In de kalvertoren daar bovenin? Zoja, dan weet ik welke je bedoeld, en daar ben ik al geweest.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Onder andere gevestigd in de Leidsestraat en in de Kalvertoren.
Ja. Niet te zuipen zeker?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:36 schreef Yildiz het volgende:
[..]
In de kalvertoren daar bovenin? Zoja, dan weet ik welke je bedoeld, en daar ben ik al geweest.
Het zat boven het gemiddelde, dat wel.quote:
Ja...echt een nietszeggende post...quote:
Wie KOOPT daar nu een mok als je ze gratis kan krijgen???quote:Op maandag 6 februari 2006 17:27 schreef seto het volgende:
Starbucks![]()
Ik heb die grootste mok nog die je daar kan kopen
En als de koffie er beter is?, ik geloof nooit dat een winstbejagende multi-national een beter product levert dan een lokale zaak, dit is gewoon een puur staaltje marketing, waarom willen kinderen bv altijd bij de McDonalds eten?.. omdat ze een onwijze goede marketing hebben en slecht voedsel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:22 schreef snopprinses het volgende:
maar dat is nooit hetzelfde als starbucks
Overal. Benzinestations, Albert Heijn (zowel plastic als blikjes als glazen flesjes).quote:Op zondag 26 februari 2006 22:09 schreef Federer-fan het volgende:
Weet iemand waar je in Nederland van die blikjes ijskoffie kunt kopen? Ik kocht het weleens in Brussel. Het zag eruit als cola en ik vond het superlekker. Het smaakte naar Haagse hopjes.
bij america today heb je lekkere, maar je kunt ook pakjes frappuchino kopen, die moet je dan zelf mixenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:09 schreef Federer-fan het volgende:
Weet iemand waar je in Nederland van die blikjes ijskoffie kunt kopen? Ik kocht het weleens in Brussel. Het zag eruit als cola en ik vond het superlekker. Het smaakte naar Haagse hopjes.
Dar hebben ze wel goddelijk lekkere koffie!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Weleens van The Coffee Company gehoord?
Inmiddels 12 vestigingen in onze hoofdstad.
Bedankt, jij ook Nembrionic.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:29 schreef snopprinses het volgende:
[..]
bij america today heb je lekkere, maar je kunt ook pakjes frappuchino kopen, die moet je dan zelf mixen
Mee eens, typisch mensen die 'hip' willen zijn, willen de Starbucks in nederland. Weet je wel niet hoe wausch dat is, met een Starbucks beker gezien te worden!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:13 schreef HoSeong het volgende:
Altijd leuk, van die mensen die in de VS of enig ander land zijn geweest waar Starbucks vestiging heeft, en dan bij thuiskomst iedereen moeten laten weten hoe geweldig Starbucks wel niet is, en hoe erg het wel niet is dat we ze hier niet hebben. Okay, als je wekenlang echt goede cappuccino in Italië hebt gedronken heb je gegronde redenen om even te klagen, maar om nou zo te zeuren over het feit dat deze zwaar overprijsde Amerikaanse "koffie" niet hier te krijgen is, bevreemdt mij ten zeerste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |