veel servers zijn v1 ipv v1.1 ... en dat maakt het ook mogelijk om te ziekenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:36 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Veel mensen lopen expres in die servers de boel te zieken![]()
nu met a9550gequote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:42 schreef coz het volgende:
maar die geforce mx440 gaat er bij mij zeer binnenkort echt wel uit!
moet kunnen ... denk ik .. en daar heb je toch ook zon mooie memory card voor ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:16 schreef Chokeme het volgende:
Als ik het goed begrijp kun je dus cheaten naar hartelust zolang je maar reset voordat je load/saved/wat dan ook ? (Ik speel het op een ps2 trouwens maar neem aan dat hier het zelfde geld?) Wil graag ff voor de lol cheaten maar als ik het verneuk.....![]()
ligt eraan , als je ze echt allemaal wilt doen en alle cadeautjes .. (gratis health als je doodgaat/opgepakt wordt zonder dat je wapens kwijt raakt) ja dan moet je die ff tot de 100% doen .. maar het is geen onderdeel van het totale 100% doelquote:Enne die vriendinnen, Denise bijv, komt daar nog eens een eind aan of ..? Ik ben onderhand strontziek van het rondjes rijden, heb haar gekust bosje bloemen gegeven bladiebla. Supersaai.
quote:Oja wel leuk om te doen: Met de motor over de 'kabels' van de hangbrug van SF naar LV rijdenBest kicke (als je stoned bent in elk geval)
2004? Toen was het spel er nog niet Nelis.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:32 schreef FritsFluitketel het volgende:
Tvp ben vandaag weer bezig geweest met waar ik gebleven was in 2004
| 1 |
Wel Bertus, hoe kan m'n savegame anders van 2004 zijn? Leg jij dat maar eens uit..quote:Op maandag 20 maart 2006 20:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
2004? Toen was het spel er nog niet Nelis.
zit nog op Soldier (27785) , heb het 100%quote:Op zondag 19 maart 2006 14:32 schreef Adidah het volgende:
Wat is jullie hoogste Criminal Rating? Ik zit nu op 60729 Ghetto Star.
als je verwacht een Rockstar logo in de sterren te zien ookquote:Op zondag 26 februari 2006 02:54 schreef Nevermind het volgende:
Als je 's nachts door de stad fietst zonder licht, en Q en E in wil drukken om te kijken of er politie achter je rijdt, heb je misschien te veel GTA gespeeld
laat haar beetje schieten in de autoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:47 schreef FritsFluitketel het volgende:
Zit nu al een behoorlijk tijdje met die Denise aan te kloten maar hoe krijg ik dat wijf in godsnaam vrolijk?
met de laatste versie is dat verdwenen , je spawnd nu automatisch weer (tenzij anders ingesteld op de map)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:36 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
nee maar het is alleen een beetje racen, ik had verwachtengewoon vechten in San Andreas, en als je dood ben, moet je uren wachten. Veel mensen lopen expres in die servers de boel te zieken![]()
Op de PS2 ja.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:04 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Wel Bertus, hoe kan m'n savegame anders van 2004 zijn? Leg jij dat maar eens uit..
Hij was zeker weten eerlijk van 2004.. en uit de post na je blijkt dat dat ook kan
Ben weer helemaal into GTA SA volgens mij..
Aan de rechterkant van het vliegtuig rijden en pijltje omhoog blijven tappen, daarmee accelereer je veel sneller. Ik wist voor die missie niet dat dat konquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:57 schreef FritsFluitketel het volgende:
Mën wat een gekut man.. moet op m'n eigen verlaten vliegveldje bij die lui in het vliegtuig rijden met m'n motor.. van de tientallen keren proberen is het me één keer gelukt erop te komen maar toen ik die bewaker dood wou schieten ging het hele vliegtuig mee..Kutzooi.. weer driehonderd keer proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |