Ja dat idee had ik ookquote:Op maandag 6 februari 2006 20:35 schreef Foreverblue het volgende:
Bart leek heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg boos
Dom?quote:Op maandag 6 februari 2006 20:35 schreef melke het volgende:
Wat een domme exit van Bart zeg
Dat zou heel goed kunnen ja...quote:Op maandag 6 februari 2006 20:37 schreef Inca het volgende:
Bart komt straks terug als BIG BOSS
Dat zou een stunt zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 20:37 schreef Inca het volgende:
Bart komt straks terug als BIG BOSS
Nou lekker gespeeld hoor en wij moeten verbaasd doen.quote:
Inderdaad maar wel leukquote:Op maandag 6 februari 2006 20:38 schreef newsman het volgende:
Wat begint het een fucking vreemd programma te worden ??????
Jij begrijpt het!quote:
dat denk ik ookquote:Op maandag 6 februari 2006 20:40 schreef Sanne het volgende:
[..]
Jij begrijpt het!
En reken maar dat ie thuis doorgaat met geld verzamelen voor Mappa Mondo.
Verbetener dan ooit!
denk ik ook ...quote:Op maandag 6 februari 2006 20:40 schreef Snaptnix het volgende:
Ze zeiden vooraf wel, je ziet een hele andere Bart. Bart als Big Boss dan toch?
Hij had al wel helemaal een idee hoeveel geld er binnen moest komen en zo... tijdens dat gesprek met Micky in de tuin.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:40 schreef Snaptnix het volgende:
Ze zeiden vooraf wel, je ziet een hele andere Bart. Bart als Big Boss dan toch?
Hai Talithaquote:
Errug wazig allemaalquote:Op maandag 6 februari 2006 20:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze proberen daar een soap na te doen.
Of hij lult er over heen omdat hij weet dat Bart zo terug komt.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:42 schreef Sjet het volgende:
Jezus zeg..... Ferry geeft al tig keer aan dat hij er niet helemaal meer bij is....... gaat die Mental lul alleen maar door op dat dansen......
Leuk voor Fer![]()
Ferry baalt echt zo te zien.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai Talitha![]()
Bart liep in een rush naar buiten met z'n rugzakkie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |