|D|Undertaker[NL] heb ik at400-2 zien halenquote:Op zondag 12 februari 2006 16:58 schreef broodmonkeh het volgende:
ik denk niet dat die at400 mappen zo een succes worden :p
racen .. stunten .. brekenquote:Op maandag 13 februari 2006 02:38 schreef M.Ram het volgende:
Is het bij MTA nu nog steeds alleen nog racen of nu al net als bij mtavc?
Van je gang bedoel je?quote:Op maandag 13 februari 2006 03:48 schreef alsem het volgende:
hoe recruteer je iemand?
Je moet wel eerst op ze richten met RMB.quote:Op maandag 13 februari 2006 04:11 schreef coz het volgende:
met g .. en met h stuur je ze allemaal weg
..welterusten ...![]()
mental note .. niet meer zo lang gta spelen
quote:Op maandag 13 februari 2006 04:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je moet wel eerst op ze richten met RMB.
Ja, ik dacht, anders zit 'ie maar te proberen straks.quote:Op maandag 13 februari 2006 04:20 schreef coz het volgende:
[..]!
* coz kijkt nogmaals op horloge
+3 scherp
ik heb hem bijna uitgespeeltquote:Op maandag 13 februari 2006 04:11 schreef coz het volgende:
met g .. en met h stuur je ze allemaal weg
..welterusten ...![]()
mental note .. niet meer zo lang gta spelen
Je kunt ook gewoon met een auto naar de ingang rijden en dan via de auto op het dak van het huisje of over het hek klimmenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
toen ik nog geen toegang had tot het vliegveld maar wel wou vliegen, pakte ik een snelle auto of motor en ging ik vanaf een hoog punt over 't water springen, zal 't binnenkort eens uitleggen.
je bent dan op het vliegveld. je kan dan nog niet alle vliegtuigen in, wel een helicopter.
die hotknive is echt een kutauto, je kan hem nieteens tunen ofzo..quote:Op maandag 13 februari 2006 18:48 schreef Shizzle het volgende:
Het is trouwens vet moeilijk om bij Driving School alles goud te halen en het is de enige manier om zonder cheaten aan die Hotknife racer te komen.
Maakt niet uit. Ik wil gewoon bij alles goud hebben, en Driving School is nog de enige waar ik niet alles goud kan krijgenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:31 schreef alsem het volgende:
[..]
die hotknive is echt een kutauto, je kan hem nieteens tunen ofzo..
ja .. ook bij dat huisje aan het strand in santos .. bij die vuurtorenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:11 schreef Shizzle het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik wil gewoon bij alles goud hebben, en Driving School is nog de enige waar ik niet alles goud kan krijgen.
Ik heb trouwens ook twee rare glitches (denk ik). De eerste is bij Madd Dogg's Mansion. Als ik daar save en weer een spel opstart dan staat die helicopter niet meer op het dak. Wanneer ik dan een eind wegloop en weer terugkom, dan staat dat ding er ineens weer.
quote:
De tweede is bij de Airstrip. Als ik daar save en weer een spel opstart dan staat die grote helicopter er wel maar de Hunter niet (ik heb alles goud bij Flying School). Wanneer ik dan met de motor naar het einde van de landingsbaan ga en weer terug, dan staat de Hunter er ineens wel maar die grote helicopter niet.
Is dit normaal?
das een heel stuk moeilijker .... je bedoeld alle objecten vervangen door eigen dingen ..alle missies vervangen door jouw missies ..enzenzenz ?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:14 schreef ArtfulDodger het volgende:
Sla mij maar dood, maar eerst..hoe maak je je eigen levels voor GTA SA?![]()
en ik bedoel niet in MTA maar offline, dus echt je eigen wereld (proberen) te crearen.
BVD
*proest*quote:Op dinsdag 14 februari 2006 02:20 schreef alsem het volgende:
ik kwam net pas achter die boeing in las venturas
Leuke server heb jequote:Op dinsdag 14 februari 2006 02:21 schreef coz het volgende:
[..]
das een heel stuk moeilijker .... je bedoeld alle objecten vervangen door eigen dingen ..alle missies vervangen door jouw missies ..enzenzenz ?
dan kun je het toch echt het beste houden op MTA maps maken
er is wel ergens een project om new york na te maken ...geloof ik
maar hoe ver ze daar mee zijn![]()
![]()
![]()
http://mods.moddb.com/2683/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |