goed idee!quote:Op maandag 6 februari 2006 21:34 schreef kikoooooo het volgende:
ik ga zo eens even MTA downloaden
hoewel je natuurlijk ook CJ in zijn onderbroek kan laten lopenquote:What's okay in GTA (the series) for seventeen year olds:
Assault with a deadly weapon. | Battery | Murder | Assassination | Vehicular homicide/manslaughter | Grand theft auto (duh) | Sex with prostitutes (tastefully hidden!) | Racketeering | Drug trafficking
What's not okay in GTA (the series) for seventeen year olds:
Consentual softcore sex between two adults, one of which is fully clothed.
ik was het poortnummertje vergeten .. voor de afgeschermde is het 22002 en de public is 22003quote:Op maandag 6 februari 2006 20:46 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
hmm? Deze server staat niet op de server list van MTA, dus 9/10 is de server leeg. Heb net ook met 2 andere fokkers lopen kloten
gaat lastig zit op stagequote:
airport dogfight ... ik ga dan altijd beetje met die at400 stunten .. of met zo'n hydra onder bruggen vliegenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:12 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
gaat lastig zit op stagevanavond ook maar een keer? :p
en ik heb een leuke map gespeeldbegin je op een vliegveld en kan je kiezen welk vliegtuig je wil en dan elkaar afknalle
gisteravond achter mekaar gespeeld.
boven bij cj's moeders huis.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:00 schreef Chokeme het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar (in SF als het ff kan) ik een fotocamera kan vinden ? Ben hem al een paar keer tegengekomen maar nu ik de snapshots wil doen kan ik nergens 1 vinden
bijvoorbeeld ....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:00 schreef Chokeme het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar (in SF als het ff kan) ik een fotocamera kan vinden ? Ben hem al een paar keer tegengekomen maar nu ik de snapshots wil doen kan ik nergens 1 vinden
bugfixje gedaan , indien nodig even updaten .quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:02 schreef coz het volgende:
heb een fucking moeilijke at400 map in elkaar geflanst![]()
wil je die daar ophebben ?
http://center.mtasa.com/?p=race&r=1576
quote:
Loool, leuk bedachtquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:12 schreef coz het volgende:
paar topics geleden had ik al eens lopen spelen met die kraan in de haven van fierro ... maar eigenlijk heel stom dat ik toen de vortex vergeten was ... beetje goed plaatsen , instappen .. vol gas en je hebt een volwaardige draaimolen
[afbeelding]
had me 'server' per ongeluk expres aanlaten staan ... maar had niet verwacht dat uberhaubt iemand er op kon connecten .. lolquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:54 schreef Baklap het volgende:
[..]
Loool, leuk bedacht![]()
Maarre ik wil die map wel proberen als die (fok)server m opneemt![]()
We moeten sowieso maar eens meer man ronselen voor die server.
.. net nog even zitten spelen met paar luiquote:[00:08:29] JOIN: [NL]___CoZ____ joined the game
[00:08:34] MAPS: Started map 'at400'
[00:09:18] DEATH: [NL]___CoZ____ died
[00:09:23] MAPS: Started map 'at400'
[00:10:10] DEATH: [NL]___CoZ____ died
[00:10:15] MAPS: Started map 'at400'
[00:11:07] DEATH: [NL]___CoZ____ died
[00:11:12] MAPS: Started map 'at400'
[00:12:06] DEATH: [NL]___CoZ____ died
[00:12:11] MAPS: Started map 'at400'
[00:13:04] DEATH: [NL]___CoZ____ died
[00:13:09] MAPS: Started map 'at400'
[00:15:31] DEATH: [NL]___CoZ____ died
[00:15:36] MAPS: Started map 'at400'
[00:18:53] MAPS: Started map 'at400'
das niet raar hoor, het zou pas raar zijn als het wel zo konquote:(op de een of andere rare manier kunnen sommige lui wel connecten maar ikzelf niet .. behalve op localhost )
hmm .. eigenlijk wel logisch ja ..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
das niet raar hoor, het zou pas raar zijn als het wel zo kon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:29 schreef MlR het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
|D|Undertaker[NL] heb ik at400-2 zien halenquote:Op zondag 12 februari 2006 16:58 schreef broodmonkeh het volgende:
ik denk niet dat die at400 mappen zo een succes worden :p
racen .. stunten .. brekenquote:Op maandag 13 februari 2006 02:38 schreef M.Ram het volgende:
Is het bij MTA nu nog steeds alleen nog racen of nu al net als bij mtavc?
Van je gang bedoel je?quote:Op maandag 13 februari 2006 03:48 schreef alsem het volgende:
hoe recruteer je iemand?
Je moet wel eerst op ze richten met RMB.quote:Op maandag 13 februari 2006 04:11 schreef coz het volgende:
met g .. en met h stuur je ze allemaal weg
..welterusten ...![]()
mental note .. niet meer zo lang gta spelen
quote:Op maandag 13 februari 2006 04:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je moet wel eerst op ze richten met RMB.
Ja, ik dacht, anders zit 'ie maar te proberen straks.quote:Op maandag 13 februari 2006 04:20 schreef coz het volgende:
[..]!
* coz kijkt nogmaals op horloge
+3 scherp
ik heb hem bijna uitgespeeltquote:Op maandag 13 februari 2006 04:11 schreef coz het volgende:
met g .. en met h stuur je ze allemaal weg
..welterusten ...![]()
mental note .. niet meer zo lang gta spelen
Je kunt ook gewoon met een auto naar de ingang rijden en dan via de auto op het dak van het huisje of over het hek klimmenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
toen ik nog geen toegang had tot het vliegveld maar wel wou vliegen, pakte ik een snelle auto of motor en ging ik vanaf een hoog punt over 't water springen, zal 't binnenkort eens uitleggen.
je bent dan op het vliegveld. je kan dan nog niet alle vliegtuigen in, wel een helicopter.
die hotknive is echt een kutauto, je kan hem nieteens tunen ofzo..quote:Op maandag 13 februari 2006 18:48 schreef Shizzle het volgende:
Het is trouwens vet moeilijk om bij Driving School alles goud te halen en het is de enige manier om zonder cheaten aan die Hotknife racer te komen.
Maakt niet uit. Ik wil gewoon bij alles goud hebben, en Driving School is nog de enige waar ik niet alles goud kan krijgenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:31 schreef alsem het volgende:
[..]
die hotknive is echt een kutauto, je kan hem nieteens tunen ofzo..
ja .. ook bij dat huisje aan het strand in santos .. bij die vuurtorenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:11 schreef Shizzle het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik wil gewoon bij alles goud hebben, en Driving School is nog de enige waar ik niet alles goud kan krijgen.
Ik heb trouwens ook twee rare glitches (denk ik). De eerste is bij Madd Dogg's Mansion. Als ik daar save en weer een spel opstart dan staat die helicopter niet meer op het dak. Wanneer ik dan een eind wegloop en weer terugkom, dan staat dat ding er ineens weer.
quote:
De tweede is bij de Airstrip. Als ik daar save en weer een spel opstart dan staat die grote helicopter er wel maar de Hunter niet (ik heb alles goud bij Flying School). Wanneer ik dan met de motor naar het einde van de landingsbaan ga en weer terug, dan staat de Hunter er ineens wel maar die grote helicopter niet.
Is dit normaal?
das een heel stuk moeilijker .... je bedoeld alle objecten vervangen door eigen dingen ..alle missies vervangen door jouw missies ..enzenzenz ?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:14 schreef ArtfulDodger het volgende:
Sla mij maar dood, maar eerst..hoe maak je je eigen levels voor GTA SA?![]()
en ik bedoel niet in MTA maar offline, dus echt je eigen wereld (proberen) te crearen.
BVD
*proest*quote:Op dinsdag 14 februari 2006 02:20 schreef alsem het volgende:
ik kwam net pas achter die boeing in las venturas
Leuke server heb jequote:Op dinsdag 14 februari 2006 02:21 schreef coz het volgende:
[..]
das een heel stuk moeilijker .... je bedoeld alle objecten vervangen door eigen dingen ..alle missies vervangen door jouw missies ..enzenzenz ?
dan kun je het toch echt het beste houden op MTA maps maken
er is wel ergens een project om new york na te maken ...geloof ik
maar hoe ver ze daar mee zijn![]()
![]()
![]()
http://mods.moddb.com/2683/
waar staat ie dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 02:20 schreef alsem het volgende:
ik kwam net pas achter die boeing in las venturas
En je krijgt Infinite Run als je de missie voltooid (+$10,000 aan goederen stelen), al wordt dat in bijna geen enkele walkthrough op internet aangegeven.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:37 schreef Nevermind het volgende:
Dit werkt geweldig als je geld nodig hebt
Dat is trouwens niet altijd zo. Je kunt ook je wapen "aimen" terwijl je loopt en de bewoner door zijn of haar kop schieten (zo voorkom je dat ze de politie bellen). Anders kun je gewoon naar binnen lopen en iederen overhoop knallen. Als je dan weer naar binnen gaat dan zijn ze vaak helemaal weg en kun je de hele toko leegroven. Met deze methode kun je makkelijk rond de 16 items per nacht stelen.quote:Don't bother trying to steal from a house with occupants who are awake and sitting/standing in the first room. The 10-second timer will start immediately, and if you blow it just once, you're likely to end up busted or wasted.
dit werkt nog 100000 keer beterquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:37 schreef Nevermind het volgende:
Dit werkt geweldig als je geld nodig hebt
of gewoon de verdubbelingsmethode als je geld hebt:quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:19 schreef coz het volgende:
[..]
dit werkt nog 100000 keer beter
[afbeelding]
kan met 9.999.990 * 12 = 119.999.880 tegelijk![]()
hoe ?
saven bij catalina ..ga naar dat dorpje , ff wedden met al je geld
lukt het niet , save game opnieuw laden
lukt het wel .... saven en save game opnieuw laden .... en nog een keeeer![]()
Als het geen bug is dan is het een featurequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:07 schreef Nevermind het volgende:
Vaak als ik een potje pool speel verdwijnen opeens de stippellijntjes die aangeven waar je heen richt. En dan is het erg moeilijk om te winnenIs dit een bug, of hoort dit erbij? En is er een mogelijke fix?
boeiend, daar wordt je juist beter vanquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:31 schreef Baklap het volgende:
Vanavond kan opzich wel, maar snaakmans komt ook, om de week doormidden te snaken. Dan ben ik niet meer zo scherp
Ik vroeg het Take 2 support, en ik kreeg volgens mij een geautomatiseerde e-mail terug. Ik heb helemaal niks gezegd over cheaten (en ik cheat ook niet), dus waar dit over gaat?quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:52 schreef Shizzle het volgende:
[..]
Als het geen bug is dan is het een feature.
Ik heb liever dat ze met een fix komen die zorgt dat het spel minder vaak vastloopt.
Maar goed, het is ook maar zo'n klein bugje, ik ben gewoon verslaafd aan dat poolen ingame, daardoor erger ik me er iets meer aanquote:Dear Sir/Madam
Thank you for contacting Take 2 Technical Support.
In GTA San Andreas, the use of cheat codes creates strange issues such as
the one that your having. The cheat codes was used by the developers during
the building of the game to aid them in creating and testing the parts of
the game.
The cheat codes was never designed to be released to the public, as the
effects of them was never tested with the game. However when the game was
released, the cheats managed to appear online from unsupported sources.
These cheats have now been seen as "the cheats" for the game.
However there was many reports of strange problems with the game, and we
found that cheats cause the following problems :
- Mad Dog Jumping off the building
- Catrina going nuts against the truck driver.
- Random freezing
- Not being able to work out at the gym.
In your case the only choice you have is to not play using cheats and to
change back to a saved game before you used any cheats. If this option isnt
available, then you will have to start a new game and continue from there.
Please be sure to delete all previous correspondence when replying. This
will help us to process your response in a more timely and efficient manner.
Kind Regards,
Take 2 Technical Support
true true, moet je standaard vanaf de 7e plaats terug zien te komen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:39 schreef coz het volgende:
waar ik helemaal frusti van word is dat bij "GO" de helft van de spelers al 300 meter verder is tegen de tijd dat je in de tweede versnelling zit![]()
herkenbaarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:50 schreef Nevermind het volgende:
Okay, ik heb
- De drawing distance bijna op minimaal
- Resolutie op laagst
- Visual quality op laagst
- nVidia drivers op 'high performance'
- Frames vooruit renderen op 0
- Elk niet essentiéel programma uitgezet
En nog steeds kom ik niet boven de 1fps. Terwijl SA perfect draait, voor mijn brakke videokaart dan (Geforce4MX4000). Ik snap dat MTA-SA wat meer cpu nodig heeft, maar van 40+ naar 1fps is wel heel extreem. Ik hoop dat de performance iets beter gaat worden in volgende beta's, want MTA-SA is wel erg veelbelovend.
En de oplossing lijkt logisch; koop een nieuwe videokaart! Maar daar is geen geld voor op het moment
Hoe gaar wil je het hebbenquote:Unique Jumps found 70 out of 70
Unique Jumps done 69 out of 70
Misschien heb je hier wat aan. Het is mijn laatste safe-game (99.47%). Alles is al gedaan behalve de eindmissie (daarna moet je als het goed is 100% hebben). In de garages staan een paar Rhino’s en snelle sportwagens (de S.W.A.T. Tank staat in de garage bij de Johnsons). Verder heb je genoeg ammo om de 3e wereldoorlog te beginnenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:40 schreef MaddoxX het volgende:
heeft iemand hier een savegame waar je ongeveer bij et einde van de missies zit (bij die ene waar je op et eind dat drugsgebouw in moet)
geen 100% savegameswant ik was hier in het spel gebleven
Kun je cheats dan uitzetten nadat ze geactiveerd zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:09 schreef Noax het volgende:
Waarschijnlijk een tvp....
Ik ben GTA LCS even aan het spelen met wat cheats.
Nu las ik dat je de cheats beter niet mee kunt saven..
Hoe zet je eigenlijk een cheat weer uit?
V.b. cheat die ik gebruik:
'Restore Health
L1, R1, X, L1, R1, SQUARE, L1, R1'
Masterlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:45 schreef Shizzle het volgende:
[..]
Misschien heb je hier wat aan. Het is mijn laatste safe-game (99.47%). Alles is al gedaan behalve de eindmissie (daarna moet je als het goed is 100% hebben). In de garages staan een paar Rhino’s en snelle sportwagens (de S.W.A.T. Tank staat in de garage bij de Johnsons). Verder heb je genoeg ammo om de 3e wereldoorlog te beginnen. Mocht je aan het huidige arsenaal niet genoeg hebben, dan kun je met de ruim 75 miljoen dollar die op je bankrekening staat nieuwe wapens kopen
.
De safe-game is overigens wel 100% “clean” (er zijn geen cheats gebruikt). Naast de missies die nodig zijn voor 100% heb ik ook alvast alle Unique Jumps en “Beat The Cock!” gedaan en alle vriendinnen tot 100% ge-date. Alle scholen zijn op alle onderdelen goud dus alles is ge-unlocked (voertuigen, wapens etc.). En ik heb gelijk alle kledingwinkels leeggekocht. Dus je hoeft niet meer helemaal heen-en-weer te rijden om wat nieuws te kopen.
Als je dan toch wilt cheaten in GTA:LCS, gebruik dan CheatDevice: http://www.maxbot.com/gta/quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:09 schreef Noax het volgende:
Ik ben GTA LCS even aan het spelen met wat cheats.
Nu las ik dat je de cheats beter niet mee kunt saven..
Hoe zet je eigenlijk een cheat weer uit?
V.b. cheat die ik gebruik:
'Restore Health
L1, R1, X, L1, R1, SQUARE, L1, R1'
quote:Op zondag 26 februari 2006 02:54 schreef Nevermind het volgende:
Als je 's nachts door de stad fietst zonder licht, en Q en E in wil drukken om te kijken of er politie achter je rijdt, heb je misschien te veel GTA gespeeld
wordt iig zeeeeer aan geraden omdat de kans groot is dat je het ofwel niet kan uitspelen (hoewel dat kleiner is) ofwel niet 100% kan halen ...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:01 schreef Noax het volgende:
@Shizzle: Ik heb geen idee of dat mogelijk is, maar wat is de lol van cheats wanneer je ze kunt gebruiken om een bepaald gedeelte met cheats te overbruggen maar je het vervolgens niet mag mee-saven?.
Neequote:Misschien dat wanneer door een cheat enorm veel wapens hebt je alles leeg moet schieten om zo cheatloos verder te kunnen. (ik heb geen idee, zal het es uitproberen)
behalve dat het natuurlijk leuker om te kunnen zeggen dat je het cheatloos gespeeld hebt .. er zijn een aantal cheats die actief blijven in die savegame EN in je game , dat je ze niet uit kunt zetten dus.... tis natuurlijk wel mogelijk om zowel een cheat als een niet cheat savegame te hebben .. maar gebruik ze niet door elkaar .. eeeen er zijn een aantal cheats die blijven actief in het spel totdat je spel opnieuw opstart (dus dan ben je genaaid als je die cheat gebruikt en daarna je normale game laad en die opslaat) ... bottom line .. wees er heel voorzichtig mee .. maak in vredesnaam regelmatig een backupquote:@ Nevermind:
Maar dan kun je toch niet verder komen?
Ik bedoel, wat is het nut wanneer je tot level 2 cheatloos hebt gegamed.
En vervolgens met cheats level 3 gaat spelen, dit omdat dit level te moeilijk zou zijn...
Dan ga je toch niet weer terug naar een oudere savegame?
Kan natuurlijk dat ik je verkeerd begrijp..
Heb ik hier dus niet,quote:Op zondag 26 februari 2006 06:36 schreef coz het volgende:
behalve dat het natuurlijk leuker om te kunnen zeggen dat je het cheatloos gespeeld hebt .. er zijn een aantal cheats die actief blijven in die savegame EN in je game , dat je ze niet uit kunt zetten dus.... tis natuurlijk wel mogelijk om zowel een cheat als een niet cheat savegame te hebben .. maar gebruik ze niet door elkaar .. eeeen er zijn een aantal cheats die blijven actief in het spel totdat je spel opnieuw opstart (dus dan ben je genaaid als je die cheat gebruikt en daarna je normale game laad en die opslaat) ... bottom line .. wees er heel voorzichtig mee .. maak in vredesnaam regelmatig een backup![]()
die in de OP ... ? vast wel ..quote:
de backups of dat met die cheats .. maak gewoon voor de fun alvast maar een backupjequote:
ik zei "een aantal" ...quote:had wel 1 savegame met cheats, van tijd terug, en 1tje overnieuw begonnen, zonder cheats
Ik kan ze gewoon door elkaar heen laden, zonder dat me andere save infected word
Dat had ik met GTA3. Echt helemaal kapot gespeeld, dat spel.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:54 schreef Nevermind het volgende:
Als je 's nachts door de stad fietst zonder licht, en Q en E in wil drukken om te kijken of er politie achter je rijdt, heb je misschien te veel GTA gespeeld
als het is omdat je niet uit de auto kan ?quote:Op maandag 27 februari 2006 11:51 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik heb ook MTA geinstaleerd maar het valt een beetje tegen...
Thnx voor je hulp!quote:Op zondag 26 februari 2006 06:36 schreef coz het volgende:
[..]
wordt iig zeeeeer aan geraden omdat de kans groot is dat je het ofwel niet kan uitspelen (hoewel dat kleiner is) ofwel niet 100% kan halen ...
[..]
Nee
[..]
behalve dat het natuurlijk leuker om te kunnen zeggen dat je het cheatloos gespeeld hebt .. er zijn een aantal cheats die actief blijven in die savegame EN in je game , dat je ze niet uit kunt zetten dus.... tis natuurlijk wel mogelijk om zowel een cheat als een niet cheat savegame te hebben .. maar gebruik ze niet door elkaar .. eeeen er zijn een aantal cheats die blijven actief in het spel totdat je spel opnieuw opstart (dus dan ben je genaaid als je die cheat gebruikt en daarna je normale game laad en die opslaat) ... bottom line .. wees er heel voorzichtig mee .. maak in vredesnaam regelmatig een backup![]()
nee maar het is alleen een beetje racen, ik had verwachtengewoon vechten in San Andreas, en als je dood ben, moet je uren wachten. Veel mensen lopen expres in die servers de boel te ziekenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 03:00 schreef coz het volgende:
[..]
als het is omdat je niet uit de auto kan ?
uhm .. heb geduld
Welcome to the world of online gaming...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:36 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Veel mensen lopen expres in die servers de boel te zieken![]()
veel servers zijn v1 ipv v1.1 ... en dat maakt het ook mogelijk om te ziekenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:36 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Veel mensen lopen expres in die servers de boel te zieken![]()
nu met a9550gequote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:42 schreef coz het volgende:
maar die geforce mx440 gaat er bij mij zeer binnenkort echt wel uit!
moet kunnen ... denk ik .. en daar heb je toch ook zon mooie memory card voor ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:16 schreef Chokeme het volgende:
Als ik het goed begrijp kun je dus cheaten naar hartelust zolang je maar reset voordat je load/saved/wat dan ook ? (Ik speel het op een ps2 trouwens maar neem aan dat hier het zelfde geld?) Wil graag ff voor de lol cheaten maar als ik het verneuk.....![]()
ligt eraan , als je ze echt allemaal wilt doen en alle cadeautjes .. (gratis health als je doodgaat/opgepakt wordt zonder dat je wapens kwijt raakt) ja dan moet je die ff tot de 100% doen .. maar het is geen onderdeel van het totale 100% doelquote:Enne die vriendinnen, Denise bijv, komt daar nog eens een eind aan of ..? Ik ben onderhand strontziek van het rondjes rijden, heb haar gekust bosje bloemen gegeven bladiebla. Supersaai.
quote:Oja wel leuk om te doen: Met de motor over de 'kabels' van de hangbrug van SF naar LV rijdenBest kicke (als je stoned bent in elk geval)
2004? Toen was het spel er nog niet Nelis.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:32 schreef FritsFluitketel het volgende:
Tvp ben vandaag weer bezig geweest met waar ik gebleven was in 2004
| 1 |
Wel Bertus, hoe kan m'n savegame anders van 2004 zijn? Leg jij dat maar eens uit..quote:Op maandag 20 maart 2006 20:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
2004? Toen was het spel er nog niet Nelis.
zit nog op Soldier (27785) , heb het 100%quote:Op zondag 19 maart 2006 14:32 schreef Adidah het volgende:
Wat is jullie hoogste Criminal Rating? Ik zit nu op 60729 Ghetto Star.
als je verwacht een Rockstar logo in de sterren te zien ookquote:Op zondag 26 februari 2006 02:54 schreef Nevermind het volgende:
laat haar beetje schieten in de autoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:47 schreef FritsFluitketel het volgende:
Zit nu al een behoorlijk tijdje met die Denise aan te kloten maar hoe krijg ik dat wijf in godsnaam vrolijk?
met de laatste versie is dat verdwenen , je spawnd nu automatisch weer (tenzij anders ingesteld op de map)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:36 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
nee maar het is alleen een beetje racen, ik had verwachtengewoon vechten in San Andreas, en als je dood ben, moet je uren wachten. Veel mensen lopen expres in die servers de boel te zieken![]()
Op de PS2 ja.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:04 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Wel Bertus, hoe kan m'n savegame anders van 2004 zijn? Leg jij dat maar eens uit..
Hij was zeker weten eerlijk van 2004.. en uit de post na je blijkt dat dat ook kan
Ben weer helemaal into GTA SA volgens mij..
Aan de rechterkant van het vliegtuig rijden en pijltje omhoog blijven tappen, daarmee accelereer je veel sneller. Ik wist voor die missie niet dat dat konquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:57 schreef FritsFluitketel het volgende:
Mën wat een gekut man.. moet op m'n eigen verlaten vliegveldje bij die lui in het vliegtuig rijden met m'n motor.. van de tientallen keren proberen is het me één keer gelukt erop te komen maar toen ik die bewaker dood wou schieten ging het hele vliegtuig mee..Kutzooi.. weer driehonderd keer proberen
je kan ook een wheely maken, danc haal je uiteindelijk 250 km/u i.p.v 201quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:51 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Aan de rechterkant van het vliegtuig rijden en pijltje omhoog blijven tappen, daarmee accelereer je veel sneller. Ik wist voor die missie niet dat dat kon. Als je dichtbij het vliegtuig bent stoppen die vaten (wat waren het ookalweer?) met vallen.
Thxquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:51 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Aan de rechterkant van het vliegtuig rijden en pijltje omhoog blijven tappen, daarmee accelereer je veel sneller. Ik wist voor die missie niet dat dat kon. Als je dichtbij het vliegtuig bent stoppen die vaten (wat waren het ookalweer?) met vallen.
Thx, natuurlijkquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:48 schreef coz het volgende:
patriot nodig ?.. doe eens een brandweer missie!
(en cancel hem op het moment dat je die patriot geblust hebt)
fiets is met tappen op wquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:47 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Thx
Ga ik meteen proberen straks.. wist wel dat het met fietsen kon, maar op de motor wist ik dat niet
dat lukt niet erg, maar je kan wel auto's slepen met een towtruck of een tractorquote:Op woensdag 5 april 2006 16:32 schreef FritsFluitketel het volgende:
Helaas idd.. is er misschien een optie om de auto's op een trein of lange vrachtwagen te laden zodat je meerdere auto's in één keer kunt vervoeren?
Reward for Datingquote:Op donderdag 6 april 2006 23:39 schreef Chokeme het volgende:
Die trut van de rijschool zegt me steeds dat ik te dun ben. Nu staat ze er alleen niet meer geloof ik. Hebben die vriendinnen nog nut behalve tijdverdrijf? Dat het niet voor 100 % hoeft wist ik al maar als je er verder helemaal niks aan hebt steek ik daar iig geen energie meer in
Het schijnt dat je van Oysters een sex-appeal boost krijgt, maar ik heb er eerlijk gezegd nooit iets van gemerkt (zelfs niet nadat ik ze allemaal had gevonden). Probeer anders eens in een auto met veel sex-appeal langs te gaan (in de handleiding staat als het goed is een volledig overzicht van alle voertuigen en sex-appeal ratio).quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:18 schreef FritsFluitketel het volgende:
Die teef bovenop de Ammu-Nation in Blueberry wil maar niet met me praten.. ja.. ze stuurt me weg.. wat doe ik verkeerd? Teveel vet?
En oysters geven ook sex appeal
niet cheatenquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:04 schreef MaxMark het volgende:
Het is mij nog nooit gelukt om de flight school met alle gold medals te halen. Dat freefall onto target lukt me maar niet, ik heb ooit eens 99% gehaald, maar meestal haal ik niet meer dan 95%... Iemand een goede tip om toch de 100% te halen?
Met een Super GT moet het toch lukken? M'n sex appeal balkje zit zowat helemaal vol, ik denk op 90% ofzo, maar toch loopt ze te zeiken. Misschien teveel vet?quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:34 schreef Adidah het volgende:
[..]
Het schijnt dat je van Oysters een sex-appeal boost krijgt, maar ik heb er eerlijk gezegd nooit iets van gemerkt (zelfs niet nadat ik ze allemaal had gevonden). Probeer anders eens in een auto met veel sex-appeal langs te gaan (in de handleiding staat als het goed is een volledig overzicht van alle voertuigen en sex-appeal ratio).
33%quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:56 schreef Borkydude het volgende:
Hoeveel % progress met Millie moet ik hebben om Breaking the Bank at Caligulas te kunnen spelen?
1 als je haar de eerste keer gewoon doodschietquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
33%
Als je met dat sm-pak naar haar toe gaat, heb je aan 2 bezoekjes al genoeg![]()
Ja, dan krijg je een telefoontje en kun je het huis inquote:Op zondag 9 april 2006 22:28 schreef coz het volgende:
[..]
1 als je haar de eerste keer gewoon doodschiet
Veel proberen, een vast patroon in je val zoeken, en die vasthouden en dan steeds langzaam verbeteren.quote:Op zondag 9 april 2006 22:44 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je een telefoontje en kun je het huis in
Maar weet iemand hoe ik die freefall onto target 100% kan halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Even in options de graphics wat lager zetten, kijken of dat helpt... Ik had hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:46 schreef LasTeR het volgende:
Ik heb zojuist San Andreas geinstalleerd (beetje laat, ik weet het) maar hij werkt niet zoals ik dat wil.
Alles gaat heel langzaam, hoe lichter de kleuren hoe trager alles beweegt...
Terwijl dit niet zou hoeven.
Ik heb Athlon 64 XP 3000+, 512 MB RAM, 128 MB MX440 Graphics kaart.
Weet iemand waar het aan kan liggen
Anti-aliasing uitzetten helpt misschien ook welquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:46 schreef LasTeR het volgende:
Ik heb zojuist San Andreas geinstalleerd (beetje laat, ik weet het) maar hij werkt niet zoals ik dat wil.
Daar ligt het aan, echt VEEL te langzaam.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:46 schreef LasTeR het volgende:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:03 schreef alsem het volgende:
[..]
je kan ook een wheely maken, danc haal je uiteindelijk 250 km/u i.p.v 201
dat is wel zo, vanmiddag nog iemand hard geflasht daarmee, ik lag hele race 2e, hij eind verderop 1e, toen kreeg ik de nrg500 en een lange rechte weg.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef Chokeme het volgende:
[..]Wheeliend naar de topsnelheid ? Lijkt me redelijk onmogelijk
ik heb dat ding ook gehad .. tis dat ik een hyperthreading 2.8ghz heb (toen 512mb)..quote:Op woensdag 12 april 2006 15:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Daar ligt het aan, echt VEEL te langzaam.
sterker nog .. ze zijn helemaal niet clickablequote:Op woensdag 12 april 2006 23:48 schreef Merkie het volgende:
coz, je moet echt eens leren fatsoenlijk screenshots te posten. Een half jaar geleden deed je het al niet goed en nu nog steeds niet echt (ze zijn niet goed clickable)
.
ze zijn nu aan het alpha testenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:53 schreef M.Ram het volgende:
Weet iemand al wanneer MTA SA uit komt zoals MTA VC speelbaar is ?
Ik neem aan dat je dat gedeelte van het spel al unlocked hebt, anders had je dat wel geweten. Maar ik dénk dat je over het vliegdekschip vliegt. Daar krijg je namelijk ook 5 sterren voor, net als Area nogwat.quote:Op maandag 17 april 2006 23:19 schreef Markster het volgende:
Waarom krijg ik vijf sterren als ik boven san fierro vlieg ?
Ik zit nu in Las Venturas, gedoe met die casino. Heb ook me eigen vliegveldje nu, en als ik dan boven het vliegveld kom in san fierro krijg ik vijf sterrenquote:Op maandag 17 april 2006 23:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat gedeelte van het spel al unlocked hebt, anders had je dat wel geweten. Maar ik dénk dat je over het vliegdekschip vliegt. Daar krijg je namelijk ook 5 sterren voor, net als Area nogwat.
Vlak naast dat vliegveld ligt dus een vliegdekschip. Zoals Borky al zegt, die houden niet van negersquote:Op maandag 17 april 2006 23:24 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik zit nu in Las Venturas, gedoe met die casino. Heb ook me eigen vliegveldje nu, en als ik dan boven het vliegveld kom in san fierro krijg ik vijf sterren
Stelletje rascisten zijn het!quote:Op maandag 17 april 2006 23:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Vlak naast dat vliegveld ligt dus een vliegdekschip. Zoals Borky al zegt, die houden niet van negers
nee man, met een golfstickquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je ze allemaal neerschiet!
heb even een kleine verduidelijking op bovenstaande gemaaktquote:Op maandag 17 april 2006 23:24 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik zit nu in Las Venturas, gedoe met die casino. Heb ook me eigen vliegveldje nu, en als ik dan boven het vliegveld kom in san fierro krijg ik vijf sterren
Driver probleem. Verholpen, thjanks.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:01 schreef coz het volgende:
als je de meest recente drivers hebt enzenz
nouja .. uhm .. je zou een herinstallatie kunnen proberen
probeer dit eens .. verwijder het bestand
C:Documents and Settings\Je gebruikersnaam\My Documents\GTA San Andreas User Files\gta_sa.set
(zomaar iets wat ik bedacht na het lezen van de OP )
Wat bedoel je met wang cars komt pas na een missie?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:39 schreef coz het volgende:
die wang cars komt pas na een missie
readme gelezen van de trailer mod / hem op de goede auto gezet waar die op bedoeld is
weet niet zeker of de hoogte in handling staat ..
probeer dit eens
; (a) fSuspensionForceLevel not [L/M/H]
; (b) fSuspensionDampingLevel not [L/M/H]
; (c) fSuspensionHighSpdComDamp often zero - 200.0 or more for bouncy vehicles
; (d) suspension upper limit
; (e) suspension lowe
r limit
; (f) suspension bias between front and rear
; (g) suspension anti-dive multiplier
-------------------------
het is pas leuk als je het goed kanquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:38 schreef Markster het volgende:
wat is dat mta saai zeg
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:23 schreef Drifter__ het volgende:
Wat bedoel je met wang cars komt pas na een missie?
En jah, ik zie al die dingen staan in de editor. Maar wat moet ik met die waardes doen? Hoe veranderen om te verhogen/verlagen?
heb je ondertussen al de readme gelezen die bij de mod behoort te zitten ?quote:You need to buy wang cars to do the garage missions, but before you can buy wang cars, you must complete the mission Ya Ka boom boom and get at least bronze for every test in driving school.
ow .. das slecht ,quote:
draai zelf server(tje) .. met kleine 2825 maps !! .. heb regelmatige terugkerende bezoekers . heb er script op draaien met wat geinige dingetjes (behalve van kleine grapjes op woorden ook nuttige commandos en admin gedeelte).. mensen kunnen virtueel cash winnen bij het winnen van races .. wat weer te wisselen is in een zoveel seconde freeze op iemand .. of een zoveel seconden mute .. zelfs een kick .. maar die is duuur ..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:38 schreef Markster het volgende:
wat is dat mta saai zeg
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:29 schreef alsem het volgende:
@coz: wat is het IP van je server?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:21 schreef Drifter__ het volgende:
Ik heb mijn TUG verpest(die bagage trekken op luchthaven)
Heeft iemand de originele waardes van:
SuspensionForceLevel
SuspensionDampingLevel
SuspensionHighSpdComDamp
suspension upper limit
suspension lower limit
suspension bias between front and rear
suspension anti-dive multiplier
?![]()
| 1 |
quote:
| 1 |
Dat had ik je ook kunnen vertellenquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:49 schreef Markster het volgende:
Mijn zwager is vorig jaar in San Fransisco geweest, en hij herkende gewoon bepaalde punten uit het spel, en heeft er zelfs foto's van gemaakt. San Fierro lijkt echt als 2 druppels water op San Fransicso, echt gruwelijk goed gedaan!
Enige dat ik echt mis in San Fierro, is natuurlijk Alcatraz. Voor de rest zijn dingen als battery point, de brug, het gebouw met puntige bovenkant, de pier, etc allemaal erg goed nagedaan.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:40 schreef Markster het volgende:
[..]
Is toch leuk om te horen van iemand die SA speelt, en zelf daar is geweest
het is wel te doenquote:Op zondag 7 mei 2006 17:11 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb na een ongeveer een jaar de draad weer opgepakt en de missies gehaald, ik was verder dan ik dacht! De laatste missie gedaan terwijl ik fireproof was, anders is het haast niet te doen lijkt me.. met zo'n klote fire-uitmaakding
brandblusser heet datquote:Op zondag 7 mei 2006 17:11 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb na een ongeveer een jaar de draad weer opgepakt en de missies gehaald, ik was verder dan ik dacht! De laatste missie gedaan terwijl ik fireproof was, anders is het haast niet te doen lijkt me.. met zo'n klote fire-uitmaakding
die rellen ook he, net echt.. al die negers met televisies over straatquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:49 schreef Markster het volgende:
Mijn zwager is vorig jaar in San Fransisco geweest, en hij herkende gewoon bepaalde punten uit het spel, en heeft er zelfs foto's van gemaakt. San Fierro lijkt echt als 2 druppels water op San Fransicso, echt gruwelijk goed gedaan!
En nu ff duidelijk ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:43 schreef speedfreakssj het volgende:
Heeft iemand een savegame waarbij je zeg maar net je huis in Los Santos op die heuvel weer hebt?
daar was ik ongeveer en eh, ik ben het schijnbaar kwijt/
Hoe lang gaat het duren voordat ik daar weer ben? dus alle schools weer doe en zo?
zeg maar bij die missie dat je 80^ van je homies weer moet hebben met die neger met dat korte haar.
Bedoel je hoelang het duurt tot je daar bent, vanaf het begin ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:04 schreef speedfreakssj het volgende:
ik ben mijn savegames kwijt en moet nu van het begin beginnen.
Ik WAS bij dat punt dat je je grote huis vn die rapneger terugkrijgt en je samen
met je mensen van het casino een bedrijfje start.
Nu vroeg i me af
Hoe ang duurt het ongeveer tot je bij dat punt bent.
Ik weet nog dat ik als missie die ene auto moest achtervolgen vanaf mijn mansion.
ik moest met een gare maar snelle sportauto een stevige sedan van de baan rammen.
Aha dan speel je het in een iets andere volgorde, die met die foto's is voor het casino (woozy) maar die had ik allemaal al gehad toen ik in die mansion terugnam.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:17 schreef speedfreakssj het volgende:
Dat gaat heel wat duren ja.
Al kan ik me nog wel herinneren dat ik op de PS2 versie foto's moest maken in een gebouw dat in de hens gaat en die had ik nog niet gehad op de PC versie.
als je alleen maar rechtuit rijdt en af en toe een bochtje maakt kun je nog wel 20.000.000 ft doorrijdenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:55 schreef speedfreakssj het volgende:
Kijken of dat wel werkt zo.
Zeg, hoeveel driving exp moet ik wel niet hebben voordat ik eindelijk die race bij mijn stadium mag doen?
1 race met die fopneger en ik heb al progress terwijl ik net 20,0000ft ofzo heb gereden terwijl mijn auto's en zo al 100KM op de teller hebben. bijna 300,000FT dus.
Een snelkoppeling is voldoende hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:25 schreef speedfreakssj het volgende:
jawel.
ik dope ze daar ook. had het net effe gevonden. ga nu beginnnen......
Volgens mij hou je die gewoon bij je de hele tijd, je kunt er overal mee komenquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:09 schreef kokos het volgende:
je weet toch bij vice city
als je naar die golfcource ging
kwamen je wapens niet door dat metalding
heb je ook ergens in SA waar jeje wapens kan bewaren?
als je bij je save house het spel opslaatquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:09 schreef kokos het volgende:
je weet toch bij vice city
als je naar die golfcource ging
kwamen je wapens niet door dat metalding
heb je ook ergens in SA waar jeje wapens kan bewaren?
Ben ik mee eens, SA-MP > MTAquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:41 schreef SHERMAN het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1132578
Google ofzo? Bedoel je de hydra? Gewoon een tijdje lang een knopje ingedrukt houden tot hij vooruit vliegt instead of omhoog.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:47 schreef TiM15 het volgende:
he weet iemand hoe je op gtasa op de ps2 met de straaljager vooruit kan komen?
Dit is nog steeds het zelfde geneuzel beetje dom tegen elkaar rijden?quote:Op zondag 21 mei 2006 17:18 schreef Kw4Kje het volgende:
0.1B is uit!![]()
http://server.safclan.net/upload/samp01b-installer.exe Client
http://server.safclan.net/upload/samp01b-server.zip Windows Server
http://server.safclan.net/upload/samp01b.linux.cpp6.tar.gz Linux Server cpp6
http://server.safclan.net/upload/samp01b.linux.cpp5.tar.gz Linux Server cpp5
ow.. euuh.. leuk voor je..quote:Op zondag 28 mei 2006 21:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kan hem gvd niet installeren, SA dan he.
krijg meteen een error
Ik merk het,quote:Op zondag 28 mei 2006 22:44 schreef DrDentz het volgende:
het leven gaat niet over rozen, Nick
Nope.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:28 schreef About2Break het volgende:
Vraagje tussendoor,
Zit er in de pc versie van het spel nou ook een target lock. Zoja hoe zet je die dan aan?
Echt welquote:
Heh ? Je bedoelt dat je je knop ingedrukt moet houden om op een mannetje te locken ?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:12 schreef DrDentz het volgende:
maar die moet je toch wel zelf blijven mikken? een target lock zit vast, dat ding wat van kleur verandert is gewoon een target aim
Heb je het ooit op de PS2 gespeeld? Dan snap je het verhaal misschien. Als je 'lockt' blijf je op iemand schieten, waar die ook heen loopt. Dat zit -voor zover ik weet- niet in de PC-versie.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:17 schreef Markster het volgende:
[..]
Heh ? Je bedoelt dat je je knop ingedrukt moet houden om op een mannetje te locken ?
jo, ik heb nog wat vette screens van een tijdje geleden:quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:58 schreef coz het volgende:
lui... verwar even niet de target aim - met poppetje
met de target-lock in een hydra
ja wel aim met voetganger- ja wel lock met hydra
en nee niet in mta lock
quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:05 schreef alsem het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*/spam*
[ Bericht 4% gewijzigd door coz op 02-06-2006 03:45:32 ]Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Hoe kom je aan die snelheidsmeter?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:05 schreef alsem het volgende:
[..]
jo, ik heb nog wat vette screens van een tijdje geleden:
[afbeelding]
[afbeelding]
en dit is van SA:MP :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en toen werd ik zonder hoofd gespawnd:
[afbeelding]
hmm.. tinypic resized erg appart..
qua regelnummers van menuquote:Op vrijdag 9 juni 2006 03:05 schreef Drifter__ het volgende:
Ik heb per ongeluk een te hoge resolutie ingesteld. Daardoor zie ik geen flikker meer op mijn scherm....
Kan iemand mij vertellen waar de displaysettings staan. Dus ff zeggen, 1 keer omhoog, 1x omlaag, enter. Zo dus
veel te herkenbaar ... was hier ook 4uurquote:Op vrijdag 9 juni 2006 04:58 schreef alsem het volgende:
boh gek, weer hele nacht lopen gamen, valt ineens op dat et licht is, welterusten![]()
Niet gelukt, ik wil precies op de regel uitkomen waar je de resolutie kunt veranderen...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:11 schreef coz het volgende:
[..]
qua regelnummers van menu
2e - 3e - 7e - 6e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |