Ik ga iig nu de reguliere uitzending kijken, dan journaal en dan de live dus dit was een kort bezoekje van mij, tot straksquote:Op maandag 6 februari 2006 19:24 schreef regenworm het volgende:
We hebben zo even een 1/2 uurtje rust .
Streams van de tuin of van een leeg huis
HBB is gewoon raar. Tip, laat de streams uitquote:Op maandag 6 februari 2006 19:25 schreef frizti het volgende:
Er gebeuren maar rare dingen met deze big boss.
tot straks bij de livequote:Op maandag 6 februari 2006 19:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ga iig nu de reguliere uitzending kijken, dan journaal en dan de live dus dit was een kort bezoekje van mij, tot straks![]()
Nee... kan je me dat eens uitleggen?quote:
Chiel deed heel erg grof tegen Moniquequote:Op maandag 6 februari 2006 19:25 schreef frizti het volgende:
Er gebeuren maar rare dingen met deze big boss.
Nee, niet gezien... ook niet echt op gelet eigelijkquote:Op maandag 6 februari 2006 19:27 schreef Sjet het volgende:
Iemand Monique alweer gezien na dat 'gesprek' met Chiel? Ik was ff elders....
CHIELLLLLLLLLLLquote:Op maandag 6 februari 2006 19:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Chiel deed heel erg grof tegen Monique![]()
![]()
Als je goeie uitleg wil kan je altijd even langskomen natuurlijkquote:Op maandag 6 februari 2006 19:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee... kan je me dat eens uitleggen?
Sugar Lee Hooperquote:Op maandag 6 februari 2006 19:27 schreef Foreverblue het volgende:
Dit staat op de Talpa site:
Wacht maar tot zij oog in oog staan met de nieuwe Big Boss, dan valt hun mond open! We laten u nog niet weten wie het is, maar dit kunnen wij u wel vertellen: de nieuwe Big Boss is geen lieverdje. ..
Wat willen ze nou geld binnen halen voor MM of er een BB van maken met ruzie en achterklapquote:Op maandag 6 februari 2006 19:27 schreef Foreverblue het volgende:
Wacht maar tot zij oog in oog staan met de nieuwe Big Boss, dan valt hun mond open! We laten u nog niet weten wie het is, maar dit kunnen wij u wel vertellen: de nieuwe Big Boss is geen lieverdje. ..
Spannend!quote:Op maandag 6 februari 2006 19:27 schreef Foreverblue het volgende:
Okee... is een deal... noem maar plaats en tijdquote:Op maandag 6 februari 2006 19:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als je goeie uitleg wil kan je altijd even langskomen natuurlijk![]()
Volgens mij kan Hummie nog steeds geen goed evenwicht vinden...quote:Op maandag 6 februari 2006 19:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wat willen ze nou geld binnen halen voor MM of er een BB van maken met ruzie en achterklap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |