Ik ga iig nu de reguliere uitzending kijken, dan journaal en dan de live dus dit was een kort bezoekje van mij, tot straksquote:Op maandag 6 februari 2006 19:24 schreef regenworm het volgende:
We hebben zo even een 1/2 uurtje rust .
Streams van de tuin of van een leeg huis
HBB is gewoon raar. Tip, laat de streams uitquote:Op maandag 6 februari 2006 19:25 schreef frizti het volgende:
Er gebeuren maar rare dingen met deze big boss.
tot straks bij de livequote:Op maandag 6 februari 2006 19:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ga iig nu de reguliere uitzending kijken, dan journaal en dan de live dus dit was een kort bezoekje van mij, tot straks![]()
Nee... kan je me dat eens uitleggen?quote:
Chiel deed heel erg grof tegen Moniquequote:Op maandag 6 februari 2006 19:25 schreef frizti het volgende:
Er gebeuren maar rare dingen met deze big boss.
Nee, niet gezien... ook niet echt op gelet eigelijkquote:Op maandag 6 februari 2006 19:27 schreef Sjet het volgende:
Iemand Monique alweer gezien na dat 'gesprek' met Chiel? Ik was ff elders....
CHIELLLLLLLLLLLquote:Op maandag 6 februari 2006 19:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Chiel deed heel erg grof tegen Monique![]()
![]()
Als je goeie uitleg wil kan je altijd even langskomen natuurlijkquote:Op maandag 6 februari 2006 19:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee... kan je me dat eens uitleggen?
Sugar Lee Hooperquote:Op maandag 6 februari 2006 19:27 schreef Foreverblue het volgende:
Dit staat op de Talpa site:
Wacht maar tot zij oog in oog staan met de nieuwe Big Boss, dan valt hun mond open! We laten u nog niet weten wie het is, maar dit kunnen wij u wel vertellen: de nieuwe Big Boss is geen lieverdje. ..
Wat willen ze nou geld binnen halen voor MM of er een BB van maken met ruzie en achterklapquote:Op maandag 6 februari 2006 19:27 schreef Foreverblue het volgende:
Wacht maar tot zij oog in oog staan met de nieuwe Big Boss, dan valt hun mond open! We laten u nog niet weten wie het is, maar dit kunnen wij u wel vertellen: de nieuwe Big Boss is geen lieverdje. ..
Spannend!quote:Op maandag 6 februari 2006 19:27 schreef Foreverblue het volgende:
Okee... is een deal... noem maar plaats en tijdquote:Op maandag 6 februari 2006 19:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als je goeie uitleg wil kan je altijd even langskomen natuurlijk![]()
Volgens mij kan Hummie nog steeds geen goed evenwicht vinden...quote:Op maandag 6 februari 2006 19:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wat willen ze nou geld binnen halen voor MM of er een BB van maken met ruzie en achterklap
Ik begin er ook onderhand de schijt over te krijgen ja.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:31 schreef regenworm het volgende:
Chiel jongens het is half 8 en we krijgen het hoeren logo weer.
Wat een K.U.T BB is dit vind er geen zak meer aan
Het is onmogelijk om in dit concept een goed evenwicht te vinden.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Volgens mij kan Hummie nog steeds geen goed evenwicht vinden...
Spannend.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als je goeie uitleg wil kan je altijd even langskomen natuurlijk![]()
Zeker, maar weggaan net voor een live show is raar natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:34 schreef Snaptnix het volgende:
Als ze aan het repeteren zijn en de boel aan het testen, gaan de streams toch altijd op logo?
volgens mij naar de tuin, het hotel is nu helemaal leeg.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:34 schreef Snaptnix het volgende:
Als ze aan het repeteren zijn en de boel aan het testen, gaan de streams toch altijd op logo?
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:31 schreef regenworm het volgende:
Chiel jongens het is half 8 en we krijgen het hoeren logo weer.
Wat een K.U.T BB is dit vind er geen zak meer aan
Misschien gaan ze gewoon de reguliere bekijken ergens om de hoek!quote:Op maandag 6 februari 2006 19:35 schreef frizti het volgende:
[..]
Zeker, maar weggaan net voor een live show is raar natuurlijk.
De nieuwe Big Boss geen lievertje ? Dat kan alleen maar Ratelband zijn !quote:Op maandag 6 februari 2006 19:27 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De nieuwe Big Boss geen lievertje ? Dat kan alleen maar Ratelband zijn !
BEW![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:40 schreef melke het volgende:
Ik ga er ff vandoor. Tot laters!!!
Hai Bright_sidequote:Op maandag 6 februari 2006 19:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De nieuwe Big Boss geen lievertje ? Dat kan alleen maar Ratelband zijn !
BEW![]()
Erg belachelijk inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2006 19:41 schreef Sjet het volgende:
Ik hoop in elk geval dat het nu een BBoss wordt die daar gewoon ook al die tijd is. Zoals het nu steeds gaat heb je ook dat die BBossen achter de feiten aan lopen![]()
En dan een hotelier afblaffen![]()
![]()
Op de achtergrond hoorde ik hem tekeergaan, weet alleen nog steeds niet tegen wie het nue precies wasquote:
Tegen Monique. Ik vond het echt te belachelijk voor woorden. En ik vond het ook echt schandalig zoals hij tegen haar deed.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Op de achtergrond hoorde ik hem tekeergaan, weet alleen nog steeds niet tegen wie het nue precies was
Ik heb het zelf gemist, maar ik begrijp dat Chiel dus nogal onbeschoft was tegen Moniue.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:57 schreef Sjet het volgende:
[..]
Tegen Monique. Ik vond het echt te belachelijk voor woorden. En ik vond het ook echt schandalig zoals hij tegen haar deed.
Hij is bij mij behoorlijk door de mand gezakt![]()
Dat is in elk geval mijn meningquote:Op maandag 6 februari 2006 19:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb het zelf gemist, maar ik begrijp dat Chiel dus nogal onbeschoft was tegen Moniue.![]()
Inderdaad hij was verschrikkelijk arrogant tegen Monique liet haar niet uitpraten.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb het zelf gemist, maar ik begrijp dat Chiel dus nogal onbeschoft was tegen Moniue.![]()
Chiel wie?quote:Op maandag 6 februari 2006 20:03 schreef DanielleNaomi het volgende:
Wat ik me nou eigenlijk afvraag , met welke ideeen is Chiel gekomen deze week?/
ben al een half uur aan het denken maar kan er niet opkomen![]()
![]()
Chiel is er in het hotel voor Chiel gekomenquote:Op maandag 6 februari 2006 20:03 schreef DanielleNaomi het volgende:
![]()
Voorzover ik het kan terughalen: meer palnnen op lange termijn, gebruik van een planbord en om een bevestiging vragen bij mensen die beloven iets te komen doen in het hotel.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:03 schreef DanielleNaomi het volgende:
![]()
Ja precies! Het was ook vooral dat toontje he?!quote:Op maandag 6 februari 2006 20:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Inderdaad hij was verschrikkelijk arrogant tegen Monique liet haar niet uitpraten.
En had een toontje tegen haar nou dat wil je niet weten.
chiel was meer de Little Bossquote:Op maandag 6 februari 2006 20:08 schreef DanielleNaomi het volgende:
nee fritzi hij wilde geen Big Boss genoemd worden, en ik begrijp nu wel waarom, hij heeft gewoon een hele week niets gedaan, nee dan is het ook zeker beter om geen Big Boss genoemd te worden
![]()
De streams gaan pas aan naar de live aan.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:08 schreef newsman het volgende:
Pffffffffffff 20 minuten onder een douche gestaan, nog steeds zijn de streams niet online
Het klonk een beetje als het laatste vond ikquote:Op maandag 6 februari 2006 20:08 schreef MissJ. het volgende:
Hé ik was niet in beeld?????
En wat was er nou met Chiel en Moon??? Staat dat in de vorige topic?
Bart was aan het klagen dat die persé even naar huis wil voor zijn Oma ik denk dat ze dat bedoelen met die cliffhanger....of Bart gaat eruit.
Waarom verbaas ik me hier niet over? Met de montage van HBB kan je echt je reet afvegen. Zelfs de BB5 bewoners zijn niet in de uitzendingen geweestquote:Op maandag 6 februari 2006 20:08 schreef MissJ. het volgende:
Hé ik was niet in beeld?????
Dan eis ik mijn geld terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 6 februari 2006 20:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waarom verbaas ik me hier niet over? Met de montage van HBB kan je echt je reet afvegen. Zelfs de BB5 bewoners zijn niet in de uitzendingen geweest
Terug jij!!!quote:Op maandag 6 februari 2006 20:08 schreef newsman het volgende:
Pffffffffffff 20 minuten onder een douche gestaan, nog steeds zijn de streams niet online
Dat je uberhaut je geld er aan hebt uitgegevenquote:Op maandag 6 februari 2006 20:14 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Dan eis ik mijn geld terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Chaza Mourali bedoel je? Gaat ze straks de hele week rondlopen. Viola, jij ben tde zwakste schakel. Tot ziens.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:13 schreef MissJ. het volgende:
Ik lees het dus nu al bij Sjet's verslag. (bedankt)
Tja geen lieverdje dat klinkt als iets vrouwelijks, ik denk ook aan Bridget.......of aan....Chazia die enge tante die met die kindjes ook zo'n kwis doet en echt een enge tante is.
Ja Chazia, dat lijkt me wel watquote:Op maandag 6 februari 2006 20:13 schreef MissJ. het volgende:
Ik lees het dus nu al bij Sjet's verslag. (bedankt)
Tja geen lieverdje dat klinkt als iets vrouwelijks, ik denk ook aan Bridget.......of aan....Chazia die enge tante die met die kindjes ook zo'n kwis doet en echt een enge tante is.
Kijk nooit naar de tv uitzendingen de streams geven een eerlijk beeld.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waarom verbaas ik me hier niet over? Met de montage van HBB kan je echt je reet afvegen. Zelfs de BB5 bewoners zijn niet in de uitzendingen geweest
Nee, Bart zal er niet uitgaan. Dat geloof ik niet, als je hem zo gezellig met Ferri in het badje ziet zitten.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het klonk een beetje als het laatste vond ik![]()
Ja die was echt leuk,ook de eerste bingoavond was leuk.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kijk nooit naar de tv uitzendingen de streams geven een eerlijk beeld.
En die zaterdagmiddag met de oud BBers was toch de leukste middag tot nu toe.
De regie was klote die middag maar ik heb zitten genieten.
Bart heeft liefdesverdriet?....of toch moeite met Ferryquote:Op maandag 6 februari 2006 20:16 schreef rooie3 het volgende:
Hoi
Dit zstaat op talpasite
Vanavond in de live-uitzending: Een wisseling van de wacht en een andere Bart. Kijk vanavond om 20.30 uur naar Hotel Big Brother op Talpa.
Bart heeft deze middag een persoonlijk gesprek in de dagboekkamer. De Hotelier zit de laatste tijd zichtbaar niet lekker in zijn vel: "Als ik nog langer blijf ben ik over een paar dagen niet meer sociaal meer", verklaart hij
Ja precies... ik ook. Voor alle streamers denk ik het mooiste moment van heel HBB.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:16 schreef rooie3 het volgende:
Hoi
Dit zstaat op talpasite
Vanavond in de live-uitzending: Een wisseling van de wacht en een andere Bart. Kijk vanavond om 20.30 uur naar Hotel Big Brother op Talpa.
Bart heeft deze middag een persoonlijk gesprek in de dagboekkamer. De Hotelier zit de laatste tijd zichtbaar niet lekker in zijn vel: "Als ik nog langer blijf ben ik over een paar dagen niet meer sociaal meer", verklaart hij
Ferry was toch een vriend van hem.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Bart heeft liefdesverdriet?....of toch moeite met Ferry![]()
De eerste Bingoavond was erg ook erg leuk.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja die was echt leuk,ook de eerste bingoavond was leuk.
Daar heeft die man helemaal geen tijd voor. Dan is die er nog minder dan Chiel er wasquote:Op maandag 6 februari 2006 20:18 schreef newsman het volgende:
Zal je natuurlijk weer zien dat John de Moll de Big Boss word
Haai rooiequote:Op maandag 6 februari 2006 20:16 schreef rooie3 het volgende:
Hoi
Dit zstaat op talpasite
Ik heb tot nu toe ook maar 1x op tv gekeken, en als je de verslagen hier op Fok, over de uitzendingen leest, is het ook niet de moeite van het bekijken waardquote:Op maandag 6 februari 2006 20:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mickyquote:Op maandag 6 februari 2006 20:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Bart heeft liefdesverdriet?....of toch moeite met Ferry![]()
Aleen zo jammer dat Lieske er niet wasquote:Op maandag 6 februari 2006 20:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja precies... ik ook. Voor alle streamers denk ik het mooiste moment van heel HBB.
Dat weet ik dus niet goed, ik kan er niet goed de vinger op leggen, maar volgens mij is hij jaloers op Ferry.quote:
Nee, dank je geen Molquote:Op maandag 6 februari 2006 20:18 schreef newsman het volgende:
Zal je natuurlijk weer zien dat John de Moll de Big Boss word
Hij zei toen hij hoorde dat Ferry kwam he dat is een goede vriend van mij.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet goed, ik kan er niet goed de vinger op leggen, maar volgens mij is hij jaloers op Ferry.
Was ook leuk hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:22 schreef MissJ. het volgende:
Ja ik denk dat het een vrouw word. Ik vind het ook leuk hoe jullie die middag met de oud BB-bewoners de leukste vonden....(snik) .......zijn jullie nou al gisterenmiddag vergeten..![]()
Goed een vrouw dus..........eeeeh....geen lieverdje..........Catherina Keyl???
MissJ het was een verschrikkelijke middag om naar de streams te kijken.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:22 schreef MissJ. het volgende:
Ja ik denk dat het een vrouw word. Ik vind het ook leuk hoe jullie die middag met de oud BB-bewoners de leukste vonden....(snik) .......zijn jullie nou al gisterenmiddag vergeten..![]()
Enigste leuke van gister middag was de mogelijkheid een fok!-ster te kunnen cappen.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:22 schreef MissJ. het volgende:
de streams zijn er weerquote:Op maandag 6 februari 2006 20:27 schreef Foreverblue het volgende:
Zullen de streams op logo laten in de hoop dat we naar de tv uitzending gaan kijken?![]()
Ja ik hoorde het al van mijn man en andere kind die hadden zich ook zitten opvreten.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
MissJ het was een verschrikkelijke middag om naar de streams te kijken.
Vier streams gericht op de keuken is niet echt leuk om naar te kijken.
De rust en na afloop hebben we wat meer gezien.
Bart gaat denk ik.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:28 schreef regenworm het volgende:
Wel beeld maar geen geluid
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:28 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het al van mijn man en andere kind die hadden zich ook zitten opvreten.
Maar ik weet wie de nieuwe Big Boss wordt!
Wie is er vandaag vollop in het nieuws?
Wie is geen lieverdje?
Wie zorgt voor ellende?
Juist...Patty Brard!
Echt, ik ben overtuigd. Dat word Patty, en dat word knallen met Viool.
Tot na de Live.![]()
Of beidequote:Op maandag 6 februari 2006 20:32 schreef Foreverblue het volgende:
Volgens mij is Theo alleen vervanging voor Caroline...
Nee ook de Big boss zei hij.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:32 schreef Foreverblue het volgende:
gelukkig maar.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:32 schreef Foreverblue het volgende:
Ja hoor. Balkellende, Tineke de Nooij, Henk K terug etc etc.quote:
En blijft als Big Boosquote:
dat is ie alquote:Op maandag 6 februari 2006 20:34 schreef newsman het volgende:
Huh?, gaat bart weg ?
Nog erger dan die van Kelly jaquote:Op maandag 6 februari 2006 20:35 schreef melke het volgende:
Wat een domme exit van Bart zeg
Raar zooitje.quote:
Ja dat idee had ik ookquote:Op maandag 6 februari 2006 20:35 schreef Foreverblue het volgende:
Bart leek heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg boos
Dom?quote:Op maandag 6 februari 2006 20:35 schreef melke het volgende:
Wat een domme exit van Bart zeg
Dat zou heel goed kunnen ja...quote:Op maandag 6 februari 2006 20:37 schreef Inca het volgende:
Bart komt straks terug als BIG BOSS
Dat zou een stunt zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 20:37 schreef Inca het volgende:
Nou lekker gespeeld hoor en wij moeten verbaasd doen.quote:
Inderdaad maar wel leukquote:Op maandag 6 februari 2006 20:38 schreef newsman het volgende:
Wat begint het een fucking vreemd programma te worden ??????
Jij begrijpt het!quote:
dat denk ik ookquote:Op maandag 6 februari 2006 20:40 schreef Sanne het volgende:
[..]
Jij begrijpt het!
En reken maar dat ie thuis doorgaat met geld verzamelen voor Mappa Mondo.
Verbetener dan ooit!
denk ik ook ...quote:Op maandag 6 februari 2006 20:40 schreef Snaptnix het volgende:
Ze zeiden vooraf wel, je ziet een hele andere Bart. Bart als Big Boss dan toch?
Hij had al wel helemaal een idee hoeveel geld er binnen moest komen en zo... tijdens dat gesprek met Micky in de tuin.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:40 schreef Snaptnix het volgende:
Ze zeiden vooraf wel, je ziet een hele andere Bart. Bart als Big Boss dan toch?
Hai Talithaquote:
Errug wazig allemaalquote:Op maandag 6 februari 2006 20:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze proberen daar een soap na te doen.
Of hij lult er over heen omdat hij weet dat Bart zo terug komt.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:42 schreef Sjet het volgende:
Jezus zeg..... Ferry geeft al tig keer aan dat hij er niet helemaal meer bij is....... gaat die Mental lul alleen maar door op dat dansen......
Leuk voor Fer![]()
Ferry baalt echt zo te zien.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai Talitha![]()
Bart liep in een rush naar buiten met z'n rugzakkie![]()
Arme Ferryquote:Op maandag 6 februari 2006 20:45 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding]
Nou Ferry lijkt er goed ziek van....![]()
zonde van het het geld sms'squote:Op maandag 6 februari 2006 20:46 schreef kukeleku het volgende:
Gaat er iemand voor Viool sms-en....![]()
Ze is in ieder geval al een ander jurkje aan het aandoen
Volgens mij had een van de bewoners er iets over gezegd.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:45 schreef Foreverblue het volgende:
Uit Chiel zijn woorden maak ik op... dat hij vond dat Bart niks deed...
Dat zou wel hééél wanhopig zijn van Talpaquote:Op maandag 6 februari 2006 20:47 schreef regenworm het volgende:
Dat 1/2 uurtje weg hebben misschien dit geoefend.
Deminsquote:
Dan proberen ze het op deze manier geld binnen te krijgen.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er kon toch niemand meer eruit gestemd worden
daar ligt die brief van Bartquote:Op maandag 6 februari 2006 20:49 schreef regenworm het volgende:
Waarom de DBK in beeld
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:37 schreef Inca het volgende:
'maar waar stem je dan voor?quote:Op maandag 6 februari 2006 20:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan proberen ze het op deze manier geld binnen te krijgen.
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:53 schreef regenworm het volgende:
Theo doet het wel leuk
Beter dan Caroline vind ikquote:Op maandag 6 februari 2006 20:53 schreef regenworm het volgende:
Theo doet het wel leuk
onder de stoel in de dbk, kon niet veel anders zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 20:53 schreef kukeleku het volgende:
Ferry weet "toevallig "precies waar de brief in de dagboekkamer ligt......![]()
Ja hier geloofde nog een paar in sprookjes.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:54 schreef Talitha het volgende:
Nou Rooie, je hebt gelijk: het is echt een soap![]()
![]()
Ik ben benieuwd welke kant het opgaatquote:Op maandag 6 februari 2006 20:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja hier geloofde nog een paar in sprookjes.
Maar dit is echt belachelijk hoor.
Dat hele dansen intresseert me geen moer. Is alleen een manier om geld de incasseren via sms.quote:
inderdaad de kas van John moet gevuld worden.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat hele dansen intresseert me geen moer. Is alleen een manier om geld de incasseren via sms.
Bij mij wel.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:59 schreef Talitha het volgende:
Even tussendoor: klopt het dat stream 1 + 4 het niet doen ?
We hebben een leraar in ons midden ?quote:Op maandag 6 februari 2006 20:59 schreef demins het volgende:
Theo laat prima zien hoe je het aan moet pakken! Strak en toch liefdevol. Zo'n beetje als groep 5!![]()
klopt niet 1+4 werken bij mij welquote:Op maandag 6 februari 2006 20:59 schreef Talitha het volgende:
Even tussendoor: klopt het dat stream 1 + 4 het niet doen ?
Het is een vreemde jongen, en dat is hetquote:Op maandag 6 februari 2006 21:00 schreef Bruce117 het volgende:
Bart is en blijft een Big Brother held
Wat zeg je dat mooiquote:Op maandag 6 februari 2006 20:59 schreef demins het volgende:
Theo laat prima zien hoe je het aan moet pakken! Strak en toch liefdevol. Zo'n beetje als groep 5!![]()
Gefopt!quote:Op maandag 6 februari 2006 21:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
We hebben een leraar in ons midden ?![]()
Je moet toch een beetje vreemd zijn om met BB mee te doen.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is een vreemde jongen, en dat is het![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je moet toch een beetje vreemd zijn om met BB mee te doen.
quote:
Zo zag mijn opoetje er vroeger altijd uitquote:
quote:
Staat ze weer mooi voor lul.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:04 schreef regenworm het volgende:
Viola gaat dansen
Dat begrijp ik!quote:Op maandag 6 februari 2006 21:04 schreef flugeltje het volgende:
wil er misschien iemand de situatie rondom Bart in de streamverslagen beschrijven? Ik heb e.e.a. zelf ook niet meegekregen i.v.m. bepaalde redenen
Ja inderdaad... veel strakker.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:07 schreef frizti het volgende:
Deze uitzending gaat veel beter zonder Caroline.
Caroline is niet echt strak neequote:Op maandag 6 februari 2006 21:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja inderdaad... veel strakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |