je kan ook een wheely maken, danc haal je uiteindelijk 250 km/u i.p.v 201quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:51 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Aan de rechterkant van het vliegtuig rijden en pijltje omhoog blijven tappen, daarmee accelereer je veel sneller. Ik wist voor die missie niet dat dat kon. Als je dichtbij het vliegtuig bent stoppen die vaten (wat waren het ookalweer?) met vallen.
Thxquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:51 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Aan de rechterkant van het vliegtuig rijden en pijltje omhoog blijven tappen, daarmee accelereer je veel sneller. Ik wist voor die missie niet dat dat kon. Als je dichtbij het vliegtuig bent stoppen die vaten (wat waren het ookalweer?) met vallen.
Thx, natuurlijkquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:48 schreef coz het volgende:
patriot nodig ?.. doe eens een brandweer missie!
(en cancel hem op het moment dat je die patriot geblust hebt)
fiets is met tappen op wquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:47 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Thx
Ga ik meteen proberen straks.. wist wel dat het met fietsen kon, maar op de motor wist ik dat niet
dat lukt niet erg, maar je kan wel auto's slepen met een towtruck of een tractorquote:Op woensdag 5 april 2006 16:32 schreef FritsFluitketel het volgende:
Helaas idd.. is er misschien een optie om de auto's op een trein of lange vrachtwagen te laden zodat je meerdere auto's in één keer kunt vervoeren?
Reward for Datingquote:Op donderdag 6 april 2006 23:39 schreef Chokeme het volgende:
Die trut van de rijschool zegt me steeds dat ik te dun ben. Nu staat ze er alleen niet meer geloof ik. Hebben die vriendinnen nog nut behalve tijdverdrijf? Dat het niet voor 100 % hoeft wist ik al maar als je er verder helemaal niks aan hebt steek ik daar iig geen energie meer in
Het schijnt dat je van Oysters een sex-appeal boost krijgt, maar ik heb er eerlijk gezegd nooit iets van gemerkt (zelfs niet nadat ik ze allemaal had gevonden). Probeer anders eens in een auto met veel sex-appeal langs te gaan (in de handleiding staat als het goed is een volledig overzicht van alle voertuigen en sex-appeal ratio).quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:18 schreef FritsFluitketel het volgende:
Die teef bovenop de Ammu-Nation in Blueberry wil maar niet met me praten.. ja.. ze stuurt me weg.. wat doe ik verkeerd? Teveel vet?
En oysters geven ook sex appeal
niet cheatenquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:04 schreef MaxMark het volgende:
Het is mij nog nooit gelukt om de flight school met alle gold medals te halen. Dat freefall onto target lukt me maar niet, ik heb ooit eens 99% gehaald, maar meestal haal ik niet meer dan 95%... Iemand een goede tip om toch de 100% te halen?
Met een Super GT moet het toch lukken? M'n sex appeal balkje zit zowat helemaal vol, ik denk op 90% ofzo, maar toch loopt ze te zeiken. Misschien teveel vet?quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:34 schreef Adidah het volgende:
[..]
Het schijnt dat je van Oysters een sex-appeal boost krijgt, maar ik heb er eerlijk gezegd nooit iets van gemerkt (zelfs niet nadat ik ze allemaal had gevonden). Probeer anders eens in een auto met veel sex-appeal langs te gaan (in de handleiding staat als het goed is een volledig overzicht van alle voertuigen en sex-appeal ratio).
33%quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:56 schreef Borkydude het volgende:
Hoeveel % progress met Millie moet ik hebben om Breaking the Bank at Caligulas te kunnen spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |