledigd, de profeet is bespottelijk gemaakt.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:46 schreef Meki het volgende:
[..]
moet je horen . wie is hiermee begonnen wie heeft de Moslims uitgekozen als slachtoffer ??
nou omdat jullie daar van houden hebben de Moslims de joden uitgekozen als slachtoffers
en Gelijk beginnen met vooroordelen . Waarom veroordeel je de beledigingen tegen moslims niet
De discussie gaat er naar mijn mening niet over of God wel of niet bestaat en welke religie de juiste is. Het gaat erom dat een grote groep moslims de vrijheid van meningsuiting in het Westen niet respecteren en dat op een hysterische en gewelddadige wijze laten blijken.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:49 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je doet als er niets blijkt te zijn na de dood. Voor niets alles lopen aanbidden. Dat jij in Allah geloofd heeft puur en alleen met je afkomst te maken. Daarom vind ik al die religies ook allemaal zo'n onzin. Je kunt er zo makkelijk doorheen prikken. Als jij in staphorst was geboren was je overtuigd christen geweest.
Alleen de Joden zijn een uitzondering zeker...quote:Op maandag 6 februari 2006 22:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom Meki , waarom zou je zomaar rescpect hebben voor moslims?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:52 schreef Meki het volgende:
[..]
DAT wel !quote:Op maandag 6 februari 2006 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar nogmaals, het levert zeer vermakelijke televisie op.
Please straks staan er allemaal van die selfmade rambo's op. Die moslims zijn voor niemand bang want zijn sterven met plezier. Zijn geen jongens waar je graag oorlog mee wilt dunkt mij.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:54 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
De Moslims lijken er een cultuurstrijd van te willen maken.
Die strijd kunnen ze krijgen.
Met alle consequenties vandien.
wat hebben de Moslims gedaan om hun te beledigen ??quote:Op maandag 6 februari 2006 22:50 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Wat hebben Joden met deze prentjes te maken? Voor weldenkende mensen is het gedrag van Iran de zoveelste bevestiging dat de Islam veel slechte dingen met mensen doet. Overal waar de Islam groeit nemen de problemen toe ...
Ik heb ook wel respect voor moslims die niet-moslims respecteren. Probleem is echter dat er een groeiende groep moslims overal ter wereld de vrijheden van de samenleving waarin zij opgenomen zijn niet accepteren. Stel, we boycotten vanaf vandaag Syrie en Libanon ..... met als gevolg dat binnen een aantal jaar de bevolking daar straatarm is. Waar willen al die straatarme mensen dan naar toe? Juist ... naar dat verderfelijke vrije westen. Het westen waar je geld krijgt zonder tegenprestatie, waar je zonder problemen je geloof mag belijden ect etc .....quote:Op maandag 6 februari 2006 22:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Die willen we echt niet, en de personen in het MO ook niet, als ze tot bedaten zijn gekomen....quote:Op maandag 6 februari 2006 22:54 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
De Moslims lijken er een cultuurstrijd van te willen maken.
Die strijd kunnen ze krijgen.
Met alle consequenties vandien.
Waarom zouden Moslims respect hebben over jodenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:55 schreef N.icka het volgende:
[..]
Waarom Meki , waarom zou je zomaar rescpect hebben voor moslims?
Ontken de holocaust maar hoor. See if I carequote:Op maandag 6 februari 2006 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]
wat hebben de Moslims gedaan om hun te beledigen ??
Ik vind dat Iran vrijheid van mening uit . ik was eerst hier tegen maar sinds deze week ben ik hier voor en weet je waarom omdat EUROPA toelaat iedereen te beledigen in hun waarde en wat krijg je als gevolg - Ontkennen van holocaust . EIGEN SCHULD van Europa - zij konden hier tegenaan met een verbod op elke beledigingen jegens een groep mensen
Die prenten zijn een reactie op misdragingen uit naam van jullie geloof! Hadden moslims dit zelf aangepakt ... waren die prentjes nooit verschenen.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik vind dat Iran vrijheid van mening uit . ik was eerst hier tegen maar sinds deze week ben ik hier voor en weet je waarom omdat EUROPA toelaat iedereen te beledigen in hun waarde en wat krijg je als gevolg - Ontkennen van holocaust . EIGEN SCHULD van Europa - zij konden hier tegenaan met een verbod op elke beledigingen jegens een groep mensen
En dat hebben ze dan ook in veel gevallen niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom zouden Moslims respect hebben over joden
Waarom zouden allochtonen respect hebben voor Nederlanders ?
De joden hebben toch niets met die spot prentjes te maken?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Naar mijn weten bestaat er in Iran geen vrijheid van menings uiting.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik voeg jou wat. niet antwoorden met een wedervraagquote:Op maandag 6 februari 2006 22:56 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gek, je hebt ook geen respect voor Joden. Dus eerlijk gezegd betwijfel ik dit.
Maar nogmaals, het levert zeer vermakelijke televisie op.
Begin je zelf nu benauwd te worden?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:56 schreef Hobiedobie het volgende:
[..]
Die willen we echt niet, en de personen in het MO ook niet, als ze tot bedaten zijn gekomen....
Polirasatie is een uitzichtloze weg voor allen.....
waarom zijn bananen krom?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Jeuh!!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:55 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Please straks staan er allemaal van die selfmade rambo's op. Die moslims zijn voor niemand bang want zijn sterven met plezier. Zijn geen jongens waar je graag oorlog mee wilt dunkt mij.
Welke methodes denkt u aan?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:57 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Begin je zelf nu benauwd te worden?
Ik zou best een cultuurstrijd willen aangaan met de moslims.
Waarom heb je zin om te leven in een land die je geloof als achterlijk bestempeld. Waarom wil je leven in een land met mensen waarvoor jij geen respect hebt. Je bent wel een mooie nep moslim. Als je echt een goed moslim was vertrok je uit die verderfelijke westerse wereld.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben joods , ik zou graag willen weten waarom jij mij niet respecteerdquote:Op maandag 6 februari 2006 22:57 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb nog steeds respect voor joden
De moslims hebben natuurlijk respect voor andere mensen bijvoorbeeld Jodenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:57 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik voeg jou wat. niet antwoorden met een wedervraag
lezenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:59 schreef N.icka het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben joods , ik zou graag willen weten waarom jij mij niet respecteerd
Doen wij toch ook niet met bvb de VS (ok, tot de orde roepen gaat moeilijk, maar we stribbelen nou niet echt tegen)?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:46 schreef manny het volgende:
Gematigde Moslims moeten nu maar eens opstaan en de boel tot de orde roepen.
Lees eens goedquote:Op maandag 6 februari 2006 22:59 schreef N.icka het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben joods , ik zou graag willen weten waarom jij mij niet respecteerd
Och, de uitzending naar Afghanistan was toch kantje boord.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:00 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Doen wij toch ook niet met bvb de VS (ok, tot de orde roepen gaat moeilijk, maar we stribbelen nou niet echt tegen)?
DE moslims hebben niets gedaan, de TERRORISTEN IN NAAM VAN ALLAH hebben wat gedaan, en DIE werden bespottelijk gemaakt, wanneer dringt dat eens tot je BOTTE hersens door.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Je vervalt in herhalingen.quote:Ik vind dat Iran vrijheid van mening uit . ik was eerst hier tegen maar sinds deze week ben ik hier voor en weet je waarom omdat EUROPA toelaat iedereen te beledigen in hun waarde en wat krijg je als gevolg - Ontkennen van holocaust . EIGEN SCHULD van Europa - zij konden hier tegenaan met een verbod op elke beledigingen jegens een groep mensen
Ik heb geen behoefte aan een cultuurstrijd of wat voor strijd met welke groep dan ook. Ik verwacht alleen dat moslims de vrijheid van meningsuiting in het Westen respecteren, net zoals veel andere groepen die ook in de media te kakken worden gezet. Daarnaast verwacht ik dat moslims op een normale wijze reageren als hen iets niet aanstaat en niet voor de zoveelste keer op een compleet hysterische en gewelddadige manier. Als zij echter zo doorgaan zal die strijd er nog wel komen.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:57 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Begin je zelf nu benauwd te worden?
Ik zou best een cultuurstrijd willen aangaan met de moslims.
dat is propoganda dat is absoluut niet waarquote:Op maandag 6 februari 2006 22:59 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Waarom heb je zin om te leven in een land die je geloof als achterlijk bestempeld. Waarom wil je leven in een land met mensen waarvoor jij geen respect hebt. Je bent wel een mooie nep moslim. Als je echt een goed moslim was vertrok je uit die verderfelijke westerse wereld.
Ohh nee wacht je wilt er wel van profiteren met een goede baan en inkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |