Op de achtergrond hoorde ik hem tekeergaan, weet alleen nog steeds niet tegen wie het nue precies wasquote:
Tegen Monique. Ik vond het echt te belachelijk voor woorden. En ik vond het ook echt schandalig zoals hij tegen haar deed.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Op de achtergrond hoorde ik hem tekeergaan, weet alleen nog steeds niet tegen wie het nue precies was
Ik heb het zelf gemist, maar ik begrijp dat Chiel dus nogal onbeschoft was tegen Moniue.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:57 schreef Sjet het volgende:
[..]
Tegen Monique. Ik vond het echt te belachelijk voor woorden. En ik vond het ook echt schandalig zoals hij tegen haar deed.
Hij is bij mij behoorlijk door de mand gezakt![]()
Dat is in elk geval mijn meningquote:Op maandag 6 februari 2006 19:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb het zelf gemist, maar ik begrijp dat Chiel dus nogal onbeschoft was tegen Moniue.![]()
Inderdaad hij was verschrikkelijk arrogant tegen Monique liet haar niet uitpraten.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb het zelf gemist, maar ik begrijp dat Chiel dus nogal onbeschoft was tegen Moniue.![]()
Chiel wie?quote:Op maandag 6 februari 2006 20:03 schreef DanielleNaomi het volgende:
Wat ik me nou eigenlijk afvraag , met welke ideeen is Chiel gekomen deze week?/
ben al een half uur aan het denken maar kan er niet opkomen![]()
![]()
Chiel is er in het hotel voor Chiel gekomenquote:Op maandag 6 februari 2006 20:03 schreef DanielleNaomi het volgende:
![]()
Voorzover ik het kan terughalen: meer palnnen op lange termijn, gebruik van een planbord en om een bevestiging vragen bij mensen die beloven iets te komen doen in het hotel.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:03 schreef DanielleNaomi het volgende:
![]()
Ja precies! Het was ook vooral dat toontje he?!quote:Op maandag 6 februari 2006 20:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Inderdaad hij was verschrikkelijk arrogant tegen Monique liet haar niet uitpraten.
En had een toontje tegen haar nou dat wil je niet weten.
chiel was meer de Little Bossquote:Op maandag 6 februari 2006 20:08 schreef DanielleNaomi het volgende:
nee fritzi hij wilde geen Big Boss genoemd worden, en ik begrijp nu wel waarom, hij heeft gewoon een hele week niets gedaan, nee dan is het ook zeker beter om geen Big Boss genoemd te worden
![]()
De streams gaan pas aan naar de live aan.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:08 schreef newsman het volgende:
Pffffffffffff 20 minuten onder een douche gestaan, nog steeds zijn de streams niet online
Het klonk een beetje als het laatste vond ikquote:Op maandag 6 februari 2006 20:08 schreef MissJ. het volgende:
Hé ik was niet in beeld?????
En wat was er nou met Chiel en Moon??? Staat dat in de vorige topic?
Bart was aan het klagen dat die persé even naar huis wil voor zijn Oma ik denk dat ze dat bedoelen met die cliffhanger....of Bart gaat eruit.
Waarom verbaas ik me hier niet over? Met de montage van HBB kan je echt je reet afvegen. Zelfs de BB5 bewoners zijn niet in de uitzendingen geweestquote:Op maandag 6 februari 2006 20:08 schreef MissJ. het volgende:
Hé ik was niet in beeld?????
Dan eis ik mijn geld terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 6 februari 2006 20:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waarom verbaas ik me hier niet over? Met de montage van HBB kan je echt je reet afvegen. Zelfs de BB5 bewoners zijn niet in de uitzendingen geweest
Terug jij!!!quote:Op maandag 6 februari 2006 20:08 schreef newsman het volgende:
Pffffffffffff 20 minuten onder een douche gestaan, nog steeds zijn de streams niet online
Dat je uberhaut je geld er aan hebt uitgegevenquote:Op maandag 6 februari 2006 20:14 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Dan eis ik mijn geld terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Chaza Mourali bedoel je? Gaat ze straks de hele week rondlopen. Viola, jij ben tde zwakste schakel. Tot ziens.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:13 schreef MissJ. het volgende:
Ik lees het dus nu al bij Sjet's verslag. (bedankt)
Tja geen lieverdje dat klinkt als iets vrouwelijks, ik denk ook aan Bridget.......of aan....Chazia die enge tante die met die kindjes ook zo'n kwis doet en echt een enge tante is.
Ja Chazia, dat lijkt me wel watquote:Op maandag 6 februari 2006 20:13 schreef MissJ. het volgende:
Ik lees het dus nu al bij Sjet's verslag. (bedankt)
Tja geen lieverdje dat klinkt als iets vrouwelijks, ik denk ook aan Bridget.......of aan....Chazia die enge tante die met die kindjes ook zo'n kwis doet en echt een enge tante is.
Kijk nooit naar de tv uitzendingen de streams geven een eerlijk beeld.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waarom verbaas ik me hier niet over? Met de montage van HBB kan je echt je reet afvegen. Zelfs de BB5 bewoners zijn niet in de uitzendingen geweest
Nee, Bart zal er niet uitgaan. Dat geloof ik niet, als je hem zo gezellig met Ferri in het badje ziet zitten.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het klonk een beetje als het laatste vond ik![]()
Ja die was echt leuk,ook de eerste bingoavond was leuk.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kijk nooit naar de tv uitzendingen de streams geven een eerlijk beeld.
En die zaterdagmiddag met de oud BBers was toch de leukste middag tot nu toe.
De regie was klote die middag maar ik heb zitten genieten.
Bart heeft liefdesverdriet?....of toch moeite met Ferryquote:Op maandag 6 februari 2006 20:16 schreef rooie3 het volgende:
Hoi
Dit zstaat op talpasite
Vanavond in de live-uitzending: Een wisseling van de wacht en een andere Bart. Kijk vanavond om 20.30 uur naar Hotel Big Brother op Talpa.
Bart heeft deze middag een persoonlijk gesprek in de dagboekkamer. De Hotelier zit de laatste tijd zichtbaar niet lekker in zijn vel: "Als ik nog langer blijf ben ik over een paar dagen niet meer sociaal meer", verklaart hij
Ja precies... ik ook. Voor alle streamers denk ik het mooiste moment van heel HBB.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:16 schreef rooie3 het volgende:
Hoi
Dit zstaat op talpasite
Vanavond in de live-uitzending: Een wisseling van de wacht en een andere Bart. Kijk vanavond om 20.30 uur naar Hotel Big Brother op Talpa.
Bart heeft deze middag een persoonlijk gesprek in de dagboekkamer. De Hotelier zit de laatste tijd zichtbaar niet lekker in zijn vel: "Als ik nog langer blijf ben ik over een paar dagen niet meer sociaal meer", verklaart hij
Ferry was toch een vriend van hem.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Bart heeft liefdesverdriet?....of toch moeite met Ferry![]()
De eerste Bingoavond was erg ook erg leuk.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja die was echt leuk,ook de eerste bingoavond was leuk.
Daar heeft die man helemaal geen tijd voor. Dan is die er nog minder dan Chiel er wasquote:Op maandag 6 februari 2006 20:18 schreef newsman het volgende:
Zal je natuurlijk weer zien dat John de Moll de Big Boss word
Haai rooiequote:Op maandag 6 februari 2006 20:16 schreef rooie3 het volgende:
Hoi
Dit zstaat op talpasite
Ik heb tot nu toe ook maar 1x op tv gekeken, en als je de verslagen hier op Fok, over de uitzendingen leest, is het ook niet de moeite van het bekijken waardquote:Op maandag 6 februari 2006 20:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mickyquote:Op maandag 6 februari 2006 20:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Bart heeft liefdesverdriet?....of toch moeite met Ferry![]()
Aleen zo jammer dat Lieske er niet wasquote:Op maandag 6 februari 2006 20:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja precies... ik ook. Voor alle streamers denk ik het mooiste moment van heel HBB.
Dat weet ik dus niet goed, ik kan er niet goed de vinger op leggen, maar volgens mij is hij jaloers op Ferry.quote:
Nee, dank je geen Molquote:Op maandag 6 februari 2006 20:18 schreef newsman het volgende:
Zal je natuurlijk weer zien dat John de Moll de Big Boss word
Hij zei toen hij hoorde dat Ferry kwam he dat is een goede vriend van mij.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet goed, ik kan er niet goed de vinger op leggen, maar volgens mij is hij jaloers op Ferry.
Was ook leuk hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:22 schreef MissJ. het volgende:
Ja ik denk dat het een vrouw word. Ik vind het ook leuk hoe jullie die middag met de oud BB-bewoners de leukste vonden....(snik) .......zijn jullie nou al gisterenmiddag vergeten..![]()
Goed een vrouw dus..........eeeeh....geen lieverdje..........Catherina Keyl???
MissJ het was een verschrikkelijke middag om naar de streams te kijken.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:22 schreef MissJ. het volgende:
Ja ik denk dat het een vrouw word. Ik vind het ook leuk hoe jullie die middag met de oud BB-bewoners de leukste vonden....(snik) .......zijn jullie nou al gisterenmiddag vergeten..![]()
Goed een vrouw dus..........eeeeh....geen lieverdje..........Catherina Keyl???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |